Hei!
Mulla todettiin klamydia noin kuukaus sitten, sain tarvittavat kerta-annosnapit naamaan ja oireet helpottivat heti.
Olen tämän kuukauden aikana harrastanut kaksi kertaa seksiä, molemmilla kerroilla käytin kondomia.
Pari päivää sitten alkoi taas sietämätön kutina ja kirvely, mutta ei silti ihan samanlaiset oireet kun viimeksi sillon kun klamydia todettiin.
Gynellä kävin, eikä ainakaan kondyloomaa, hiviä tai muita tauteja kyseessä, joten mitä hittoa tämä on?
Harvinaisen ärhäkkä klamydia, joka uusii eikä meinaa lähteä? vai jotain muuta?
Kävin tänään antamassa kontrollinäytteen, kiva joululahja jo itselle valmiina jos se on taas klamydia...tiistaina sitten saa kai viim. tietää.
Seuraavan kuukauden ja miksei koko ensi vuoden pidän kyllä sakset visusti kiinni, vituttaa kun aina ollut niin tarkka ja silti saa taudin josta ei nyt pääse eroon.
oliskos kellään mitään mahd. ideoita mitä se voisi olla?
Klamydiasta...
7
1057
Vastaukset
- lääke suinkaan
läheskään aina tapa sitä klamydiabakteeria, eli siksi se kontrollikoe onkin niin kovin tärkeä.
Voihan se olla että herpes on alkanut oireilemaan, ei vielä näkyvin oirein, sitä ei varmastikaan testattu, siis verestä? Sait antibiooteista hiivan. Ehkistäti
- kille
Varmaan hiivatulehdus,joka tullut antibiootin jälkeen!
Itselläni todettiin klamydia (mies kävi vieraan naisen peiton alla)
No sain antibiootit ja luulin että kaikki ok,uusinta testiä ei kuitenkaan lääkärin mukaan nykyään tarvita!
jep,nyt mulla oireet ihan samat kuin klamydiassa aiemmin.
En enää tiedä itsekkään että tehosiko tuo kuuri vai olimmeko liian nopeasti sukupuoli yhteydessä miehen kanssa.
Pakko mennä lääkäriin taas testiin,kyllä vituttaa vaikka kuinka koittas olla varovainen!
Kuitenkin ollaan oltu jo monta vuotta vakituisesti ja tämä oli eka syrjähyppy(tietääkseni)
No mut ei kai auta ku mennä taas maanantaina kusee purkkiin!
Ihana joululahja tosiaan!- aina otetaan
kontrollinäyte ja ennen sitä pitäis välttää seksiä.
- mulla on nyt sama ongelma
lääkäri soitti ja sanoi että mun ja poikaystävän on nyt tultava nopeasti hakemaan antibioottipilskut ja oon nyt vähän huolissani että kuinka kauan tää on meillä ollut koska kummallakin on ollut tosi oireetonta tämä kyseisnen tauti. ja lähteekö heti pilskun ottamisen jälkeen pois jos on ollut pitkäaikainen? nyt huolestuttaa...ihan kun ei olis jo tarpeeks ongelmia muutenkin...
- yhdellä lääkesatsilla!
Ja siihen ei liity se että miten kauan se klamydia on ollut. Yksinkertaisesti klamydiabakeeri ei kuole sillä ensim.lääkesatsilla.
- Yai
jep...hiivatulehdushan se sitten on...
klamydialääkitys tuhoaa kuulemma myös hyvät bakteerit niin sain sitten hiivan tässä heti perään.
mut jee,nyt se on hoidettu sit ja klamydiaki on pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483