Kaukovaaran kari

on ihanaaa!!!!!!!!!

on kuin miespuolinen minä niinsöpö ja niiiiin ihana. Se on niiiin sharmantti ei olekaan narsistinen niinkuin yleensä suomalaiset "miehet".
Voi kun löytäis tuollaisen jostain!!

35

8188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et voi olla

      tosissas?

      • Iisi-Liisi

        Makunsa kullakin.
        Melko vaikea luonne näyttäisi Kari Kaukovaaralla olevan.
        Suorastaan hermoheikko.
        Muusta puhumattakaan.
        Mutta jokainen löytää sukulaissielun sellaisistakin.
        Mikäpäs siinä sitten.


    • asdasdfasdf

      jostain joo, mene perjantai-iltana psykiatrian polille niin löytyy jonosta joku jolla samoja ongelmia kuin Kaukovaaralla...näyttelijä itse on ihan ookoo, mutta hahmohan on täysin sairas tyyppi

      • korpatsohvi

        kuinka on päässyt koko sarjaan.


    • Makunsa kullakin

      Mutta minun lapsuudenkylällä on juuri tuollainen isäntä.
      Hän määräilee, juonii ja koettaa hallita kaikkea. Muistan aikanaan eka kerran Metsoloita katsoessani ajatelleeni aina että Kaukovaara on juuri se isäntä. Jotenkin väkisinkin yhdistin heidät toisiinsa ja todellisuuden ja fiktion raja meinasi hämärtyä;)

      Noita tuollaisia Kaukovaaroja on varmaan Suomessa joka kylällä...

      • kahtelija

        Njoo, totta varmaan, että joka kylältä löytyy. Eikä hahmo ole missään nimessä läpeensä paha. Toisinaan hellyyttäväkin. Jotenkin nallekarhu, mutta en kyllä silti häntä varmaan ukkonani sietäisi, kun niitä rasittaviakin piirteitä löytyy. Mm. se sietämätön kateus kaikkea ja kaikkia kohtaan, erityisesti Metsoloita. Mutta hienoa, että Kari aina lopulta pääsee jotenkin yli siitä.


      • helin m
        kahtelija kirjoitti:

        Njoo, totta varmaan, että joka kylältä löytyy. Eikä hahmo ole missään nimessä läpeensä paha. Toisinaan hellyyttäväkin. Jotenkin nallekarhu, mutta en kyllä silti häntä varmaan ukkonani sietäisi, kun niitä rasittaviakin piirteitä löytyy. Mm. se sietämätön kateus kaikkea ja kaikkia kohtaan, erityisesti Metsoloita. Mutta hienoa, että Kari aina lopulta pääsee jotenkin yli siitä.

        ovat pahan isä ja äiti. Sairaan omahyväisiä molemmat sortavat kaukovaaran karia syyttä suotta. Hoitoon pitäis viedä molemmat, joskin lienee jo myöhäistä.


      • kari ukki
        helin m kirjoitti:

        ovat pahan isä ja äiti. Sairaan omahyväisiä molemmat sortavat kaukovaaran karia syyttä suotta. Hoitoon pitäis viedä molemmat, joskin lienee jo myöhäistä.

        väkivaltainen alkoholisti. Annikki dementoitunut vanhus.


    • puvussa

      ja vähän Eevankin. Siinä Kassilan versiossahan hän, tai Hyppönen, on pääosassa.
      Löytyy kirjastosta videona...

      • m66

        muistaakseni Hyppönen oli 70-luvun lopulla sunnuntai-margariini ja -vehnäjauho-mainoksissa pullaa leipomassa. jonkinlainen pehmomiehen esikuva.
        Halusi kai sitte tehdä vastapainoksi ilkeän miehen roolin, ja metsoloissa onnistu liianki hyvin, ku ei sen jälkeen ole rooleja irronnut telkkarin puolella.


      • -mainoksesta
        m66 kirjoitti:

        muistaakseni Hyppönen oli 70-luvun lopulla sunnuntai-margariini ja -vehnäjauho-mainoksissa pullaa leipomassa. jonkinlainen pehmomiehen esikuva.
        Halusi kai sitte tehdä vastapainoksi ilkeän miehen roolin, ja metsoloissa onnistu liianki hyvin, ku ei sen jälkeen ole rooleja irronnut telkkarin puolella.

        minäkin hänet muistan.


      • "Kaukovaaran Kari"
        m66 kirjoitti:

        muistaakseni Hyppönen oli 70-luvun lopulla sunnuntai-margariini ja -vehnäjauho-mainoksissa pullaa leipomassa. jonkinlainen pehmomiehen esikuva.
        Halusi kai sitte tehdä vastapainoksi ilkeän miehen roolin, ja metsoloissa onnistu liianki hyvin, ku ei sen jälkeen ole rooleja irronnut telkkarin puolella.

        NIIN! Äitikin tykkäsi tästä sunnuntai-mainoksesta ja nimesimmekin miehen äidin pullapojaksi. Sitten aina huutelimme äidille että sun pullapoika telkkarissa!


    • kari kari ooooh

      Kari on niiin ihanan miehekäs, nytkin löi erkille luun kurkkuun.

    • nupponen

      köyhät kyykkyyn! Kari on oikea kokoomuslainen kapitalisti sellaiset menestyy ja se on oikein.

      • ilmiselvästi

        karikatyyri ison ökytilan kepulaisisännästä!


    • juuret puna juuret

      jaa ei narsisinen jaa no selitäpäs mulle tarkemmin kun musta Kari juuri haluu kaiken itelleen yms

      • Anonyymi

        Karilla on sarjassa yhtenä isona haaveena että saisi liitettyä Metsoloiden kotitilan Leppävaaran jälleen takaisin osaksi Kaukovaaran tilaa ja se on Karille itselleen jonkinlainen pakkomielle.


    • heidi heiskutti

      panee sen erkin syyksi ja juoksee jorpakkoon.

    • nupponen

      vahinko vaan attä sekin on jo nyt rupsahtanut.

      • sambala

        Kukapa ei rupsahtaisi,kunh tulee ikää.


      • rupsahda
        sambala kirjoitti:

        Kukapa ei rupsahtaisi,kunh tulee ikää.

        vähän ehkä rapsahdan............


      • oli keväällä...

        ...jossain sisustusohjelmassa tms. ja mielestäni on paremman näköinen kuin metsoloiden aikaan. Ei ole rupsahtanut


    • iivari julmetoja

      just kokoomuslainen kusipää. Itelle kaikki sallitua mutta riivatun kateellinen.

      • jurpiainen

        kyllä minä tietän, minulla kotona yks samanlainen ukkona. Että sen kanssa on mahotonta tulla juttuun äääh!!!!


      • 1...5...4,,,8---6
        jurpiainen kirjoitti:

        kyllä minä tietän, minulla kotona yks samanlainen ukkona. Että sen kanssa on mahotonta tulla juttuun äääh!!!!

        on kokoomuslainen nainen joka on naamioitunut sdp:n puoluejohtajaksi. Ei ole ihme että kannatus laskee puolueessa.
        Samalla tavalla kaukovaara on kokoomuslaiseksi naamioitunt kommunisti. Parhaiten se tulee ilmi karin ilmeistä, seuratkaapa tänäiltana.


    • vaarakauko

      että löydät kaltaisesi karin. Olkaa onnellisia yhdessä, älkääkä kiusatko oikeita hmisiä.

    • joku

      miten umpi kiero ihminen voi olla sharmaattinen yms? ihmettelen vaan. tai kaippa sitä ne vaan osaavat kiertää ihmisiä pikkusormensa ympärille tai jotain.

      • hara pyrykkä

        outoo? Umpikiero voi olla vaikka kuinka ihana vaikka olis kuinka umpikiero.


    • ymmärsin

      Kaukovaaran Kari taitaa olla Simo Frangenin appiukkopuoli?

      • ja mediamaksu kanssa

      • truman

      • metsola_fani

    • Pauccu

      Ääni sen tekee.

      Hyppösen samettinen puhe on tuttua tavaraa
      monista tv-mainoksista.

      Kaukovaaran isännästä en pidä yhtään, mutta näyttelijänä
      tekee uskottavaa työtä.

    • Kaukovaara79

      Oi voi jos Kaukovaara kuiskailee korvaan seksikkäällä äänellään, niin siinä kyllä housut kastuu... olipa hän sitten kuinka narsisti tahansa. ;D

      • kaukas

        kyllä tämänpäiväisessä filmissä. Voisi jopa sanoa, että vuodet ovat jalostaneet tätä tyyppiä huomattavasti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe