OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA

Ole varma tästä-olen kanssasi aina,jopa maailman loppuun asti.Matt.28:20...Jeesus ei laske leikkiä,kun tuon sanoi,.usko vaan,,se ei perustu tunteisiin...kun uskot..Pelko ,huolet,levotomuus,ym väistyy.

14

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vaikka välillä tuntuiskin kuin puhuis seinille mut se kuuluu koulutuxeen...:O

    • umpi-hetero

      sitä pitää sitten toistella täällä? jos kerran olet noin varma hommasta, niin miksi siihen pitää sitten hakea täältä vahvistusta?

      • ei ole mitään annetavaa..


      • umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

        ei ole mitään annetavaa..

        minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..


      • umpi-hetero kirjoitti:

        minä maksan tälle yhteiskunnalle veroja, jotta ne jotka eivät käy töissä voivat vetää lonkkaa. siinä oon ihan tarpeeksi "annettavaa". heh hee..

        mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..


      • aksu521 kirjoitti:

        mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..

        Jäitä hattuun ja hiilihappoa housuihin...

        /..\
         ▼


      • umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

        mie vedän lonkkaa..onko vapaaehtoistyö lonkkanvetoa..

        vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.


      • umpi-hetero kirjoitti:

        vuokrasi? millä rahalla sinä maksat nettiyhteytesi? mistä saat siis rahasi? totuus on että saat ne korvauksina. eli minä maksan veroina sinun toimeentuloasi. jos minä ja muut lopetamme tuottavan työn tekemisen ja verojen maksamisen, niin mistä sinä ja vastaavat tyypit saatte sitten rahanne? joten eiköhän minulla ole hyvin paljon "annettavaa" tälle yhteiskunnalle. itse asiassa me pidämme se pystyssä. joten älä viitsi heittää tuollaista paskaa. kiitos.

        mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...


      • aksu521 kirjoitti:

        mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

        Ja eläkkeensä myös! Laillisesti! :o)


      • umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

        mie en saa korvausta...vaan sairaseläkettä,olen ollut 12 vuotta työelämässä,,tee sie opetajantyöttä,se on tärkeätä työttä,,ei kaikki ole työkuntoisia,,mutta meiläkin on ihmisarvo...

        "umparilla..
        Kirjoittanut: aksu521 25.12.2008 klo 20.21

        ei ole mitään annetavaa.."

        niin että kuka tämän vähättelyn oikein aloitti?


    • päälle
    • todé

      Aksulle!

    • mutta syvän hengellisen totuuden lyhykäisesti ja ytimekkäästi.

      Kiitos ja siunausta!!!

    • ottaa lääkkeenne

      "OLE TIETOINEN JUMALAN LÄSNÄOLOSTA"

      Hyvää mielikuvitusveijarin päivää ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe