1..2..3..4..5..

..parii sukkia..ei tartte enää parsia jäännössukkia kasaan..tulipahan tarpeeseen kiitos valkoparta.. saamillani rahoilla lottoan ja vaikka kavioveikkaan ja toivon että ensi vuonna olisin sitten ihan virallisesti rikas.. tänään kai pitäs mennä kinkunsulatuslenkille..mutta sitä on vielä jäljellä..

14

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

kinkunsulatuslenkil,siittä tuli näläkä,söin taas ja kierre on valmis,kinkkuu-lenkkii-kinkkuu...

• ..jatkuu niin kauan ku kinkkuu riittää..

• p_dude
        pervokki kirjoitti:

..jatkuu niin kauan ku kinkkuu riittää..

puuroo-lenkkii-puur....poks,haloo numerotiedustelu saanko 112:n numeron

• p_dude kirjoitti:

puuroo-lenkkii-puur....poks,haloo numerotiedustelu saanko 112:n numeron

..en välitä mutta tuo on mahdollinen poks..mutta pitää pitää kiinni lenkkeilystä mikä sopiikin mainiosti tipattomaan tammikuuhun..

• kans yöasun:)Olisiko se vihje siitä,että yölläkin pitää pukeutua...:))

• ..sullako sitte ei oo tapana pukeutuu öisi????

• pervokki kirjoitti:

..sullako sitte ei oo tapana pukeutuu öisi????

pitäisi yöksi pukea,kun päivällä on melkein pakko olla paljon vaatetta....
        Milloim iho sitten hengittää????;)

• tyttönalle kirjoitti:

pitäisi yöksi pukea,kun päivällä on melkein pakko olla paljon vaatetta....
        Milloim iho sitten hengittää????;)

..kyyll..mutta kevyesti pukeudun ainakin mä..näin talvisin tulee nimittäin kylmä.. kuumina kesäöinä voi sitten olla ilman rihmankiertämää tai jos joku sattuu sitte olee lämmittämässä.. sillo iho hengittää öisinkin..

• pervokki kirjoitti:

..kyyll..mutta kevyesti pukeudun ainakin mä..näin talvisin tulee nimittäin kylmä.. kuumina kesäöinä voi sitten olla ilman rihmankiertämää tai jos joku sattuu sitte olee lämmittämässä.. sillo iho hengittää öisinkin..

kyllä nukuttaa niin,että ajattelin kokeilla sitä päälleni:)Oliskohan viisasta mennä päivätorkuille vai lähtiskö ulos?
        Niin kesällä,ihme kyllä,pysyy lämpimänä....ja lämmittäjiäkin käy useimmin;))

• tyttönalle kirjoitti:

kyllä nukuttaa niin,että ajattelin kokeilla sitä päälleni:)Oliskohan viisasta mennä päivätorkuille vai lähtiskö ulos?
        Niin kesällä,ihme kyllä,pysyy lämpimänä....ja lämmittäjiäkin käy useimmin;))

..ulosmenoa ennemmin kuin päiväunia..mulle tulis ainakin puoliuneton yö.. niin kesäisin lämmittäjiä..niitä tarttis jokus talvellakin..

• pervokki kirjoitti:

..ulosmenoa ennemmin kuin päiväunia..mulle tulis ainakin puoliuneton yö.. niin kesäisin lämmittäjiä..niitä tarttis jokus talvellakin..

menen sitten ulos:)Kiitos neuvosta!
        Talvellahan just lämmittäjät olisivat tarpeen ja pimeällä,kun mörköjä liikkuu:)Minä kyllä otan mörököllitkin vastaan,jos vaan jotain"haastelevat"...Ne pelkää minua enemmäm kuin minä niitä:)
        Menen nyt sinne ulos,etten ihan uneen mene tässä koneen äärellä!!!

• minulle vihjattiin

kun sain sukkahousut ja hiustenpesuainetta?

• tyttönalle kirjoitti:

menen sitten ulos:)Kiitos neuvosta!
        Talvellahan just lämmittäjät olisivat tarpeen ja pimeällä,kun mörköjä liikkuu:)Minä kyllä otan mörököllitkin vastaan,jos vaan jotain"haastelevat"...Ne pelkää minua enemmäm kuin minä niitä:)
        Menen nyt sinne ulos,etten ihan uneen mene tässä koneen äärellä!!!

..kyllä nallenturkis varmasti lämmittää.. pitäs varmaan mennä itsekin ulos..

• minulle vihjattiin kirjoitti:

kun sain sukkahousut ja hiustenpesuainetta?

no sukkahousut kannattaa olla ehyenä,kun tulet kotiin ja shampoo pitää huolen yläpäästä;o)))))
        Siis hiuksia tarkoitan!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta