Ole varma tästä-olen kanssasi aina,jopa maailman loppuun asti.Matt.28:20...Jeesus ei laske leikkiä,kun tuon sanoi,.usko vaan,,se ei perustu tunteisiin...kun uskot..Pelko ,huolet,levotomuus,ym väistyy.
OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA
14
468
Vastaukset
...vaikka välillä tuntuiskin kuin puhuis seinille mut se kuuluu koulutuxeen...:O
- umpi-hetero
sitä pitää sitten toistella täällä? jos kerran olet noin varma hommasta, niin miksi siihen pitää sitten hakea täältä vahvistusta?
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
ei ole mitään annetavaa..
minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..
umpi-hetero kirjoitti:
minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..
mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..
aksu521 kirjoitti:
mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..
Jäitä hattuun ja hiilihappoa housuihin...
/..\
▼- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..
vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.
umpi-hetero kirjoitti:
vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.
mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...
aksu521 kirjoitti:
mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...
Ja eläkkeensä myös! Laillisesti! :o)
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...
"umparilla..
Kirjoittanut: aksu521 25.12.2008 klo 20.21
ei ole mitään annetavaa.."
niin että kuka tämän vähättelyn oikein aloitti?
- päälle
mahdollisuus:
http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/ - todé
Aksulle!
mutta syvän hengellisen totuuden lyhykäisesti ja ytimekkäästi.
Kiitos ja siunausta!!!- ottaa lääkkeenne
"OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA"
Hyvää mielikuvitusveijarin päivää ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
