OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA

Ole varma tästä-olen kanssasi aina,jopa maailman loppuun asti.Matt.28:20...Jeesus ei laske leikkiä,kun tuon sanoi,.usko vaan,,se ei perustu tunteisiin...kun uskot..Pelko ,huolet,levotomuus,ym väistyy.

14

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vaikka välillä tuntuiskin kuin puhuis seinille mut se kuuluu koulutuxeen...:O

• umpi-hetero

sitä pitää sitten toistella täällä? jos kerran olet noin varma hommasta, niin miksi siihen pitää sitten hakea täältä vahvistusta?

• ei ole mitään annetavaa..

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

ei ole mitään annetavaa..

minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..

• umpi-hetero kirjoitti:

minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..

mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..

• aksu521 kirjoitti:

Jäitä hattuun ja hiilihappoa housuihin...

/..\
         ▼

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.

• umpi-hetero kirjoitti:

vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.

mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

• aksu521 kirjoitti:

mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

Ja eläkkeensä myös! Laillisesti! :o)

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

"umparilla..
        Kirjoittanut: aksu521 25.12.2008 klo 20.21

ei ole mitään annetavaa.."

niin että kuka tämän vähättelyn oikein aloitti?

• päälle
    • todé

Aksulle!

• mutta syvän hengellisen totuuden lyhykäisesti ja ytimekkäästi.

Kiitos ja siunausta!!!

• ottaa lääkkeenne

"OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA"

Hyvää mielikuvitusveijarin päivää ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      177
      3493
    2. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      66
      2626
    3. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      27
      2567
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2169
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      199
      2075
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      41
      1670
    7. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1562
    8. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      26
      1391
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      199
      1371
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      97
      1371
    Aihe