..on on..tonttulakkilaatikossa.. mitä nyt? kun joulu on päättynyt? princessaa kuunnellen...
joulu nyt ohi on..
45
665
Vastaukset
mites nyt? Toisaalta fiilis on kyllä aika helpottunu;)
...uudenvuoden rytinät.. sitten tipaton tavaton tammikuu.. ja entäs sitten..uusi vuosi uudet mahdollisuudet..tai sitten ei..
pervokki kirjoitti:
...uudenvuoden rytinät.. sitten tipaton tavaton tammikuu.. ja entäs sitten..uusi vuosi uudet mahdollisuudet..tai sitten ei..
uusi vuosi ja uudet vastoinkäymiset... kun asennoituu noin, kaikki hyvä on plussaa;)
a-v kirjoitti:
uusi vuosi ja uudet vastoinkäymiset... kun asennoituu noin, kaikki hyvä on plussaa;)
kun oikein positiivisesti asennoituu, niin velatkin muuttuu saataviksi.;))
a-v kirjoitti:
..pelkään että uusi vuosi ei mitään muuta..meno jatkuu samanlaisena hamaan karvaaseen loppuun asti..uusine vastoinkäymisineen.. niin juuri..
Satumainen.Nainen kirjoitti:
kun oikein positiivisesti asennoituu, niin velatkin muuttuu saataviksi.;))
kauhiasti panostanu tähän positiivisuuteen... kyllä se kannattaa.
;)))pervokki kirjoitti:
..pelkään että uusi vuosi ei mitään muuta..meno jatkuu samanlaisena hamaan karvaaseen loppuun asti..uusine vastoinkäymisineen.. niin juuri..
tähän nyt mitään kovin nostattavaa on sanoo kun ei ittekään usko...
Kai sitä vaan pitää olla kiitollinen siitä että sentään edes elää;)a-v kirjoitti:
kauhiasti panostanu tähän positiivisuuteen... kyllä se kannattaa.
;)))henkii ulospäin ääretön positiivisuus....se saa minutkin niin hirveän innostuneeksi.;))
Jotain sussa on sellaista, jota ei sanoin voi kuvata.;))
No, meen nyt katsomaan, onko siellä väkeä kaupoissa...jos vielä saisin rahaa jostain kaivettua.;Da-v kirjoitti:
tähän nyt mitään kovin nostattavaa on sanoo kun ei ittekään usko...
Kai sitä vaan pitää olla kiitollinen siitä että sentään edes elää;)..kitumalla ja ihan vaan muiden kiusaksi.. aim a laiv.. heheheehhee..
henkii ulospäin ääretön positiivisuus....se saa minutkin niin hirveän innostuneeksi.;))
Jotain sussa on sellaista, jota ei sanoin voi kuvata.;))
No, meen nyt katsomaan, onko siellä väkeä kaupoissa...jos vielä saisin rahaa jostain kaivettua.;Dmä oon sellanen yltiöpäinen positiivisuuden lähettiläs... oikeen ittekin usein aijoin ihmettelen... on se niin hianoa.
Jaa nytkö ne alet jo alkoi?;)pervokki kirjoitti:
..kitumalla ja ihan vaan muiden kiusaksi.. aim a laiv.. heheheehhee..
joka aamu avaat ikkunan ja karjaiset; Minä elän!!!
Kiusa se on pienikin kiusa;)a-v kirjoitti:
joka aamu avaat ikkunan ja karjaiset; Minä elän!!!
Kiusa se on pienikin kiusa;)..naapurit huutaa sit että.. HILIJAA PÄLLI!!!
pervokki kirjoitti:
..naapurit huutaa sit että.. HILIJAA PÄLLI!!!
sehän on vaan merkki siitä että ne on ärsyyntyneitä ja se taas on merkki siitä ettet sä huutanu turhaan;)
a-v kirjoitti:
sehän on vaan merkki siitä että ne on ärsyyntyneitä ja se taas on merkki siitä ettet sä huutanu turhaan;)
..ärsyttää naapureita..oon hyvä naapuri vaikkei kaikki muut oliskaan..
pervokki kirjoitti:
..ärsyttää naapureita..oon hyvä naapuri vaikkei kaikki muut oliskaan..
kyllä jutusta kinkkisemmän. Mä kuitenkin aion jatkaa entiseen malliin;)
a-v kirjoitti:
kyllä jutusta kinkkisemmän. Mä kuitenkin aion jatkaa entiseen malliin;)
..on varaa huudella ja häiriköidä..??
pervokki kirjoitti:
..on varaa huudella ja häiriköidä..??
Niin no, ehkä mä asun vähän erilaisessa paikassa kuin sä...
a-v kirjoitti:
Niin no, ehkä mä asun vähän erilaisessa paikassa kuin sä...
..kyllä..näin arvelisin..
pervokki kirjoitti:
..kyllä..näin arvelisin..
että täällä on tilaa hengittää, täällä on tilaa myös huutaa;)
No, jahka säkin saat sen torpan jostain korvesta, sitte säkin voit mellastaa mielinmäärin;)
- JOULUPUKKI***
Suuren suosion johdosta joulua vietetään tänä vuonna kaksi kertaa. Seuraava joulu on 24 elokuuta Pertun päivänä. HOU*** HOU*** HOU***
- JOULUPUKKI***
pervokki kirjoitti:
..on vain enää muutama päivä aikaa viettää joulu toistamiseen tänä vuonna..
Niin, ensi vuonna tietenkin. Voi tätä minun viisisataavuotiasta muistiani. Taas se teki tepposet
JOULUPUKKI*** kirjoitti:
Niin, ensi vuonna tietenkin. Voi tätä minun viisisataavuotiasta muistiani. Taas se teki tepposet
..kurkussako?..karsinogeenit laskevat muistitasoa..
- JOULUPUKKI***
aiemmaksi, niin mäkin saisin pitää kahdet juhlat samalla rahalla.;D
ei taida onnistua. Aikataulut on jo lukkoon lyöty. Kolmet pyhät silti vanhaan malliin, eli maanantai ja tiistai vapaata. Hiljennymme sitten taas joulun viettoon 24.8
JOULUPUKKI*** kirjoitti:
ei taida onnistua. Aikataulut on jo lukkoon lyöty. Kolmet pyhät silti vanhaan malliin, eli maanantai ja tiistai vapaata. Hiljennymme sitten taas joulun viettoon 24.8
siirtää sit omaa syntymääni päivällä.;D
se alunnuksien perässä laukkaaminen.;D
Aina joku hässäkkä pitää olla...
minäpäs lähdenkin tästä katsomaan, että vieläkö sekaan sopii.;))pervokki kirjoitti:
..siis ostaa joululahjat..
niitä suosikkileluja ym. härveleitä ei enää saa..nyyh.;(
Ei löydy hotwheels ratoja....petshop linnoja....jne...Satumainen.Nainen kirjoitti:
niitä suosikkileluja ym. härveleitä ei enää saa..nyyh.;(
Ei löydy hotwheels ratoja....petshop linnoja....jne.....meinaa mullekaan löytyä suomesta mitä haluisin.. berliinistä ehkä..
- niitä
pervokki kirjoitti:
..meinaa mullekaan löytyä suomesta mitä haluisin.. berliinistä ehkä..
munkkeja?Saa niitä ainakin täältä leipomosta.Ne on hyviä!
niitä kirjoitti:
munkkeja?Saa niitä ainakin täältä leipomosta.Ne on hyviä!
..namskis..mutta en.. ihan muita tavaroita..
- mitä saa
pervokki kirjoitti:
..namskis..mutta en.. ihan muita tavaroita..
naisilta?Saa sitäkin lähempää.
mitä saa kirjoitti:
naisilta?Saa sitäkin lähempää.
..ihan käyttötavaraa tarkoitan..sellasta mitä pitäs saada kaupastakin.. tämä ei ole arvuuttelukisa..
- käyttötavaraa
pervokki kirjoitti:
..ihan käyttötavaraa tarkoitan..sellasta mitä pitäs saada kaupastakin.. tämä ei ole arvuuttelukisa..
Mikä kisa tämä sitten on?
käyttötavaraa kirjoitti:
Mikä kisa tämä sitten on?
..sekin joo mutta tää nyt on jotain ihan muuta..ei sitä mikään muuta..tämä ei ole sitten minkään maailman kisa ei ollenkaan..
- Mä jo
pervokki kirjoitti:
..sekin joo mutta tää nyt on jotain ihan muuta..ei sitä mikään muuta..tämä ei ole sitten minkään maailman kisa ei ollenkaan..
ajattelin että eihän sitä koristeenakaan viitti pitää.Menee tavara pilalle.Moi!
- ootellaan tuota
pääsiäistä,saadaan syödä mämmiä.
- p_dude
et sen tuunatun tonttulakin ku kääntää nurin nii siittä tulee kypärä kuulosuojaimineen ja suojalaseineen uudeksvuodeks,unohin mainita aiemmin
- p_dude
pervokki kirjoitti:
...että päätä puristi ja tuli pää kipeeks jos siellä sellaset vekottimet on...
etten muistanu sanoo,mut siel tupsussa on ensiapulaukku ja sen deffan vieres on särkylääkettä ihan sen happipullon alla
p_dude kirjoitti:
etten muistanu sanoo,mut siel tupsussa on ensiapulaukku ja sen deffan vieres on särkylääkettä ihan sen happipullon alla
..laitoin tonttulakin kuitenki jo laatikkoon..yritän pysyä sisätiloissa kun raketit paukkuu..
nyt maistellaan viä pipareita ja mietitään uutta vuotta uusi kujein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566