ei se mitään..otan..

..otan vielä ryypyn kolmannellekin jalalle muttta mille sitten otan kun jalat loppuu käsivarseille vai kasseille???

44

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumitaiga

      miten niitten jalkojen käy, jos kaikille ryypyn otat*

      • ..jaloista käy kuin käy en oo mminnekään menossa..


      • Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

        ..jaloista käy kuin käy en oo mminnekään menossa..

        naiset, varsinkaan ne pehmeä poviset* eivät ehkä pidä "vallan" jalattomista..isot tytöt kertoneet mulle sellasia*


      • Lumitaiga kirjoitti:

        naiset, varsinkaan ne pehmeä poviset* eivät ehkä pidä "vallan" jalattomista..isot tytöt kertoneet mulle sellasia*

        ..jalkaa pitää olla sekä selkärankaa myös.-..


      • Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

        ..jalkaa pitää olla sekä selkärankaa myös.-..

        että sait mut nauramaan, kun ajattelin, et miltä esim. minä näyttäisin ilman selkärankaa noin niinku konkrettisesti, aika pötikkä lattialla tai sohvannurkassa. Miltäs sinä näyttäisit ilman?


      • Lumitaiga kirjoitti:

        että sait mut nauramaan, kun ajattelin, et miltä esim. minä näyttäisin ilman selkärankaa noin niinku konkrettisesti, aika pötikkä lattialla tai sohvannurkassa. Miltäs sinä näyttäisit ilman?

        ..veltolta ja lötköltä.. luulen ma..


      • Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

        ..veltolta ja lötköltä.. luulen ma..

        mikä on sun ruokabravuuri näin uuden vuoden kynnyksellä?


      • Lumitaiga kirjoitti:

        mikä on sun ruokabravuuri näin uuden vuoden kynnyksellä?

        ..en osaa sanoa vielä..se on harkinnassa..hyvä että kinkun kankuista omn selvitty...ja laatikoista..


      • Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

        ..en osaa sanoa vielä..se on harkinnassa..hyvä että kinkun kankuista omn selvitty...ja laatikoista..

        kinkun jämät ja laatikot mun koiralle ja kahdelle kissalle. No more christmasfood..ajattelin, että tollanen kuivahko, siis kuihvakoksi paistettu broileri tuoresalaatin ja lohkoperunoiden kanssa homejuustokastikkeella vois olla aika hyvä ja kaloririkaskin..


      • Lumitaiga kirjoitti:

        kinkun jämät ja laatikot mun koiralle ja kahdelle kissalle. No more christmasfood..ajattelin, että tollanen kuivahko, siis kuihvakoksi paistettu broileri tuoresalaatin ja lohkoperunoiden kanssa homejuustokastikkeella vois olla aika hyvä ja kaloririkaskin..

        ..oo enää dogii jolle syöttää..


      • Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

        ..oo enää dogii jolle syöttää..

        on pakko kaluta luut ite? Nyt tää lähtee takkatulen ja tv:n ääreen.


    • p_dude

      kasseille ensin,sitte käsille ja siin vaihees on jo sisäistäny asian ja ruvetaan kylkiluita laskemaan,ku ne on käyty läpi nii voi kattopeilistä alkaa varpaita laskemaan ja ottaa niillekin omat tömsyt,pidemmälle en oo viel päässy

      • pitäskö ottaa rauahllisetsi ruhon jokaiselele osalle???


      • p_dude
        pervokki kirjoitti:

        pitäskö ottaa rauahllisetsi ruhon jokaiselele osalle???

        ehkä niin,ei se muuten mut ku niit varpait oli lopus 20 nii meni laskut sekasin


      • p_dude kirjoitti:

        ehkä niin,ei se muuten mut ku niit varpait oli lopus 20 nii meni laskut sekasin

        ..varmaan kalliiks ottaa ainakin jalojuomia jokaiselle varpaanosalle..ei ku ruhon osalle.. tyytneekö kaljaan??


      • p_dude
        pervokki kirjoitti:

        ..varmaan kalliiks ottaa ainakin jalojuomia jokaiselle varpaanosalle..ei ku ruhon osalle.. tyytneekö kaljaan??

        sit ku mieli herkistyy ja rupee kehumaan omaa ruhoaan(shä oot khuule mun parash ruhoh) nii täytyyhän sille tarjota jalompia juomia


      • p_dude kirjoitti:

        sit ku mieli herkistyy ja rupee kehumaan omaa ruhoaan(shä oot khuule mun parash ruhoh) nii täytyyhän sille tarjota jalompia juomia

        ..tyhjenis muuten liian nopeasti joo..kaljaa kaljaa enemmän kaljaa mutteis itäkää hirvesti jaksa..


    • sweet_lemon...

      munkin jaloille ja käsille. Itse en tässä sairaustilassani kykene mitään ottamaan... yääh..

      • ..terveydeksesi..sopis varmaa triple secci tai pomeranssiviuna..mut ku ei oo ku kaljaa ja 2 sortin siiderii..euroshoppersiduu on vielä lasissa.. mutta ei oo sen arvosta.. sitruunainen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..terveydeksesi..sopis varmaa triple secci tai pomeranssiviuna..mut ku ei oo ku kaljaa ja 2 sortin siiderii..euroshoppersiduu on vielä lasissa.. mutta ei oo sen arvosta.. sitruunainen..

        siitukkaa slurps


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..terveydeksesi..sopis varmaa triple secci tai pomeranssiviuna..mut ku ei oo ku kaljaa ja 2 sortin siiderii..euroshoppersiduu on vielä lasissa.. mutta ei oo sen arvosta.. sitruunainen..

        kelpaa mikä vaan..
        Kiitos pee, sinuun voi aina luottaa.. terveys tulee.. joskus.


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        kelpaa mikä vaan..
        Kiitos pee, sinuun voi aina luottaa.. terveys tulee.. joskus.

        pipikö,nuha paha


      • sammakko17 kirjoitti:

        siitukkaa slurps

        ..vielä löytyy kuivaa ja makeeta..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vielä löytyy kuivaa ja makeeta..

        slurps kuiva ja makea


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        kelpaa mikä vaan..
        Kiitos pee, sinuun voi aina luottaa.. terveys tulee.. joskus.

        ..jos jostain löydän vielä jaloa otan uudestaan..nyt täytyy ottaa vaan siideriä..kuivaa vai makeeta?


      • sweet_lemon...
        sammakko17 kirjoitti:

        pipikö,nuha paha

        yökötystauti :(


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        yökötystauti :(

        kummastakin päästä vaan samaa aikaa tuli,joten ootahhan kun alkaa ripuli.....kaikki on nyt liikkeellä


      • sammakko17 kirjoitti:

        slurps kuiva ja makea

        ..sekasinko sekosinko..seko-sinko???


      • pervokki kirjoitti:

        ..sekasinko sekosinko..seko-sinko???

        kuivaaaaa nammmm


      • pervokki kirjoitti:

        ..jos jostain löydän vielä jaloa otan uudestaan..nyt täytyy ottaa vaan siideriä..kuivaa vai makeeta?

        sitä kuivaaaaaa


      • sweet_lemon..
        sammakko17 kirjoitti:

        kummastakin päästä vaan samaa aikaa tuli,joten ootahhan kun alkaa ripuli.....kaikki on nyt liikkeellä

        pahin yökötys on ohi, mutta kuume sekoitta päätä.. sellasta se on.


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..jos jostain löydän vielä jaloa otan uudestaan..nyt täytyy ottaa vaan siideriä..kuivaa vai makeeta?

        ottaisin päärynää ja aika makeaa, kun olen niin lälly.. omena ei käy, kun kerran join homeista omenamehua pienenä...


      • sweet_lemon.. kirjoitti:

        pahin yökötys on ohi, mutta kuume sekoitta päätä.. sellasta se on.

        puhallan sut terveex


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        ottaisin päärynää ja aika makeaa, kun olen niin lälly.. omena ei käy, kun kerran join homeista omenamehua pienenä...

        ..että lapsuudesta tulee joskus jotain kammoja..omppusiideri on hyvää enene otin vaan sen sidun päärynänä..mutta nykyöää kelpaa kuiva ommppu..


      • sweet_lemon...
        sammakko17 kirjoitti:

        puhallan sut terveex

        viileä puhallus kuumalle otsalleni, kiitos :)


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..että lapsuudesta tulee joskus jotain kammoja..omppusiideri on hyvää enene otin vaan sen sidun päärynänä..mutta nykyöää kelpaa kuiva ommppu..

        ei voi valita muistojaan..olisihan noita mukavempiakin asioita mitä muistaa.


    • pujottelija

      että olen alkoholiin käyttänyt rahaa noin 10 mk,siis yhteensä,elämäni aikana

      • ..siis oot varsinainen elämän pujottelija jos oot semmsoista selvinny..noin vähällä..


      • pujottelija
        pervokki kirjoitti:

        ..siis oot varsinainen elämän pujottelija jos oot semmsoista selvinny..noin vähällä..

        joskus markka aikoina tuli oluen kanssa läträttyä


    • sola
      • ..kenen kaverin jaloille? ja entäs jos niitä on monta ei kukkaro ja kunto kestä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kenen kaverin jaloille? ja entäs jos niitä on monta ei kukkaro ja kunto kestä..

        jos ei kunto kestä ,pötkälleen vaan


      • sammakko17 kirjoitti:

        jos ei kunto kestä ,pötkälleen vaan

        ..vaahtoaa ja sizsältö ylös ulos pyrkii-..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vaahtoaa ja sizsältö ylös ulos pyrkii-..

        nyt lepää ja sit otat kuivan omppusiiterin ole hyvä tarjoan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe