suomen paras sarja

kyllä vain

Parempaa kotimaista sarjaa saa etsiä eikä ikinä tule.Mullakin oli 3v. sitten juuri samanlainen ja näköinen talo metsän keskellä, mut nyt siellä asuvat entinen ja .... en viitsi edes mainita. tulee vaan paska viilis kun katselee metsolaa mut sarja on best.

9

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet oikeassa sarja on paras. Harmiton ja mukava. Mitä nyt Kaukovaaran Karin kieroilut ottaa päähän. Mutta tollasta kait tapahtuu jatkuvasti. Kieroa politiikkaa ja selkään puukotuksia.
      Vaikka tätä sarjaa on hähnyt jo monta kertaa silti se aina jaksaa olla yhtä mukaansa tempaava.

• heleä

siis aivan mahtava sarja oon tässä katsot metsolat just läpi oli kyllä ihan sarja siksi ostin sen itselleni dvdlle ja tänään sain katsottua viimeisen jakson siis aivan ihana loppu

• Marienhof

myös samaa mieltä, ainoastaan harmittaa se että Metsoloita ei tehty enempää.

• tiin@

Todellakin erinomainen sarja, hyvät näyttelijät ja todentuntuinen käsikirjoitus. Tiistai-iltaa tulee odotettua ja vajaa tunti kuluu hetkessä. Harmittaa aina, että nytkö se jo loppui.

Oma 26v poikani pitää myös Metsoloista, muistaa hyvin pienenä poikana katsoneensa ohjelmaa, ja nyt taas seuraa joka jakson, vaikka on niin umpistadilainen kuin olla ja voi. Jos sillä nyt on sinänsä mitään merkitystä.

• Milla16veeeeeeeeeeeee

16-vee lukiolainen Hesasta ja katton perheeni kaa joka jakson. Todella hyvä sarja !

• katsoja

Ja mä olen nelikymppinen nainen hesasta ja fanitan Metsoloita!
        Sarjassa näyttelijät näyttelevät hienolla tavalla ihmisiä, eivätkä yritä matkia jotain halvan saippuasarjan ylinäyteltyä tyyliä.
        Käsikirjoitus vaan toimii.
        Ripaus nostalgiaa jokaiselle, jolla on ollut mummola maalla..
        Metsolat vie mukanaan.

• akkeli

hyvä et jotaki aitoa vielä on-salkkarit alkaa jo tympii.kunnon ohjelmia eikä ainaista naimista.

• metsolan eko

kaikki näyttelijät ovat hyviä

• wwwww2013

tämmöisiä sarjoja suomen kansa tarvitsee
      nykyisin kotimaiset sarjat ovat paskoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      190
      3554
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2217
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2072
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1004
    Aihe