Mikä helvetti siinä on, että salille pitää tulla rähjäisissä kuteissa ja aivan erityisesti, miksi pitää haista niin saatanan pahalle?
Eikö henkilökohtainen hygienia ole itsestään selvää? Samoin se, että treenivaatteet pestään joka käytön jälkeen ja salille otetaan aina uudet vaatteet päälle! Myös deodorantteja ja hajusteita on suotavaa kyllä käyttää.
Vituttaa maksaa itsensä kipeäksi salille ja sitten siellä menee treenit käytännössä pilalle kun joku apina on vetänyt päälle rähjäiset verkkarit ja risaisen t-paidan ja nekin on pesty joskus viikko sitten.
Haisevat paskiaiset salilla
7
717
Vastaukset
- paska-pate
mikäs sen kivempaa kun haista paskalle! tulen salille aina kuset ja paskat housuissa - ei ole kauheasti tullut valittamista! salaa varmasti tykkäävät!
- pulsu eino
ensinnäkin deodorantin ja mainitsemasi hajusteiden käyttö ei ole suotavaa salilla.
tarkoittaen hajuvesia, siitä on joissain jopa ohjeistukset että voimakkaita hajusteita EI SAA tai ole suositeltavaa käyttää.
salilla treenataan ja toki sinne mennessä on suotavaa pukeutua puhtaisiin vaatteisiin ja näin, mutta kunnon raavas sika kyllä on 10 minuutin jälkeen niin hiessä että se jo haisee kilometrin päähän vaikka olisi dödöt kainalossa.
salille mennessä puhdas olemus ja puhdas vaatetus ja loppu on historiaa eli hien kusen ja paskan hajua. - lotionman
kirjoitin tuosta aikaisemmin blogiini. totta se on että osa porukasta haisee paskalta, ja likaiselta kikkeliltä! käykää saatana läskit suihkussa!
- En haise
Viikko sitten on pitkä aika. Itse pesen salihousut puolen vuoden välein. Vaimo kyllä sanoo jos haisee.
- Make5555
runkkaan sun kenkien päälle. tais olla minä joka oli sun kaa siel salil, päästin oikeen kunnon leijapierun siin sun vieres. hahahah vituttaako?
- Panzermann
Kyllä A-luokan suomilihan kuuluukin haista kuin rankkitynnyri.
Paskanhajun lisäksi kun vielä ottaa tosimiesten tatuoinnit ja laittaa vanhat kirppikseltä ostetut salihousut sekä vyölaukun, niin alkaa olemaan aika iskussa. Nappiverkkarit on kanssa aika kova juttu, ja pilottia en muuten riisu salillakaan.
Karjalalippis päähän ja eiku salille haisemaan.
Peseytyminen on homojen hommaa.
Jees Suomi-Finland!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ai niin. mul on Raisussa pakki ja porattu kaasari. - fdfdkloåp
En tiedä kun ei ole kohdalle sattunut siis tosi pahalle haisevaa tyyppiä. Mut joskus on jotkut vanhat ukot/akat haissut niin pahasti että oikeesti häiritsee. Siellä missä mä käyn salilla, käy aika lailla 20-40 v porukkaa ja ei oo tarvinnu kenenkään valittaa kenenkään hajuista. Itsekin meen salille monesti töiden jälkeen joten en halua käydä koko ajan suihkussa. Metallihommissa olen joten aika likainen työ, Pesen naaman ja kädet kumminkin ennen salia ja salin jälkeen sit suihkuun tai saunaan. Ja mulla aina eri paidat salille ja töihin....ainoastaan housuja ja kenkiä en vaihda joka salikerran jälkeen. Yleensäkin ihminen jos käy kerran päivässä suihkussa niin ei pitäis haista aivan kuselle ja paskalle. Mut enemmän mua vituttaa kaupungilla kun ulkomaalaiset akat hunnuissaan haisee todella pahalle ja juopot viinanhajuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733