Klamydiasta...

Yai

Hei!

Mulla todettiin klamydia noin kuukaus sitten, sain tarvittavat kerta-annosnapit naamaan ja oireet helpottivat heti.

Olen tämän kuukauden aikana harrastanut kaksi kertaa seksiä, molemmilla kerroilla käytin kondomia.
Pari päivää sitten alkoi taas sietämätön kutina ja kirvely, mutta ei silti ihan samanlaiset oireet kun viimeksi sillon kun klamydia todettiin.

Gynellä kävin, eikä ainakaan kondyloomaa, hiviä tai muita tauteja kyseessä, joten mitä hittoa tämä on?
Harvinaisen ärhäkkä klamydia, joka uusii eikä meinaa lähteä? vai jotain muuta?

Kävin tänään antamassa kontrollinäytteen, kiva joululahja jo itselle valmiina jos se on taas klamydia...tiistaina sitten saa kai viim. tietää.

Seuraavan kuukauden ja miksei koko ensi vuoden pidän kyllä sakset visusti kiinni, vituttaa kun aina ollut niin tarkka ja silti saa taudin josta ei nyt pääse eroon.

oliskos kellään mitään mahd. ideoita mitä se voisi olla?

7

1057

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääke suinkaan

läheskään aina tapa sitä klamydiabakteeria, eli siksi se kontrollikoe onkin niin kovin tärkeä.

Voihan se olla että herpes on alkanut oireilemaan, ei vielä näkyvin oirein, sitä ei varmastikaan testattu, siis verestä?

• Sait antibiooteista hiivan. Ehkistäti

• kille

Varmaan hiivatulehdus,joka tullut antibiootin jälkeen!
      Itselläni todettiin klamydia (mies kävi vieraan naisen peiton alla)
      No sain antibiootit ja luulin että kaikki ok,uusinta testiä ei kuitenkaan lääkärin mukaan nykyään tarvita!
      jep,nyt mulla oireet ihan samat kuin klamydiassa aiemmin.
      En enää tiedä itsekkään että tehosiko tuo kuuri vai olimmeko liian nopeasti sukupuoli yhteydessä miehen kanssa.
      Pakko mennä lääkäriin taas testiin,kyllä vituttaa vaikka kuinka koittas olla varovainen!
      Kuitenkin ollaan oltu jo monta vuotta vakituisesti ja tämä oli eka syrjähyppy(tietääkseni)
      No mut ei kai auta ku mennä taas maanantaina kusee purkkiin!
      Ihana joululahja tosiaan!

• aina otetaan

kontrollinäyte ja ennen sitä pitäis välttää seksiä.

• mulla on nyt sama ongelma

lääkäri soitti ja sanoi että mun ja poikaystävän on nyt tultava nopeasti hakemaan antibioottipilskut ja oon nyt vähän huolissani että kuinka kauan tää on meillä ollut koska kummallakin on ollut tosi oireetonta tämä kyseisnen tauti. ja lähteekö heti pilskun ottamisen jälkeen pois jos on ollut pitkäaikainen? nyt huolestuttaa...ihan kun ei olis jo tarpeeks ongelmia muutenkin...

• yhdellä lääkesatsilla!

Ja siihen ei liity se että miten kauan se klamydia on ollut. Yksinkertaisesti klamydiabakeeri ei kuole sillä ensim.lääkesatsilla.

• Yai

jep...hiivatulehdushan se sitten on...
      klamydialääkitys tuhoaa kuulemma myös hyvät bakteerit niin sain sitten hiivan tässä heti perään.

mut jee,nyt se on hoidettu sit ja klamydiaki on pois :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      132
      1433
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      496
      1244
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      165
      746
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      197
      641
    5. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      44
      637
    6. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      637
    7. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      637
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      22
      590
    9. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      74
      563
    10. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      41