alotin pilsut noin viikko sitten, samana päivänä kun kuukautisetkin alko...vuoto ei ole loppunut vieläkään, mikä mättää!? edelleen tulee pientä vuotoa..ihmetyttää...ja mahaan sattuu välillä (ei kuitenkaan läheskään kokoajan) samanlailla kuin ennen kuukautisia ja niiden alussa.
Aiemmin kuukautiset ovat olleet ihan säännölliset ja kestäneet n. 4 päivää.
helppivä...?? =)
e-pillerit->menkat ei lopu??
15
10244
Vastaukset
- woman
pieni lisäys vaan vielä tuohon, eli e-pillerimerkki on meliane
- Fairy
Niin,minullakin oli aluksi,,, että vuoti vähän koko ajan,,, mutta kävin lääkäris sanoivat että ihan normaalia! Hävisi sitten lopulta aivan itsestään..
- Mies
Eikös pillerit aloiteta vasta menkkojen loppussa ja lopetetaan hiukan ennen kun ne taas alkaa?
- ...
Ensimmäinen levy aloitetaan samana päivänä, kun kuukautiset alkaa. Jatkossa kolme viikkoa pillereitä ja viikon tauko, jolloin menkat.
- *imar*
ota huomioon, että ne pillerit vaikuttaa kuitenkin aika rajusti hormoonitoimintaan...riippuu tietysti iästäskin...oli mullakin kaikki vähän aikaa ihan päin vittua mutta kyllä ne siitä sitten lähti sujuun...
- woman
..on 20. Ei ole edelleenkään loppunut se pieni vuoto...älkää pikku hiljaa ärsyttämään. mutta se ehkäpä se tästä vielä korjaantuu..
- keiju
woman kirjoitti:
..on 20. Ei ole edelleenkään loppunut se pieni vuoto...älkää pikku hiljaa ärsyttämään. mutta se ehkäpä se tästä vielä korjaantuu..
Mulla kesti sitä tiputteluu seuraaviin menkkoihin asti -> se on ihan normaalii. Don't worry:)!
- tytteli
mulla on ihan sama juttu! alotin pillerit kaks viikkoo sitte ja vuoto ei ole vieläkään loppunut..! pitäskö tässä sitte vaihtaa merkkiä vai mitä tehdä kun mullakin on tuo meliane..?? pitäskö soittoo lääkärille ja kysästä vai korjaantuuko tää asia?
- woman
..edelleen jatkuu mullakin! Ajattelin odotella seuraaviin kuukautisiin (tyhjennysvuotoon) asti, ja sitten jos niiden jälkeen ei ala loppua tuo ärsyttävä tiputtelu niin lääkärireissu taitaa tulla...
- Niinpä
woman kirjoitti:
..edelleen jatkuu mullakin! Ajattelin odotella seuraaviin kuukautisiin (tyhjennysvuotoon) asti, ja sitten jos niiden jälkeen ei ala loppua tuo ärsyttävä tiputtelu niin lääkärireissu taitaa tulla...
Itse olin ainakin itkuherkkä ja vuotava ensimmäisen kuukauden,tiputteli jotain hyvin ihmeellisasiaantä... Mutta se kuuluu ,eri ihmiset reagoi eri tavalla. Ei kannata siis hermostua...
- lukea
Itelki tota tän ekan kuukauden kans. Onhan e kirjotettu selostuksee, ettei huolta, mu hyvä kuulla et täysin tavallista. :)
- Kummajuttu
Hei, haluisin saada jonkunlaisen vastauksen... kuukautisesni eivät lopu ja ovat kestäneet jo 3 viikkoa!! :o pillereitä oon syönyt monta vuotta ja koskaan ei ole käynyt vastaavanlaista tilannetta yleensä ne loppuvat aikapian laatan aloittamisesta mutta nyt olen syönyt tuosta laatasta jo 2 viikon edestä pillereitä... aluksi näytti että ne olisivat melkein loppu mutta sitten taas verinen vuoto alkoi!?!? Olen siis 21v ja pillerit ovan marvelon merkkisiä
- 124568
Niin vastauksen mihin? Pillereistä voi tulla sivuvaikutuksia. Ei sen pitäisi olla mitenkään yllättävä tieto.
- tutkittavjuttu
Ota yhteys lääkäriin.
Kannattaa tutkia mistä johtuu. Jos ei syy löydy, niin pillerimerkin vaihtaminen voi auttaa. Eri pillereissä hormonien suhteet voivat hieman poiketa toisistaan.
- Anemiaapukkaa
Kannattaisi jo mennä gynekologille ja syö rautalisää..nyt varaa aika gynekologille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22517938Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810237Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2796621Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224479Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573353Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.713135Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1012866Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972845Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai402733