Usan pellepuudelit Irakissa---

-- pitävät Bush koiraa kengällä ohi heittänyttä toimittajaa yhä vangittuna? Naurettavaa todellakin.

Onko Irakissa enää mitään mutta "oikeutta", kun Usan ja sen puudeleitten naurettava oikeuskäsitys, ettei edes kapista koiraa voisi edes yrittää heittää kengällä?

Kapinen koirakin on arvokkaampi elämään täällä maailmassa kuin Bush, sillä koira ei pysty tapattamaan kymmeniä tuhansia siviilejä, eikä kiduttamaan, eikä ajamaan miljoonia ihmisiä maanpakoon.

Jos asia etenee vielä oikeuteen, niin se vasta maailmassa saa naurua aikaan, kuten saa jo tämä idioottimainen vangitseminenkin.

Jos Usa huvittavaa ja typerää oikeuskäytäntöä maallikkovalamiehineen sovelletaan Irakissa, niin olisiko tällä oikeudetuntoiselle miehelle peräti 500 vuotta vankeutta tulossa? Heheh.

8

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homoava mies

Vaikka olenkin siviilipalvelusmies ja rauhanpuolustaja, niin mielestäni Venäjän pitäisi lahjoittaa enemmän aseita kaikille, jotka vihaavat usanisteja.

• pitäisi

lahjoittaa kalasnikoveja, sitäkö ÄNKYRÄ Iiro tarkoitat!
        Miten ruplan käy häviääkö se kokonaan markkinoilta?

• Hekumoiva mies

Minä ole armeijan käynyt ja ylpeä siitä. Rauhaa on turha toivoa maailmaan. Minusta Usan pitäisi lahjoittaa uusia kehittyneitä asietä Naton rauhankumppanuumaille. Esim tämä uusi "yähtien sota" tyyppinen superlaser ase olisi milenekiintoinen. Sillä putoisi hyökkäävät koneet nopeasti.
        http://www.tekniikkatalous.fi/tk/article198837.ece?s=u&wtm=tt-18122008

• ja so.
        pitäisi kirjoitti:

lahjoittaa kalasnikoveja, sitäkö ÄNKYRÄ Iiro tarkoitat!
        Miten ruplan käy häviääkö se kokonaan markkinoilta?

tilanteesi tiukka.

• pietroboy

Huomaat kai asioiden logiikan... yksi heittää kengillä, aiheuttaen lähes hurmostilan. Seuraa hermostumista valtaapitävien piirissä. Vähän ajan kuluttua suoritetaan 'kumouksellisten' vangitsemisia. Sillä ei ole mitään väliä, ovatko he valmistelleet jotakin, vaan se on merkittävää, että annetaan kuva siitä, että 'demokratiaa' puolustetaan...

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

• Ajatteleva nuori

Jo on aikoihin eletty maailmassa kun kengillä heittäkin vangitaan. Tässä nähtiin taas miten Yhdysvallat määrää kaikesta Irakissa. Tässä tapauksessa Bush varmaakin määräsi, että hänet pahoin nolannut pannaa poseen!!! Irakista ei tule demokraattista valtiota niin kauan, kun Usa siellä määrää ja miehittää.

• tukee

omaa avaustaan, sehän on sama kuin koko maailma tukisi Iiro propagandaa!

• hyväää
        tukee kirjoitti:

omaa avaustaan, sehän on sama kuin koko maailma tukisi Iiro propagandaa!

asiaa....ei propagandaa kuten hitman tai shitman

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2409
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2238
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe