Onko rakkautta siellä, missä rakkaudesta puhutaan?
Onko Jumalan rakkautta siellä, missä siitä puhutaan?
Rakkaudellinen Totuus puhdistaa ja parantaa. Jeesuksen sanat eivät miellyttäneet kuulijoita, sillä ne olivat kokonansa Totuus. Opetuslapsensa saivat nähdä Hänet, meillä on Hänen Sanansa. Saako se olla Totuus?
Rakkautta, rakkautta
6
191
Vastaukset
- Audrey
Aivan.
Useasti rakkautta ei ole siellä, missä rakkaudesta puhutaan.
Useasti Jumala ei ole siellä, missä Hänen rakkaudestaan puhutaan.
Niin paljon muuta ehtii tulla rakkauden ja sanojen väliin.
Kunpa sitä osaisikin ennen kaikkea rakastaa teoissa, ilman sanoja. Sellainen rakkaus on aina puhutellut itseäni eniten.- witness
Pyhä Henki (Jeesus uskovassa) on Rakkaus. Ja on Totuus. Siinä on uskovien yhteys. Se on keskinäinen rakkaus. Ehtymätön lähde... Missä sitten olemme/liikumme.
- vapaa ajattelija
witness kirjoitti:
Pyhä Henki (Jeesus uskovassa) on Rakkaus. Ja on Totuus. Siinä on uskovien yhteys. Se on keskinäinen rakkaus. Ehtymätön lähde... Missä sitten olemme/liikumme.
Niinpä minä en vain oikein tykkää tuosta asetelmasta "me hyvät uskovaiset" ja "te huonot uskomattomat".
Rakkaus voi näkyä myös sellaisissa ihmisissä, jotka eivät ole tunnustavia "uskovia".
Kaikkien ihmisten välillä, joilla on keskinäinen rakkaus (=lähimmäisestä välittämistä) on tuo Pyhä Henki, tunnustivat sen tai ei.
Kaikki olemme Jumalan lapsia. Joillekin tuo Jumala käsite ei vain ole sama kuin "kunnon uskovaisilla", mutta hedelmistään puu tunnetaan.
Jokainen joka tekee sitä hyvää, mistä raamattu puhuu on valittu, heidänkin osanaan on armo ja rakkaus, ei vain MEidän. - Audrey
vapaa ajattelija kirjoitti:
Niinpä minä en vain oikein tykkää tuosta asetelmasta "me hyvät uskovaiset" ja "te huonot uskomattomat".
Rakkaus voi näkyä myös sellaisissa ihmisissä, jotka eivät ole tunnustavia "uskovia".
Kaikkien ihmisten välillä, joilla on keskinäinen rakkaus (=lähimmäisestä välittämistä) on tuo Pyhä Henki, tunnustivat sen tai ei.
Kaikki olemme Jumalan lapsia. Joillekin tuo Jumala käsite ei vain ole sama kuin "kunnon uskovaisilla", mutta hedelmistään puu tunnetaan.
Jokainen joka tekee sitä hyvää, mistä raamattu puhuu on valittu, heidänkin osanaan on armo ja rakkaus, ei vain MEidän.Rakkaus elää niissä ihmisissä, jotka eivät usko mihinkään Jumalaan. Rakkautta on eri uskontoihin uskovissa ihmisissä. Rakkautta on myös Jeesukseen uskovissa.
Itsestä se on kiinni, kuinka paljon antaa itsessänsä rakkaudelle tilaa.
Se kristityissä uskovaisissa on pahainen juttu, että usein ovat omissa piireissään rakastamassa omien piiriensä ihmisiä.
Lähimmäinen ovat kaikki ihmiset, joita päivän mittaan kohtaa. Siinä ei kysytä onko ihminen uskovainen, mitä uskontoa edustaa, minkä värinen iho, tai mikä seksuaalinen suuntaus.
Lähimmäistä tulee rakastaa niinkuin itseä. Lähimmäistä tulisi palvella kuin Jeesusta. - kristitty
Audrey kirjoitti:
Rakkaus elää niissä ihmisissä, jotka eivät usko mihinkään Jumalaan. Rakkautta on eri uskontoihin uskovissa ihmisissä. Rakkautta on myös Jeesukseen uskovissa.
Itsestä se on kiinni, kuinka paljon antaa itsessänsä rakkaudelle tilaa.
Se kristityissä uskovaisissa on pahainen juttu, että usein ovat omissa piireissään rakastamassa omien piiriensä ihmisiä.
Lähimmäinen ovat kaikki ihmiset, joita päivän mittaan kohtaa. Siinä ei kysytä onko ihminen uskovainen, mitä uskontoa edustaa, minkä värinen iho, tai mikä seksuaalinen suuntaus.
Lähimmäistä tulee rakastaa niinkuin itseä. Lähimmäistä tulisi palvella kuin Jeesusta.Tuo on totta....mitä siihen lisäisi ei mitään..
- witness
Audrey kirjoitti:
Rakkaus elää niissä ihmisissä, jotka eivät usko mihinkään Jumalaan. Rakkautta on eri uskontoihin uskovissa ihmisissä. Rakkautta on myös Jeesukseen uskovissa.
Itsestä se on kiinni, kuinka paljon antaa itsessänsä rakkaudelle tilaa.
Se kristityissä uskovaisissa on pahainen juttu, että usein ovat omissa piireissään rakastamassa omien piiriensä ihmisiä.
Lähimmäinen ovat kaikki ihmiset, joita päivän mittaan kohtaa. Siinä ei kysytä onko ihminen uskovainen, mitä uskontoa edustaa, minkä värinen iho, tai mikä seksuaalinen suuntaus.
Lähimmäistä tulee rakastaa niinkuin itseä. Lähimmäistä tulisi palvella kuin Jeesusta.Pyhän Hengen vuodattama rakkaus ei etsi omaansa, eikä muistele kärsimäänsä pahaa. (1 Kor 13)
Siihen ei ihminen pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473