Auton tarkoitus

ensikertalainen.

Mihin olette etupäässä tarvinneet autoa? Ostanko ns. farmariauton vai tavallisen vain peräkontilla varustetun?

11

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLLA TOTTA.

      Lopeta se juominen, ehkä ajatuksesi kirkastuvat.

    • nipponisti

      voi sua, tietysti sitä autoa tarvitaan ajamiseen, ei sillä perällä ole nitään väliä.

      • ei rihkamaa

        naapurin kateelliseksi tekemiseen täällä olevien kirjoitusten perusteella.Itse ostin loistoautoni tarpeeseen,koska ajan peräti 10000 kilometriä vuodessa.


      • KJJGH

        Porrasperällä ei ole mitän järkevää käyttötarkoitusta. Tyhmien auto.

        Farkulla pystyy kuljettamaan tavaroita ja aina ei tarvitse pakettiautoa tai hankalaa peräkärryä.
        Farkun saa myös myytyä huomattavasti helpommin kuin porrasperän.

        Itse en osta enää yhtää porrasperää, kun kerran on farkun saanut.

        Eli mieti tarkkaan, mihin rahasi laitat.


      • dfbdfba

        auto ostetaan tarpeeseen ja tavaroiden kuljettamiseen. Turhat ajot voi mena sitten fillarilla.


      • nipponisti
        dfbdfba kirjoitti:

        auto ostetaan tarpeeseen ja tavaroiden kuljettamiseen. Turhat ajot voi mena sitten fillarilla.

        eikö sun fillarissa ole tavaratelinettä? Taidat olla vähän avuton kun tarvit autoa tavaroiden kuskaamiseen.


    • työmatkalle

      Tarvitsen autoa siirtymiseen paikasta A paikkaan B. Suurin osa työmatka-ajoa yhden matkustajan kanssa tai yksin paskaiset haalarit päällä. Pärjäisin hyvin kahdelle henkilölle rekisteröidyllä autolla jollei joskus olisi tavarankuljetustarvetta. Tarvitsen usein peräkärryä kevyeen tavarankuskaukseen ja muuten järkeviin kahden henkilön autoihin ei voi asentaa vetokoukkua joten valintani on pikkuinen porrasperäinen. Porrasperä lähinnä sen vaivattomuuden vuoksi. Suoraperäisen ja varsinkin viistoperäisen takalasi kun tuppaa olemaan aina pesun tarpeessa.
      Tietysti itse ostat autosi tarpeesi mukaan. Asutko autossa vai riittääkö pelkkä pikainen siirtyminen? Kulkeeko autossa monta henkilöä? Onko paljon matkatavaroita? Pitääkö olla näyttävyyttä naapureille? Katu-uskottavuutta? Sähköisiä leikkikaluja? Itse päätät mistä olet valmis maksamaan.

    • etupäässä

      Sitä varten haetaan Saksasta joku hylkypeli kovalla lainalla. SItten työllistetään Suomalaisia korjaamoita kun on menty tökkäämään kädet paskaan, kun viat tulee esille pikkuhiljaa.

    • VAIN 19,5CM

      MIHIS MUUHUN

      • onkin

        nuorison mulkunjatke


    • Joka asiassa "järki" on otettava vain toisten päästä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe