mikrofoni ei pelaa...

äänetön puhuja

virittelin meseä toimintakuntoon ensimmäistä kertaa. mutta mikrofoni ei vaan ole halukas toimimaan. koneessa ei ole mikkiä käytetty koskaan. mulla on kaksi käyttämätöntä mikkiä, joten niissä tuskin on vika. johdon olen kytkenyt jokaiseen reikään, mutta ei pelaa mikään. no oranssissa se nyt on. mesen asetuksissakaan ei ollut mikään väärin. sen testisivulla äänipalkki ei liiku. samoiten videopuheluissa palkki ei liiku. ääni tulee kuitenkin kuulokkeeseen.

vikoja epäilen: ajurit, mistä ja miten ne saa ok päivitykseen, ja tarviiko niitä muuttaa edes. onko äänikortti rikki? voiko tässä xp:ssä olla jokin asetus sitä mikkiä estämässä ettei se pelaa. mitä muita vaihtoehtoja??

aikaa oon käyttänyt paljon, mutta vikaa en löydä....

10

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääniasetuksista nauhoituspuolen valinnat. Elikkäs pitää se mikki olla oletuslähteenä nauhoitukselle.

• äänetön pöhkö

menin äänet ja äänilaitteet, oletukset.. äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu. muut ovat front pink jack ja audio rear input.

ei pelaa ainakaan tällä mikä on valittu

• äänetön pöhkö

nämä kävin läpi, mutta ei toimi

• äänetön pöhkö

ja lisäys.. takana johto siis oransissa kiinni. kone herjaa että se olisi väärä. sit kun paan vaaleanpunaiseen, mihin se ohjasi, aljaa vilkkumaan tämä johtojen kytkentohjelma villisti. ja vaalean pun. kaan ei toimi mikki.

• edessä vihreä

"äänen nauhoitus oletuslaite realtek hd front green jack on valittu."
        Siis Realtekin High Definition ETU vihreä kosketin.

• äänetön pöhkö
        edessä vihreä kirjoitti:

mitäs toi tarkoittaa.. johdot on takana. 3.5mm kuulokkeelle ja mikille erikseen. takana! vihreä vihreässä, ja oranssi oransissa.

• kytkettynä.
        äänetön pöhkö kirjoitti:

mitäs toi tarkoittaa.. johdot on takana. 3.5mm kuulokkeelle ja mikille erikseen. takana! vihreä vihreässä, ja oranssi oransissa.

Koneesi johtodiagnoosi väittää toista, paha sanoa näkemättä. Oletko koonnut koneesi itse vai onko se valmiina ostettu?
        Onneksi ei ole tullut ohjelmoitavaa äänikorttia vielä vastaan, niissä voi vaihtaa koskettimien toiminnan haluamakseen.

• äänetön pöhkö
        edessä vihreä kirjoitti:

eipä pelanut muillakaan...

• äänetön pöhkö
        kytkettynä. kirjoitti:

Koneesi johtodiagnoosi väittää toista, paha sanoa näkemättä. Oletko koonnut koneesi itse vai onko se valmiina ostettu?
        Onneksi ei ole tullut ohjelmoitavaa äänikorttia vielä vastaan, niissä voi vaihtaa koskettimien toiminnan haluamakseen.

kone on fujitsu siemens, ja ihan kaupasta kokonaisuutena ostettu. 3.5mm reikiä on vain TAKANA, ja yhteensä 6kpl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3031
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe