..parii sukkia..ei tartte enää parsia jäännössukkia kasaan..tulipahan tarpeeseen kiitos valkoparta.. saamillani rahoilla lottoan ja vaikka kavioveikkaan ja toivon että ensi vuonna olisin sitten ihan virallisesti rikas.. tänään kai pitäs mennä kinkunsulatuslenkille..mutta sitä on vielä jäljellä..
1..2..3..4..5..
14
353
Vastaukset
- p_dude
kinkunsulatuslenkil,siittä tuli näläkä,söin taas ja kierre on valmis,kinkkuu-lenkkii-kinkkuu...
- p_dude
pervokki kirjoitti:
..jatkuu niin kauan ku kinkkuu riittää..
puuroo-lenkkii-puur....poks,haloo numerotiedustelu saanko 112:n numeron
p_dude kirjoitti:
puuroo-lenkkii-puur....poks,haloo numerotiedustelu saanko 112:n numeron
..en välitä mutta tuo on mahdollinen poks..mutta pitää pitää kiinni lenkkeilystä mikä sopiikin mainiosti tipattomaan tammikuuhun..
kans yöasun:)Olisiko se vihje siitä,että yölläkin pitää pukeutua...:))
pervokki kirjoitti:
..sullako sitte ei oo tapana pukeutuu öisi????
pitäisi yöksi pukea,kun päivällä on melkein pakko olla paljon vaatetta....
Milloim iho sitten hengittää????;)tyttönalle kirjoitti:
pitäisi yöksi pukea,kun päivällä on melkein pakko olla paljon vaatetta....
Milloim iho sitten hengittää????;)..kyyll..mutta kevyesti pukeudun ainakin mä..näin talvisin tulee nimittäin kylmä.. kuumina kesäöinä voi sitten olla ilman rihmankiertämää tai jos joku sattuu sitte olee lämmittämässä.. sillo iho hengittää öisinkin..
pervokki kirjoitti:
..kyyll..mutta kevyesti pukeudun ainakin mä..näin talvisin tulee nimittäin kylmä.. kuumina kesäöinä voi sitten olla ilman rihmankiertämää tai jos joku sattuu sitte olee lämmittämässä.. sillo iho hengittää öisinkin..
kyllä nukuttaa niin,että ajattelin kokeilla sitä päälleni:)Oliskohan viisasta mennä päivätorkuille vai lähtiskö ulos?
Niin kesällä,ihme kyllä,pysyy lämpimänä....ja lämmittäjiäkin käy useimmin;))tyttönalle kirjoitti:
kyllä nukuttaa niin,että ajattelin kokeilla sitä päälleni:)Oliskohan viisasta mennä päivätorkuille vai lähtiskö ulos?
Niin kesällä,ihme kyllä,pysyy lämpimänä....ja lämmittäjiäkin käy useimmin;))..ulosmenoa ennemmin kuin päiväunia..mulle tulis ainakin puoliuneton yö.. niin kesäisin lämmittäjiä..niitä tarttis jokus talvellakin..
pervokki kirjoitti:
..ulosmenoa ennemmin kuin päiväunia..mulle tulis ainakin puoliuneton yö.. niin kesäisin lämmittäjiä..niitä tarttis jokus talvellakin..
menen sitten ulos:)Kiitos neuvosta!
Talvellahan just lämmittäjät olisivat tarpeen ja pimeällä,kun mörköjä liikkuu:)Minä kyllä otan mörököllitkin vastaan,jos vaan jotain"haastelevat"...Ne pelkää minua enemmäm kuin minä niitä:)
Menen nyt sinne ulos,etten ihan uneen mene tässä koneen äärellä!!!- minulle vihjattiin
kun sain sukkahousut ja hiustenpesuainetta?
tyttönalle kirjoitti:
menen sitten ulos:)Kiitos neuvosta!
Talvellahan just lämmittäjät olisivat tarpeen ja pimeällä,kun mörköjä liikkuu:)Minä kyllä otan mörököllitkin vastaan,jos vaan jotain"haastelevat"...Ne pelkää minua enemmäm kuin minä niitä:)
Menen nyt sinne ulos,etten ihan uneen mene tässä koneen äärellä!!!..kyllä nallenturkis varmasti lämmittää.. pitäs varmaan mennä itsekin ulos..
minulle vihjattiin kirjoitti:
kun sain sukkahousut ja hiustenpesuainetta?
no sukkahousut kannattaa olla ehyenä,kun tulet kotiin ja shampoo pitää huolen yläpäästä;o)))))
Siis hiuksia tarkoitan!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
