Klamydiasta...

Yai

Hei!

Mulla todettiin klamydia noin kuukaus sitten, sain tarvittavat kerta-annosnapit naamaan ja oireet helpottivat heti.

Olen tämän kuukauden aikana harrastanut kaksi kertaa seksiä, molemmilla kerroilla käytin kondomia.
Pari päivää sitten alkoi taas sietämätön kutina ja kirvely, mutta ei silti ihan samanlaiset oireet kun viimeksi sillon kun klamydia todettiin.

Gynellä kävin, eikä ainakaan kondyloomaa, hiviä tai muita tauteja kyseessä, joten mitä hittoa tämä on?
Harvinaisen ärhäkkä klamydia, joka uusii eikä meinaa lähteä? vai jotain muuta?

Kävin tänään antamassa kontrollinäytteen, kiva joululahja jo itselle valmiina jos se on taas klamydia...tiistaina sitten saa kai viim. tietää.

Seuraavan kuukauden ja miksei koko ensi vuoden pidän kyllä sakset visusti kiinni, vituttaa kun aina ollut niin tarkka ja silti saa taudin josta ei nyt pääse eroon.

oliskos kellään mitään mahd. ideoita mitä se voisi olla?

7

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääke suinkaan

läheskään aina tapa sitä klamydiabakteeria, eli siksi se kontrollikoe onkin niin kovin tärkeä.

Voihan se olla että herpes on alkanut oireilemaan, ei vielä näkyvin oirein, sitä ei varmastikaan testattu, siis verestä?

• Sait antibiooteista hiivan. Ehkistäti

• kille

Varmaan hiivatulehdus,joka tullut antibiootin jälkeen!
      Itselläni todettiin klamydia (mies kävi vieraan naisen peiton alla)
      No sain antibiootit ja luulin että kaikki ok,uusinta testiä ei kuitenkaan lääkärin mukaan nykyään tarvita!
      jep,nyt mulla oireet ihan samat kuin klamydiassa aiemmin.
      En enää tiedä itsekkään että tehosiko tuo kuuri vai olimmeko liian nopeasti sukupuoli yhteydessä miehen kanssa.
      Pakko mennä lääkäriin taas testiin,kyllä vituttaa vaikka kuinka koittas olla varovainen!
      Kuitenkin ollaan oltu jo monta vuotta vakituisesti ja tämä oli eka syrjähyppy(tietääkseni)
      No mut ei kai auta ku mennä taas maanantaina kusee purkkiin!
      Ihana joululahja tosiaan!

• aina otetaan

kontrollinäyte ja ennen sitä pitäis välttää seksiä.

• mulla on nyt sama ongelma

lääkäri soitti ja sanoi että mun ja poikaystävän on nyt tultava nopeasti hakemaan antibioottipilskut ja oon nyt vähän huolissani että kuinka kauan tää on meillä ollut koska kummallakin on ollut tosi oireetonta tämä kyseisnen tauti. ja lähteekö heti pilskun ottamisen jälkeen pois jos on ollut pitkäaikainen? nyt huolestuttaa...ihan kun ei olis jo tarpeeks ongelmia muutenkin...

• yhdellä lääkesatsilla!

Ja siihen ei liity se että miten kauan se klamydia on ollut. Yksinkertaisesti klamydiabakeeri ei kuole sillä ensim.lääkesatsilla.

• Yai

jep...hiivatulehdushan se sitten on...
      klamydialääkitys tuhoaa kuulemma myös hyvät bakteerit niin sain sitten hiivan tässä heti perään.

mut jee,nyt se on hoidettu sit ja klamydiaki on pois :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      145
      3680
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      8
      2996
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      225
      2612
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      232
      2091
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      70
      1890
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1297
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      25
      1169
    8. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      68
      1093
    9. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      909
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      80
      882
    Aihe