Lääkärit ovat ihannepuolisoita

kyselyssä

http://www.uusisuomi.fi/viihde/44696-tama-ammatti-on-puolisomagneetti

Kansainvälisen tutkimuksen mukaan lääkärin ammatti on luotetuin ja yksi ihailluimmista. Lisäksi lääkäreitä pidetään parhaina aviokumppaniehdokkaina, kertoo Reuters.

Vähiten ihmiset luottavat muun muassa näyttelijöihin, muusikoihin, journalisteihin ja mainostajiin. Näistä ammateista partneria myös etsittiin vähiten.

Eikö lääkärit ole töissä yötä päivää? Onhan niillä tietysti ihan hyvä palkka.

189

31834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ja Opel

Asentajalle olisi käyttöä,-)

• tunteva

Heh heh :)

Pääset helpommalla vaihtamalla automerkkiä ;)

Et tarvitsisi enää asentajaa, ja voisit valita miehesi muilla perusteilla....

• tytsää

hommat hoituu ja on muutenkin ihana ;)

• huoltomies!
        tytsää kirjoitti:

hommat hoituu ja on muutenkin ihana ;)

Aika hyvin vaadittu, sillä hyvä huoltomies tekee kaiken h i t a a s t i ja kahteen kertaan!!!

• Kourukieli

HUORA osaa kaikki temput , siksi paras !

• Kourukieli kirjoitti:

HUORA osaa kaikki temput , siksi paras !

Eli pa-ka.

• Tavallinen työläinen

itse ottaisi lääkäriä puolisokseni,kokoajan olisi kotonakin lääkepulloja ja etsimässä tautia puolisostansa.
      Lääkärien lapsetkin hoitopaikkoihin puetaan käytetyillä vaatteilla,sitten kun on joku juhlapäivä esimerkiksi valokuvaus niin puetaan viimeistä piirtoa myöten.
      Lääkärien lapset puetaan myös pieniin vaatteisiin,jotka selvästi ovat lapselle pienet.
      Joten ei kannata ottaa kenenkään lääkäriä puolisokseen aivan tosi juttu.

• pidä..

yleistää, ei ainakaan minun tuttava piirissä olevat nais- tai mieslääkärit ole mainitsemasi tyylisiä, ihan normaali perheitä kuin muutkin. Mitä väliä ammatista,kun vain parisuhde luistaa ja rahallisesti pärjää.

• jadelles

muka pätee kaikkiin lääkäreihin? Salli mun nauraa. Näitä viestejä kun lukee tai kirjoittaa voi jättää aivot narikkaan, mutta rajansa kaikella.

• ihmiset

on omituisia. Isäni on lääkäri, eikä tommosia ongelmaa lapsena ollu. Pikemminkin vastuullinen ja stressaava työ teki perhe-elämästä rankkaa.

• olipa kommentti!

Olikin hieno kommentti sinulla, Tavallinen työläinen. Jotain rajaa sentään! Luuletko, että kukaan ottaa sinua vakavasti? Vai oliko tuo provo...

terveisin ei tietenkään lääkäri koska muuten en voisi sanoa näin

• rossoliini

Sen takia just suurin osa haluaakin lääkärin . Mahdollisimman paljon pois kotona , mutta tuo hyvin rahaa :)Minä en ainakaan lääkäriä huolis . En kyllä saisikaan :)

• Naislääkäri

Siis sellainen hyvä rakennustaitoinen remonttimies, ja jos vielä kodinhoito ja ruuanlaittokin onnistuisi siinä sivussa, niin jopa kelpaisi (ellei tupakoisi, joisi viinaa tai olisi pahasti ylipainoinen tai luonnevikainen).

• Kokemusta on

Kyllä yleensä rakennusalan ihmiset on viinaan meneviä - tai luonnevikaisia . Todella paljon on kokemusta... Tiedän vain yhden kunnon timpurin -joka nykyään on parturi-kampajaa - ei homo eikä luonnevikainen . Käyn säännöllisesti hänen luonaan kutrejani leikkautamassa. - Harmi vaan monee naiselle - hän on naimisissa ja 4 lapsen isä=)

• Jerry32

"Kirjoittanut: Naislääkäri 19.12.2008 klo 09.00"

Tää on tätä! Terveydenhoitoalalla vaan sättäillään työajalla. Täysin normaalia etenkin hoitsujen keskuudessa :(

• Mie oon oikein lupsakka

Oon tehny talon iha omin käsin, ostin muata ja moottorisahan, Ensi tietennii siästin rahat että sain kätteisellä ostettuu, kovasti tingin ja sain halavalla.
        Siitä mie pellon laijjasta savitra alotin, talon puut pistin pitkälleen. Kenttäsirkkelillä shattii.
        Nyt on tuas petäjät lihineet, mie tien kevväällä savu saunan, tule hyvä lääkäriröökkynä miul eukoks.
        Mie lämmitän savusaunan ja heitän siulle samettilöylyt.
        ja muuten mie oon raitis ja iha mukavan näkänennii, nuapurin pennutkaa ei pelekee yhtää. Ne sannoo että Heikki, tie tuas meille niitä äpylehmijä. Ja miehän teen.
        Aika alakkaa käyvvä pitkäks ootellessa että jokkii tulis kottoohakemmaan , ei se näytä akkoja kiinnostavan vaikka on mukava ja nätti mökki pellon laijassa, kai se pittää savusauna kesäiltoihe huviks silti tehhä, eihä tuota kukkaan kiellä itekseenkää lämmittelemästä. ;-)
        Loppujen lopuks akat on nirppanokkija, on se nähty, kumpahan puhhuuvat timpurista ja remonttimiehistä. Ja raittiista, Höh, valitkee jokkii juoppo, niitä riittää.
        Jos tää mainospuhe ei kelepoo ni sitte ootte hölömöjä.

• Timpuri.

Soita tai pistä mailii tuleen.. olen ihannemiehesi.

• oletko.... monenkin
        Timpuri. kirjoitti:

Soita tai pistä mailii tuleen.. olen ihannemiehesi.

Minä kun luovuin jo toivosta...eli ei kun osoitetta kehiin....ps. ei se naislääkäri... vaan joku toinen nainen...

• toni.....
        Mie oon oikein lupsakka kirjoitti:

Oon tehny talon iha omin käsin, ostin muata ja moottorisahan, Ensi tietennii siästin rahat että sain kätteisellä ostettuu, kovasti tingin ja sain halavalla.
        Siitä mie pellon laijjasta savitra alotin, talon puut pistin pitkälleen. Kenttäsirkkelillä shattii.
        Nyt on tuas petäjät lihineet, mie tien kevväällä savu saunan, tule hyvä lääkäriröökkynä miul eukoks.
        Mie lämmitän savusaunan ja heitän siulle samettilöylyt.
        ja muuten mie oon raitis ja iha mukavan näkänennii, nuapurin pennutkaa ei pelekee yhtää. Ne sannoo että Heikki, tie tuas meille niitä äpylehmijä. Ja miehän teen.
        Aika alakkaa käyvvä pitkäks ootellessa että jokkii tulis kottoohakemmaan , ei se näytä akkoja kiinnostavan vaikka on mukava ja nätti mökki pellon laijassa, kai se pittää savusauna kesäiltoihe huviks silti tehhä, eihä tuota kukkaan kiellä itekseenkää lämmittelemästä. ;-)
        Loppujen lopuks akat on nirppanokkija, on se nähty, kumpahan puhhuuvat timpurista ja remonttimiehistä. Ja raittiista, Höh, valitkee jokkii juoppo, niitä riittää.
        Jos tää mainospuhe ei kelepoo ni sitte ootte hölömöjä.

Sellasen uranaisen/salkkunaisen jotenkin kivan näköisiä sellaiset kauniit pukunaiset ja seksikkäitä mut pitää kans olla kaunis muuten mulle ois ihan sama mitä mun naiseni työkseen tekee tai on nytkin mut jos pitäis valita

• jusu76

Hyvää joulua . Selekä olis hiukan kipee :-)

• alkaa jo kelvata kunnon

duunarit. Totta tuo, että eihän kukaan halua luonnevikaista eikä juoppoa ja tupakointikin alkaa olla entistä paheksutumpaa. Olen täysin samaa mieltä kuin naislääkäri. Terv. Toinen akat. siv. nainen

• tehdään vuorotyötä
        Jerry32 kirjoitti:

"Kirjoittanut: Naislääkäri 19.12.2008 klo 09.00"

Tää on tätä! Terveydenhoitoalalla vaan sättäillään työajalla. Täysin normaalia etenkin hoitsujen keskuudessa :(

elikkä netissä oleva hoitaja on kyllä vapaalla vaikka aamupäivä olisikin. Yleensä hoitajat töissä silloinkin, kun muilla vapaata ja lomaa.

Poikkeus on tietenkin yövuorossa olevat, jolloin voi tulla ajoittain hiljaisia hetkiä eikä saa tehdä mitään sellaista osastolla, josta potilaat heräisivät mutta valveilla on kuitenkin oltava. - Jos hoitajia kahdedit, niin siitä vaan tervemenoa alalle. Itse en enää siihen palaisi vaikka on vuosien opinnot ja monta pätevyyttä hankittuna.

• Täällähän

olis vapaana etsimäsi, jso kiinnostaa

• puolisona

Ottaa seksin seksinä, eikä henkilökohtaisuutena.

• 95% miehistä sikoja

Kuuleppas nyt taidat olla tollo! Parisuhde on muutakin kuin panemista, ja jos et tiennyt niin vuorokaudessa on 24 h tuohon 24 h siis todellakin mahtuu muutakin ku panemista. Mees sinne saunantaakse---> äläkä tuu takas. - Kiitti.

• Yleistetään sitten kunnolla?
        95% miehistä sikoja kirjoitti:

Kuuleppas nyt taidat olla tollo! Parisuhde on muutakin kuin panemista, ja jos et tiennyt niin vuorokaudessa on 24 h tuohon 24 h siis todellakin mahtuu muutakin ku panemista. Mees sinne saunantaakse---> äläkä tuu takas. - Kiitti.

Ai insinööritkö pitävät naisia ilotyttöinä. Olipas ihana yleistys. Entäs jos on naisinsinööri?

• ????

Voisit ite mennä saunan taakse, jos mielestäsi insinööri ja tollo ovat mielestäsi synonyymeja!

Tai sitten tuo kommentti kertoo vaan sen, että oma ÄO:si on pienempi kuin kengännumerosi!

Ja jos 95% miehistä on sikoja niin onkos sitten heidän kanssaan olevat naiset emakoita vaiko eläimiinsekaantujia?

• Äijä

Ja on antelias kaikille ;)

• ........
        ???? kirjoitti:

Voisit ite mennä saunan taakse, jos mielestäsi insinööri ja tollo ovat mielestäsi synonyymeja!

Tai sitten tuo kommentti kertoo vaan sen, että oma ÄO:si on pienempi kuin kengännumerosi!

Ja jos 95% miehistä on sikoja niin onkos sitten heidän kanssaan olevat naiset emakoita vaiko eläimiinsekaantujia?

ovat tietysti lehmiä.

• m51

Ilotyttö olisi hyvä valinta, kaikki muukin sujuisi paljon paremmin kun ei tarvitsisi koko ajan miettiä milloin saa seuraavan kerran. Ja touhussa olisi ehkä jopa jotain vaihteluakin...

• Juusomies1

Kuuleppas nyt itse taidat olla pihtari! Parisuhde on muutakin kuin panemista, ja jos et tiennyt niin arki sujuu helpommin kun muistaa antaa tarpeeksi usein. Fiksummat naiset tämän jopa ymmärtääkin.

• sergaer
        ???? kirjoitti:

onko kaikki täällä keskustelussa jotain yläasteikäisiä?? on se kumma kun ei pystytä mistään puhumaan normaalisti, aina jotain "panemista" pitää laittaa joukkoon. Joku puhui totta kun sanoi, että yhteisöllisyys on tästä Suomen maasta kadonnut. Aina vaan toisia haukutaan ja omaa hyvää etsitään

• ???? kirjoitti:

ovat nautoja. Ja yhdistelmän nimi on sika-nauta (50/50%). Rasvasisältö 100%.

• ehdoton...

uuh

• xyy

Vartijat alinta kastia, onnetonta hommaa! Siihen rupeaa vain semmoiset, jotka ei muuhun ammattiin pääse. Seisoskelevat vain kaupoissa!

• Muska

Juu, vartija on ehdoton. Itse olen naimisissa sellaisen kanssa :D

• Koiranpää
        xyy kirjoitti:

Vartijat alinta kastia, onnetonta hommaa! Siihen rupeaa vain semmoiset, jotka ei muuhun ammattiin pääse. Seisoskelevat vain kaupoissa!

Niinpä kun ei poliisiksi pääse, niin ruvetaan nyt vartiaksi sitten. Täysin tyhjäpää duunia! heheeehee!

Vartijoilla on kaiken lisäksi helvetin huono palkka, siivoojallakin on parempi liksa ;D

• ttjot
        xyy kirjoitti:

Kai niitä vartijoita on muuallakin kuin s-marketeissa.
        Vai pitäisikö vankilat ja suljetut hoitolaitoksetkin tyhjentää vartijoista?
        Miten arvokuljetukset, ja lentokentät?
        Henkivartijat???
        Vaikka onkin paskahommaa, niin jonkun täällä täytyy katsoa ettei yhteiskunnassa apinat ja muut gerbiilit ala hyppimään silmille...
        Honouria niille, jotka kyseisellä alalla puuhastelee!

• Koiranpää
        ttjot kirjoitti:

Henkivartijat???
        Vaikka onkin paskahommaa, niin jonkun täällä täytyy katsoa ettei yhteiskunnassa apinat ja muut gerbiilit ala hyppimään silmille...

Valitettavan moni vartia on mielenvikainen, alenmuuskompleksista kärsivä väkivaltainen pelle! Näistä vartioiden mukiloimista "asiakkaista" saa lukea harvase viikko!

• -=KissanTassu=-

Vartija tai ensihoitaja. :) Lääkäri menis paremman puutteessa. :D

• vartia

sä oot nii, oikees me vartiat olaa, kuumaa kamaa ja mä, oo iso bomo!

• vartijoita on

...meillä töissä ja se yksi heistä niin ihana jotta...

• Nimetön
        ttjot kirjoitti:

Henkivartijat???

se on respect.

• hdbuylegufy

onhan niillä tietysti ihan hyvä palkka? Ja huom. lisäsit tämän lauseen sen perään että ne on aina töissä???? Kyllä mä vaan ottaisin mieluummin vähän vähempi varaisen, sen hinnalla ettei miestä koskaan näkyisi maisemissa! tietysti onhan niitäkin onnen onkijoita jotka kuvittelevat olevansa onnensa kukkuloilla jos rahaa olisi niin ettei paskalle taivu. säälittävää, koska ei sellainenkaan pitemmän päälle kestä! koska nämä ovat inhimillisyyden rajat

• haluisin

tavallisen rakennusmiehen tai vaihtoehtoisesti asfaltti työntekijä, kunnon sellainen "korsto" on mieleeni...

Palomies on myös letkuine jess...

• yarno

mitä väliä toisen ammatilla on,pää-asiahan on,että raha riittää elämiseen!!! rakastaa voi toista,oli hän sitten lääkäri tai roskakuski....... paremman viran omaavilla ihmisillä ei monesti ole aikaa edes omille lapsilleen joten ei sellaisissa tapauksissa varmaan liikene sitä aikaa kumppanillekkaan:o( itse en laita paino-arvoa toisen ammatilliselle koulutukselle!!!!! hauskaa joulua kaikille ammattiin katsomatta:o)

• juuppp

Tässä asiassa olen samaa mieltä.. Mitä väliä on puolisonsa ammatilla, eikö pääasia ole että häntä rakastaa?...

• lavjkopv

Voisi kai se olla lääkärikin ... ammatilla ei niin väliä, kun nyt edes löytäisi sen fiksun kumppanin, jonka kanssa viihtyy ja haluaa olla yhdessä..

• Työvoimatoimiston virkamies, Kelan virkailija tai sosiaalityöntekijä. Ja avoliitossa, niin voi tehdä ylimääräistä bisnestä, eli ei tarvi käydä töissä hankkiakseen rahaa...

• parturiin menossa

vois leikkauttaa hiukset aina ilmaiseksi..

• Parturi-kampaajat on niin ahneita, että kumppanikin joutuu maksamaan heidän palveluksistaan, tavalla tai toisella.

Sitäpaitsi, "kaikki parturi-kampaajat on huoria, mutta kaikki huorat ei ole parturi-kampaajia." (Totesi ex-appiukkoni. Tyttärensä valmistui sittemmin, yllätys yllätys, parturi-kampaajaksi Vaasan ammattikoulusta).

• ammatista viis

Minulle tärkeintä on, ettei puolisolla ole pakottavia työaikoja (esim. arkisin klo 8-16) vaan että hän voi valita työaikansa itse. Freelanceri, yrittäjä ja konsultti ovat näin ollen esimerkkejä ihannepuolisosta.

Elämä on pirusti helpompaa kun ei tarvitse kellon ja kalenterin kanssa suunnitella jokaista yhteistä hetkeä!

• tuleva äiti-

Mun avokki on insinööri. Tienaa hyvin ja hoitaa kotona elektroniikkapuolen :) I like it

• tärkeimmät
        tuleva äiti- kirjoitti:

Mun avokki on insinööri. Tienaa hyvin ja hoitaa kotona elektroniikkapuolen :) I like it

ominaisuudet kumppanille, onko sulla sitten erikseen rakastaja, timpuri, autonhuoltaja, siivooja, saunanlämmittäjä......?????

• tuleva äiti- kirjoitti:

vai oliko se sittenkin hirttonööri..?!? Kyseli Harri Kari (autoinsinööri).

• enkä ole aina töissä

luonnollisesti varmaan sairaanhoitaja,voi sitten nähdä töissäkin.....

• kilopoli

Unkarilaisen tutkimuksen mukaan puolisoa etsitään seuraavasti.

Mies - etsii äidin näköistä. Pään ja kasvojen muodon mukaisesti.

Nainen - etsii isänsä näköistä. Pään ja kasvojen muodon mukaisesti sekä pituuden mukaan.

JOspa lääkäri on suosittu sen takia, että valkotakkisen lekurin lapsi näkee ihan ensimmäisenä......ja leimautuu siihen.

• NWO999

Lääkäri olis aikas ihana. Toisaalta psykologi tai sairaanhoitaja, joka toteaisi aina ystävilleen kun olisi minua lähtemässä hakemaan että täytyypä hakea töitä kotiin. Ei jos tosissaan puhutaan niin jos kävisi niin hyvä tuuri että saisin lääkärin akaksi niin palvoisin maata hänen jalkojensa juurella. Ainakin ensimmäiset kaksi vuotta.

• tylleröinen

Mie tapailin lääkäriä kerran ja meinasin jo tulla itsekin monisairaaksi. Hän etsi minusta vikoja ja jos kerroin joskus olevani vähän alakuloinen oli diagnoosina masennus. Siinä vaiheessa, kun hän itse paljastui rauhoittavia syöväksi seksiaddiktiksi, jolle kunnianhimo oli vahva tekijä, aloin katsella muita miehiä.

Lääkäreissä on varmasti ok tyyppejäkin, mutta...

• Nimetön
        tylleröinen kirjoitti:

Mie tapailin lääkäriä kerran ja meinasin jo tulla itsekin monisairaaksi. Hän etsi minusta vikoja ja jos kerroin joskus olevani vähän alakuloinen oli diagnoosina masennus. Siinä vaiheessa, kun hän itse paljastui rauhoittavia syöväksi seksiaddiktiksi, jolle kunnianhimo oli vahva tekijä, aloin katsella muita miehiä.

Lääkäreissä on varmasti ok tyyppejäkin, mutta...

Olin naimisissa lääkärin kanssa ja en toista kertaa mene. Monet ovat aina oikeassa ja kunnioittavat vain painettua sanaa, vähän kuin parempia ihmisiä.

• Jetska

Itse olen tavattoman laiska siivoilemaan :)

• HOITAJATTAREN

2.HIEROJATTAREN 3:TAXINKULJETTAJATTAREN.4.MERKONOMITTAREN.TAI MIEL. NÄIDEN YHDISTELMÄN.

• nörttinainen

Joku käsityöläisammatti olis tosi hieno ja seksikäs juttu.

• Mie teen mitä vaan.

Muuraan , maalaan , tapiseeraan, olen myös tinuri.

Lintuja en täytä enkä metsästä, en puhu niitäiänikuisia hivenkaatojuttuja enkä ole sorsamehtällä syksyllä, en myöskään kalasta.
        Mutta jos sie kalastat ni kyllmie lähen mukkaa.Se on varma. Enkä myöskään käytä tekosyyvä että menisin poikien kaa menisin harhumehtälle, ei Suomeks sanottuna naisiin.
        Mie ottasin siut mukkaan jokapaikkaan.
        Minusta sie saisit oikein hyvän miehen, muuten oon oikein hyvä laittammaan ruokaa.
        Oon muuten oikein etevä ompelemmaanki, sillä aikoo ku kahtosit Kauniita ja Rohkeita ni mie voisn ommella vaikka siun puseroon napin jos se ois sattunuluiskahtammaan.
        Että semmosta. Joko tehhään rehvit.

• Komppaan sinua täysin! Puuseppä ja muutenkin käsistään kätevä mies vetoaa. :)

• diplomi insinööri

täh

eikö kukaan unelmoi meistä diplomi-insinööriestä?

meikän kanssa pysyy autot ja töllit kunnossa, ja tili plussan puolella

• Jeuse

Ainakaan tuo paikkojen ja autojen kunnossa pysyminen. Tämän päivän DI on niin vieraantunut arkipäivän teknisista ongelmista, että hän on täysin kädetön niiden edessä. Piirtelee vaan cädillään höpöhöpö juttuja...:)

• Saga_B.

Niin kauan kun mies on luonteeltaan mukava, luotettava ja huumorintajuinen on ainakin mulle aivan sama onko ammatti lekuri, lentäjä tai vaikka sitten kadunlakaisija. Jopa diplomi-insinööri kelpaa, jos edellämainitut ominaisuudet löytyy...

• toinen DI

DI'n imago on ehkä kokenut lievän inflaation vuosien mittaan. Joskus menneisyydessä se oli arvostettu tutkinto ja sillä pääsi kunnon hommiin. Nykyisin DI'n hommat voivat olla koiran virkoja siinä missä muutkin. Työttömyyttä on, ja palkkakaan ei aina ole edes ammattimiehen palkan tasolla. Johtavaan asemaan pääsy tietysti avaa myös mahdollisuudet parempaan elintasoon.
        Monia DI'tä on pidetty fakkiutuneina. Olenhan minä sellaisiakin tässä elämän varrella tavannut, mutta suurin osa on kyllä ollut vireästi aikaansa seuraavia ja aktiivisia immeisiä.
        Muutenkin tämä kysely on aika naurettava, mutta onpahan aikansa ilmentymä.

• Ite melkein ajattelisin jotain Las vegasin show tanssijaa ensimmäisenä,mutta kai se on miehelle ihan luonteenomaista,että ulkonäkö odotukset on korkealla.:D Onhan ne kauniita jumalauta,mutta haaveeks jää:D

• jos vaan

löytäisin rikkaan perijättären puolisokseni.
      Elettäisiin koroilla ja siihen olisi mukava lisä rakastuminen,mutta ei välttämätön ;)

• ---------------------------...

jonkun komennus miehen,lähtisi välillä muuallekin.

• oman edun

tavoittelua," haluan timpurin, on niin paljon korjattavaa", "lääkärin, joka hoitaa" , ym.ym, näin me esineellistämme vielä ihmisenkin tässä ahneudessamme, minulle HETI KAIKKI!!!

• on kuningas

Nuo komeimmat kollit ja kuumimmat kissat ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan virkamiehiä! Ja se on totuus! Missä muussa työssä muka voisi olla niin intensiivinen ja dynaaminen ilmapiiri?

• tiesit,

että olen virkamies sinä senkin pervo!

• varma...

toimeentulo näinä aikoina.

• oma lehmä ojassa

Aikoinaan poikaystävä pääsi poliisikouluun. On muuten aivan mielettömän komea uniformussaan. Lisäksi osaa sekä lukea että kirjoittaa. =D Työvuorothan ovat mitä ovat ja palkka surkee. Mutta hyvä mies tuo on. Nytte naimisissa ollaan oltu kolme vuotta.

• ...1...
        oma lehmä ojassa kirjoitti:

Aikoinaan poikaystävä pääsi poliisikouluun. On muuten aivan mielettömän komea uniformussaan. Lisäksi osaa sekä lukea että kirjoittaa. =D Työvuorothan ovat mitä ovat ja palkka surkee. Mutta hyvä mies tuo on. Nytte naimisissa ollaan oltu kolme vuotta.

Ei niillä poliiseilla niin huonot palkat ole, vaikka työhön nähden enemmänkin voisi olla. Tässä keskivertoansiot:

Vanhempi konstaapeli 3117
        Vanhempi rikoskonstaapeli 3125
        Ylikonstaapeli 3639
        Rikosylikonstaapeli 3560
        Ylikonstaapeli, vuoromestarin tehtävissä 3903

Komisario 4362
        Rikoskomisario 4418
        Rikostarkastaja 4750
        Ylikomisario 4483
        Ylietsivä 4366
        Rikosylikomisario 4469

Apulaispoliisipäällikkö 4890
        Poliisipäällikkö 6184

LÄHDE: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/muut.asp?id=1545113

Itselle mielellään kelpaisi rinnalle naispoliisi ;)

• kokemusta on
        ...1... kirjoitti:

Ei niillä poliiseilla niin huonot palkat ole, vaikka työhön nähden enemmänkin voisi olla. Tässä keskivertoansiot:

Vanhempi konstaapeli 3117
        Vanhempi rikoskonstaapeli 3125
        Ylikonstaapeli 3639
        Rikosylikonstaapeli 3560
        Ylikonstaapeli, vuoromestarin tehtävissä 3903

Komisario 4362
        Rikoskomisario 4418
        Rikostarkastaja 4750
        Ylikomisario 4483
        Ylietsivä 4366
        Rikosylikomisario 4469

Apulaispoliisipäällikkö 4890
        Poliisipäällikkö 6184

LÄHDE: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/muut.asp?id=1545113

Itselle mielellään kelpaisi rinnalle naispoliisi ;)

Pari vuoskymmentä poliisin puolisona opetti aika tavalla.
        Missä ammatissa kyynistyy niin paljon kun poliisissa?Aina ollaan tekemisissä pahojen asioiden parissa.
        Pitää pelastaa ensin itsensä kyetäkseen pelastaman toisia, sanoi joku poliisipäällikkö joskus.Totta! Pitää itsensää kovettaa pystyäkseen poliisin ammattiin.Se valitettavasti näkyi jokaisessa päivässä myös kotona.
        Toivottavasti nuoremmat poliisimiehet osaavat hakea aoua kun pää alkaa kiristämään liikaa..Minun poliisini, jo ikämies, ei osannut ja erosta on pari vuotta.

• Poliisin vaimo
        kokemusta on kirjoitti:

Pari vuoskymmentä poliisin puolisona opetti aika tavalla.
        Missä ammatissa kyynistyy niin paljon kun poliisissa?Aina ollaan tekemisissä pahojen asioiden parissa.
        Pitää pelastaa ensin itsensä kyetäkseen pelastaman toisia, sanoi joku poliisipäällikkö joskus.Totta! Pitää itsensää kovettaa pystyäkseen poliisin ammattiin.Se valitettavasti näkyi jokaisessa päivässä myös kotona.
        Toivottavasti nuoremmat poliisimiehet osaavat hakea aoua kun pää alkaa kiristämään liikaa..Minun poliisini, jo ikämies, ei osannut ja erosta on pari vuotta.

Oma poliisini on jo pitkän uran konstuna tehnyt ja silti aina yhtä hellä,huomaavainen, herkkä, avulias ja extra-kiltti kotona :)

Tottakai työssä on välillä pakko olla kova tai ainakin jämäkkä, mutta arvostus ei synny heilläkään pätemisestä ja uhoamisesta,vaan asenteesta. Yli 20v uran aikana ei ole kertaakaan joutunut kaivamaan asetta esille.

• Cinderella evp

Kaipa se lääkäri olisi paras vaihtoehto näin ikääntyvälle naiselle, olisi turvallisempi olo. Mutta käy se läkkiseppäkin yhtä lailla, pääasia että ollaan sielunkumppanit.

• joylupukinmuori

Töitä yksipäivä vuodessa muuten vapaalla.

• Jihaa

Tiätty!

• suutarin

naispuolisen on nimittäin kolmet rikkonaiset
      kengät

• mitään välii ???

En ole maallisen mammonan perään, ei tittelit ihmisitä tee koskaan ketään toisesta parempaa ?? Luonne ja henkilön oma persoona se ratkaisee, sopiiko askeleet elämäntaipaleella yhteen. Mulle on aivan sama millä alalla työskentelee, kunhan itse siellä viihtyy ja tuntee sen työn omaksi työkseen. Miehen kainalossa olo on lämpimämpää ja pehmeämpää kuin titteli ja raha. Kunhan tullaan yhdessä toimeen ylä- ja alamäessä. Ei naapurin ja sukulaisten, ystävien, ym takia tarvi olla korkeassa asemassa, että hyväksyvät johonkin piireihein ja yläluokkaan.

• vbfbfbff

Aivan sama mikä ammatiltaa ja mitä tekee työkseen.kaikki työ on arvokasta.Pääasia että pidämme ja kunnioitamme toisiamme ja arvostamme toistemme työtä.Joillekin se on se ammatti niin Pask.. Tärkeä.

• puolisoksi

Rakkauden Ammattilainen!

• asiahan on selvä

sotkun lotan

• ---karvainen

perustelut.Serkku tyttö on Turussa ja sillä on
      kämmenen kokonen karvaläntti se pystyy sillä
      elättämään perheesä,jos minun puoliso olis oi-
      kein karvanen,se pystyisi elättämään koko
      suvun.

• tai päässä saa olla

Siellä ei karvoja kaivata. Aivan pieni koriste saa olla. Tämän kun naiset oivaltaisivat, niin alkaisi seksiäkin tulla.

• Miajuu

palo ja sähkömiehenä toimii niin on ihan ok.

• taivas

Minä ottaisin palomiehen,joka kantaisi minua vahvoilla käsivarsillaan kohti onnellista elämän taivalta.

• elämäntilanteen

mukaan sopiva: alussa kova panokone, sitten hyvä äiti, ruoanlaittaja, siivooja, lopuksi joku lääkäri, hautausurakoitsija,pappi..

• olla toi...

Hmmm...miksei lääkärikin. Mutta vastuullisessa ammatissa oleva, ihmisvastuussa nimenomaan,jolla myös käsien taito, matemaattinen älykkyys ja perussuomalainen miehisyys samassa paketissa. Oikeestaanhan se ei ole ammatista vaan ihmisluonteesta kiinni, millainen kumppani pitkässä liitossa osoittautuu ihannekumppaniksi. Yhtäkkiä ei tule mieleen kuin oma mies:)

• mmmäääää

ne on jotenki naisellisia ammatteja.
      myös sairaalan hoitsut valkoisissa asuissaan on upeita.

• tumbaheppu

näyttelijät ja taiteilijat ovat kai hieman epämääräistä ja ailahtelevaa sakkia, mutta journalistit??? Mikä niissä mättää???

• sfsefsefse

Häiriintyneitä narsisteja, jotka pitävät itseään tärkeinä. Se tekokyyninen asenne on raivostuttava.

• gubblebum

...mutta olen naistoimittajana törmännyt siihen, että joillekin miehille saattaa olla kova pala, että nainen tienaa enemmän.

Itselleni ei miehen ammatilla tai koulutuksella ole oikeastaan väliä, kunhan on perusfiksu ja kiinnostunut maailman menosta.

Tärkeintä on, että miehellä on hyvä itsetunto ja hän pitää siitä, mitä tekee työkseen. Mutta poliiseissa ja palomiehissä on kieltämättä oma viehätyksensä.:)

• just se
        sfsefsefse kirjoitti:

Häiriintyneitä narsisteja, jotka pitävät itseään tärkeinä. Se tekokyyninen asenne on raivostuttava.

kriittiskyyninen asenne on kyllä todella raivostuttavaa ja jotenkin hassuakin.

• sinä toki se,
        gubblebum kirjoitti:

...mutta olen naistoimittajana törmännyt siihen, että joillekin miehille saattaa olla kova pala, että nainen tienaa enemmän.

Itselleni ei miehen ammatilla tai koulutuksella ole oikeastaan väliä, kunhan on perusfiksu ja kiinnostunut maailman menosta.

Tärkeintä on, että miehellä on hyvä itsetunto ja hän pitää siitä, mitä tekee työkseen. Mutta poliiseissa ja palomiehissä on kieltämättä oma viehätyksensä.:)

,että vakinaisilla kapiaisilla on myös upea virkapuku ja hieno koulutettu käytös ja heidän ammatissaan ollaan paljon poissa kotoa,joka antaa sinulle hyviä mahdollisuuksia omiin menoihisi.
        He eivät ole,eivätkä tee minkäänlaisia " mikkosia" sotilasammattimiehistä kenraaliin saakka ;)
        Mietihän sitä!

• silittäjä

SIKSI että pankkivirkailijat saavat iltatöinään
      silittää ruttuiset rahat kotonaan ja oikein
      ruttuisia rahoja ei tarvii palauttaa pankkiin
      ollenkaan,saa pitää itsellä

• Totuusontämä

Miehelle paras akka on rakkauden ammattilainen eli huora!!

ToiSeksi paras on se, jolta saa toiseksi parasta seksiä...jne

Sitten joskus 70v vois yrittää iskee jonkun uranaisen..ällöö sekin.

Nainen taas tarvii vain yhden miehen.
        Se voi olla mikä vaan, kunhan rakkaus roihuaa.
        Eli miehellä on rahaa ja valtaa.

Niinkuin jo joku älypää keksi, tästä seuraa ongelmia..
        Miehet juoksee ties missä pillun perässä, kun naiset itkee kotonaan tai kavereiden kanssa sen ihanan lääkärin perään kuin Greyn Anatomiassa konsanaan.

Rauha huorien sieluille

• ASSer**

Voin varata hänelle ajan omaan ruumiinavaukseen kun sen aika on.

• nauttikaa

Kyseessä on siis..
        jos vastaat tähän viestiin, saat
        mukaasi ovesta saapuvana sen
        miehen ammatissaan, jonka mainitset.

Hänen ei ehkä tarvitse vaihtaa alaa

• Mä vaan

Tienaavatkin hyvin.

Lääkäristä mulla on jo kokemusta.

• Juuso joo

Jostain syystä psykologit ovat jakaneet minulle toosaa eniten.

• se on sillä lailla että...

Millään muulla ei ole väli, kuin että ihminen on sopija juuri inulle, EIKÄ ole samalla alalla, puhumattakaan samasta työpaikasta. Se olisi tuhon alkua.

• mies...

Minulle ei puolison ammatti merkitse mitään,vaan luonne ja kokonaisuus.Tähän valintaan en ole tarvinnut kansainvälistä tutkimusta,vaan täysin itsenäistä ajattelua.

• Usko Pois

Vaimoni mielestä kunnanjohtaja on ehdoton ykkönen!

• Totuus on Tää

Kyllähän se niin menee, että:
      Mies tarvii huoran/huoria ja "kotiäidin" sekä lapsenvahdin.

Naiselle riittää ihan yksi mies, jolla on rahaa ja valtaa.

Ammatilla ei väliä, mutta jos kaikki maailman naiset tajuaisivat ryhytä huoriksi, niin ei tulisi ongelmia ollenkaan.

Erään tutkimuksen mukaan rakkaus on jotain, joka ei riipu rahasta, asemasta, ammatista tai mistään muusta kuin siitä mystisestä rakkaudesta itsestään.

• Rahtarin avovaimo

Mies tekee vuoroviikoin töitä lahdesta kotkaan, lahdesta hesaan. Silloin kun on kotkan viikko menossa, mies menee yöks töihin ja tulee aamupäivällä takas. Hesan viikolla menee aamuksi töihin, yöks kotia. Kyllä siihen ajan kanssa tottui. Onneksi ei ole viikonloppuisin töitä.

• nykyisestä

rakentajasta eroon, ei ikinä enää minkään ammatin edustajaa...

• tämä selvää

Se keikistelisi lyhyessä mekossaan tissivako vilkkuen ennen kuin hyppäisi korkkarit jalassa hajareisin syliini.

• Kerro lisää...

Haluu kuulla.

• specialM

...nahkahousuteline..

• Jasko66

ja puoli päälle. Sanojensa mittaiselle, joka käänteessä luottamuksen arvoiselle naiselle on käyttöä. Ammatti ei ole puolisoa valittaessa kriteerilistani top-vitosessa.

• könkkölä

Sellainen erikoislääkäri joka tietää borrelia bakteerisa jotain. Siistietää eikä arvaile!

• fhfghfgh

Sellainen seksikäs mutta tyhmä, joka antaa toosaa kaikissa tilanteissa, kaikista kulmista. Harmi vaan, että purkkaan menee hitosti rahaa.

• Reijo42.

PUTKIASENTAJA LVI. KYLLÄ PAKOPUTKIALAN ERIKOISMIESKIN KÄY

• Niko PP.

Nuohooja tai vääpeli (evp).

• Nykerönenä Niina

Tärkeintä on mies on varakas, mielellään rikas. Sielät sitten etsitään mukava sellainen, ja ei kun purjehtimaan. Purjeveneessä seksikin on parempaa.

• amatilla väliä..

jos olis miljonääri.... raha ratkaisee... rakkaushan tunnetusti katoaa...ja kaiki muu sen mukana.

• Itse hoitaja

Mies on metallityöläinen, eli tarkemmin särmääjä, ja hyvin passaa :) Itse olen lähihoitaja.

• joulupukki olikin Mies isol...

Mulle kelpaisi vaikka kätilö opiskelija tai sairaanhoitaja joka olisi lapsi rakas ihminen.
        Hyvää Joulua kuka koputtaa ovella..

• mies 30 ja risat

paras ainakin miulle no kokkikin käy mutta lähihoitajista on kokemusta ;)

• Nimetön

Aivan sama minkä ammatin puoliso omaisi, kunhan olisi paras kaverini :)

• vielä ilman

ei niinkään rakkaus tai tyytyväisyys lääkäripuolisoon. Nousukkaat haluavat lääkärin, imago kärsii, jos ei ole vähintäänkin lekuripuolisoa rinnalla.
      Kysynpä vain: miksi lääkärit tekevät niin paljon itsemurhia? Mitä se kuvastaa työn raskaudesta?

Minusta paras mies/naispuoliso on sellainen, joka osaa käsillään tehdä töitä kuin töitä. Metsuri olisi hyvä ehdokas, sellaisen kun saisi!

• Kerttu69

Juu kyllä oon tyytyväinen ja paikat on kunnossa kun kultina on gynekologi mussukka .

Pari kertaa on paikkoja kiristetty muuta sen kummempaa remppaa ei ole tehytykkään .

---------------

Sairaanhoitajat on ihania ihmisiä monet heistä ovat vaan liian kilttejä .

• Lääkärin vaimo

Halusin akateemisen miehen, mutta en koskaan halunnut lääkäriä. Sellaisen sitten sain elämän pyörteessä.Lapsuudessani oli ainainen rahapula ja kai se akateemisten ihmisten kunnioitus sieltä johtaa.

Kyllä lääkärit ovat usein yötäpäivää töissä. Itse en ole lääkäri ja meillä kodinhoito on jäänyt minulle. Se on valinta, joka kaikille ei sovi. En valita nykyisestä elämäntilanteestani, vaikka paljon olen yksin.

Palkkauksesta sen verran, että erikoistuvien sairaalalääkäreiden peruspalkka ei ole hyvä: reilusti alle 3000e. Ehkä tulevaisuudessa on toisin, sen näyttää aika. Eli hyvä palkka on vuosien työn tulosta. Eli lukion jälkeen vähintään 12 vuotta opiskelua lisää.

Haluaisinko vielä lääkärin puolisoksi? En tiedä...kyllä se vaatii toiselta todella paljon. Ehkä esim. opettajan puolisona olisi helpompi olla...

• Laillistettu lääkäri

Kyllä ammattikuntani miesten vaimoilla on pääsääntöisesti hyvät olot.

Nykyinen 3. vaimoni on suhteellisen tyytyväinen ajottaisia kriisejä lukuunottamatta. Myös ystäväni ja työtoverini toinen mieslääkäri on avioliittomarkkinoilla ollut haluttu, hänelläkin on 3. vaimo meneillään.

• fhbgxgf
        Laillistettu lääkäri kirjoitti:

Kyllä ammattikuntani miesten vaimoilla on pääsääntöisesti hyvät olot.

Nykyinen 3. vaimoni on suhteellisen tyytyväinen ajottaisia kriisejä lukuunottamatta. Myös ystäväni ja työtoverini toinen mieslääkäri on avioliittomarkkinoilla ollut haluttu, hänelläkin on 3. vaimo meneillään.

Minkälaiset oltavathan ne vaimoilla on kun jo kolmannet menossa.

• itse olen opettaja ja

vapaa-aikani menee kyllä etupäässä työhön. Aina on paperihommia kotiintuomisina ja lisäksi yhteydenpitoa lasten koteihin netin kautta tai puhelimitse, koska niitäkään asioita ei voi tehdä oppituntien aikana.

• pietroboy

Jos joku haluaa lääkärin, eikö se ole vain mielikuvakysymys? Luokkayhteiskunnassa vain harvoin sairaalan nais-siivooja saa omakseen kirurgin... (ei millään pahalla tärkeän työn tekijät, siivoojat).

Rakkauskin on... se, mikä tulee(jos on tullakseen), kunhan ensin täyttyy tietyt kriteerit. Että on suunilleen sama koulutus, että on ulkonäkö, joka omaan naamaan sovitettuna tuottaa entistä kauniimpia jälkeläisiä.

Luokkayhteiskunnassa avioliitot menevät luokkien mukaan, mutta alemmilla luokkatasoilla ollaan suvaitsevaisempia lähellä olevia luokkia kohtaan. Ylemmillä luokkatasoilla suvaitsevaisuus kumppanin valinnassa on rajoittuneempaa, sillä sosiaalinen ympäristö ja sen tuottamat vaatimukset ovat toisenlaiset.

• --poikkeus--

Olen lääkärin vaimo ja olen ollut töissä siivoojana siis vakituisesti. No, on minulla muukin koulutus, mutta kuitenkin.

Tieden sukuja, jossa koulutusta arvostetaan enemmän kuin ihmistä. No onneksi on näitä aitoja ihmisiäkin lääkäreiden seassa. Eli ei päällepäin huomaa, että on lääkäri vaan se pitää tietää. ;)

• ££££

>Haluan puolison jolla on pakka ultra hyvässä kunnossa ja paljon vapaa-aikaa.Perusteluni vaatimukselle on se,että oma tilanteeni on tälläinen.Rahasta ei tule riitaa,kun molemmilla on enemmän,kuin tarpeeksi.

• siivoojan

Minulla jo neljä siivoovaa ollut mutta en osannu
      pitää hyviä ihmisiä ja taitavia kaikissa koti-
      töissä

• Rahaa, rahaa

Pääasia on että osaa tehdä rahaa. Ja rutkasti. Muulla ei väliä.

• minä teen rahaa
        Rahaa, rahaa kirjoitti:

Pääasia on että osaa tehdä rahaa. Ja rutkasti. Muulla ei väliä.

minä teen rahaa vaimot hoiti kodin,lapset ja mi-
        nut kiitettävällä tavalla eikä tarvittu huolehtia
        rahasta

• nannatin

..apteekkitädit :D

• herkkätatsi

Käsityöläinen on herkku, käsiä voi käyttää moneen touhuun, tienata rahaa, helliä, hyväillä, silittää, puhua. Trimmattu tatsi pysyy yllä kun käyttelee käsiä töihin.

• EGO"

Lääkäri viettää suurimman osan elämästään sairaalassa ja kotona käydään vain nukkumassa. Joka neljäs lääkäri ei kouluttautuisi lääkäriksi, jos voisivat vielä valita. Lääkäreillä ei ole hyvä palkka suhteutettuna työn määrään. Sähköasentaja tienaisi samanverran kuin lääkäri, jos tekisi töitä kuin lääkärit 10 tuntia päivässä, viikonloput, päivystys ja vapaa-ajat.

• --kokemus--

Monet kuvittelee, että lääkärit tienaavat älyttömästi. Työtaakka on valtava ja se VASTUU ihmishengistä. Missä sen arvostus näkyy? Ei mielestäni missään. Tai varmaan omaisten painostuksena. Kyllä esim. juristit ja KTM tienaavat parhaiten, varsinkin muokkaamalla omaa verotustaan. Esim. Juristien ei tarvitse maksaa itselleen paljoa palkkaa, mutta lääkäreiden pitää maksaa.

• Hoitsusyntsa

Itse olen terveydenhuoltoalan ammattilainen, mutta myös muusikko.. Paha yhdistelmä? :D

Mieluiten ottaisin rinnalleni kulkemaan muusikon. Muu ei tule kuuloonkaan. :D

• ....

Joo, kyllä sen miehen muusikko pitää olla ..itsekin kun sillä alalla olen! :)

• Nainentoisenlainen

Autonasentaja tai esim. putkimies ei kiitos.

• höplästä

Naisen jolla paksu pankkikirja ja ei ite enää ymmärrä käyttää rahojaan OIKEIN.Meitsi vois hiukka avustella siinä ja kärrätä häntä vaikka hautuumaalla katselemassa jo edesmenneitten sukulsistensa hautakiviä ja muistella menneitä ja meikäläisen kurjuutta jne.

• Jormaperkele

Minä haluaisin vaimoksi aivan perinteisen konstailemattoman satamahuoran. Työajat ovat tietysti hieman vaihtelevat, mutta kaikki on soviteltavissa.

• Maalla on niin mukavaa

Oman maajussin haluan

• kokemusta on

Maanjussin puoliso varsinkin jos käy ulkopiolella töissä on köyhä orja. Teet vain työtä ja muusta et saa haaveillakkaan. Ansiotyötä päivisin KAIKKI kotityöt kotona,huolehdit lapset hoitoon ja vanhemmat harrastuksiin ja tietenkin läksyissä on sinun autettava koululaisia. Palkkatyön tulot menee perheen elatukseen. Kaikki mitä maatalous tuottaa on verojen pelossa sijoitettava kalustoon. Olen ollut 20 v hyvässä virassa ja olen köyhä kuin kirkonrotta. Kaikki rahat on mennyt perheen elättämiseen. Kollegoilla on kyllä mökit ja lomamatkat. Ikinä en ole maajussin kanssa edes lomalle päässyt. Autokin on vanha ritsa- sitä ei voi vaihtaa rahat menee hukkaan. Maatalouskäytössä olevaa voi kyllä uusia, mutta minun päivittäin työssäni käytettävää autoa ei. SIIS JOS OLET JÄRKEVÄ KIERRÄ KAUKAA!!! Itse olen liian köyhä lähtemään lapsilauman kanssa pois vaikka mieli tekisi.

• 3. kerta toden...

Mielästäni tärkeimmät asiat parisuhteessa ovat, että ollaan jokseenkin samalla aaltopituudella,
      eikä vaadita toiselta enempää, kuin itse pystyy
      suhteeseen antamaan.

• faktaatietoa

Sivusta seuranneena niin kyllä lääkäritkin osaavat pettää puolisoitaan aika raskaastikin.
      Lääppivät hoitureita ja luulevat olevansa maailman napa. Samoin tyhmät hoitsut luulevat, että he ovat tosissaan!

Mitä toisaalta tekee sellaisella puolisolla, joka on jatkuvasti työssään? Ei mitään.
      He ovat aina työssä ja muu perhe jää unholaan.

Koskaan ei osata olla sairauslomilla koska työstä ei voi olla pois.

Lääkäreillä paljon erilaisia mielenterveysongelmia ja eikö he tee itsemurhiakin usein, joten onko se nyt niin ihailtu ammatti tai haluttu puoliso!

• cisse-n

kirjoitan täs nyt timpurin vaimona ,et ei suutarin lapsillakaan oo jne et silleen

• huorrrann

pierevän huorran

• konemies8

AMK tason kunnossapidon ammattilainen kaipaa tietenkin hoituria.
      Lääkäri on liikaa kiinni työssään, joten mieluummin samantasoista työtä tekevä on mieleinen.

• ylemmäksi

Presidentti oli hyvä valinta puolisoksi.

• UnelmaMies--

Pääsisin järjestämään linnanjuhlia sit puolisoni kanssa!

• Nimetön

"Yhtä odottamista tämä palomiehen vaimon elämä,
      joka ilta saa pikkutunneille pohtia,
      palaako se mies vai onko jo sammunut...."

• Mies isolla M....

vapaa joulupukki olisi tarjolla.Ammatti salainen
      oletko sinä joka haluaa joulupukin kotiin...

• Everdark

Ei taida rakkaus toisen tuloihin katsoa. Tietysti jos on äärimmäisen pinnallinen henkilö, niin ehkä sitten.
      Itselleni ei ole väliä, mieluummin rakas kuin rikas.

• khiitos

Tienaisi mellevät rahat ja osaisi tempun jos toisenkin vällyjen välissä. Eihän se järvi soutamalla kulu :oP

• xerax

Parhaiten tulen toimeen samoista tai samansuuntaisista asioista kiinnostuneen henkilön kanssa. Huumori on myös samanlaista, kuin kaupan päälle, joten hauskaa on!

• onhan sillä kuppa-

-rin sarvia

• läkry...

Mut selvän näkijän ottaisin mielummin...
      kun olen itsekkin...
      Tietääpi kumpikin, ettei valehtele tai petä.

• rauhaa tarttee

nykyinen on huutokauppameklari tarviin hiljaisem-
      man sovitelijan

• pyövelin

häät 31.2.2009

• Uskoisin, että ihminen ihannoi ammattia jota ei itse pystyisi tekemään. Eli käytännössä tämä tarkoittaa, että ammatti sisältää joko fyysisiä tai psykologisia ominaisuuksia joita ei itsellä ole. Omassa tapauksessa ihannoin poliisia, lääkäriä, hoitajaa, palomiestä..jne..

Mitä aviokumppaniksi valitsemiseen ammatin perusteella tulee niin se tapahtuu samalla perusteella kuin ihannoiminenkin. Kumppanin ammatin oletetaan kertovan jotain henkilöstä itsestään ja "ihastutaan" ammattiin jota tarvitsee omien puutteiden takia.

Näyttelijöihin, muusikoihin, journalisteihin sekä mainostajia kohtaan tunnettu epäluottamus johtuu julkisesta kuvasta. Kaikki ammatit ovat julkisia ja niiden edustajista löytyy näitä kuuluisia mätämunia. Jos jonakin päivänä jostakusta lääkäristä kuoriutuisi massamurhaaja, joka söisi pikkulapsia aamiaiseksi, luulisin että myös lääkäreitä kohtaan tunnettu luottamus hieman heikkenisi.

• tätähän se on

Ei tämä uusi juttu ole, ainahan on ihailtu tiettyjä ammatteja. Ennen kuitenkin sosiaalinen nousu ja hyvän puolison saaminen merkitsi jo lähtökohtaisesti hyväksytysti, välttämättä ilman mitään tunteita tietyn profession edustajan naimista.

Tänä päivänä pinnallisuus kukoistaa, sillä ihmiset väittävät rakastuvansa ihmiseen, mutta rakastuvatkin kovin usein johonkin ulkoiseen kuten ammattiin tai rahaan.

• kärkeen. Varsinkin kauris- ja härkä-ihmiset tekee valinnan ammatin ja rahan perusteella.

• Simone D.B.
        J-P.Sartre kirjoitti:

kärkeen. Varsinkin kauris- ja härkä-ihmiset tekee valinnan ammatin ja rahan perusteella.

?????

• J-P.Sartre
        Simone D.B. kirjoitti:

?????

tullut? Tunnen laajalti härkä ja kauris-ihmisiä, joihin (valitettavasti) pätee mm. mainitut ominaisuudet. Esim. härkä-naisesta on yksi ex-kumppanini (peruskoulu) ja yksi tunnetuimmista kauris-naisista suomessa lienee Maria Guzenina (ylioppilas), joka kuumeisesti etsii laadukasta (rahakasta) kumppania. Itse olen Oinas-mies (opettaja). Ai niin, myös Hitler oli "oinas-härkä" (s. 20.4.) eli hänessä yhdistyi oinaan johtajuus-ominaisuudet ja härän ahneus & vallan himo.

• seksuaalisen vetovoiman
        J-P.Sartre kirjoitti:

kärkeen. Varsinkin kauris- ja härkä-ihmiset tekee valinnan ammatin ja rahan perusteella.

mukaan. :) Terv. Sairaanhoitajaskorppari, jonka mies muusikkoskorppari

• seksuaalisen vetovoiman kirjoitti:

mukaan. :) Terv. Sairaanhoitajaskorppari, jonka mies muusikkoskorppari

mutta en haluaisi olla missään tekemisissä skorpionin kanssa. Pelottavia, todella. Skorpioni ei kelpaa kuin toiselle skorpparille...

• epäile sinä
        J-P.Sartre kirjoitti:

mutta en haluaisi olla missään tekemisissä skorpionin kanssa. Pelottavia, todella. Skorpioni ei kelpaa kuin toiselle skorpparille...

olen skorpioni ja hoituri ja mielelläni ottaisin lääkärin, kokemustakin on..

opinnot kertovat, mihin on päätä, toisin kuin joillakin rööri-roopeilla

• 3merkkiä

kulisseissa ehkä hienoa, mutta itse en ihaile. T.kokemusta omaava.

• skorppi

hoitsuneiti ja skorpparin luonne, inhimillisiä ja sopivan mutkikkaita luonteeltaan....menee verenkiertoon:)

• tarkoittaa samaa, kuin kiero savolainen.

• puhua täällä
        J-P.Sartre kirjoitti:

tarkoittaa samaa, kuin kiero savolainen.

jostain kaleidoskoopeista.

Ja ammatti, niin, yksilöllähän ei ole mitään väliä, jonnekin tiedekuntaan mennään että saataisiin juuri sen alan ihminen... Noup.

Eiköhän yleistykset ole syytä ottaa yleistyksinä.

• ..............................
        puhua täällä kirjoitti:

jostain kaleidoskoopeista.

Ja ammatti, niin, yksilöllähän ei ole mitään väliä, jonnekin tiedekuntaan mennään että saataisiin juuri sen alan ihminen... Noup.

Eiköhän yleistykset ole syytä ottaa yleistyksinä.

pappi ja lääkäri hyvin yhteen? Entä onko papit yhtään seksikkäitä?

T. teologian opiskelija (nainen)

• .............................. kirjoitti:

pappi ja lääkäri hyvin yhteen? Entä onko papit yhtään seksikkäitä?

T. teologian opiskelija (nainen)

jos molemmat ovat naisia. Mikä sen seksikkäämpää, kuin lesbo pappi... miesten aivot (=vehkeet) käy ylikierroksilla jumalien palveluksessa nähdessään tämän lesboseksin ylipapittaren..!

• mä olen
        J-P.Sartre kirjoitti:

jos molemmat ovat naisia. Mikä sen seksikkäämpää, kuin lesbo pappi... miesten aivot (=vehkeet) käy ylikierroksilla jumalien palveluksessa nähdessään tämän lesboseksin ylipapittaren..!

sinkku härkä ja haluaisin vain sellaisen miehen, jolla ei ole MITÄÄN jalkovälissä!
        Ammatilla ei niin merkitystä ei myöskään tulotasolla.

• mä olen kirjoitti:

sinkku härkä ja haluaisin vain sellaisen miehen, jolla ei ole MITÄÄN jalkovälissä!
        Ammatilla ei niin merkitystä ei myöskään tulotasolla.

pysäytät ensimmäisen Bemarin, joka tulee vastaan. Bemaristit on vailla ammattitutkintoa olevia perseaukisia munattomia poikia. Ole hyvä.

• Nimetön
        J-P.Sartre kirjoitti:

pysäytät ensimmäisen Bemarin, joka tulee vastaan. Bemaristit on vailla ammattitutkintoa olevia perseaukisia munattomia poikia. Ole hyvä.

entäs kun Bemaria ajaa erikoislääkäri

• Nimetön kirjoitti:

entäs kun Bemaria ajaa erikoislääkäri

tietämykseni perusteella tiedän kertoa, että lääkärit hankkii bemarin peniksen jatkeeksi. Jo pelkkä lääkärin ammatti on sitä itseään, eli pienimunaista porukkaa. Jos nainen muuta väittää, hän on ns. pikkupillu. Mikä on tietysti hyvä asia (miehelle kuin miehelle). Mutta jos väljyyttä on liikaa, miehet ajautuu mielellään anuksen puolelle. Mistä myös naiset nykyään tuntuvat tykkäävän kovasti.

• Puoliso

Kilttejä ja ymmärtäväisiä - ammatissa opittu.

• herra huu

Jaahas vai että lääkärit parhaita,no kokeilkaa...

• Intian isän neuvo

Hän puheli, neuvoi tyttöä niin,
      jota toimitti nuorena naimisiin.

Älä pappia ota - hän pakisee -
      se kun työnään toisille teeskentelee,

alituiseen edessä yleisön
      kuin konsanaan roolia näytännön.

Hän pelaa ja pokkaa ja pingottaa,
      kuin patsaana paljon seistä saa.

Mutta kotiin kun saapuu, on syödä sun,
      taas päälle kaiken sen teeskentelyn.

Ja kun heittää kaavut ja kaulukset ,
      tiedä, että jo, tyttöni, pakenet!

Niin, tyttöni, neuvoi Intian mies,
      joka paljon syitä ja syntyjä ties.

Vaikka vaivaa muuta se merkitseis,
      sua kauppiasmiehelle en minä veis,

jonka aina on oltava olevinaan
      kuin hymyä, hyvyyttä tulvillaan,

niin notkea, nöyrä ja niljakas,
      mutta kotona ties mikä karsakas.

Hyvän tuulen kaupitsi kundeilleen,
      palas puodista pippurisäkkeineen.

Ketä sulle, tyttöni, toivoisin,
      mitä mielin, mieheksi miettisin?

Kuka muu parempi rakastaja
      olis sulle kuin teurastaja!

Saa päivät puhkoa puukollaan
      sekä ratkoa, repiä raakuttaan,

ja jo illalla itku- tai naurusuin (?)
      hän aatoksin aivan muin

lie vaimolle varsin hellä.
      oot kukkana kämmenellä!

Näin neuvoi viisas Intian mies.
      Hän vävyn, tyttönsä turvan ties.

Muistan lukeneeni riimittelyn jostain vanhasta runokirjasta.
      Voi olla, että siitä löytyy pieniä virheitäkin alkuperäiseen tekstiin, mutta sisältö on sama.

Ihan teurastajaan tuskin kannattaa verrata lääkäriä, vaikka tämä olisi kirurgi, mutta jotain samaa kai heissä lienee...

• Pekka-Eric vai Matti Saari..? Saari teurasti enemmän, kymmenen plus itsensä.

• J-P.Sartre kirjoitti:

Pekka-Eric vai Matti Saari..? Saari teurasti enemmän, kymmenen plus itsensä.

Sanna Sillanpään; hän teurasti kolme ampumaradalla.

• rähähdysvaara

hyviä aviopuolisoita.Puhun nyt tk-lääkärin ominaisuudessa.Jos tekee ns.ihmissuhdetyötä 8-9 t/vrk,jos joutuu käyttämään omaa psyykeään "instrumenttina",ns.ihmissuhdekuormitus
      on todella kova.
      Sen seurauksena "akkujen lataaminen "kotona vaatii aika paljon "tyhjhää aikaa/yksinoloa".
      Juuri sen takia,koskien kaikkia ns.ihmissuhdeammatteja,psykologit etc,eivät ole "hyviä" aviopuolisoita,jos aviopuoliso on sellainen,joka kovasti kaipaa kiinnostusta ja juttuseuraa.Kuitenkin,ja juuri siitä syystä,kun on viikonloppu/loma,armas lääkäripuolisosi voi olla todella hyvää seuraa,koska hän osaa keskustella ja ymmärtää Sua.Ammatin kautta.So.hyvä kuuntelija,ja hyvä tuki.Myös Rakastava puoliso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe