Myytiin auto pois ja saimme huomata miten epärehellisiä ihmisiä maailmassa voi olla.Oli pakko antaa tämä tieto kaille jotka lukee tämän koska haluan varoittaa.En ole katkera mutta en ymmärrä miksi pitää VALEHDELLA ja tiedän ettei maailma ole mustavalkoinen, mutta jos autoa tulee lyhyt ja tukeva pieni mies ostamaan ja valehtelee kaiken päin naamaa ja kyseenalaistaa sinunkin rehellisyytesi niin ei voi kuin ajatella ettei täällä ole enään rehellisiä ihmisiä. Auto välittömästi myynnissä netissä auto liikkeessä. Autotorppa Oy, Sulantie 11, 04300 Tuusula Kyseisen ihmisen nimellä!
Muita auto kaupoissa huijattuja!!!!!
38
3473
Vastaukset
- teitä
Siinä nyt oikein huijattiin?
- .
Sua huijattiin äidinkielen tunneilla, oli pakko kertoa tämä Kaille.
- Huijareitatäälläkin
Ostin purukumia, tarjous muka, 0,9 € paketti. Jauhoin kumia kolme tuntia ja heti, kun laitoin sen suuhuni se muutti muotoaan omituiseksi sitkaaksi jankiksi! Ei siis lainkaan sellainen kiinteä tyyny, jollaisena se minulle myytiin!! Lisäksi tyynyistä hyvinkin pian maku katosi! Ja sama juttu joka tyynyn kohdalla, kokeilin, olisiko ollut vain yksittäinen ongelma ja maistoin jokaista, niin ei - sama vika jokaisessa!!! Koitin palauttaa purukmit ja myyjä väittää, ettei voi palauttaa, kun niitä on syöty! On aikoihin eletty ja törkeää, kun ei viallista tavaraa voi palauttaa!!! En mene kyllä koskaan enää kauppaan, en mihinkään!!!
- Autorppa huono autok
Autotorppa nimisestä liikkeestä selvä mielipide ja kokemusta. Täysiä huijareita. Kannattaa varoa liikettä. Kyllä näkee kavereista jo pitkälle, ettei ole puhtaita jauhoja pussissa. Kaupankäynti on kaupankäyntiä, mutta tässä liikkeessä ei ole kyse siitä. Asian voi toki itse todeta.
- Jooooo
Olen ihan samaa mieltä!! Älä osta auto Autotorpasta ne ovat huijareita!!
- henrik727
et kerro mikö autoossas vialla hankaöa sanoa siihen ratkasua.
- henrik727
madonna borderline
copyright oikeudella soitan u tubessa - henrik727
henrik727 kirjoitti:
madonna borderline
copyright oikeudella soitan u tubessaonko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
an - henrik727
henrik727 kirjoitti:
onko ylöknentiivisteen vaihtoaika ja venttiilien säätö?
an10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]
- henrik727
henrik727 kirjoitti:
10. Madonna - Spanish Eyes [Like a Prayer Album]
Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984
monta cdtä on ostettiu - henrik727
henrik727 kirjoitti:
Talk Talk - SUCH A SHAME - 1984
monta cdtä on ostettiuBilly Idol - Rebel Yell
- henrik727
henrik727 kirjoitti:
Billy Idol - Rebel Yell
Just Died in your arms Lyrics
aika mukava biisi - HENRIK727
henrik727 kirjoitti:
Just Died in your arms Lyrics
aika mukava biisivaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
XP ULTIMATE - HENRIK727
HENRIK727 kirjoitti:
vaikkA MULLA JOHNY WINDOWS NIIN SILTI PIDÄN SITÄ KUNNES MICROSOFT ALKAA MYYMAÄÖN MULLE WINDOWS 8 KESAA.
XP ULTIMATEEN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,
- HENRIKSONI72
HENRIK727 kirjoitti:
EN VAIHDA SYYSTEEMIÄ KUN TOIMII JA MICROSOFTIKAAN E HALUNNU MULLE UUTTA 9 SÄÄ,
MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
LEGIT - HENRIK727
HENRIKSONI72 kirjoitti:
MICOROSFOT KUN HALUS TOO LEGATE TOO LEGAT TO QUIT.
LEGITMITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.
- HENRIK727
HENRIK727 kirjoitti:
MITÄS MENI JOKU TULIPALO RIKKOO VISTAN NIIN TÄMÄ ON NYT.
TÄMÖ TOIMII JOTENKIN JA SILLLÄ SIISTI
- j k
ei ole
- Urmas4
Lyhyt, tukeva, tuuheatukkainen?
- pöö
Aikamoinen shitst0rm täällä AutoTorpasta. Mutta se on todellakin kovalla työllä ansaittua palautetta.
- akemakeperajamä
Eikö Autotorppa menny just konkkaan, Uuttu vissiin söi kaiken mahdollisen ?
- akemakeperajamä
Onko Uuttu mukamas lihava ja lyhyt ?
- akemakeperajamä
Uuttu sai Korson snagarilla 80-luvulla aina raakoja kananmunia autoon ja päähänsä kun keravan kolli eksyi väärään kylään, ajeli isokoppa korollaa sillon, nyt tehny pienen nousun,ajelee vanhalla mittarimesellä......
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973