Niin, eli kuinka monta jaksoa serranoista on sellasia, jossa on vähän sellasta "kauhua"? Muistan ainaki pari, mut mitkä on jaksojen numerot, ja löytyykö youtubesta?
"Kauhu" jaksot (:
5
1322
Vastaukset
- on niin
kauheeta kuraa, että meinaa hätäpissat valahtaa housuun!
Tämänkin ohjelman tilalla voisi näyttää jotain järkevämpää, kuin tämmöistä espanjankielistä huitomista ja HUUTAMISTA!!
Rauhoittuisivat edes, eivätkä sohisi käsillään ympäriinsä.- 96:)
Joo elikkä serrano on niin hyvä ohjelma!!!!!!!!!ja turha tulla sitä haukkuu kaikilla on oma mielipide!;=)
- Jonttu1991
"Kauhu" sanan voi tulkita monella eri tavalla joten suosittelen että pistät Googleen "Luettelo televisiosarjan Serranon perhe jaksoista – Wikipedia" ja sieltä etsiskelet itsellesi mieluisan jakson.
Sitten tuohon youtube juttuun voin sen verran kommentoida, että enään ei valitettavasti löydy suomenkielisillä tekstityksillä muutakuin pari videoklippiä, puhumattakaan laadusta.
Kuitenkin nickillä "angelcarro" löytyy Telecincolla näyettyjä jaksoja, jotka EIVÄT siis sisällä suomi subeja.
Youtubessakin on ollut videoita suomenkielisillä subeilla, mutta paskahousut ja tekijänoikeuslaki on tullut vastaan.- ..tarkoitit..
..niillä paskahousuilla itseäsi?
- Jonttu1991
..tarkoitit.. kirjoitti:
..niillä paskahousuilla itseäsi?
Minulla on oikeus olla kommentoimatta, ja taidan juuri nyt käyttää sitä oikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815