Hei kaikki kohotuksessa käyneet!
Olen miettinyt sitä pitkään. Perintötekijät ovat tehneet tehtävänsä ja rintani roikkuvat. Olen vasta 25 ja miettinyt kohotusta/suurennusta (jos se auttaisi) Olen käynyt jo Nordströmillä ja siellä lääkäri oli sitä mieltä ettei lähtisi pilaamaan rintojani arvilla vaan laittaisi imblantit..?Kokemuksia? Tarkoitus on vaan saada kiinteyttä ja "pystymmät" rinnat. Mitä/ketä suosittelette? Kohotuksessa käyneet, suositteletteko? Voiko Tallinna olla yksi vaihtoehto? Luulen, että pian ryhdyn tuumasta toimeen, mutta vinkkejä kovasti kaipaan. Miten muuten arvet, paraneeko/näkyykö selvästi ja miten parantuminen? Kustannukset? Onko ketään mitä erityisesti suosittelette?
Kiitos jo etukäteen!
Rintojen kohotus/ kannattaako?
11
2943
Vastaukset
- leikkaukseen
Olen menossa kohotukseen sairaala kl:ään. Kirurgina toimii H.Peltoniemi. Miksi haluaisit silikonit, jos kohotus riittää? Itsekin alunperin luulin, että joudun ottamaan silikonit, mutta kirurgi sanoi sen olevan turhaa. Aivan suotta vierasta materiaalia kehoon. Totta kyllä se, että suuremmat arvet jää, mutta kaikkea ei voi saada. Hinnat ovat huomattavasti edullisemmat kuin Nordströmillä. Käy tapaamassa Peltoniemeä, niin luulen, että haluat hänen leikkaavan! Upea henkilö.
- mieltä!
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen eli suosittelen lämpimästi kyseistä klinikkaa ja lääkäri Peltoniemeä. Hän leikkasi minut n. 2kk sitten ja olen erittäin tyytyväinen että valitsin hänet.
Lopputulos on todella hyvä jä lääkäri osaa asiansa.
Minulle ei myöskään edes harkittu implantteja, vain kohotus riitti hyvin. Tsemppiä leikkaukseen, kertoile sitten tunnelmistasi...! - toivuit?
mieltä! kirjoitti:
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen eli suosittelen lämpimästi kyseistä klinikkaa ja lääkäri Peltoniemeä. Hän leikkasi minut n. 2kk sitten ja olen erittäin tyytyväinen että valitsin hänet.
Minulle ei myöskään edes harkittu implantteja, vain kohotus riitti hyvin. Tsemppiä leikkaukseen, kertoile sitten tunnelmistasi...!Miten sulla sujui toipuminen? Olitko kauankin sairaslomalla? Kivut?
- riippana33
mieltä! kirjoitti:
Minulle ei myöskään edes harkittu implantteja, vain kohotus riitti hyvin. Tsemppiä leikkaukseen, kertoile sitten tunnelmistasi...!Hei olisi´kiva tietää minkä kokosiin rintoihon riittää pelkkä kohotus???
- siistit arvet
Jos otat silikoni-implantit, niin kohta roikkuvat entistä enemmän.
Kohotuksen jälkeen hoidat arvet huolella, niin ne eivät ole mikään ongelma.
Niin, silikoneista vielä, jos halutaan ryhdikkäät rinnat, kyllä silikonien laitossakin tarvitsee tehdä MYÖS kohotus lisäksi.- nopnopnopnop
BB-Minnahan mietti kanssa ensin silikoneja, jotta rinnat ei roikkuisi niin paljon, mutta sillehän kirurgi suositteli myös vain kohotusta. Implantit voi kuitenkin kapseloitua, sitä vaaraa ei ole pelkässä kohotuksessa. Ainakin yksi suomalainen kirurgi Jyri Hukki tekee kohotuksia myös Tallinnassa, siellä hinta huomattavasti edullisempi kuin hänen leikkaamanaan Auomessa. Ja on hyvä kirurgi, itselleni laittoi silikonit. Numeron saa numerotiedustelusta.
- Ei,ei
nopnopnopnop kirjoitti:
BB-Minnahan mietti kanssa ensin silikoneja, jotta rinnat ei roikkuisi niin paljon, mutta sillehän kirurgi suositteli myös vain kohotusta. Implantit voi kuitenkin kapseloitua, sitä vaaraa ei ole pelkässä kohotuksessa. Ainakin yksi suomalainen kirurgi Jyri Hukki tekee kohotuksia myös Tallinnassa, siellä hinta huomattavasti edullisempi kuin hänen leikkaamanaan Auomessa. Ja on hyvä kirurgi, itselleni laittoi silikonit. Numeron saa numerotiedustelusta.
Jyri Hukki tehnyt minulle rintojen pienennyksen, tulos täysin epäonnistunut.Hän tekee aivan liian vähän rintoja, ei hallitse aluetta, en voi suositella.
Hän on erikoistunut suu/kitalakihalkioisiin lapsiin, ehkä siinä hyvä , en tiedä, rinnoissa tosi epävarman oloinen, ei hallitse. Tosi ikävää, jos joutuu korjausleikkauskierteeseen, kuten minä hänen työnsä jälkeen.
Ihmettelen, miksi hän on siirtynyt Tallinnaan, onko joutunut sinne potilaiden vähyyden vuoksi Suomessa.
- Taas voi nukkua kyljellään
Kävin itse kohotusleikkauksessa KL:ssä muutama vuosi sitten. Myös minulle Asko Salmi suositteli implantteja sillä rintojen koko jäi leikkauksen jälkeen hiukan pieneksi vartalon muihin mittasuhteisiin nähden. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen ja vaatteet istuuu päällä ihan eri tavalla, mutta totta on että koko voisi olla hiukan suurempi ja muoto täyteläisempi. Ilman implanttia tehdy leikkaukaus ei nimittäin vaikuta juuri muotoon. Tietysti lääkärilläkin on oma lehmä ojassa myydessään toista vaihtoehtoa mutta se saattaa olla myös validi. Arvet kohotuksesta ovat isot vaikkakin hyvin tehtynä paranevat lähes näkymättömiksi.
- Mistä?
Tietääkö kukaan löytyykö mistään kuvia rinnoista kohotuksen jälkeen? Siis muita kun noiden klinikoiden sivuilla olevia kuvia. Olisi kiva nähdä millaista jälkeä ovat tehneet.
- tytyväinen
Kävin Kl:ssä kohotuksessa kaksi kuukautta sitten ja omasta pyynnöstäni laitettiin pienet silikonit jotta lopputulos ei jää tyhjäksi. Rinnat aiemmin olleet A/B riippuen sen hetkisestä painosta (kahden lapsen jälkeen tyhjät nahkapussit) ja nyt kohotuksen jälkeen C. Omaan pituuteeni ja kropan malliin nähden rinnat aiemmin aika pienet mutta kohotuksen ja implanttien jälkeen kuin mittatilauksena tehdyt ja täysin suhteessa muuhun vartaloon. Pelkkä kohotus saattaa riittää mainiosti, asiasta kannattaa keskustella leikkaavan lääkärin kanssa. Ainakaan minulle ei tuputettu implantteja vaan itse kerroin haluavani hieman täytettä. Olen todella tyytyväinen ja ainoa asia mikä harmittaa etten ole mennyt leikkaukseen jo vuosia sitten.
- möllikölli
tytyväinen kirjoitti:
Kävin Kl:ssä kohotuksessa kaksi kuukautta sitten ja omasta pyynnöstäni laitettiin pienet silikonit jotta lopputulos ei jää tyhjäksi. Rinnat aiemmin olleet A/B riippuen sen hetkisestä painosta (kahden lapsen jälkeen tyhjät nahkapussit) ja nyt kohotuksen jälkeen C. Omaan pituuteeni ja kropan malliin nähden rinnat aiemmin aika pienet mutta kohotuksen ja implanttien jälkeen kuin mittatilauksena tehdyt ja täysin suhteessa muuhun vartaloon. Pelkkä kohotus saattaa riittää mainiosti, asiasta kannattaa keskustella leikkaavan lääkärin kanssa. Ainakaan minulle ei tuputettu implantteja vaan itse kerroin haluavani hieman täytettä. Olen todella tyytyväinen ja ainoa asia mikä harmittaa etten ole mennyt leikkaukseen jo vuosia sitten.
olen menossa rintojen kohotukseen b kupin riippuvat rinnat.Mietin nyt riittääkö kohotus vai pitäiskö pienet silikonit??? sinänsä koko b kiva jos todella saan ne ylhäältä muhkeana kuten ennen lapsia.Jotenki vaan pelottaa jos pienentyvät b kupista.Lääkäri kyllä totesi massaa olevan että nosto riittäisi ja muoto hyväksi. mutta mutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872