Lähes lumoutuneena olen seurannut tuota valtaisaa ulkoilmakonserttia Berliinistä.
Miten voikin jollakin ihmisellä olla tuollainen ääni-instrumentti käytössään Luojan lahjana.
Maallikon korvissa nuo muutkin, Anna Netrebko ja Rolando Villazon, ovat samaa tasoa. Nainen vielä kauniskin, minusta kukkaakin kauniimpi.
Yleisöä valtaisa määrä ja kaikki yhtä hurmmantuneina kuin minä tuolissani.
Eihän tämä varsinainen keskustelunaihe liene mutta voinemme ihmetellä niitä lahjoja, hyviä ja huonojakin, joita synnyinlahjana saamme.
Placido Domingo & Co
9
896
Vastaukset
Keskustelematta paras, se oli todella hieno juttu minustakin.
- main-eko
Synnyinlahjoja saamme kukin,onneksi,joku enemmän joku vähemmän.Musiikin lahja,on se sitten laulamista tahi muuta musisointia on mielestäni yksi parhaista.Hyvää näyttelemistä ihailen myös,miksei kerronnan lahjaakin.
Koetko itse saaneesi jonkun mieleisen lahjan,tai vaikka jääneesi vaille jotain todella haluttua?
Minä olen aina kaivannut "matikkapäätä".Lienen aika peruslahjoin varustettu. Matikkapääni on ollut ainakin hyvää tasoa. Piirustustaitoni on ollut hyvä ja musikaalisuus kohtalainen.
Tuota runollisuuttani olen joskus ihmetellyt. Kun mielessäni sepitän jotakin runon tapaista, soi ikäänkuin sävel samalla korvissani. Olen itse pitänyt tuota hulluuden oireena mutta muut kertoneet sen olevan Luojan lahjan. Julkaisukelpoista mutta ei tasokasta näytä syntyvän.
Vielä konsertista: Se sisälsi sävelmiä kuuluisista opereteista kuten West Side Story ym., siis tuollaista kansaan menevää musiikkia.- Herra2008
Ruuneperi kirjoitti:
Lienen aika peruslahjoin varustettu. Matikkapääni on ollut ainakin hyvää tasoa. Piirustustaitoni on ollut hyvä ja musikaalisuus kohtalainen.
Tuota runollisuuttani olen joskus ihmetellyt. Kun mielessäni sepitän jotakin runon tapaista, soi ikäänkuin sävel samalla korvissani. Olen itse pitänyt tuota hulluuden oireena mutta muut kertoneet sen olevan Luojan lahjan. Julkaisukelpoista mutta ei tasokasta näytä syntyvän.
Vielä konsertista: Se sisälsi sävelmiä kuuluisista opereteista kuten West Side Story ym., siis tuollaista kansaan menevää musiikkia.Ruuneberi voi olla kiitollinen "runonlahjastaan" se ilmaisee tasapainoisen ja ajattelevan ihmisen,joka haluaa sanoa sanottavansa runollisesti. Se, ja taide yleensä nostaa elämäämme arjen yläpuolelle,mikä antaa hieman perspektiiviä nähdä asiat niiden oikeassa mittasuhteessa.
Olen mieltymyksellä seuranut Ruuneberin maltillisia kirjoituksia ja toivotan:
Hyvää Uutta Vuotta! Herra2008 kirjoitti:
Ruuneberi voi olla kiitollinen "runonlahjastaan" se ilmaisee tasapainoisen ja ajattelevan ihmisen,joka haluaa sanoa sanottavansa runollisesti. Se, ja taide yleensä nostaa elämäämme arjen yläpuolelle,mikä antaa hieman perspektiiviä nähdä asiat niiden oikeassa mittasuhteessa.
Olen mieltymyksellä seuranut Ruuneberin maltillisia kirjoituksia ja toivotan:
Hyvää Uutta Vuotta!Harvoin täällä pääsee kiitoksen kohteeksi, varsinkaan Ruuneperi.
Tervetuloa keskusteluseuraksi ja
Hyvää Uutta Vuotta!- Hertta2008
Ruuneperi kirjoitti:
Harvoin täällä pääsee kiitoksen kohteeksi, varsinkaan Ruuneperi.
Tervetuloa keskusteluseuraksi ja
Hyvää Uutta Vuotta!En toki ole herra2008 vaan ihan Hertta vain,ja ajatusteni takana tietenkin seison.Olen itsekin kuvataiteilija,joten arvostan kaikkia taiteenlajeja,joskaan ooppera ei erityisemmin viehätä.Sen sijaan aurinkoinen sää antaa iloa elämääni tällä hetkellä!
Syksy olikin tosi synkkä,menetin puolisoni-----ja nyt opettelen elämään yksin.
Onkin suursuosikkini tältä musiikin alalta.
Olen aina kunnioittanut sitä työn ja itsekurin voimaa,mitä suureksi taiteilijaksi "tulemisesa" vaaditaan.olipa taiteen ala mikä hyvänsä.- bravo uudemman kerran
seurasi jatkoa TV1:ssä klo 11.05.
Konsertti oli taltioitu viime kesänä Wienissä.- kkana
Placido Domingo kuoli keväällä 2006.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910