ootteko muuten huomanneet että kun menette ylen serrano sivuille ja teette sen kuinka paljon tiedät serranon perheestä testin niin siinä kysyttin missä marcos tunnusti rakkautensa evalle niin mä vastasin serranojen ruuhkaisessa kylpy huoneessa niin sit mä pääsin testin läpi ja sitten siinä luki että marcos tunnusti evalle rakkautensa valokuva automaatissa onks toi mun vastaama väärin vai onko se testin tulos oikessa vastatkaa pian! Joulusin Terveisin MariaTeresa
ootekos muuten huomanneet
MariaTeresa
2
791
Vastaukset
- Jonttu1991
On väärin.
Ylen sivuilla oleva peli EI OLE samanlainen kuin älypäässä. Pelin pääsee siis Ylen sivuilla joka tapauksessa läpi, vaikka vastaisisi kaikkiin kysymyksiin väärin.
Lopussa näet pistemääräsi ja sen, että mitkä menivät väärin.
Eli oikea vastaus on se, että Marcos tunnusti rakkautensa valokuva automaatilla, ei vessassa. - serrano fani
Kyllä Marcos tunnusti Evalle rakkautensa valokuva-automaatilla. Eva vastasi Marcosille
Serranojen kylpyhuoneessa, kirjoittamalla viestin
höyryiseen peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976