alotin pilsut noin viikko sitten, samana päivänä kun kuukautisetkin alko...vuoto ei ole loppunut vieläkään, mikä mättää!? edelleen tulee pientä vuotoa..ihmetyttää...ja mahaan sattuu välillä (ei kuitenkaan läheskään kokoajan) samanlailla kuin ennen kuukautisia ja niiden alussa.
Aiemmin kuukautiset ovat olleet ihan säännölliset ja kestäneet n. 4 päivää.
helppivä...?? =)
e-pillerit->menkat ei lopu??
15
9757
Vastaukset
- woman
pieni lisäys vaan vielä tuohon, eli e-pillerimerkki on meliane
- Fairy
Niin,minullakin oli aluksi,,, että vuoti vähän koko ajan,,, mutta kävin lääkäris sanoivat että ihan normaalia! Hävisi sitten lopulta aivan itsestään..
- Mies
Eikös pillerit aloiteta vasta menkkojen loppussa ja lopetetaan hiukan ennen kun ne taas alkaa?
- ...
Ensimmäinen levy aloitetaan samana päivänä, kun kuukautiset alkaa. Jatkossa kolme viikkoa pillereitä ja viikon tauko, jolloin menkat.
- *imar*
ota huomioon, että ne pillerit vaikuttaa kuitenkin aika rajusti hormoonitoimintaan...riippuu tietysti iästäskin...oli mullakin kaikki vähän aikaa ihan päin vittua mutta kyllä ne siitä sitten lähti sujuun...
- woman
..on 20. Ei ole edelleenkään loppunut se pieni vuoto...älkää pikku hiljaa ärsyttämään. mutta se ehkäpä se tästä vielä korjaantuu..
- keiju
woman kirjoitti:
..on 20. Ei ole edelleenkään loppunut se pieni vuoto...älkää pikku hiljaa ärsyttämään. mutta se ehkäpä se tästä vielä korjaantuu..
Mulla kesti sitä tiputteluu seuraaviin menkkoihin asti -> se on ihan normaalii. Don't worry:)!
- tytteli
mulla on ihan sama juttu! alotin pillerit kaks viikkoo sitte ja vuoto ei ole vieläkään loppunut..! pitäskö tässä sitte vaihtaa merkkiä vai mitä tehdä kun mullakin on tuo meliane..?? pitäskö soittoo lääkärille ja kysästä vai korjaantuuko tää asia?
- woman
..edelleen jatkuu mullakin! Ajattelin odotella seuraaviin kuukautisiin (tyhjennysvuotoon) asti, ja sitten jos niiden jälkeen ei ala loppua tuo ärsyttävä tiputtelu niin lääkärireissu taitaa tulla...
- Niinpä
woman kirjoitti:
..edelleen jatkuu mullakin! Ajattelin odotella seuraaviin kuukautisiin (tyhjennysvuotoon) asti, ja sitten jos niiden jälkeen ei ala loppua tuo ärsyttävä tiputtelu niin lääkärireissu taitaa tulla...
Itse olin ainakin itkuherkkä ja vuotava ensimmäisen kuukauden,tiputteli jotain hyvin ihmeellisasiaantä... Mutta se kuuluu ,eri ihmiset reagoi eri tavalla. Ei kannata siis hermostua...
- lukea
Itelki tota tän ekan kuukauden kans. Onhan e kirjotettu selostuksee, ettei huolta, mu hyvä kuulla et täysin tavallista. :)
- Kummajuttu
Hei, haluisin saada jonkunlaisen vastauksen... kuukautisesni eivät lopu ja ovat kestäneet jo 3 viikkoa!! :o pillereitä oon syönyt monta vuotta ja koskaan ei ole käynyt vastaavanlaista tilannetta yleensä ne loppuvat aikapian laatan aloittamisesta mutta nyt olen syönyt tuosta laatasta jo 2 viikon edestä pillereitä... aluksi näytti että ne olisivat melkein loppu mutta sitten taas verinen vuoto alkoi!?!? Olen siis 21v ja pillerit ovan marvelon merkkisiä
- 124568
Niin vastauksen mihin? Pillereistä voi tulla sivuvaikutuksia. Ei sen pitäisi olla mitenkään yllättävä tieto.
- tutkittavjuttu
Ota yhteys lääkäriin.
Kannattaa tutkia mistä johtuu. Jos ei syy löydy, niin pillerimerkin vaihtaminen voi auttaa. Eri pillereissä hormonien suhteet voivat hieman poiketa toisistaan.
- Anemiaapukkaa
Kannattaisi jo mennä gynekologille ja syö rautalisää..nyt varaa aika gynekologille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762132- 431914
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1141832Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊651493Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851369- 781284
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031273Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191163- 571155
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004