mikrofoni ei pelaa...

äänetön puhuja

virittelin meseä toimintakuntoon ensimmäistä kertaa. mutta mikrofoni ei vaan ole halukas toimimaan. koneessa ei ole mikkiä käytetty koskaan. mulla on kaksi käyttämätöntä mikkiä, joten niissä tuskin on vika. johdon olen kytkenyt jokaiseen reikään, mutta ei pelaa mikään. no oranssissa se nyt on. mesen asetuksissakaan ei ollut mikään väärin. sen testisivulla äänipalkki ei liiku. samoiten videopuheluissa palkki ei liiku. ääni tulee kuitenkin kuulokkeeseen.

vikoja epäilen: ajurit, mistä ja miten ne saa ok päivitykseen, ja tarviiko niitä muuttaa edes. onko äänikortti rikki? voiko tässä xp:ssä olla jokin asetus sitä mikkiä estämässä ettei se pelaa. mitä muita vaihtoehtoja??

aikaa oon käyttänyt paljon, mutta vikaa en löydä....

10

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääniasetuksista nauhoituspuolen valinnat. Elikkäs pitää se mikki olla oletuslähteenä nauhoitukselle.

      • äänetön pöhkö

        menin äänet ja äänilaitteet, oletukset.. äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu. muut ovat front pink jack ja audio rear input.

        ei pelaa ainakaan tällä mikä on valittu


      • äänetön pöhkö

        nämä kävin läpi, mutta ei toimi


    • äänetön pöhkö

      ja lisäys.. takana johto siis oransissa kiinni. kone herjaa että se olisi väärä. sit kun paan vaaleanpunaiseen, mihin se ohjasi, aljaa vilkkumaan tämä johtojen kytkentohjelma villisti. ja vaalean pun. kaan ei toimi mikki.

      • edessä vihreä

        "äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu."
        Siis Realtekin High Definition ETU vihreä kosketin.


      • äänetön pöhkö
        edessä vihreä kirjoitti:

        "äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu."
        Siis Realtekin High Definition ETU vihreä kosketin.

        mitäs toi tarkoittaa.. johdot on takana. 3.5mm kuulokkeelle ja mikille erikseen. takana! vihreä vihreässä, ja oranssi oransissa.


      • kytkettynä.
        äänetön pöhkö kirjoitti:

        mitäs toi tarkoittaa.. johdot on takana. 3.5mm kuulokkeelle ja mikille erikseen. takana! vihreä vihreässä, ja oranssi oransissa.

        Koneesi johtodiagnoosi väittää toista, paha sanoa näkemättä. Oletko koonnut koneesi itse vai onko se valmiina ostettu?
        Onneksi ei ole tullut ohjelmoitavaa äänikorttia vielä vastaan, niissä voi vaihtaa koskettimien toiminnan haluamakseen.


      • äänetön pöhkö
        edessä vihreä kirjoitti:

        "äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu."
        Siis Realtekin High Definition ETU vihreä kosketin.

        eipä pelanut muillakaan...


      • äänetön pöhkö
        kytkettynä. kirjoitti:

        Koneesi johtodiagnoosi väittää toista, paha sanoa näkemättä. Oletko koonnut koneesi itse vai onko se valmiina ostettu?
        Onneksi ei ole tullut ohjelmoitavaa äänikorttia vielä vastaan, niissä voi vaihtaa koskettimien toiminnan haluamakseen.

        kone on fujitsu siemens, ja ihan kaupasta kokonaisuutena ostettu. 3.5mm reikiä on vain TAKANA, ja yhteensä 6kpl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe