pillerit ja tyhjennysvuodon siirtyminen

Olen syönyt e-pillereitä jo muutaman vuoden, otan pillerin aina samoihin aikoihin enkä ole syönyt useampaa laattaa peräkkäin. Aluksi vuoto alkoi noin vuoden verran keskiviikkoaamuisin, mutta vähitellen se siirtyi iltapäivään ja siitä iltaan tai jopa yöhön. Pieni asia, mutta ihmetyttää silti, miksi näin käy? Otan laatan viimeisen pillerin lauantaina. Onko jollain teistä samoja kokemuksia?
6237
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

ole mikään kone joka toimii aina samaan tapaan. Voi olla että se tyhj.vuotosi al.siirtyy vaikka perjantaihin...

Äänestä
  • Luulin että tällä palstalla saa kysyä aiheeseen liittyviä kysymyksiä, mutta taisin olla väärässä. Huomasitko myös kysymyksen: onko jollain kokemusta aiheesta? Tarkoitukseni oli kysellä, onko joku muu huomannut samaa. Olen kuullut että joillain vuoto alkaa kellon tarkasti. Sitä taas en ole kuullut että alkamispäivä voi heittää monta päivää.

    Äänestä

  • dli kirjoitti:

    Luulin että tällä palstalla saa kysyä aiheeseen liittyviä kysymyksiä, mutta taisin olla väärässä. Huomasitko myös kysymyksen: onko jollain kokemusta aiheesta? Tarkoitukseni oli kysellä, onko joku muu huomannut samaa. Olen kuullut että joillain vuoto alkaa kellon tarkasti. Sitä taas en ole kuullut että alkamispäivä voi heittää monta päivää.

    mainitaan.

    Äänestä

  • tuo asia kirjoitti:

    mainitaan.

    Onko sun pakkauksessa käyttäjien kokemuksia :O

    Äänestä

Mä ihmettelin samaa joskus kun huomasin, että joka kuukausi tyhjennysvuoto alkoi vähän eri aikaan. Mutta liekö sitten vaikutusta, että mihin aikaan pillerin ottaa, sitäkin olen pohtinut. Pakkauksessa taidetaan sanoa, että pitäisi pyrkiä ottamaan aina suurinpiirtein samoihin aikoihin joka päivä.

Äänestä
  • ottoaikaa ihmetellyt, vaan tyhj.vuodon alkua eri aikaan...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


dli kirjoitti:

Olen syönyt e-pillereitä jo muutaman vuoden, otan pillerin aina samoihin aikoihin enkä ole syönyt useampaa laattaa peräkkäin. Aluksi vuoto alkoi noin vuoden verran keskiviikkoaamuisin, mutta vähitellen se siirtyi iltapäivään ja siitä iltaan tai jopa yöhön. Pieni asia, mutta ihmetyttää silti, miksi näin käy? Otan laatan viimeisen pillerin lauantaina. Onko jollain teistä samoja kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu