Oli se mukavaa...

Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan.
Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon mukaan yksi aurinkoinen päivä
vastaa yhdeksää vastaavaa päivää Juhannuksen tienoilla.

10

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen auringon. Täällä ei näkynyt. Kiva kuiva päivä oli ja pikku pakkanen. Mustaa on, lunta en ainakaan ikkunasta näe missään :(.

      • capt.cöpenick ekj

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.


      • norMix evk
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?


      • capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.

        auringon pilkahduksen mutta se tais olla harhaa. Pilvessä on taivas ollut koko päivän. Ei luntakaan. Ihme kolkka Suomea tämä paikka.

        Lumirajasta ei ole hajuakaan. Normixilla taitaa olla ;).

        Kynttilöitä olen polttanut, tuikkuja on parvekkeella 8 kpl. Sisällä muutamia. Korvaa vähän tuota auringon puutetta.


      • capt.cöpenick ekj
        norMix evk kirjoitti:

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

        Lumikartta. Kiitos norMix


      • norMix evk kirjoitti:

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

        myös laskemaan egologisen jalanjälkensä !


    • Puhurix

      mitä! Minä tulin juuri kävelyltä. Aurinko paistoi täydeltä terältä. Kyllä piristi.

    • ei sada vettä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lunta ei ole vieläkään :(.

    • mayanna

      pakko oli pistää kaamosmasennus hetkeks takataskuun. Tosin se yritti sieltä heti likaisten ikkunoiden varjolla nostaa päätään. Kärpäsenpskt ne ei jätä rauhaan talvellakaan!

    • oli tosi komea auringonlasku, taivas oli sinivihreä ja auringonlaskunpuolella oli tumman violetin värisiä teräväpiirteisiä pilviä ohuin juovina,kuin abstraktia taidetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe