Voisiko joku vähän neuvoa ja kertoa että mistä nettiosotteesta löytyisi kuvia(ja mieluiten pientä opastustakin) seksiasennoista? oon neitsyt ja eka kerta tulossa aika pian..
toivottavasti joku vaivautuu kertomaan..=)
Mistä kuvia seksiasennoista?
12
24077
Vastaukset 12
- olisi
Tähän voi sanoa että " kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa " eli kaveri varmaan tietää miten " se " tehdään .?
Voisit kyllä käydä vaikka kirjatossa vilkaisemassa esim. Kama Sutra kirjaa ..
Siitä netti sivusta esim. (suomalainen)http://www.seksitalo.com pieni varoitus :esiintyvät henkilöt ovat kokenneita !- asa
Hintaa ei ilmoiteta ja puhelinumero jonnekin afrikkaan. Eli kysymyksessä ei ole millään tavalla suomalainen palvelu.
- olisi
Sori neuvoin vahigossa väärän sivun en huomannut katsoa sivu tarkemmin !! ( = punastuu ! )
- jäbä
...Googlelta hakusanalla "sex positions" tai "sexual positions". Siellä niitä on vaikka kuinka. Mutta kannattaa tosiaan varoa noita modeemiyhteyksien siirtoja.
- Junou
Jos englannin taitosi on edes välttävä niin tämmöseltä sivulta kun www.sexualpositionsfree.com ja oleppa hyvä...
- Lauri 43
Moikka kirjastossa on sexiasento kirja lainattavissa kuvien kanssa.Toivottavasti löydät kysy vaan rohkeasti....
moikka .(voin kyllä sinulle opettaa jos olet kiinnostunut jätä viesti minulle)
Ter :Lauri / neitsyt gimma- !!!!!!!!
.....
- Anonyymi
!!!!!!!! kirjoitti:
.....
Mitä vittuu
- hei...
Eihän siinä muuten mitään mutta tuntuu vähän hassulta jos nyt mietit ensimmäisen kerran sänkyyn menoa niin eiköhän joku perinteinen perusasento olisi se viisain vaihtoehto. Ja niitähän nyt on nähnyt jokainen telkkarista lapsesta lähtien.
En halua vaikuttaa tylsältä, mutta mun mielestä esim. Kama Sutran opiskelu ennen ekaa kertaa vaikuttaa aika hassulta.
Kannatan läpimästi runsasta vaihtelua seksissä, mutta neitsyyden menetys jossakin akrobaattisessa päälläänseisten-sivuttain-trampoliinilla-pomppien asennossa on oudon kuuloinen yhdistelmä...
Pikkuisen myöhemminkin ehtii sitten kokeilemaan vaikka mitä...- Lissu
Muistaako kukaan osotetta jossa kaikki asennot on kuvina. niis on siis niitä puunukkeja :)
- Iso-J-72
Lissu kirjoitti:
Muistaako kukaan osotetta jossa kaikki asennot on kuvina. niis on siis niitä puunukkeja :)
Siis, ilmeisesti tarkoitit tätä.
Tuolla on muutama kuva - joskin noita nukkeja pitää hetki tihrustaa ennenkuin ymmärtää jujun.
http://www.sexualpositionsfree.com
Muutenkin ASIALLISET sivut.
- Anonyymi
Onkohan jossakin vastaavaa kategoriassa: n n _ m m
Oraalikivaa: https://www.sexualpositionsfree.com/oralsex.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42788- 69772
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 51632
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115558Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52519
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490- 84476
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113474Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10437YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107423- 17412