asua, näin on! Hyrynsalmi ja Puolanka ovat kauneinta seutua, mitä Suomesta löytyy.
Ylä-Kainuussa
18
8127
Vastaukset
- tehtiin ihan
muualla.
- juttua kuvaus-
paikoista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000015423063 - minä olen sanonutkin,
juttua kuvaus- kirjoitti:
paikoista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000015423063että Hämeessä on varmaan kuvattu kun on niin hienot maisemat.
- mäkeä ja meininkiä
minä olen sanonutkin, kirjoitti:
että Hämeessä on varmaan kuvattu kun on niin hienot maisemat.
Hienoja maisemia löytyy ympäri Suomea. Ahvenanmaallakin - kuin Lapissa samoilisi!
- silti...
näin on!
- Kainuussa
silti... kirjoitti:
näin on!
on maailman paras asua. Ihanat vaaramaisemat. Ehdottomasti olisi pitänyt myös kuvata Kainuussa, kun kainuulaisesta elämästä kerrotaan.
- samaa mieltä,
Kainuussa kirjoitti:
on maailman paras asua. Ihanat vaaramaisemat. Ehdottomasti olisi pitänyt myös kuvata Kainuussa, kun kainuulaisesta elämästä kerrotaan.
myös tuosta kuvaamisestakin.
- Sastamal'a
minä olen sanonutkin, kirjoitti:
että Hämeessä on varmaan kuvattu kun on niin hienot maisemat.
Sarja on kuvattu Mouhijärvellä, joka on ollut Satakunnassa ja sittemmin Hämeessä. Kohta se kuuluu Sastamalan kaupunkiin, jonka läänisidonnaisuuksista ei ole tietoa. Mouhijärveläinen ryijy on nähtävissä "Hoikan kunnan" Kunnantalolla tässä ohjelmassa.
- on kyllä
Sastamal'a kirjoitti:
Sarja on kuvattu Mouhijärvellä, joka on ollut Satakunnassa ja sittemmin Hämeessä. Kohta se kuuluu Sastamalan kaupunkiin, jonka läänisidonnaisuuksista ei ole tietoa. Mouhijärveläinen ryijy on nähtävissä "Hoikan kunnan" Kunnantalolla tässä ohjelmassa.
Pirkanmaalla.
- esimerkiksi
tie joka lähtee sinne leppävaaraan pellolle mutkittelemaan ja se mistä tämä vanhaisäntä kävi hakemassa postin viime jaksossa on naapurivaaralla sotkamossa.
Tien toisella puolella on yksi suomen suosituimpia tanssipaikkoja, naapurivaaran huvikeskus. Muistan itse hyvin tuon ajan, koska nämä maisemat ovat lapsuudesta ja vieläkin hyvin tuttuja, koska mökkimme sijaitsee aivan siinä lähellä- ihan siellä
Kainuun maisemissa. Yhdessä jaksossa näytettiin tienviitta Puolanka, Paltamo jotakin? Näkyi kauppa, jossa olen monena kesänä käynyt Rovaniemille mennessä.
Erkin laskettelukeskus valmiina oli sitten Ukkohalla hyrysalmella. On se hieno kokonaisuus, ja tekijöillä olis kova homma saada se purkkiin. - Lupapaperossi
ihan siellä kirjoitti:
Kainuun maisemissa. Yhdessä jaksossa näytettiin tienviitta Puolanka, Paltamo jotakin? Näkyi kauppa, jossa olen monena kesänä käynyt Rovaniemille mennessä.
Erkin laskettelukeskus valmiina oli sitten Ukkohalla hyrysalmella. On se hieno kokonaisuus, ja tekijöillä olis kova homma saada se purkkiin.Ne Paltamo/Puolanka viitat ovat ainakin tähän asti olleet feikkejä. Oikeissa tienviitoissa kilometrimäärä on siinä päässä, missä kohdetta osoittava nuolikin on. Eli PUOLANKA 23 > . Näissä Metsolan viitoissa näkyi olevan väärällä puolella eli 23 PUOLANKA >.
ihan siellä kirjoitti:
Erkin laskettelukeskus valmiina oli sitten Ukkohalla hyrysalmella. On se hieno kokonaisuus, ja tekijöillä olis kova homma saada se purkkiin.Metsoloitten laskettelukeskus on kylläkin Sappee Pälkäneellä. Siellä oli entinen päärakennus, minkä katolla oli kyltti Ski-Urja ja yksi rinne on nimetty Urjan-rinteeksi. Ja kun päärakennusta ´rakennetaan´ sarjassa, mukana on monta pälkäneläistä tuttua kaveria.
- kateissa/hakusessa
Leppävaara on espoossa ettäs sen tiedätte juntit.
- Hyrynsalmi
Oi ihana Hyrynsalmi, sinne kaipaan ma ain. Jylhät metsät, puhtaat veet, ihmiset ihanat.
Hyrynsalmi on jotakin aivan satumaista.
Todellakin olisi pitänyt Metsolat kuvata Ylä-Kainuun maisemissa!!- Se aito ja oikea
Hyrynsalmen pohjoispuolella sijaitsee laskettelukeskus Ukkohalla, joka on aika tarkalleen siinä paikassa missä Erkki Metsolan Urjanrinteet muka sijaitsivat.
Kannattaa vierailla Ukkohallassa, ja nauttia ainoista aidoista ja oikeista Hoikan ja Metsolan maisemista!
- metsolatfäni
Mikä järvi se on oikeasti ja missä sijaitsee :o
- wfrq
mitä ihmette - puhutaan rintamasta ja rintamalla olosta jouluna ja noin nykyaikaa, uus valmet ja esson merkki seinässä. mikä tässä nyt on väärin`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918