G: Minkä taikarvoiman haluaisit?

Nimetön

Jos saisit valita, minkä yliluonnollisen ominaisuuden haluaisit? Näkymättömyys, superkuulo, nopeus, valtavat voimat, ajatusten luku jne.

Näkymättömyys voisi olla joissain tilanteissa ihan hyödyllinen. Toisaalta taas supernopeus auttaisi arjessa huimasti, kun ei tarvitsisi madella ruuhkissa ja kaupassa käyntikin sujuisi sutjakkaasti. Ja viikonloppuisin voisi piipahtaa vaikka Australian rannoilla :D

Eli valitsen siis supernopeudun

308

35510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjo27

      Mie oon useimmille ihmisille jo nyt näkymätön, et sitä en tartte. Mut ois kyl kiva tietää mitä tietyt ihmiset ajattelee.

      • että siinä

        tulisi aika sekava olo kun ihmiset ruuhkassa ajattelevat ja sinä kuulet kaikki ne.


      • teemunideapaja

        Telepatialla voisin ymmärtää muita ja saada muut kuulemaan ajatukseni. Yhteiskunnalliset ongelmat ratkeaisivat parissa viikossa.


      • retuwi
        että siinä kirjoitti:

        tulisi aika sekava olo kun ihmiset ruuhkassa ajattelevat ja sinä kuulet kaikki ne.

        Lapsethan käyttävät jo valikoivaa kuuloa, että sillee


      • lapset vaan
        retuwi kirjoitti:

        Lapsethan käyttävät jo valikoivaa kuuloa, että sillee

        tätä esiintyy usein myös miehillä. ;)


      • Volt

        Ehottomasti sen kiinalaisen (en muista nimeä) hemmon taidon aikamatkata:) pääsis poies tästä typerän turhasta aika kaudesta.


      • paåanan

        näkymättömyys;lentokyky,röntgennäkö,ja se että oisin supervahva....


      • valikoivaa
        lapset vaan kirjoitti:

        tätä esiintyy usein myös miehillä. ;)

        naisilla on monesti valikoivaa päänsärkyä;)


      • Nimetön
        valikoivaa kirjoitti:

        naisilla on monesti valikoivaa päänsärkyä;)

        Haluaisin osata lentää tai olla näkymätön..
        Haluaisin kostaa pienesti kaikille ilkeille ihmisille tekemällä pieniä piloja (ei niin hirvittävän ilkeitä) ja haluaisin matkustaa lentämällä ja ylipäätään tunteä lennon mahtavuuden.


      • Vieras kjeh
        valikoivaa kirjoitti:

        naisilla on monesti valikoivaa päänsärkyä;)

        Näkymättömyyden
        ni äiti ei vois tulla häiritseen mua ja huutaan korvaan ku ei tietäis mis korva o :DD


      • 111
        että siinä kirjoitti:

        tulisi aika sekava olo kun ihmiset ruuhkassa ajattelevat ja sinä kuulet kaikki ne.

        olla niinkuin batman tai suerman tai spiderman........


      • nimetönnä
        Vieras kjeh kirjoitti:

        Näkymättömyyden
        ni äiti ei vois tulla häiritseen mua ja huutaan korvaan ku ei tietäis mis korva o :DD

        ehottomasti super(valikoiva)kuulo, nopeus tai lentokyky. jos olis nopee, ei tarvis näkymättömyyttä ja samoin, et jos haluu olla jossaa, mut ei näkyy nii superkuulo ajaa senki edun.


      • the laihduttaja

        Mä olisin "Laihanaattori", eli auttaisin ylipaino-ongelmaisia ihmisiä paino-ongelmassaan. Itse olen ylipainoinen, ja tiedän miten paljon se hankaloittaa ja pahimmillaan rajoittaa elämää ja huonontaa terveyttä. Siksi haluaisin auttaa tästä sairaudesta kärsiviä parempaan elämään :-)


      • hudhudhifcj
        paåanan kirjoitti:

        näkymättömyys;lentokyky,röntgennäkö,ja se että oisin supervahva....

        Ehkä ottaisin näkymättömyyden,lentämisen kyvyn tai kyvyn tietää mitä ihmiset ajattelee...............:D


      • plööö
        Volt kirjoitti:

        Ehottomasti sen kiinalaisen (en muista nimeä) hemmon taidon aikamatkata:) pääsis poies tästä typerän turhasta aika kaudesta.

        Eli siis Hiro..;P Hän on muuten Japanilainen.


      • Samoja visertelen

        Tässä asiassa Marjo =)


      • kanssa..

      • Taikarutiini
        the laihduttaja kirjoitti:

        Mä olisin "Laihanaattori", eli auttaisin ylipaino-ongelmaisia ihmisiä paino-ongelmassaan. Itse olen ylipainoinen, ja tiedän miten paljon se hankaloittaa ja pahimmillaan rajoittaa elämää ja huonontaa terveyttä. Siksi haluaisin auttaa tästä sairaudesta kärsiviä parempaan elämään :-)

        Muinaiset tietäjät kertovat että ihmisen kehossa on vuorokausirytmi.

        Iltakuudesta seuraavaan keskipäivään ei pitäisi syödä paljon mitään.

        Illalla voi toki juoda kuumaa maitoa joka antaa hyvän unen sekä ravitsee aivosoluja. Tiede sanoo että mukana pitäisi olla vähän sokeria jotta melatoniini tulee paremmin.

        Aamulla ja ennen keskipäivää pitä ehdottomasti pitäytyä muusta kuin hedelmien syönnistä ja mehujen juomisesta.

        Näin keho saa tarvitsemansa energian sekä ajan toksiinien poistamiseksi systeemistä, ja keho saavuttaa vähitellen normaalit mitat.

        Jos syöt sitten ruokia jotka lisäävät kehon happamuutta, niin ylläoleva ei auta laihtumaan, sillä laihduttamisen perus-edellytys on alkaalinen, luonnollinen sisäelinten toimintaympäristö.

        http://acidalkalinediet.org/alkaline-list-for-maximum-performance/

        Hapan keho on niinkuin auton moottori pakkasella...


      • Anonyymi
        hudhudhifcj kirjoitti:

        Ehkä ottaisin näkymättömyyden,lentämisen kyvyn tai kyvyn tietää mitä ihmiset ajattelee...............:D

        Kyky paskantaa housuun, ettei paska haise,
        On vittumaista kun kansa nyrpistelee nenäänsä, kun sattuu vahinko


    • katrianne

      näkymättömyys on mun juttu ; )

      • heh heh

        Olishan se kiva olla näkymätön,jos yksi ruumiin osa olis näkyvä. Ja se olis kyrpä vois olla naisten saunavuorossa.Oliskohan kilpailijoita kuka,tuonkin sais?


      • Wanha Mestari

        Menitte lankaan.. haha!


    • ehdottomasti

      hyvät hermot!

      • re etu

        Frederikin mieskunnon


    • varmaan sen ajatuksenluku kyky ja näkymättömyys olis jees. :)

      • ottaisin.

        Venyvät raajat. Voisin istua sohvalla ja venyttää käteni jääkaapille. Sänkyhommissakin tiettyjen paikkojen venymisestä olisi hyötyä.


      • make
        ottaisin. kirjoitti:

        Venyvät raajat. Voisin istua sohvalla ja venyttää käteni jääkaapille. Sänkyhommissakin tiettyjen paikkojen venymisestä olisi hyötyä.

        näkymättömyys.etenkin naisten pukukopissa


      • ehdottomasti
        make kirjoitti:

        näkymättömyys.etenkin naisten pukukopissa

        LENTÄMINEN


      • näin..
        make kirjoitti:

        näkymättömyys.etenkin naisten pukukopissa

        kun mieli on sairas, niin se laittaa tirkisteleen. Vastauksen taso viittaa kyllä pieniin murheisiin, koska ilotkin on noin pienet!


      • jupjup
        ottaisin. kirjoitti:

        Venyvät raajat. Voisin istua sohvalla ja venyttää käteni jääkaapille. Sänkyhommissakin tiettyjen paikkojen venymisestä olisi hyötyä.

        Haloo, eiköhän miehilla yleensä ole venyvät raajat vaimoaan kohtaan???? Mulla ne ainakin tuntuu olevan toisesta huoneesta asti, ellet sitten satu oleen seksuaalisesti rajoitteinen????


    • voimaa kerrakseen

      No tietysti Ryhmä-X:stä tutun Phoenixin voimat... Storm voisi olla sitten toinen.

    • mitä haluisin

      Haluisin,olis se et haluisin tietää naisesta et se aidosti rakastaisi ja pitäs kaikussaan oikeesti,yksin ajatukset vaan satuttaa. t. pasi

    • kehveliä

      kuolemattomuus muuten kuin syanidilla kelpais. sitten kun alkais kyllästyttää niin nappia naamaan.

    • OOTKO PÖLJÄ

      VOIS KÄYDÄ NÄKYMÄTTÖMÄNÄ PANKIN KASSAHOLVISTA TASKURAHAA HOLVIN AUKI OLLESSA,NÄKIS TODELLA MITEN PALJON SINUSTA PUHUTAAN PASKAA KUN OLET NÄKYMÄTÖN JA VOIT KUUNNELLA NS.KAVEREITTESI JUTTUJA HEIDÄN TIETÄMÄTTÄ ETTÄ KUULET KAIKEN.

      • PAASILINNAN KIRJA

        JOKA ALKAA SUURINPIIRTEIN NÄIN..KUOLEMANI TULI MINULLE TÄYDELLISENÄ YLLÄTYKSENÄ,ÄIJÄ JAA SEURAAMAAN VAIMONSA ELÄMÄÄ KUOLEMANSA JÄLKEEN..HETI ON AKALLA UUS RAKASTAJA ALLE TUNTI KUOLEMASTA ..JUHLAT AKALLA HETI.....TOSI HYVÄ KIRJA EN MUISTA NIMEÄ VAAN....


      • Sä olisit näkymätön

        mutta sun vaatteet ei.

        Missä sä siis kuskaisit ne rahat. :)))


    • voima

      se TAIKARvoima on? Utopistin utopistisia utopioita. Eikö sulla ole mitään järjellisempää ajateltavaa?

    • ^^^^^^^^^^^^^^^^

      sehän ois nii siistiii!
      sais vaikka hmm....vakoilla tiettyjä ihmisii ;))

    • olisi huippuhyvä

      siivoojan töissäni. mulla/meillä on niin paljon töitä ettei meinaa työajan puitteissa selvitä niistä.

      • SIIVOOJAN TYÖ IHAN

        NÄKYMÄTÖNTÄ MUUTENKIN..KAIKKI PAIKAT AINA PASKASSA,VAIKKA KUINKA SIIVOAISIT.....


      • ja kukahan
        SIIVOOJAN TYÖ IHAN kirjoitti:

        NÄKYMÄTÖNTÄ MUUTENKIN..KAIKKI PAIKAT AINA PASKASSA,VAIKKA KUINKA SIIVOAISIT.....

        sen kaiken paskan ympärilleen niin huolettomasti levittää?


      • mutta siltikin pitäisi
        SIIVOOJAN TYÖ IHAN kirjoitti:

        NÄKYMÄTÖNTÄ MUUTENKIN..KAIKKI PAIKAT AINA PASKASSA,VAIKKA KUINKA SIIVOAISIT.....

        olla aina paikat puti puhtaina.
        siivooja on jo siis 1. näkymätön
        2. kuulumaton
        kun vielä saatais 3. supernopeus

        niin ah kuinka hyvä kaikkien olisikaan olla puhtaissa tiloissaan eikä aina tarvis morkata ja haukkua siivoojia. ketäs sitten moitittais....hm siinäpä kysymys?

        ps. jaa niin.... ihan oikeassa olet, työn jälki ei kyllä näy missään- mikäs siihen keksittäis?


    • helvettiin!

      Ei sen kummempaa!

    • vielä haavoittuva

      Arvostaisin yli kaiken luodinkestävää ja muutenkin rikkoutumatonta visa-luoton saldorajaa. Ts. jouluostoksetkin kestävää visaluottoa...

    • ihminenX

      ......................

      • Valitan

        Toivomuksesi menee jo niin paljon yli kaiken yliluonnolisen.

        Toivoisit jotai tavanomaisenpaa, kuten seinien läpi kävelyä, telepatiaa, henkiparantamista tms.
        Kyllähän niitä riittää.


    • juleleo

      Sehän olis tottakai teleportaatio...vois mennä mihin haluaa ja poistua ketterästi noloistakin tilanteista

    • jjjjjjjjjjjj

      joo aikas paha! toisaalta ajatusten luku. meinaan mitä nää meidän päätäjät/obama järkeistää...vai???

      • SEKSIKÄS

        jAKSAS VIELÄ SÄNKYPUUHIA TEHHÄ ILMAN VIAKRAA, SEOLIS MANNAAN


    • Losvoloope

      Saisin ajatuksen voimalla kaikki venäläiset huorat muuttumaan tuhkaksi ja miksei suomalaiset paskaministeritkin ajattelemalla ojaan. Parin sekunnin miettimisellä olisi muutama milli tilillä aivan suotavaa ja kaikki rotat linnaan.

    • haluan.,

      Ehdottomasti haluaisin osata lukea toisten ajatuksia. Olis siitä haittaakin mutta myös hyötyä. Haaveisin tosta kyvystä jo ala-asteella :D

    • sukka

      Se ie onnistu tavalliselta tallaajalta.

      • on..

        pieni* mahdollisuus saada tuo taikavoima:)


      • mutina
        on.. kirjoitti:

        pieni* mahdollisuus saada tuo taikavoima:)

        mitä Hannu Hanhella on.


      • Mahikset
        mutina kirjoitti:

        mitä Hannu Hanhella on.

        päästä päälle ja voittaa ihan natural kyvyillä.


    • heheheheh

      olisi todella hyvä, tekisin mitä vaan :D

    • rahapossu

      Tietenkin rahan paskomisen, koska rahalla saa ja hevosella pääsee. Se olisi myös ekologista, koska ei tarvitsisi enää tuottaa paskaa ja metaanipäästöjä saati käyttää vesivessoja. Tosin haluaisin, että paskani arvo olisi vakio ja se ottaisi huomioon myös inflaatiovaihtelut.

      • sano...

        Ravimiehet puolestaan sanovat, että rahalla pääsee ja hevoselta saa.


    • B.J

      Jotta vois ottaa itseltä poskeen, se olis kivaa se :)
      Blow job rulez!

    • PYSÄYTTÄÄ

      MAAPALLON PYÖRIMISEN.

      Loppuu tää pyörryttävä ja oksettava olo!

    • Nimetön

      idioottikyselyjen jatkumisen. Mutta niin yliluonnollista kykyähän ei voi edes saada.

      • sä huuhdot koko.....

        taikavoima tunnelman viemäristä alas,MIELIKUVITUSTA paskiainen.... mitä edes tulet tänne kommentoimaa.mä haluaisin lentämisen telekinesian ja teleportaation sekä näkymättömyyden


      • antti boy

        ootko tyhmä? kysymyksenä olikin että: minkä yliluonnollisen kyvyn haluaisit (JOS) olisi mahdollista...


    • Nimetön

      haluisin semmosen kyvyn että osaisin teleportata joka paikkaan

    • Prätkähiiri Marsista

      Jos sais ottaa 2, nii ne on supernopeus ja lentäminen. Muuten vain lentäminen.

    • pepetin

      Yliluonnollinen ominaisuus, jonka haluaisin: Superstressinsietokyky ois ihan mieletöntä. Tänne kiitos!

      Rauhallista joulua vaan kaikille :D

    • sellaiset

      Superhypervoimat voimat !
      Voimia käyttäisin koko maailman rauhaan turvaamiseksi ja auttaisin köyhiä,sairaita ja nälkänäkeviä ihmisiä.rakentaisin niille koteja ja kaivoja jotta saisivat puhdasta vettä ja
      paremman alun elämälle.

      kaikki maailman aseet murskaisin !
      laittaisin politiikot jouluaatoksi leipäjonoon.

    • prius

      Hannu Hanhen hyvän onnen tietysti.

      • juttu!

        Tietenkin superkyvyn saada muiden lähettyvillä olevien kyvyt, kuten heroesissa Peterillä xD Mutta jos olisin ainoa henkilö maailmassa superkyvyn kanssa niin sitten aikamatkailu olis hyvä..


    • jusu76

      Pysyä terveenä , vaikka teen raskasta työtä , Silloin kun työtä sattuu olemaan . Tämän kyvyn myötä toiveeni olisi , elää pitkään ilman laitoshoitoa . Kuolla velattomana , ja onnellisena . Jättää jälipolville perinnöksi Komea hirsitalo , ja mielettömän hyvät kirvesmiehen taidot , ja tietty terveeneä pysymisen lahja . :-) Hyvää Joulua T. Vielä suht terve työtön timpuri .

    • .........

      Haluaisin olla Timo T.A.Mikkonen koska Timo tietää kaiken.Mikkonen on jumalasta seuraava tiedoillaan.

    • jsdajfd

      lentämiskyvyn ja telekinesia vai mikä onkaa ja ajatustenluku sekä teleportaation

    • Olen nähnyt unta lentämisestä, missä lennän itse ilman apuvälineitä. Se on ollut aika mukavaa, mutta olen kyllä joskus joutunu ponnistelemaan ylhäällä pysyäkseni.

    • syödä

      mitä vaan!Ruohoa, puiden lehtiä,kasveja yms.Säästäisi muuten melkoisen rahamäärän elämänsä aikana.

    • supervoima

      Olisin kiitollinen kyvystä ymmärtää naista. Tuntuu liian usein aivan ylivoimaiselta. Myös murrosikäisen nuoren ymmärtäminen on yliluonnollista, ja esimiehen jne...

      • mun juttu!

        Eli ehdottomasti ottaisin supernopeuden ja juoksisin maailmaa ympäri maksamatta mitään matkustuskuluja! Halventaisi tätä nykyistä reissaamisen täytteistä elämääni kunnolla! Vielä kun pääsisin jotenkin mantereelta toiselle niin siinähän olisi jo jotain! Eli nopeus yhdistettynä lentotaitoon...:D


      • tuo

        Naisten, ja murrosikäisten ymmärtäminen riippuu IHAN täysin sinusta itsestäsi! Olet mies, sen huomaa jo asenteestasi tähän asiaan. Minä voisin yhtä hyvin naisena sanoa, että haluaisin kyvyn ymmärtää miehiä, koska se tuntuu joskus aivan mahdottomalta. Mutta en sano. Koska se olisi todella lapsellista. Miehien mielestä olemme täysin paskoja, kaikki virheet ovat meissä. Te olette itse virheettömiä, täydellisiä. Itse en ole koskaan valittanut tuollaisesta asiasta, kuin että en ymärrä miehiä, mutta teidän suustanne naisien tyhmyys, idioottimaisuus, ja paskuus kuuluu koko ajan. Elämä on puolueellista. Ja te miehet: te ette vain HALUA ymmärtää, ja saatte siitä silloin huomiota, ja jonkun valittamisen aiheen!


      • ei meillä
        tuo kirjoitti:

        Naisten, ja murrosikäisten ymmärtäminen riippuu IHAN täysin sinusta itsestäsi! Olet mies, sen huomaa jo asenteestasi tähän asiaan. Minä voisin yhtä hyvin naisena sanoa, että haluaisin kyvyn ymmärtää miehiä, koska se tuntuu joskus aivan mahdottomalta. Mutta en sano. Koska se olisi todella lapsellista. Miehien mielestä olemme täysin paskoja, kaikki virheet ovat meissä. Te olette itse virheettömiä, täydellisiä. Itse en ole koskaan valittanut tuollaisesta asiasta, kuin että en ymärrä miehiä, mutta teidän suustanne naisien tyhmyys, idioottimaisuus, ja paskuus kuuluu koko ajan. Elämä on puolueellista. Ja te miehet: te ette vain HALUA ymmärtää, ja saatte siitä silloin huomiota, ja jonkun valittamisen aiheen!

        Sulla on vissiin ollu elämässäs vaan tosi paskoja ukkoja riesanas. Onneks mun emäntä ei mua tuollasena pidä :)


      • Anonyymi
        ei meillä kirjoitti:

        Sulla on vissiin ollu elämässäs vaan tosi paskoja ukkoja riesanas. Onneks mun emäntä ei mua tuollasena pidä :)

        Olis hyvä Ku sais kalloo
        Ojasta, jojesta tahi läimäristä
        Ilman siimoo ja koukkuloo


    • Minä ainakin

      Haluaisin kyvyn, jolla voisin vaikuttaa aikaan, niikuin eteen ja taaksepäin pääsisin, niin elämäni olisi luultavasti nyt paljon helpompaa, ja olisin onnellisempi, jos saisin ne enneaikaisen kuoleman kokeneet henkilöt takaisin.

    • Nimetön

      haluisin siis, superkuulon ja superhajuaistin. Eli haluisin olla niinkuin koira tai susi

      • SuurinM

        Haluaisin ison mulkun. Antaisin jokaiselle kenkää ja olisin ainut työntekijä Suomessa ja tulot olisi 100000000000000000000000000000000000000000000000€ vuodessa.

        Olisi kivaa kun kaikki tietäisivät että tossa on suurin mulkku


    • oskar,.

      Haluaisin ymmärtää naisen logiikan.

    • Minä vaan

      Osata lentää..olisi upeaa :))

    • Nimetön

      Haluaisin lentokyvyn, sillä eipä tarviaisi tuhlata bensaan rahaa ja vältäisi ruuhkat :)

      • lintu.......

        haluaisin lentää..
        kai jonkin sortin vapauden kaipuuta..
        vois häipyä heti kun alkais olo ahdistaa.....
        tosin jos kukaan muu ei osais lentää,niin tuskimpa sitä kovin rauhassa saisi olla, jos joku mun lentokyvyt diggais...tieä sit....


    • ryynineuvos

      Että vielä näiden jo olemassaolevien kykyjen lisäksi pitäisi olla jokin superhyperkyky!!!!

      Jos ihan pakko olisi valita niin taitaisin aloittajan tavoin valita nopeuden. Olisihan se mukavaa, jos ehtisi vaikka lounastauolla piipahtaa Pariisiin kahville ja illalla Leville saunaan. Joopa joo :)

    • taito

      taito palata menneisyyteen

    • kolj

      haluaisin olla hämähäkkimies

    • Käsittelykyvyn

      Mulle riittäisi että voisin siirrellä hankalia sukulaisia paikasta toiseen kuin pelinappuloita,voisin edes jotenkin antaa takaisin mitä olen saanut kärsiä.

    • Minä vaan..

      OTSIKKO JO SEN KERTOO.. ELI YMMÄRTÄÄ NAISIA MITÄ NIITTEN PÄÄSSÄ OIKEEN LIIKKUU.. JUU EI JUU EI KU EI.. OSAIS JOSKUS EES PÄÄTTÄÄ JOTAIN..

      • haluaisit..

        olla älykkäämpi. Kas kun älykkäälle ei tuota vaikeuksia ymmärtää tyhmemmän aivoituksia, mutta päinvastoin ei tahdo onnistua.


      • on jo olemassa

        Hame päällee ja ruikuta kaikesta.

        Kehitetty luultavasti Ruotsissa (vuoto?). Levinnyt sittemmin koko skandinaviaan.

        Etelä-Eurooppalaisia ei nappaa. Saudit jo valmiina siihen ja tappaa.


    • pera6999

      80 luvulla oli semmonen sarjakuva ko karzan, se oli tehty tarzanin pohjalle, mutta sillä oli armoton mela, sillä se sitte huiski kaikkea mahdollista, missä liikkuki.
      eli siis tahtoisin karzanin kyrvän.

    • rivit

      Lotossa varmat oikeat numerot, kerta riitäs.
      Eipä tuossa sen ihmeelisempiä taikavoimia tarvita, rahalla vois hoidella loput voimat.

      • Wanha Fakiiri

        Vähän pidemmän pohdinnan jälkeen tulin tähän lopputulokseen:

        Olisi todella hienoa matkustaa ajassa tarkistamasa ensi viikon lottonumerot. Tietty myös ois kiva sitten välillä käydä ihmettelemässä entisaikojen dinosaurukset sun muut.

        Ja mitä luultavimmin matkustaminen johonkin toiseen galaksiin ei tuottaisi ongelmia, koska valovuodet muuttuisivat tosi mitättömiksi sivuseikoiksi, heh!

        Ajanhallinta ois ehkä paras kyky, mitä vois ees kuvitella. Sitähän vois sekä lentää, että ennustaa ihan samalla-aikaa, kun pysäyttäis ajan siksi aikaa, että kiipeäisi tuonne pilvien päälle ihmettelemään, mitä alhaalla touhutaan.


    • 199191

      Supermotivointi, vois muihin ihmisiin käyttää ja ehkä itteensäkkin :D

      Ja sit sellanen ajatusten luku esim. että "tykkääköhän toi musta oikeasti vai pelleileeks se" ja tollaset, ei tarvis aina vaan arvailla kaikkee :D

    • jgfd

      ..koska inhoan ihmisiä ja heidän tuijotustaan.

    • muut "kyvyt"

      on joutavia mutta kyky nähdä tulevaisuuteen olisi
      kyllä tärkeä.
      Olisi helppo tehdä Massia.Parissa vuodessa olisin maailman rikkain ihminen.

    • tuu puhaltaa mun fagottiin

      haluisin voiman että mulla vois olla mikä voima tahansa minkä haluisin

    • stormaaa2

      sään hallinta ja manipulointi.

    • - nainen -

      tietenkin :)

      Voisin taikoa itselleni kaikki nuo em. kyvyt mitä ketjussa on lueteltu ;) Yksitellen niistä ei ole oikein hyötyä.. esim. kauhia meteli aina jos kykenis kuulemaan toisten ajatukset :P

      Taikomalla kyvyt saisi toimimaan silloin kun niitä tarvitsee..

    • herg

      Päästä eläkkeelle.

    • Haluaisin

      Samallaisen taika nenän kuin vaimoni on noita sarjassa oli sillä noidalla. Nenää heiluttamalla tapahtuisi kaikki ne asiat mitä haluan.

      • Kärsämäen peduiini

        Mulla on sellainen mutta se ei ole nenä..


    • keijo-

      ei muuta kuin tulevaisuuteen ja kattomaan ensi viikon loton oikea rivi ja lottoomaan.... eiköhän se elämä siitä helpotu

    • Michiko_

      Viime viikolla näin unta, jossa minulla oli ultraviolettinäkö. Esim. jättikokoiset perhoset näyttivät upeilta.

      Haluaisin niin yksinkertaisen asian, kuin paremman motoriikan käsiin, erityisesti vasempaan. Siitä olisi hyötyä pianonsoitossa.

    • Random mestari

      Haluasin kuolemattoduuden, mallia täys-regeneraatio!

      • Daword...

        mutta kuka tätä palloo haluu loputtomiin tallata? joskus tulee aika kun oikeasti ei jaksa enään.

        lähimmäiset kuolee. uudet läheiset kuolee.. katsoo kun omat lapset lähtee pois jne jne..

        tämähän olisi yhtä tuskaa? mielummin pois ku tuollaista sietämään..


    • Daword...

      Haluasin Ajan pysäyttämisen vähän kuten Heroes Sarjassa

      kaikki pysähtyis mutta sinä itse et

      mietippä mahdollisuuksia ;)

      tälläinen kyky vois ajaa ihmisen helposti Rikolliselle tielle.. eihän kukaan oikeastaan tiedä mitä teet kun kaikki ovat pysähtyneet.

      monelle varmaan tulee ekana mieleen Raiskaukset sekä varkaus.. mutta olisi siinä kyvyssä paljon hyviä puoliakin

      • hyhhyh.

        Eipä tulis ensimmäisenä mieleen raiskaukset. Puhu vaan omasta puolestasi. Muuten ihan hyvä.


    • fastra

      Sellaisen että saisin vaimoltani seksiä edes kerran vuodessa...

    • toni_24

      tietenkin se olisi sitten näkymättömyys..

      • Anonyymi

        Orkku tunnissa olisi jännää, joutus kyllä kulkeen kortsu munassa kii, vaikka Kai sen vois väliin kipata tyhjäks


    • Olis aika jännää...

      Jos pystyisi hallitsemaan maa elementtiä. Sillä saisi luotua paljon kaikkea. Ja muokattua epämiellyttäviä alueita, tai tilanteita pois.

      Toisaalta kaikista eniten halajan sitä mielentilaa kun kaikki on selkeää, ja lopetan kaiken ajattelun.
      Ts. valaistun. Silloin näen kuinka tyhmää tämäkin on ja voin elää ilman mitään turhaa. Se on myös se hetki jolloin ymmärrän, että maailma on mysteeri enkä enää koskaan puudu mihinkään.

      Ja jos vielä muistaisi aina ajatella, että kuolema on koko ajan vieressämme ja saattaa napauttaa meitä koska tahansa. Silloin kaikessa tekemisessä on uskomattomasti voimaa.

    • voimat

      Iso vihreä möykky ja vois pomppia himmeitä loikkia ja nostella autoja ja tankkeja ilmaan.

      Toinen hyvä ois möykyn voimat ihmenelosista.

    • Ja pitkä kulli.

      Ennustajana kykenisin näkemään tulevaisuuteen ja arvaamaan kaikkien mahdollisten teot ja liikkeet jo ennakkon. Rahastakaan ei olisi pulaa, koska Lotto-potti olisi joka ikinen viikonloppu tosi-asia jne, jne.. !

    • sänkyyn

      Ehdottomasti toivotuin yliluonnollinen voima olisi saada tuo lähikaupan kassaneiti sänkyyn pelehtimään kanssani.
      Kaikkeni olen yrittänyt mutta maalliset voimat eivät tunnu tepsivän.
      Mikään muu ei oo mittään.

      • naisia ymmärtävä kundi

        sanomaan sille naiselle suoraan.


    • turhuus tappaa

      Sairauksien parantaminen, siinä se yksinkertaisuudessaan, tekee pahaa katsoa ja kuulla jos lapsi on parantumattomasti sairas sama koskee myös aikuisiällä immeisiä

    • nekkuli.--

      Haluisin varmaan näkymättömäksi muuttumiskyvyn tai että voinsin muttua eläimeksi tai parantaa niitä luonnonlääkkeillä.

    • Joulunherraan

      uskovilla yhdellä jos toisellakin ns. armolahjoja
      (profetointia tiedonsanoja ym.) jotka kyllä
      kokonaisuudessaan kristinoppiin liittyen lunastaa
      noita kuvailtuja ihmekykyjä ihan mennen tullen.

      PS. ja aito uskossa olo on kaikkea muuta kuin tylsää.(ei minulle esim. ole kukaan opettanut jotain muinais espanjaa jota opin ihan hetkessä)

      Ja vielä lopuksi, mahtuuhan tälle palstalle tällainenkin "ilonpilaaja".

    • Zodium

      hienoa pystyä siirtymään silmänräpäyksessä paikasta toiseen. Tämä ratkaisis monta ongelmaa..

    • KAIKKI NOI

      EN TARVI MITÄÄN ENÄÄN

    • suffeli-

      Mä haluasin lentää! Se ois kaikkein paras kyky. Tai sit et vois olla veden alla niin pitkää ku huvittaa! ;)

    • .s.s.s

      Ehkä hämähäkkimies :-)

    • blaablaablaa...

      Minä haluaisin lentää!! Mielellään vielä siipien kanssa.

    • osata

      nähdä tulevaisuuteen, edes vähän.

      • n23...

        Haluaisin kyvyn olla näkymätön. Voisin matkustaa vaikka lentokoneessa ilmasiks minne vaan maailman paikkaan,voisin käydä vaikka valkoisessa talossa ja julkkisten luona ihmettelemässä. :D heheh...


    • Pentti L

      vikraa

      • minkä teki

        mulla se seisoo mutta alkaa sitten ruikkimaan semmoista vaaleeta ainetta ja sekös tuntuu hyvälle,mitähän lie se aine


    • Helppo kysymys. Jos saisin valita, haluaisin kyvyn ymmärtää naisia.

    • juhaan81

      näkymättömyyden ja kaikkihan tietää mitä etuja siitä ois... =)

      • supernatural boy

        tietenkin haluaisin teleportaation. se olisi nopeampaa kuin supernopeus ja jos olisi supernopeus niin eikös siinä tulisi kylmä ku menee niin lujaa.... toinen kyky minkä haluaisin on että voisin pysäyttää aikaa, sit vasta elämä olisi helppoa


      • Juuf

        Haluaisin olla Jeesuksen kaltainen jolla olis parantamisen lahjat ja syvä hengellisyys jolla auttaisin muita ihmisiä. Etenkin sairaita, köyhiä, apua tarvitsevia.


      • tämän, että
        Juuf kirjoitti:

        Haluaisin olla Jeesuksen kaltainen jolla olis parantamisen lahjat ja syvä hengellisyys jolla auttaisin muita ihmisiä. Etenkin sairaita, köyhiä, apua tarvitsevia.

        jeesus hoiti ihmisiä, marijuanalla?


    • ehdottomasti

      Ajatusten lukemisen, tai sitten näkymättömyyden...
      Ois siistiä! :D

    • Y. Luonnollinen

      Haluaisin ylikuonnollisen kyvyn hurmata naisia ja kyvyn tyydyttää naiset seksuaalisesti.

      • epätoivoinen mies

        ettet pysty hurmaa naista omalla olemuksellasi? itse olen kundi ja naisia riittää, mieti oikeasti olemusta ja mitä pitäis muuttaa.


    • Ennustaja =)

      Tottakai nähdä tulevaisuuteen vois eleillä sen jälkeen kuin rikkaat.. :D:D

    • KoRn1987

      itse haluaisin olla täysin vahingoittumaton ja delata sitten kun elimistö pettää.

    • Jortte_K

      POTENSSIN!!!

      • EINO 34

        Kyvyn tehdä mitä vaan, esim kasvattaa jätti kokoinen siitin itselle


    • The Joker

      Voi olla, että ehkä valitsisin näkymättömyden :))Kaikkihan ne olisinvat hyödyllisiä jotenkin, mutta näkymättömyys voisi olla kiva

    • Apina

      Kuolemattomuuden, olisi sitten loputtomasti aikaa kehittyä vaikka missä muussa asiassa.

    • haluaisin haluaisin

      että kikkeli kasvaisi oikein isoksi. Silloin naiset pitäisivät minusta, olen niin yksinäinen.

      • että, sillä

        ei ole merkitystä sen koolla, vaan miten osaat käyttää sitä ja miten osaat olla naisten kanssa.


      • väittävät mutta
        että, sillä kirjoitti:

        ei ole merkitystä sen koolla, vaan miten osaat käyttää sitä ja miten osaat olla naisten kanssa.

        käytäntö on ihan toinen


    • haluisin

      kyllä se nytkin tappaa sisätiloissa ,muttei ulkona, ainakaan kovalla tuulella.

    • Typyli85

      Haluaisin sellaiseen yliluonnollisen kyvyn kun nähdä asioit tulevaisuudesta ja osata lukea toisten ihmisten mieliä.

      • Salanimi

        haluaisin kyvyn nähdä tulevaisuuteen. Sitten katsoisin tulevat lottonumerot ja voittaisin pääpotin...


    • Mel Gibsonin elokuvasta sen kyvyn jolla pystyy lukee naisten ajatukset :D

    • Joku

      No näkymättömyys tietenkin. Pitää tässä arjessa tehdä asioita näkymättömästi.

    • rege

      Haluaisin olla oikea JOULUPUKKI.

    • olla aina

      myötätuntoinen, tasapainoinen ja onnellinen useimmiten

    • haluaisin..

      uskomattoman ja yliluonnollisen kyvyn puhua paskaa.

    • Terocky

      taikomisen.. vois taikoa rahaa itelleen. ei tarviis aina miettiä.

    • --rahaa

      niilläpä pärjäisin jos terveys riittäis

      • sillä

        metrisellä tekis eihän sillä oo käyttöä, ei sovi mihinkään tarpeen tullen?! Jalkojakin pitäis jatkaa ei hyvä? Sirkukseen näytille,nälkäpalkalla!


      • norsupa norsu
        sillä kirjoitti:

        metrisellä tekis eihän sillä oo käyttöä, ei sovi mihinkään tarpeen tullen?! Jalkojakin pitäis jatkaa ei hyvä? Sirkukseen näytille,nälkäpalkalla!

        elefantit alkaa kuolla sukupuuppoon auttaisin
        niitä olis heleppo matkustella afriikan,intian ja thaimaan väliä ku olis rahhaa


      • Anonyymi
        norsupa norsu kirjoitti:

        elefantit alkaa kuolla sukupuuppoon auttaisin
        niitä olis heleppo matkustella afriikan,intian ja thaimaan väliä ku olis rahhaa

        Kyvyn olla hölmö, silloin voisin äänestää vihreitä ja sossuja!


    • Unienlukumasiinaa, näkymättömyys viitta...
      Periaatteessa ns yliluonnoset kyvyt ovat jo olemassa mutta teknologisina ihmeinä.

      Ja telepatia nyt toimii muutenkin.

    • fdhadh

      On ihan väärä termi, sillä maailmassa kaikki tapahtuu luonnonlakien mukaan. Se ettemme tunne kaikkia keinoja tai tapoja saati kykyjä, ei ole yliluonnollisuutta. Se on tietämättömyyttä.

      Mutat otsikon kysymykseen: En halua juuri nyt enempää ominaisuuksia tai kykyjä, joita minulla tällä hetkellä jo on.

    • Eino Stein

      Olemme pelinappuloita kvanttifysiikkaan perustuvassa tietokonepelissä eli mikään ei ole periaatteessa yliluonnollista.

    • Haluisin super nopeeksi vaik oonki jo tosi ketterä mut siitä olis hyvää hyötyä mut jos ois ollu super hyppy nii ottaisin sen koska oon yleisurheilia

    • joku

      en tarttee supervoimii koska mua ei edes huomata ja kun huomataan kaverit hyppii päälle eikä tunnu missään

    • kohomeloo

      krapulan eston ja unenlahjat.

    • lil.devil

      Ajatustenluku. Auttaisi kaikissa tilanteissa, mihin kuuluu vuorovaikutus toisten ihmisten kanssa. Ei tarvitsisi olettaa mtn ja toinen ei pystyisi tekohymyn taakse piiloumaan. Hyödyntäisin itse parisuhteessa, arjessa, työelämässä.
      Tämä olikin hauska ajatusleikki :)

    • Ois

      Mun juttu ois varmaa tää näkymättömyys :)

    • kokeilla tätä

      Samanlainen tutka kuin lepakolla, että pystyisin liikkumaan silmät sidottuina.

      • heterolli

        lespoilla on vitussa tutka


    • namu-reino

      kyvyn nähdä pikkutyttöjen pilut nam

    • InnerSelf

      Mä voisin haluta ne valtavat voimat. Sit ryöstäisin fort knoxin ja elelisin työttömänä loppu elämäni.

      • olla.,.,.,.

        näkymätön.Voisipihistää kassoja ja pankkiholveja ym.kenekään näkemättä ;)


      • InnerSelf
        olla.,.,.,. kirjoitti:

        näkymätön.Voisipihistää kassoja ja pankkiholveja ym.kenekään näkemättä ;)

        no joku tollanen mut pointtina olis se et sais määrättömästi rahaa :P


      • just.,.,.,.
        InnerSelf kirjoitti:

        no joku tollanen mut pointtina olis se et sais määrättömästi rahaa :P

        sen takia:)


    • juuso1992

      Teleportaatio olis aika tiukka

      • Mmoomi

        Ajatusten luku voisi olla aika jännä... myös lentäminen olisi varmasti hauskaa ja helpottaisi arkea. Mikä ettei näkymättömyys... Vaikea sanoa


    • lupa tappaa tietysti

      sulattaisin laser katsella halosen...tzzzzzzzzzzz.

    • haluaisin

      en mitään näistä.

      Vastaukset löytyvät sisäpuolelta ei ulkoa.

    • aweq

      kyvyn tunkeutua kansanedustajien perseen reikään ja istuttaa sinne ruton

      • hurjasti voimia

        jotta voisin katkaista jokaisen ukon kalun puukolla juuresta poikki ja viskata kettujen

        syötäväksi!!!! Hyvää Joulua naiset!


    • Kramppi_K

      Ehdottomasti paras _yliuonnollinen_ kyky, varsinkin miehelle olisi kyky ymmärtää naisten järjenjuoksua.
      Sen avulla olisi mahdollista hallita koko maailmaa.

      • Kramppi_K

        "Perinteisimmistä" kyvyista hyödyllsin voisi olla telekineesi.


    • annkkuli

      olisi siistiä osata hengittää veden alla, tai lentää isoilla kauniilla sulkasiivillä tai herättää kuolleista, kävellä seinien läpi tai nähdä hyttysen nostavan kulmakarvaansa jupiterissa :D Kaikkein käytännöllisin edellisistä olisi ehkä lentäminen, seinien läpi kävely tai veden alla hengittäminen, mutta valitsisin ehkä seinien läpi kävelyn... tai lentämisen

    • infected mushroom

      ois se vaan helppoa jos vois ajan pysäyttää aina kun tahtoo.

    • Ryde

      Batman asu ja saada totaalinen stondis ja laaki takaseinään sängynpäädystä... niin kai se on tyydyttävä siihen mitä luoja loi, näkymättömyys :D

    • Pohjan-Akka

      Olishan se mahtava nousta kesäisenä päivänä siivilleen, ja käydä vähän katsastamassa maisemia. Hillastuskin olisi helppoa, voisi tiirailla pikaisesti hyvät jänkät, ja ämpärit olisi kätevä heittää lentäen perille. Jos karhuja olisi maisemissa, lentäminen olisi turvallista, kunhan vain pyrähtäisi siitä jonnekin.

      Voisihan sitä lennellä ihan huvikseenkin, ilman mitään hyötymistarkoituksia.

      • Pavosen Heiska

        onkohan neidillä lentoluvat kunnossa.. ja taidat olla portsarille jo ennestään tuttu ;)


      • Pohjan-Akka
        Pavosen Heiska kirjoitti:

        onkohan neidillä lentoluvat kunnossa.. ja taidat olla portsarille jo ennestään tuttu ;)

        porteilla meinaan.

        pavosen heiska on nähnyt muita lentäviä. Tuntemattomia lentäviä sanothan UFOiksi. Mie en kuulu joukhon tumhan.


    • TÄMÄN:

      Saada ihmiset tekemään mitä itse haluan

    • Nainen..

      Haluaisin osata ymmärtää mun miestäni ja sen tempauksia

    • Mies..

      Haluaisin osata ymmärtää mun naistani ja sen tempauksia

      • Nainen...

        Hyvä kuitenkin kun halutaan molemmat sitä.


    • haluaisin

      osata.

      • yliluonnollista

        Infrapunanäön.


    • ..............................

      ..haluaisin voimakseni telekinesian

    • Nimetön

      Ottaisin ilman muuta lentokyvyn :D
      Koska haluaisin kovasti lentää, esim vaik
      ulkomaille.

    • mutta lentotaito olis upeeta..hmm tai sit valtavat voimat :)

    • ojane

      niin... jos olis supernopee niin pystyis oikeestaan lentään ku heiluttais käsiä niin nopeesti ;D

      • Anonyymi

        Haluan olla lentopallo, sais kerrankin rankasti iskuja ja tulis kuumaksi


    • blackmagictiger

      OLISI UPEAA OLLA NOPEA.TAITAVA JA FIKSU JA SELLAINEN MR ÄLY

    • ktk

      sellasen et on kaikki ja voi vaihdella niitä voimia mielen mukaan

      • nmmmm

        elämä.


    • se olisi

      niin nopeaa, ettei muut huomaisi vauhtia niin se olisi sama kuin näkymättömyys. Missään nimessä en haluaisi osata lukea toisten ajatuksia, kun näissä omien ajatustenkin kanssa on ihan tarpeeksi kestämistä. Ja mitä superkuulollakaan tekisi? Lentäminen olisi myös mukavaa, mutta ehkä se sisältyy tohon supernopeuteen, hehheh kun aikaihminen miettii ihan tosissaan..

    • misun

      oisko mitään käänteistä lääkettä vikralle.

    • gjhgjh

      Haluaisin sellaisen kyvyn, jolla voisin estää mielipidekirjoitusten kirjoittamisen kokonaan. Jo loppuisi toisia solvaavat ja loukkaavat kommentit ja muut älyttömyydet.

    • Jumalan sijaiseksi....

      Haluaisin oppia luomaan. Kun tämä taito olisi, voisin luoda itselleni kaikkea kivaa.
      Voisin luoda itselle siivet selkään ja lentää kaukomaille. Voisin luoda muutenkin kaikkea kivaa, joka helpottaisi elämää.

    • tunneihminen

      jonkin moiset parantajan kyvyt.

    • hacl

      ajatusten luku olis paras ja ainut erikoisominaisuus jonka haluaisin...

      • on selittämätöntä

        Kuinka lentotaito on yliluonnollista? Vai väitätkö että linnuilla on "yliluonnollinen" kyky kun lentävät?


    • pieru

      niin ihmiset pyörtyisi... tosin melkein jo pystyn siihen...

    • pooral

      Lukea ajatuksia

    • skaa

      Ottaisin sen supernopeden, supervoiman, superkuulon, supernäkökyvyn, superhypervenyvyyden, supernäkymättömyyden, superiättömuuden tietysti.

    • jolla saada ihmiset ymmärtämään MILTÄ minusta tuntuu ja välttää riitoja. Eli kait telepatia. Tai sitten sellaiset yleispätevät taikavoimat joilla voi tehdä lähes mitä vaan...

    • bdzaa

      täysi kuolemattomuus joka estää myös vanhentumisen

      • Ennemmin

        tai myöhemmin ikävystyisit kuitenkin kuoliaaksi.


      • Mutta vain osin

        Saatanan kanssa tein sopimuksen 14 vuotiaana, ettei minusta koskaan tulisi vanhan näköistä. Näin kävi, minua luulaan yhä 25 vuotiaaksi, vaikka olen pian 50v.

        Sitten tein sopimuksen Jumalan kanssa, ettei saatana saisi sieluani kuoltuani, en vain tiedä käykö se noin? Joka tapauksessa. olen pysynyt nuorennäköisenä ja oloisena, ainakin jotain on toiminut noista sopimuksista eikä kaduta vaikka toiset kadehtii.


    • Ho ho hoo!

      Voima jolla sormia napsauttamalla haluamani ihmisen pää räjähtää tuhansiksi kappaleiksi .___.

    • ***

      kyky lukea toisten ajatukset olis paras!

    • Toteemipaalu

      Haluaisin sellaisen kyvyn että voisin vaikuttaa toisten ihmisten huonoihin ajatuksiin ja tekoihin muuttamalla ne hyviksi, ihmiskuntaa palveleviksi. Väkivaltaa, raakuutta ja välinpitämättömyyttä on maailmassa tarpeeksi. Hyvät ajatukset ja teot muuttaisivat hitaasti maapallon ihmisten kehitystä parempaan suuntaan ja ympäristömmekin säilyisi parempana jäkipolvillemme. / Myös haluaisin käydä sivustakatsojana aikakoneella menneisyydessä ja tulevaisuudessa.

    • Kemppu -66

      Haluaisin voiman, että ihmiset voisivat puhua vain totta läheisyydessäni.
      Myös eräänlainen ennaltanäkemisen/tietämisen lahja voisi olla kiva.

    • kysymys kerta

      kaikiaan!

      Ja vastaus on EN MITÄÄN!

      Olen onnellinen ja ihan tyytyväinen!

      Siis kaikkea sitä ihmiset miettivätkään!

    • kaikki kelpais

    • asfadgdshdsfrxjufghju

      [R]Tahtoisin värillisen röyhtäyksen.
      Se olis hienoa[/R]

    • xerax

      Haluan sellaisen taikavoiman, että sormea napsauttamalla saa kaiken mitä haluaa. Ei tarvitsisi rahaa enää mihinkään, eikä tarvitsisi olla työpaikkaakaan.

    • Hypnotisoisin kaikki

      Hypnotisoidin kauniit naiset rakastumaan minuun, hypnotisoisin rikkaat antamaan mulle rahansa ja niinpä panosin ketä haluun ja kylpisin rahassa.

      Pim! Olette hypnotisoidut.

    • RautaRoskis

      Tietysti haluaisin osata kelata, pysäyttää, hidastaa, nopeuttaa aikaa. Tietysti tähän pitäisi sisältyä oma täysin normaali liikkumiseni nopeuteni ajasta tai ajankulusta riippumatta.

      • Shabbath

        Juuri se. :)


    • TESIVO

      haluiasin kyvyn käyttää 100% ihmiskehon voimista ilman kehon hajoamista ennen aikojaan. Ihminenhän käyttää maksimissaan normaalisti vain 20-30%
      ?(kertokaa jos olen väärässä)

    • -.-

      Ehdottomasti kyky siirtyä paikasta toiseen paikkaan, siinä säästyy aikaa ja rahaa! Ja sais käytyä kaikissa maailman maissa, kokea erilaisia kulttuureita jne. Itse asun Hollannis nyt, joten mieluummin haluisin välil tupsahtaa Suomeen käymään ilman, et joutuu lentää 3-4h.. Lentojen hinnatkin alkaa olla kalliimpia, joten suosittelisin tätä kykyä ;) Hah, kunpa vaan sais sen!

      • mutta.....

        Ei hyvä.

        Miltä mahtaisi palata ruokatunnin jälkeen takas pokkanaamalla töihin 30 min. Pattaya reissun jälkeen?

        Olis parempi jos pystyis tohon lisäämään aikapysähdyksen zoomauksineen ja Hämiksen verkkoruiskuttimen vittuilijotten varalta.


    • Mustis on Bestis

      Supersankareista ehkä paskin kyvyiltään on vanha kunnon Mustanaamio.

      Mutta kas, hänen alter egonsa MR. Walker vaeltaa Vaimo ja kakarat monen päivän matkan päässä kapakasta toiseen ryypäten vain maitoa!

      Sen kyvyn jos saisin olisi elämäni järjestyksessä, mutta toisaalta vähän helvetin tylsää.

    • Pecci

      Kaikki ne, tietysti :F Mutta jos yhteen on tyytyminen niin ajan pysäyttäminen. Siitä voisi olla apua kun räveltää, heittelee puolivahingossa esineitä lattialle tai sitten peeloilee ympäriinsä. Minä kun harrastan kaikkea sellaista.

      • käytännössä

        Mustanaamio kerhon ikuisena pronssijäsenenä nro. 3 Olen todennut kaiken huuhaa superkykyjen olevan Pelkkää amerikaalaista propagandaa.

        Raha ratkaisee: Älkää pelätkö radioaktiivisen säteilyn tuloksena syntyneisiin vahtimiehiin.

        Ne ovat hullunnäköisiä mutta eivät vahvoja.

        Päälle vaan ja manit pois.

        Paitsi Afrikan Bengalista!


    • immortality thanx

      tietysti kuolemattomuuden! (sillä edellytyksellä ettei myöskään vanhenisi)

      Itse ainakin haluaisin nähdä 500 miljardin vuoden päästä, tai kauanko siihen nyt meneekin, miten maailmankaikkeus kutistuu kasaan...

      • ajansiirto

        Pelkää jenkkipropagandaa!

        Ei tommoisia kykyjä ole!

        Esim. Tintti Milou koirineen hoitaa hommat kännisen ex-merikapteenin kanssa pelkän säkän avulla.

        Sitä kykyä tässä itsekin kaipailen.


    • ..krö-höm...la-la-laaaaa!

      Laulutaidosta olis iloa juu!

      • XXXLmustis

        Kenet sillä päihittäisit?
        Korkeintaan ostoshelvettien joulupukit.


      • senkin mustis
        XXXLmustis kirjoitti:

        Kenet sillä päihittäisit?
        Korkeintaan ostoshelvettien joulupukit.

        Laulaisin muut suohon ja alottaisin sinusta ; )


      • ..krö-höm...la-la-laaaaa!
        XXXLmustis kirjoitti:

        Kenet sillä päihittäisit?
        Korkeintaan ostoshelvettien joulupukit.

        Vähän joulumieltä sullekin! Älä oo tollanen mökömökö!


      • Anonyymi
        XXXLmustis kirjoitti:

        Kenet sillä päihittäisit?
        Korkeintaan ostoshelvettien joulupukit.

        Täydellinen jodlaustaito olisi ihana jos meinaa jodlata hautajaisissa!


    • hki83m

      valitsisin lentämisen mitä on lintuja kattonut kun ne oikee nauttii lentämisestä eikä me päästä lentämään muuta ku lentokoneissa ni vois olla mukava kokemus

    • Mutanthero

      Joo, mulle riittäis ihan vaan K*lli joka toimis kännis.
      Kysymys siis omastani.

      Ajatustenlukuu en huolis. Paitsi yhdistettynä liikkumavaraa antavaa startrek-vaiheisiin.

    • salzie

      ...muuntautumiskyvyn. Miksi tyytyä yhteen kun voi saada kaiken? ;)
      Siis lintuna voinee harrastaa maisemamatkailua, pantterina ratkoa riitoja, koiran hahmosta taas on kummasti hyötyä, jos sattuu olemaan ruumiiden ylöskaivaja/argeologi, kissana nappaa nopeasti ahvenet ruokapöytään, vihreä ufo selittäisi oudon käytöksen, ja harmaakurppa on aamuisin lisääntymään päin...

      Sitten taas muuntautuminen ihmishahmossa. Nopeasti isommat tissit, botoksia huuliin, hemaiseva blondeus päälle ja baanalle juuri sen näköisenä kuin haluaa. Lieko rasvanpoistosta tai ihonpuhdistuksestakaan niin haittaa olisi. Kätevästi voisi vaikka kauppajonossa pehmentää kovettumat pois.

      :DDDD Joo.

    • an-kara

      Haluaisin ehdottomasti pohjattoman älykkyyden. Kyvyn hallita kaikkia eri kieliä, kyvyn oppia uudet asiat ja muistaa vanhat asiat.
      Tunneälyä kaikkiin tilanteisiin.
      Muutoin jalat maassa, ihan tavallisena ihmisenä on jo itsessään yliluonnollinen ilmiö selvitä tämän päivän yhteiskunnan haasteista!

    • ........

      mä oon.

      • kiva.

        Vois ruiskutella valkosta mönjää ympäriinsä.


    • asphyxia

      Telekinesian, siis kyvyn liikuttaa esineitä ajatuksen voimalla. Myös kyky lentää ja hallita säätä (kuten ryhmä-x:n Storm) tai elementtejä voisi olla mielenkiintoinen.

    • Devil_Clown

      Telepatia, telekinesia, super vahva, näkymättömyys, super nopeus, teknopatia, muodonmuutos, elektroniikan kommunikointi, suostumus, sätkynuken ohjaileminen.

      Lähteet: Heroes Wiki

      • Mixolydian

        Jos sais kitaran pysyy oikees virees koko ajan ni siin ois sitä jotaki ^^
        Turhauttavaa kun on pari minuuttii soittanut ja ehtinyt kieliä venyttelee vähän enemmän ni sit kesken soolon huomaa, että vire menny :/
        Enkä mitään iha halpis kitaroita soitakkaa.


    • Kapula

      RAJATON Viinan sieto kyky!!

    • näkymätön...

      jotta pääsisin erään naisen kotiin nuuhkimaan hänen pikkupöksyjään sekä naimaan häntä XD

    • kyvyn

      lukea ajatuksia.
      Toinen olisi supernopeus.

    • Jouluntaikaa*

      Parantavan kosketuksen taikavoimat, vaikka se ei apee sinun listassa ollutkaan. Ajatustenluku kuin näkymättömyyskin kyllä kiinostaisivat kovasti.

    • jos jotku

      supervoimat saisi valita niin ottaisin ehdottomasti GhostRider:n voimat.

      • Nimetön

        Etsi Jeesusta! Älä lahjoja

        Näin lopun aikoina Jumala haluaa riisua meiltä kaiken sellaisen pois mikä on omavoimaisuutta. Kaiken sellaisen, mikä tahtoo sitoa meitä ja kaiken synnin, joka tahtoo, että me jollain tavalla hyödyttäisiin. Me jollain tavalla saataisiin meidän tarpeemme tyydytetyiksi. Jos sinä etsit hengellisessä tilaisuudessa vain tarpeittesi tyydyttämistä, minä uskon, että toisinaan me jäädään ilman sitä. Me etsitään mutta, jos me etsimme Jeesusta, jos me etsimme sitä, että Hän saa elää meissä, että Hän saa ilmestyä meille, että Hänen toivonsa, Hänen elämänä, Hänen olemuksensa saa tulla meille ilmeiseksi. Jos me etsimme Jeesusta, lahjan antajaa, emmekä lahjaa niin me saamme nähdä paljon, paljon enemmän.


      • dsvbfhgkik
        Nimetön kirjoitti:

        Etsi Jeesusta! Älä lahjoja

        Näin lopun aikoina Jumala haluaa riisua meiltä kaiken sellaisen pois mikä on omavoimaisuutta. Kaiken sellaisen, mikä tahtoo sitoa meitä ja kaiken synnin, joka tahtoo, että me jollain tavalla hyödyttäisiin. Me jollain tavalla saataisiin meidän tarpeemme tyydytetyiksi. Jos sinä etsit hengellisessä tilaisuudessa vain tarpeittesi tyydyttämistä, minä uskon, että toisinaan me jäädään ilman sitä. Me etsitään mutta, jos me etsimme Jeesusta, jos me etsimme sitä, että Hän saa elää meissä, että Hän saa ilmestyä meille, että Hänen toivonsa, Hänen elämänä, Hänen olemuksensa saa tulla meille ilmeiseksi. Jos me etsimme Jeesusta, lahjan antajaa, emmekä lahjaa niin me saamme nähdä paljon, paljon enemmän.

        turpa kii


      • Oletpa tyhmä!
        Nimetön kirjoitti:

        Etsi Jeesusta! Älä lahjoja

        Näin lopun aikoina Jumala haluaa riisua meiltä kaiken sellaisen pois mikä on omavoimaisuutta. Kaiken sellaisen, mikä tahtoo sitoa meitä ja kaiken synnin, joka tahtoo, että me jollain tavalla hyödyttäisiin. Me jollain tavalla saataisiin meidän tarpeemme tyydytetyiksi. Jos sinä etsit hengellisessä tilaisuudessa vain tarpeittesi tyydyttämistä, minä uskon, että toisinaan me jäädään ilman sitä. Me etsitään mutta, jos me etsimme Jeesusta, jos me etsimme sitä, että Hän saa elää meissä, että Hän saa ilmestyä meille, että Hänen toivonsa, Hänen elämänä, Hänen olemuksensa saa tulla meille ilmeiseksi. Jos me etsimme Jeesusta, lahjan antajaa, emmekä lahjaa niin me saamme nähdä paljon, paljon enemmän.

        Etsi jeesusta! Oletsä joku homo vai muuten vaan pimee?


      • Nimetön
        Oletpa tyhmä! kirjoitti:

        Etsi jeesusta! Oletsä joku homo vai muuten vaan pimee?

        Sinä muistat nämäkin sanasi vielä, parannusta voit vielä ehtiä tekemään. Silloin kun Jeesus tulee takaisin näkyy kuka on Hullu ja kuka Viisas. Viimeistään silloin tv. Täysjärkinen


      • kivinenpolku
        Nimetön kirjoitti:

        Etsi Jeesusta! Älä lahjoja

        Näin lopun aikoina Jumala haluaa riisua meiltä kaiken sellaisen pois mikä on omavoimaisuutta. Kaiken sellaisen, mikä tahtoo sitoa meitä ja kaiken synnin, joka tahtoo, että me jollain tavalla hyödyttäisiin. Me jollain tavalla saataisiin meidän tarpeemme tyydytetyiksi. Jos sinä etsit hengellisessä tilaisuudessa vain tarpeittesi tyydyttämistä, minä uskon, että toisinaan me jäädään ilman sitä. Me etsitään mutta, jos me etsimme Jeesusta, jos me etsimme sitä, että Hän saa elää meissä, että Hän saa ilmestyä meille, että Hänen toivonsa, Hänen elämänä, Hänen olemuksensa saa tulla meille ilmeiseksi. Jos me etsimme Jeesusta, lahjan antajaa, emmekä lahjaa niin me saamme nähdä paljon, paljon enemmän.

        Niin minä aijonkin etsiä Jeesusta. Mutta voisitko neuvoa sen tien, mistä voisin lähteä etsimään häntä?


      • Nimetön
        kivinenpolku kirjoitti:

        Niin minä aijonkin etsiä Jeesusta. Mutta voisitko neuvoa sen tien, mistä voisin lähteä etsimään häntä?

        Yritä noudattaa näitä ohjeita : Rukoile ( esim. kädet ristiin tai ylöskohottuna) mielummin ääneen Jeesusta itsellesi ja pyydä samalla kaikki syntisi anteeksi häneltä ja lupaa ettet enää syntiä tee. Tämä kaikki omin sanoin tai voit rukoilla sen rukouksen , jonka Jeesus opetti ihmisille eli Isä Meidän.

        Raamattua sinun pitäisi myös lukea , alkaen Uudesta Testamentista: Matteus, Markus, Luukas ja Johannes. Uskovien yhteyteen pitäisi myös mennä kuuntelemaan saarnoja ja evankeliumia, ihan mihin seurakuntaan tahansa. Mutta seurakunta ei sinua pelasta, vaan sinut pelastaa elävä usko Jeesukseen !

        Kun olet matkannut jokin matkaa tätä tietä, Jeesus eheyttää sinua ja sinä alat tuntemaan Kristuksen Rakkautta , joka säteilee sinusta kaikkialle.
        Tämä tie on jokaisen käytävä ennen kuin Jeesus luvatusti tulee takaisin, jos tahtoo lopullisesti Hänen seuraansa.
        Jos sinulla ei ole Uutta Testamenttia, niin kirjoita viestiisi, jos haluat sellaisen, niin tulet sen ilmaiseksi saamaan. t. kari


      • Nimetön kirjoitti:

        Yritä noudattaa näitä ohjeita : Rukoile ( esim. kädet ristiin tai ylöskohottuna) mielummin ääneen Jeesusta itsellesi ja pyydä samalla kaikki syntisi anteeksi häneltä ja lupaa ettet enää syntiä tee. Tämä kaikki omin sanoin tai voit rukoilla sen rukouksen , jonka Jeesus opetti ihmisille eli Isä Meidän.

        Raamattua sinun pitäisi myös lukea , alkaen Uudesta Testamentista: Matteus, Markus, Luukas ja Johannes. Uskovien yhteyteen pitäisi myös mennä kuuntelemaan saarnoja ja evankeliumia, ihan mihin seurakuntaan tahansa. Mutta seurakunta ei sinua pelasta, vaan sinut pelastaa elävä usko Jeesukseen !

        Kun olet matkannut jokin matkaa tätä tietä, Jeesus eheyttää sinua ja sinä alat tuntemaan Kristuksen Rakkautta , joka säteilee sinusta kaikkialle.
        Tämä tie on jokaisen käytävä ennen kuin Jeesus luvatusti tulee takaisin, jos tahtoo lopullisesti Hänen seuraansa.
        Jos sinulla ei ole Uutta Testamenttia, niin kirjoita viestiisi, jos haluat sellaisen, niin tulet sen ilmaiseksi saamaan. t. kari

        Mulla on Uusi Testamentti, mutta ei mitään käyttöä sille. Mihin sitä voisi käyttää..?


      • Nimetön
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Mulla on Uusi Testamentti, mutta ei mitään käyttöä sille. Mihin sitä voisi käyttää..?

        Pyyhi pölyt päältä tai jos se on maassa, kaiva lapiolla se esiin, sillä se on AARRE !

        Kun sinulla on se käsissäsi rukoile Pyhältä Hengeltä ymmärrystä , että Matteus, Markus, Luukas ja Johannes avautuisi sinulle ja sukukunnallisi avuksi. Siunausta Tapaninpäivään t. kari


      • : O
        Nimetön kirjoitti:

        Etsi Jeesusta! Älä lahjoja

        Näin lopun aikoina Jumala haluaa riisua meiltä kaiken sellaisen pois mikä on omavoimaisuutta. Kaiken sellaisen, mikä tahtoo sitoa meitä ja kaiken synnin, joka tahtoo, että me jollain tavalla hyödyttäisiin. Me jollain tavalla saataisiin meidän tarpeemme tyydytetyiksi. Jos sinä etsit hengellisessä tilaisuudessa vain tarpeittesi tyydyttämistä, minä uskon, että toisinaan me jäädään ilman sitä. Me etsitään mutta, jos me etsimme Jeesusta, jos me etsimme sitä, että Hän saa elää meissä, että Hän saa ilmestyä meille, että Hänen toivonsa, Hänen elämänä, Hänen olemuksensa saa tulla meille ilmeiseksi. Jos me etsimme Jeesusta, lahjan antajaa, emmekä lahjaa niin me saamme nähdä paljon, paljon enemmän.

        hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli


      • decora
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Mulla on Uusi Testamentti, mutta ei mitään käyttöä sille. Mihin sitä voisi käyttää..?

        Ja askartelemaan! Tee vaikka tällainen.
        http://www.ostokset.fi/pd/8587f8f0/


      • decora kirjoitti:

        Ja askartelemaan! Tee vaikka tällainen.
        http://www.ostokset.fi/pd/8587f8f0/

        käärin siitä sätkiä. Paitsi että enhän mä polta... Nuotena käärittiin sellaisesta taskumallista sätkiä. Olikohan se muste kauheen myrkyllistä..?!?


      • Pienihymy
        : O kirjoitti:

        hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli hihhuli

        Kyllä me uskovat,ymmärrämme sinua kaikesta huolimatta.:)


      • kivinenpolku
        Nimetön kirjoitti:

        Yritä noudattaa näitä ohjeita : Rukoile ( esim. kädet ristiin tai ylöskohottuna) mielummin ääneen Jeesusta itsellesi ja pyydä samalla kaikki syntisi anteeksi häneltä ja lupaa ettet enää syntiä tee. Tämä kaikki omin sanoin tai voit rukoilla sen rukouksen , jonka Jeesus opetti ihmisille eli Isä Meidän.

        Raamattua sinun pitäisi myös lukea , alkaen Uudesta Testamentista: Matteus, Markus, Luukas ja Johannes. Uskovien yhteyteen pitäisi myös mennä kuuntelemaan saarnoja ja evankeliumia, ihan mihin seurakuntaan tahansa. Mutta seurakunta ei sinua pelasta, vaan sinut pelastaa elävä usko Jeesukseen !

        Kun olet matkannut jokin matkaa tätä tietä, Jeesus eheyttää sinua ja sinä alat tuntemaan Kristuksen Rakkautta , joka säteilee sinusta kaikkialle.
        Tämä tie on jokaisen käytävä ennen kuin Jeesus luvatusti tulee takaisin, jos tahtoo lopullisesti Hänen seuraansa.
        Jos sinulla ei ole Uutta Testamenttia, niin kirjoita viestiisi, jos haluat sellaisen, niin tulet sen ilmaiseksi saamaan. t. kari

        Kysyisin vielä, miltä toiselta palstalta sinut voisi tavoittaa?


      • minä...
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Mulla on Uusi Testamentti, mutta ei mitään käyttöä sille. Mihin sitä voisi käyttää..?

        Olin tekemässä elämästäni lopun. Olen nuorehko nainen. Näin silmät kiinni valtavan valon, joka säteili sanoin kuvailematonta valoa ja rakkautta.
        Putosin polvilleni ja näky hävisi.

        Juoksin kotiin soittamaan ja sain samana iltana luovuttaa elämäni Jeesukselle!!
        Kuvittele, meinasin riistää itseltäni hengen ja lapsiltani äidin??
        Aina ei sanat riitä kiittääkseni Jeesusta.

        Jumala Sinua siunatkoon ja uskoa voit vain SINÄ ITSE!


      • Nimetön
        kivinenpolku kirjoitti:

        Kysyisin vielä, miltä toiselta palstalta sinut voisi tavoittaa?

        [email protected]


      • minä... kirjoitti:

        Olin tekemässä elämästäni lopun. Olen nuorehko nainen. Näin silmät kiinni valtavan valon, joka säteili sanoin kuvailematonta valoa ja rakkautta.
        Putosin polvilleni ja näky hävisi.

        Juoksin kotiin soittamaan ja sain samana iltana luovuttaa elämäni Jeesukselle!!
        Kuvittele, meinasin riistää itseltäni hengen ja lapsiltani äidin??
        Aina ei sanat riitä kiittääkseni Jeesusta.

        Jumala Sinua siunatkoon ja uskoa voit vain SINÄ ITSE!

        Jokainen vähänkään järkevä ihminen käy jossain vaiheessa elämäänsä "rajalla", jonka ylityksestä ei ole paluuta. Ja jos ei jaksa uskoa itseensä, usko kohdistuu johonkin muuhun, kuten Jeesukseen niinkuin sinunkin kohdalla kävi. Hyvä niin. Pääasia, että uskoo johonkin ja saa siitä voimaa elää. Minä uskon itseeni. Tunnen itseni parhaiten ja luotan tuntemaani.

        Jean-Paul Sartre'n mukaan Helvetti on muut ihmiset! Eli kääntäen: muut tekevät elämästäsi Helvetin..! Niinpä...


    • taikavoima.

      Naiset haluavat aivan väkisin seuraani,siksipä en halua uusia taikavoimia.

    • minulla

      on jo syntymässä saadut yliluonnolliset kyvyt, en tarvitse enempää

      enneunet esim. ja ylimääräinen aisti,tämä on totta eikä huuhaata

      • tallentaja

        Ottaisin tallennusmahdollisuuden. Samanlaisen kuin peleissä eli voit tallentaa ja jatkaa siitä kohtaa kun haluat.
        Voisit vaikka tallentaa ennen tärkeää koetta, käydä kokeessa ja ladata sitten tilanteeseen ennen koetta ja siten tietää kysymykset.


      • lahjakkuus...
        tallentaja kirjoitti:

        Ottaisin tallennusmahdollisuuden. Samanlaisen kuin peleissä eli voit tallentaa ja jatkaa siitä kohtaa kun haluat.
        Voisit vaikka tallentaa ennen tärkeää koetta, käydä kokeessa ja ladata sitten tilanteeseen ennen koetta ja siten tietää kysymykset.

        on jo olemassa,se on valokuvamuisti.Jos sinulla olis tällainen muisti,muistaisit kaikki mitä esim,oppikirjasta lukisit.Tai menet johonkin huoneeseen,muistat kaikki tavarat mitä siellä oli ja missä ne oli.Merkkihenkilöistä Kennedyllä oli tällainen lahjakkuus.


      • joo..
        tallentaja kirjoitti:

        Ottaisin tallennusmahdollisuuden. Samanlaisen kuin peleissä eli voit tallentaa ja jatkaa siitä kohtaa kun haluat.
        Voisit vaikka tallentaa ennen tärkeää koetta, käydä kokeessa ja ladata sitten tilanteeseen ennen koetta ja siten tietää kysymykset.

        Parivuosikymmentä video/tietokone pelejä pelanneena, tulee aina todellisessa elämässä jonkun mokan tehtyä mietittyä, että perhana olis pitäny tallettaa. Sitten vois painaa vaikka F8 ja tehdä asian järkevämmin.


    • meren´lapsi

      olisi ihanaa olla näkymätön ja olla "kärpäsenä katossa" muiden olohuoneissa ja huutaa, että böö Ajatusten luku olisi mielenkiintoista mutta samalla mieltä musertavaa... Eli siis näkymättömyys!

    • parasta, mitä voisi toivoa

      olisi.. LIEKKIPOIKA.. se on supersankareista paras!

      • KORJAUS ÄSKEISEEN

        ..olla tosi kuuma :D Hansel is so hot right now..


    • Ålykäs

      Äärettömän älyn

    • LLL

      Jos olisin liikuntarajoitteinen niin levitaatio olisi hyvä hallita. Jos korvia polttelee niin olis kiva käydä kaukokatsomassa kuka haukkuu.

    • carambola_82

      Näkymättömyyden tahtoisin jos saisin. Voisi vakoilla ihmisiä työnsä parissa ilman näiden tietämättä ja häiritsemättä.

    • Hylätty ihminen

      Minä en haluaisi super juttuja, jätän ne muiden iloksi. Minä vain haluaisin oman perheen.

    • TARTTUMAVARPAAT

      ja amfibi olis kiva olla.

    • puupipsa

      Haluaisin yhden kyvyn tässä kylmässä maailmassa.
      Se on ystävyyteen opastaminen, reiluun sellaiseen.

    • jokaiselle

      Noi vaihtoehdot mitää yliluonnollisia oo.. Ainakaa, jos vertaa empatiaan, samaistumiskykyyn ja kykyyn rakastaa lähimmäisiä.

      En valitsekaan itselleni, vaan teille jokaiselle seuraavan kyvyn: EMPATIA!

      • Empatia on ainut oikea vaihtoehto säälille (säälijät on sairaita).


      • jakaa...

        empatiaa, jollet itse sitä ensiksi saa?? Sitä saa vain Jeesukselta Kristukselta Jumalan pojalta, joka syntyi tallin seimeen.

        - Siellä ne juovat ja siellä ne syövät
        keisarin denareihin sielunsa myövät.
        Taivahan juhlavieras koditta on täällä
        takapihan tallissa, pahnojen päällä.

        (tuntematon runoilija)


      • Jesus saves but I take the ...
        jakaa... kirjoitti:

        empatiaa, jollet itse sitä ensiksi saa?? Sitä saa vain Jeesukselta Kristukselta Jumalan pojalta, joka syntyi tallin seimeen.

        - Siellä ne juovat ja siellä ne syövät
        keisarin denareihin sielunsa myövät.
        Taivahan juhlavieras koditta on täällä
        takapihan tallissa, pahnojen päällä.

        (tuntematon runoilija)

        Haistapa toki vittu Jeesuksesi kanssa! Aivopesijä paskiaiseet!! Hahaa!!!! Luterilaiset seurakunnat vähentyvät dramaattisesti: nyt yli 500, tammikuussa 466! Mistäs johtuis?

        Ihminen joka on saanut vanhemmiltaan aitoa rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa ei tarvitse jeesuksia tai muita mielikuvitushahmoja "sydämeensä".


      • minäkin..
        Jesus saves but I take the ... kirjoitti:

        Haistapa toki vittu Jeesuksesi kanssa! Aivopesijä paskiaiseet!! Hahaa!!!! Luterilaiset seurakunnat vähentyvät dramaattisesti: nyt yli 500, tammikuussa 466! Mistäs johtuis?

        Ihminen joka on saanut vanhemmiltaan aitoa rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa ei tarvitse jeesuksia tai muita mielikuvitushahmoja "sydämeensä".

        luulin ennen? Jos olet saanut vanhemmiltasi aitoa rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, miksi tekstisi HUOKUU vihaa ja uhmaa?
        Ettet vain etsisi...


      • ONN
        minäkin.. kirjoitti:

        luulin ennen? Jos olet saanut vanhemmiltasi aitoa rakkautta ja ihanaa yhdessäoloa, miksi tekstisi HUOKUU vihaa ja uhmaa?
        Ettet vain etsisi...

        On AIVAN eri asia mitä kirjottaa TÄNNE nettiin, ku mitä tuntee OIKEESTI. Täällä suomikaksnelosessakin on valitettavasti hyvinki vakiintunu tapa vastata ihmisille v:mäisesti, mutta se EI TARKOTA, että OIKEESTI VIHAISIN tai PUHKUISIN VIHAA. Uskonnot on PERSEESTÄ ja se vaan nyt on TOSIASIA.

        Pistää vaa naurattaa nää teiän uskisten puheet jumalattomien "sielun tyhjyydestä" ja muutenki aika potaskaa tulee näitten aidosti vihaa puhkuvien suusta. Ai miten nii "vihaa puhkuvien"?
        Menepä tosi uskovaiselle sanomaa, et Raamattu on pelkkä satukirja, ni voi HELVETINHELVETTI mitä saa kuulla takas. Entä homo-viha?

        Mitä eroa on uskonnottomalla ja uskis-äpärällä?
        Uskonnottomilla on yhtä monta ajatusmaailmaa kuin heitä on ja he kyseenalaistavat helpommin omat näkemyksensä kuin uskikset. Uskikset pyrkivät tasapäistämää ihmisten ajatusmaailmat, eikä suvaitse sen kyseenalaistamista. Uskiksista voi juuri tämän takia puhua yhtenä ryhmänä tietyin varauksin, mutta uskonnottomista ei missään nimessä voi millään tavalla sisällyttää samaan lokeroon.

        Ootte te pedaripappien, ristiretkeläisten ja homovihaajien (lue: ihmisvihaajien) joukko aika sekoja. ONKO LAPSILLANNE USKONNONVAPAUS PELLET!? HÄ!?


    • niin ettei..

      ..peitto heilu! A´vot harashoo! Olen lähdössä inttiin ja tykkään runkata 6-10 kertaa päivässä.

      • Great Randomness

        Tämän kyvyn voi saada, jos harjoittelee kovasti! Sinulla on vielä toivoa


      • Great Randomness kirjoitti:

        Tämän kyvyn voi saada, jos harjoittelee kovasti! Sinulla on vielä toivoa

        harjoitella. Runkkauksen jalo taito on synnynnäistä, joten sitä ei tarvi harjoitella. Paitsi kymmenen kundin tuvassa se täytyy osata tehdä kuin ei mitään tapahtuisikaan. Silence is golden..!


      • olikin rrrrrrr
        J-P.Sartre kirjoitti:

        harjoitella. Runkkauksen jalo taito on synnynnäistä, joten sitä ei tarvi harjoitella. Paitsi kymmenen kundin tuvassa se täytyy osata tehdä kuin ei mitään tapahtuisikaan. Silence is golden..!

        runkaamisesta niin ettei peitto heilu,


      • olikin rrrrrrr kirjoitti:

        runkaamisesta niin ettei peitto heilu,

        utan att filtti whispaa..? Jå, den är svårt att göra.


    • Suomen Helena!

      Haluaisin voida muokata vartalostani haluamanilaisen.. Tekisin ittestäni upean, kuolettavan kauniin ja musta kirjotettais tuhansien vuosien päästä ja ylistettäis mun kauneutta ja troijan Helena ei ois mitään!

      • lentää,

        näen siitä untaki.


    • mie vua

      Supernopeus on periaatteessa fyysisesti lähes mahdoton. Valitsisin vaikka sen että tiedän jos toinen valehtelee tai tiedän osaltaan hänen ajatuksensa. Siihen ei taikavoimaa tarvita - homman voi hoitaa tietääkseni lääkkeillä. Miten ois teleportti ja robottisolut? Olisit kuolematon.

    • X-Xnnnnnn

      Minä haluaisin hallita säätä, vaikuttamaan ilmanpaineeseen, lömpötiloihin tuuliin ja myrskyihin. ihan niin kuin X-menisssä STORM.

    • 22

      En voisi kuolla vanhuuteen, nälkään, janoon, hapen puutteeseen jne. eikä ruumis särkyisi mistään.
      Chillailisin vaan loppu elämän, ei tarttis edes hommata asuntoa tai työpaikkaa kävelisin vaan kaupunkien kaduilla tai maaseudulla kun ei ole mitään tekemistä.

    • 1515

      Haluaisin kyvyn pysäyttää ajan/maailman, mutta siten, että itse voisin liikkua normaalisti.

    • Love & Peace

      " ... Oi jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin ma maailmalle rauhan ... "

    • 123131423523

      Näkymättömyys.

      Sillä voisi tehdä vaikka mitä! Kävellä alasti kaduilla, kulkea ilmatteeksi junalla, pujahtaa jonon ohi baariin.. Huono puoli on että houkutus näpistelyyn lisääntyisi.

      Ajatuksia en haluaisi lukea. Jos joku ajattelee vaikka jotain pahaa (mutta toisaalta harmitonta) minusta.
      Esim. "onpa tolla rumat kengät".

      • ollaankueioltaskaan

        Minä haluan olla vain sellainen millainen Jumala on minusta luonut. Muuten voi olla että erikoiskykyjeni lomassa unohdan Jumalan enkä käyttäydy niin että se Häntä miellyttäisi. Nykyäänkin on parantamisen varaa.
        Kaikki se minkä takia ihminen on valmis jättämään kaiken muun on hänen epäjumalansa. Niinpä irstailijalla on huorat ja naiset epäjumalanaan, runkkarilla ja syömärillä oma kalu ja himot epäjumalanaan ja rikkauksia haalivalla raha, kulta ja timantit epäjumalanaan.
        Kyky tietää toisten ajatukset? Se on mahdollista jo lääkkeiden avulla tiettävästi.
        Kyky lentää? Shamaanit on kyenny siihen jo tuhansia vuosia sitten.
        Kyky olla näkymätön? Näkymättömyysviitta on keksitty ja vois tulla olo orvoks ku kukaan ei näe...

        Ole varovainen kun puhut. Sanoillasi luot maailman ympärillesi. - Navajo intiaanien sananparsi -


    • Cruel World

      Haluaisin vaikuttaa ihmisen ajatuksiin - muuttaisin maailmaa. :D
      Suuri voima, voisi saada ihmisen tappamaan itsensä tai toisen, maksamaan ostokseni, antamaan omaisuutensa, suosittelemaan työhön (jos ihminen on vaikutusvaltainen). :D IHANA!

      • fd8p98fg

        Sama juttu.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe