Matti Nykänen

on aina hyvä aihe, puhutaan siitä onks se mies vai hiiri... musta sillä on munaa (huom. EI "musta sillä on muna")

19

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut mitä tulee varsinaiseen aiheeseen niin sellanen hiirimäinen mies. Ei hyvä.

• puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.

• käärmes kirjoitti:

puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.

pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...

• a-v kirjoitti:

pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...

kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.

• käärmes kirjoitti:

kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.

on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)

• a-v kirjoitti:

on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)

kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.

• käärmes kirjoitti:

kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.

Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...

• a-v kirjoitti:

Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...

puinti???

• käärmes kirjoitti:

puinti???

tyylikalustot...;)

• a-v kirjoitti:

tyylikalustot...;)

osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)

• käärmes kirjoitti:

osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)

virkeempänä ajankohtana;)

Mäkin meen, hyvää yötä ja kauniita unia;)

• ystavatar

Kyllä se 80-luvulla näytti hiireltä. Eikä sen pahoinpitely-yritykset siitä miestä tehnyt.

• sisiliskoos

kikkelimiehii mustaa on hänen makkaransa

• N@inen

sitä ryöpytystä mutta Matilla on edelleenkin munaa :))

• mikätahansa jolle ollaan ve...

Matti Nykänen on Suomalainen mäkihyppysankari mikäli oli puolustus kykyinen vaikko ei kun lehdistö aloitti pomituksensa häntä vastaan (lukutaitoinen tai ei).
      Henkilökohtaisesti olen tuomittu sakkoihin, ehtoolliseen ym. rangaistuksiin mutta, siitä yhdestä päivästä jolloin en syntinyt minua ei palkittu, sehän olisi ollut valtion kassasta pois.
      YMMÄRRÄTKÖ NYT NYKÄSEN TARINAN IDJOOTTI.

• senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula

• eipmuutsanottavaa
        käärmes kirjoitti:

senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula

Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti

• eipmuutsanottavaa kirjoitti:

Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti

kauhavalle... täälä mollahan.

• ihan kulmilla oloon
        käärmes kirjoitti:

kauhavalle... täälä mollahan.

Niin annapa tarkka osoite niin ei jää mittää epäselvää näi erämiesten keske

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      283
      5847
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3406
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2637
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2112
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      79
      1644
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      126
      856
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      855
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      804
    Aihe