Ambrista Sveitsistä
Noah Clarke LUKKOON!!!!!!!
äijänsuo
4
645
Vastaukset
- Äijänsuo
Ambri-piotan kotisivut
- Rahalla ?
Raumalla kasataan miljoonajoukkuetta. Rahaa laitetaan palamaan oikeen urakalla. Tulokset ovat..
Raumalla voitaisiin ottaa mallia Kuopiosta. Kuopoiossa menestytään pelaamalla. Raumalla menestystä yritetän ostaa. Lukon budjetti kohta jokerien ja bluesin tasolla. Menestys samaa rataa ässien kanssa.- insinööri-Ilkka
Joo mutta silti menestys on aina parempaa kuin KalPalla.
- menestys???
insinööri-Ilkka kirjoitti:
Joo mutta silti menestys on aina parempaa kuin KalPalla.
ja koska se tulee? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692