Klamydiasta...

Yai

Hei!

Mulla todettiin klamydia noin kuukaus sitten, sain tarvittavat kerta-annosnapit naamaan ja oireet helpottivat heti.

Olen tämän kuukauden aikana harrastanut kaksi kertaa seksiä, molemmilla kerroilla käytin kondomia.
Pari päivää sitten alkoi taas sietämätön kutina ja kirvely, mutta ei silti ihan samanlaiset oireet kun viimeksi sillon kun klamydia todettiin.

Gynellä kävin, eikä ainakaan kondyloomaa, hiviä tai muita tauteja kyseessä, joten mitä hittoa tämä on?
Harvinaisen ärhäkkä klamydia, joka uusii eikä meinaa lähteä? vai jotain muuta?

Kävin tänään antamassa kontrollinäytteen, kiva joululahja jo itselle valmiina jos se on taas klamydia...tiistaina sitten saa kai viim. tietää.

Seuraavan kuukauden ja miksei koko ensi vuoden pidän kyllä sakset visusti kiinni, vituttaa kun aina ollut niin tarkka ja silti saa taudin josta ei nyt pääse eroon.

oliskos kellään mitään mahd. ideoita mitä se voisi olla?

7

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääke suinkaan

      läheskään aina tapa sitä klamydiabakteeria, eli siksi se kontrollikoe onkin niin kovin tärkeä.

      Voihan se olla että herpes on alkanut oireilemaan, ei vielä näkyvin oirein, sitä ei varmastikaan testattu, siis verestä?

    • Sait antibiooteista hiivan. Ehkistäti

    • kille

      Varmaan hiivatulehdus,joka tullut antibiootin jälkeen!
      Itselläni todettiin klamydia (mies kävi vieraan naisen peiton alla)
      No sain antibiootit ja luulin että kaikki ok,uusinta testiä ei kuitenkaan lääkärin mukaan nykyään tarvita!
      jep,nyt mulla oireet ihan samat kuin klamydiassa aiemmin.
      En enää tiedä itsekkään että tehosiko tuo kuuri vai olimmeko liian nopeasti sukupuoli yhteydessä miehen kanssa.
      Pakko mennä lääkäriin taas testiin,kyllä vituttaa vaikka kuinka koittas olla varovainen!
      Kuitenkin ollaan oltu jo monta vuotta vakituisesti ja tämä oli eka syrjähyppy(tietääkseni)
      No mut ei kai auta ku mennä taas maanantaina kusee purkkiin!
      Ihana joululahja tosiaan!

      • aina otetaan

        kontrollinäyte ja ennen sitä pitäis välttää seksiä.


    • mulla on nyt sama ongelma

      lääkäri soitti ja sanoi että mun ja poikaystävän on nyt tultava nopeasti hakemaan antibioottipilskut ja oon nyt vähän huolissani että kuinka kauan tää on meillä ollut koska kummallakin on ollut tosi oireetonta tämä kyseisnen tauti. ja lähteekö heti pilskun ottamisen jälkeen pois jos on ollut pitkäaikainen? nyt huolestuttaa...ihan kun ei olis jo tarpeeks ongelmia muutenkin...

      • yhdellä lääkesatsilla!

        Ja siihen ei liity se että miten kauan se klamydia on ollut. Yksinkertaisesti klamydiabakeeri ei kuole sillä ensim.lääkesatsilla.


    • Yai

      jep...hiivatulehdushan se sitten on...
      klamydialääkitys tuhoaa kuulemma myös hyvät bakteerit niin sain sitten hiivan tässä heti perään.

      mut jee,nyt se on hoidettu sit ja klamydiaki on pois :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe