..kai se tikku varpaasta jonain päivänä ulos tulee..
ei se mitään..
27
615
Vastaukset
- ystavatar
Kerran minulle jäi kynnenpalanen nieluun pariksi päiväksi. Mutta kyllä se sieltä sitten johonkin matkasi :-)
- ystavatar
pervokki kirjoitti:
..jompaan kumpaan suuntaan tai jäi hampaan väliin vai minne se nyt meni????
Taisi mennä Jacob's Creek-viinin kanssa pötsiin.
ystavatar kirjoitti:
Taisi mennä Jacob's Creek-viinin kanssa pötsiin.
..siis oikeeseen suuntaan..
- Alien-8
Silmästä taas ei tule.Sananlaskukin sanoo,että sitä tikulla silmään,joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Kuulin muuten eilen,että Kiinassa on eräs pieni kylä,jonka porteista ei pääse sisälle,jollei juo ensin kolmea lasillista sakea eli riisiviinaa.Tämän jälkeen pitäisi toistaa sama operaatio kylän päällikön kunniaksi.Tämän jälkeen pitäisi juoda vielä kolme lasillista kyläläisten terveydeksi.Ja tämän jälkeen kylän päällillö haluaa antaa tyttärensä sinulle sänkykumppaniksi.Tämänkin kunniaksi pitäisi tempaista kolme lasillista.
Muista hommista ei sitten tuleekaan enää mitään,kun olet sammunut...- ystavatar
Itse olen juonut Kiinassa kamalan makuista riisiviinaa, aivan kuin kotitekoista pontikkaa. Mutta SAKEA SE EI OLE.
Sake on enemminkin riisiVIINIÄ. Se on selvästi viinaa kevyempää.
Tuo faktareportaasisi varmaankin liittyy mao tai-viinaan? ..tai sitten tikulla silmään joka vanhoja muistaa.. vai miten se taas oli?.. tuo kiinalaiskylä houkuttaa koska siedän hyvin viinaa.. nähtävästi.. en sammu vaan voisin ottaa sen tyttären..muttaa onkohan se kaunis???
- Alien-8
ystavatar kirjoitti:
Itse olen juonut Kiinassa kamalan makuista riisiviinaa, aivan kuin kotitekoista pontikkaa. Mutta SAKEA SE EI OLE.
Sake on enemminkin riisiVIINIÄ. Se on selvästi viinaa kevyempää.
Tuo faktareportaasisi varmaankin liittyy mao tai-viinaan?tavaraa on:)Nykyäänhän kiinalaiset menevät tekniikassakin eteenpäin niin lujaa,että alkavat varmasti kohta lipittämään votkaa ja viskiä..
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..tai sitten tikulla silmään joka vanhoja muistaa.. vai miten se taas oli?.. tuo kiinalaiskylä houkuttaa koska siedän hyvin viinaa.. nähtävästi.. en sammu vaan voisin ottaa sen tyttären..muttaa onkohan se kaunis???
En tarkoita tällä sinua;))!
Eikös ne kaikki naiset näytä hyvännäköiseltä,kun on viinaa päässä?Seuraavana aamuna sitten ihmetellään,että kukas toi persjalkainen korppikotka vieressäni oikeen on...? Alien-8 kirjoitti:
En tarkoita tällä sinua;))!
Eikös ne kaikki naiset näytä hyvännäköiseltä,kun on viinaa päässä?Seuraavana aamuna sitten ihmetellään,että kukas toi persjalkainen korppikotka vieressäni oikeen on...?..sellasethan voi olla vaikutukset..mutta mulla menny näin..kyselly siis itteltäni.. biletystä seuraavana aamuna naisen luona.. miten mä siinä kunnossa oon hankkinut noin upean tytön?.. kun en saa selvänäkään niin upeaa..vai olikohan tyttö ollu kännissä.?. no ei se mitään nähtiin ja viihdyttiin selvänäki..ehehehehhehehhehheheeh
- ystavatar
Alien-8 kirjoitti:
tavaraa on:)Nykyäänhän kiinalaiset menevät tekniikassakin eteenpäin niin lujaa,että alkavat varmasti kohta lipittämään votkaa ja viskiä..
Ainakin konjakkia kiinalaiset lantraavat reippaasti Cokikseen.
Mulla upposi joskus kymmenvuotiaana lyijykynänkärki kämmeneen, jäi pätkä sinne sisään. Ja nyt näyttäis siltä kuin se lähestyis pintaa pikkuhiljaa... pian mä otan neulan ja avustan sen ulos;)
..kämmenen ihosi hylkii aika huonosti grafiittia.. tai sitä lyijysysteemii..tästä voisi päätellä..
pervokki kirjoitti:
..kämmenen ihosi hylkii aika huonosti grafiittia.. tai sitä lyijysysteemii..tästä voisi päätellä..
lyijykynä pysyy hyvin kädessä? Joskus on ollu hyvinkin tukevasti niinku tossa edellä kerroin;)
a-v kirjoitti:
lyijykynä pysyy hyvin kädessä? Joskus on ollu hyvinkin tukevasti niinku tossa edellä kerroin;)
..ja ylimääränen lyijy vielä ihon alle noinkin kauan..
- Kylli.Kyllä
Minä - suloinen, vanha, mukava minä kiskaisin sen irti. Just nyt.
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..sä kärsit tikusta??
tai vähän toista.
Siitä se sitten lähti. Kylli.Kyllä kirjoitti:
tai vähän toista.
Siitä se sitten lähti...olko kysessä senttinen tikku vai vielä isompi.. ja missä se oli???
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..olko kysessä senttinen tikku vai vielä isompi.. ja missä se oli???
tikku oli pehvassa. Mutta uin sen pois. Vrt. Ui,ui ui, pist tikku peffaan ja ui.
Toinen ja se suurempi oli malka omassa silmässä, mutta senkin viimeisillä voimillani sain heitettyä katolle. Nyt ovat pysyneet oljet ym. paikoillaan. Kylli.Kyllä kirjoitti:
tikku oli pehvassa. Mutta uin sen pois. Vrt. Ui,ui ui, pist tikku peffaan ja ui.
Toinen ja se suurempi oli malka omassa silmässä, mutta senkin viimeisillä voimillani sain heitettyä katolle. Nyt ovat pysyneet oljet ym. paikoillaan...empaattisesti pahillani noista tikku-kärsimyksistäsi..oma tikku ei tunnu..se vaan on siellä..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..empaattisesti pahillani noista tikku-kärsimyksistäsi..oma tikku ei tunnu..se vaan on siellä..
ymmärsin väärin. Koetin ratkaista tikku-ongelmasi, mutta halusitkin sen jäävän.
- kbasa.
ja pistät pöntön kiehumaan niin kiinailmiön myötä tikku poistuu siististi läpikäyden varpaan poikkistruktuurin :-O
- kbasa.
pervokki kirjoitti:
..höyryttäminen kattilassa liian vanhanaikainen menetelmä??
mutta nälkäselle nakkivarpaatkin maistuu.
- p_dude
keitetyl tai desinfektoidulla neulalla tongit,kyllä se sieltä löytyy.toinen on sitte puumagneetti mut en tiä onks muilla kun mul sellasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576