Oli se mukavaa...

Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan.
Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon mukaan yksi aurinkoinen päivä
vastaa yhdeksää vastaavaa päivää Juhannuksen tienoilla.

10

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen auringon. Täällä ei näkynyt. Kiva kuiva päivä oli ja pikku pakkanen. Mustaa on, lunta en ainakaan ikkunasta näe missään :(.

• capt.cöpenick ekj

Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.

• norMix evk
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

näkyy täältä:

http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

• capt.cöpenick ekj kirjoitti:

auringon pilkahduksen mutta se tais olla harhaa. Pilvessä on taivas ollut koko päivän. Ei luntakaan. Ihme kolkka Suomea tämä paikka.

Lumirajasta ei ole hajuakaan. Normixilla taitaa olla ;).

Kynttilöitä olen polttanut, tuikkuja on parvekkeella 8 kpl. Sisällä muutamia. Korvaa vähän tuota auringon puutetta.

• capt.cöpenick ekj
        norMix evk kirjoitti:

näkyy täältä:

Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

Lumikartta. Kiitos norMix

• norMix evk kirjoitti:

näkyy täältä:

myös laskemaan egologisen jalanjälkensä !

• Puhurix

mitä! Minä tulin juuri kävelyltä. Aurinko paistoi täydeltä terältä. Kyllä piristi.

• ei sada vettä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lunta ei ole vieläkään :(.

• mayanna

pakko oli pistää kaamosmasennus hetkeks takataskuun. Tosin se yritti sieltä heti likaisten ikkunoiden varjolla nostaa päätään. Kärpäsenpskt ne ei jätä rauhaan talvellakaan!

• oli tosi komea auringonlasku, taivas oli sinivihreä ja auringonlaskunpuolella oli tumman violetin värisiä teräväpiirteisiä pilviä ohuin juovina,kuin abstraktia taidetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe