Olisiko ketään joka olisi halukas vaihtamaan matkailuautonsa veneeseen. Vene on 7.5m x 2.4m, tasaperäinen / tasasaumainen täysmahonkivene. Kone 75 hv Volvo penta diesel, keskimoottori. Vene on kunnoltaan kuin uusi. Jos olet käynyt esim. Kotkan meripävien yhteydessä puuvenenäyttelyissä, olet saattanut nähdä yhtä hienon. Vene rakenettu Summassa 1971 (Urpo Seppälä)
Lähetän kiinnostuneille kuvan, veneen hintaluokka on 15000-20000 euroa
Puh: 050 598 78 62
vaihdetaan vene matkailuautoon
5
2181
Vastaukset
- veneilijä
- Kapteeni
Mennynnä markat ja eurot sekaisin. Älä omaa rakkauttasi veneeseen hinnoittele, me muut ostetaan? vaan vene.
- veneilijä
Tainnu kapteeni tottua vaan vankkureiden hintoja katteleen, kun noin kommentoit. Katoppas huvikses vaikka noitten venedieseleitten hintoja voip olla pikku yllätys (n. 1000 mummoo / hv). heh heh, ai niin eihän asuntovaunuissa tarvita moottoria
- vaihto
veneilijä kirjoitti:
Tainnu kapteeni tottua vaan vankkureiden hintoja katteleen, kun noin kommentoit. Katoppas huvikses vaikka noitten venedieseleitten hintoja voip olla pikku yllätys (n. 1000 mummoo / hv). heh heh, ai niin eihän asuntovaunuissa tarvita moottoria
Siinähän ne näytti 4-5000 erkin pintaan olevan, varsinkin kun niillä seilataan nyt maissa ja autolla pöristellään teillä. 2000€ tarjoan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844