Myytiin auto pois ja saimme huomata miten epärehellisiä ihmisiä maailmassa voi olla.Oli pakko antaa tämä tieto kaille jotka lukee tämän koska haluan varoittaa.En ole katkera mutta en ymmärrä miksi pitää VALEHDELLA ja tiedän ettei maailma ole mustavalkoinen, mutta jos autoa tulee lyhyt ja tukeva pieni mies ostamaan ja valehtelee kaiken päin naamaa ja kyseenalaistaa sinunkin rehellisyytesi niin ei voi kuin ajatella ettei täällä ole enään rehellisiä ihmisiä. Auto välittömästi myynnissä netissä auto liikkeessä. Autotorppa Oy, Sulantie 11, 04300 Tuusula Kyseisen ihmisen nimellä!
Muita auto kaupoissa huijattuja!!!!!
38
3421
Vastaukset
- teitä
Siinä nyt oikein huijattiin?
- .
Sua huijattiin äidinkielen tunneilla, oli pakko kertoa tämä Kaille.
- Huijareitatäälläkin
Ostin purukumia, tarjous muka, 0,9 € paketti. Jauhoin kumia kolme tuntia ja heti, kun laitoin sen suuhuni se muutti muotoaan omituiseksi sitkaaksi jankiksi! Ei siis lainkaan sellainen kiinteä tyyny, jollaisena se minulle myytiin!! Lisäksi tyynyistä hyvinkin pian maku katosi! Ja sama juttu joka tyynyn kohdalla, kokeilin, olisiko ollut vain yksittäinen ongelma ja maistoin jokaista, niin ei - sama vika jokaisessa!!! Koitin palauttaa purukmit ja myyjä väittää, ettei voi palauttaa, kun niitä on syöty! On aikoihin eletty ja törkeää, kun ei viallista tavaraa voi palauttaa!!! En mene kyllä koskaan enää kauppaan, en mihinkään!!!
- Autorppa huono autok
Autotorppa nimisestä liikkeestä selvä mielipide ja kokemusta. Täysiä huijareita. Kannattaa varoa liikettä. Kyllä näkee kavereista jo pitkälle, ettei ole puhtaita jauhoja pussissa. Kaupankäynti on kaupankäyntiä, mutta tässä liikkeessä ei ole kyse siitä. Asian voi toki itse todeta.
- Jooooo
Olen ihan samaa mieltä!! Älä osta auto Autotorpasta ne ovat huijareita!!
- henrik727
et kerro mikö autoossas vialla hankaöa sanoa siihen ratkasua.
- henrik727
madonna borderline
copyright oikeudella soitan u tubessa - henrik727
henrik727 kirjoitti:
madonna borderline
copyright oikeudella soitan u tubessaonko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
an - henrik727
henrik727 kirjoitti:
onko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
an10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]
- henrik727
henrik727 kirjoitti:
10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]
Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984
monta cdtä on ostettiu - henrik727
henrik727 kirjoitti:
Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984
monta cdtä on ostettiuBilly Idol - Rebel Yell
- henrik727
henrik727 kirjoitti:
Billy Idol - Rebel Yell
Just Died in your arms Lyrics
aika mukava biisi - HENRIK727
henrik727 kirjoitti:
Just Died in your arms Lyrics
aika mukava biisivaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
XP ULTIMATE - HENRIK727
HENRIK727 kirjoitti:
vaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
XP ULTIMATEEN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,
- HENRIKSONI72
HENRIK727 kirjoitti:
EN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,
MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
LEGIT - HENRIK727
HENRIKSONI72 kirjoitti:
MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
LEGITMITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.
- HENRIK727
HENRIK727 kirjoitti:
MITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.
TÄMÖ TOIMII JOTENKIN JA SILLLÄ SIISTI
- j k
ei ole
- Urmas4
Lyhyt, tukeva, tuuheatukkainen?
- pöö
Aikamoinen shitst0rm täällä AutoTorpasta. Mutta se on todellakin kovalla työllä ansaittua palautetta.
- akemakeperajamä
Eikö Autotorppa menny just konkkaan, Uuttu vissiin söi kaiken mahdollisen ?
- akemakeperajamä
Onko Uuttu mukamas lihava ja lyhyt ?
- akemakeperajamä
Uuttu sai Korson snagarilla 80-luvulla aina raakoja kananmunia autoon ja päähänsä kun keravan kolli eksyi väärään kylään, ajeli isokoppa korollaa sillon, nyt tehny pienen nousun,ajelee vanhalla mittarimesellä......
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818