Oli se mukavaa...

Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan.
Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon mukaan yksi aurinkoinen päivä
vastaa yhdeksää vastaavaa päivää Juhannuksen tienoilla.

10

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen auringon. Täällä ei näkynyt. Kiva kuiva päivä oli ja pikku pakkanen. Mustaa on, lunta en ainakaan ikkunasta näe missään :(.

      • capt.cöpenick ekj

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.


      • norMix evk
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?


      • capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
        Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.

        auringon pilkahduksen mutta se tais olla harhaa. Pilvessä on taivas ollut koko päivän. Ei luntakaan. Ihme kolkka Suomea tämä paikka.

        Lumirajasta ei ole hajuakaan. Normixilla taitaa olla ;).

        Kynttilöitä olen polttanut, tuikkuja on parvekkeella 8 kpl. Sisällä muutamia. Korvaa vähän tuota auringon puutetta.


      • capt.cöpenick ekj
        norMix evk kirjoitti:

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

        Lumikartta. Kiitos norMix


      • norMix evk kirjoitti:

        näkyy täältä:

        http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml

        Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?

        myös laskemaan egologisen jalanjälkensä !


    • Puhurix

      mitä! Minä tulin juuri kävelyltä. Aurinko paistoi täydeltä terältä. Kyllä piristi.

    • ei sada vettä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lunta ei ole vieläkään :(.

    • mayanna

      pakko oli pistää kaamosmasennus hetkeks takataskuun. Tosin se yritti sieltä heti likaisten ikkunoiden varjolla nostaa päätään. Kärpäsenpskt ne ei jätä rauhaan talvellakaan!

    • oli tosi komea auringonlasku, taivas oli sinivihreä ja auringonlaskunpuolella oli tumman violetin värisiä teräväpiirteisiä pilviä ohuin juovina,kuin abstraktia taidetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe