Suomalaisuus ja kotimaisuus jopa järvimaisemaa myöten on kaikki pian kiellettyjen seikkojen listalla, sikäli mikäli EU-määräysten tulkintoihin on uskomista. Juuri sitä semmoista media tänään (30.12.08) parasta aikaa joka tapauksessa kertoo, väittää, "informoi".
Jossain EU-byrokratian sokkeloissa joku on kuulemma muuttanut tulkintaa asioista ja niinpä suomalaisuuteen viittaavat vinkit ovat joutumassa pölkylle kirveen alle. Suomen vallanpitäjät eivät ole muistaneet mainita asiasta tätä aikaisemmin julkisuudessa.
Vai onko kyseessä taas kerran tapaus ja tilanne, jossa meidän oma EU-sakraalipapistomme noudattaa tiukimman rigoristisen kaavan mukaista tulkintaa ja tekee vapaaehtoisesta suositeltavuudesta pakon rangaistuksen uhalla? Siis kenties täysin toisin kuin muissa EU-jäsenmaissa?
Minulla on suuri kunnia ehdottaa, että ruvetaan kurittomiksi! Annetaan koko tuommoiselle EU-ukaasille piut paut ja eletään ja mainostetaan ja käydään kauppaa suomalaisissa kotimaisissa merkeissä ikään kuin koko EU-Moolokkia ei olisi olemassakaan. Jos EU siitä alkaisi meille koukuttelemaan, niin erotaan koko EU-torvisoittokunnasta! Tämä viimeinen lause kirjoitettuna kaikella kunnioituksella hyvää puhallinmusiikkia kohtaan, joka onkin eri asia.
Suomalainen kotimaisuus
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479