Olen kohta 25-vuotias YHäiti. Olen kohtuu hyvännäköinen, pitkä, hoikka ja käyn töissä. Ennemmin kutsuisin itseäni sinkkuäidiksi, YHäiti ei kuulosta minulta..
Miehiä tapailen silloin tällöin mutta mikä on syynä että kelpaan vain panokaveriksi?
Olen yrittänyt ohimennen mainita että haluaisin jotain muutakin, esimerkiksi hieman vakavamman suhteen. Siinä vaiheessa yleensä miehet perääntyy..
Pidetäänkö meitä Yhäitejä ainoastaan panoseuralaisinamiesten keskuudessa, vai onko kyse jostain muusta???
En usko että kukaan miehistä pelkää että joutuu "maksajaksi" koska kuitenkin on kohtuu hyvät tulot..
Jos saisi ihan asiallisia mielipiteitä asiasta, ei mitään YHäidit on yhteiskunnan elättejä juttuja siis :)
YHäiti pelkkää panoseuraa?
137
7485
Vastaukset
- se sama
kuin yleensäkin, me tavismiehet ollaan pikkuisen liian arkoja ja siksi jäämme rohkeimpien kyydistä. Kyllä mekin taviksetkin osaamme ne samat 'läpät', mutta ei sitä millään vain kehtaa esittää mitään lipevää.
- miehen
jolla itselläkin on lapsia entuudestaan? kokemusta niistä asioista.
Tai
jos joku mies ihastuu sinuun niin iske kynnet siihen kiinni. Tunteet tekee sitä että on valmis vakavampaan.
Järjellisesti, jos ei tunteita pelissä. Mies ei tod näköisesti valitse naista jolla lapsi entuudestaan...
ei se raha, vaan se elämä - saddsa
ei kai yh-äideissä mitään vikaa ole mutta olen itse vielä sen verran nuori etten oikeasti halua minkään uusperheen isäksi. Kannattaa varmaan hakea vähän vanhempia miehiä jotka ovat kyllin kypsiä siihen rooliin.
- *
Huomaa kyllä että olet vähän nuori, maalailet jo mielikuvissasi piruja seinille..
- vainko
Tapailetko sinä itse vain tosimielellä?Eikö se olisi helppo sanoa heti ettei rupea miksikään panopuuksi.Pääsisit paljon nopeammin seuraavaan tapaukseen.Jos siis haluat vain vakavampaa suhdetta?
En itse lähtenyt karkuun kun yksi nainen rupesi vastaavalla lailla puhumaan.Päinvastoin.Eikä ollut edes "yh".
Mitenkö itse suhtautuisin tenaviin?No,kyllähän sen heti ymmärtäisi mitä kaikkea siinä paketissa mukana tulisi.Mutta en kyllä pitäisi mitenkään muiden elätettävänä jos pystyy yksin vetämään arkea tenavien kanssa kunnialla läpi.
En yleensäkään vedätä ketään mutta vielä vähemmän "panokaverina"miettisin jos lapsista alkaisit puhumaan.Tulisiko mitään vakavaa niin kukapa tietää vaikka tulisikin.se kun riippuu niin monesta asiasta. - aikaisemmin
Ihan kaikkia pelottaa joutua maksajaksi, kuinka voit olla noin naivi ihmisen ettet tajua?
Ihan itse olet maineesi pilannut ja tosi nuorena. Olet ollut pelkkä panopuu ja olet sitä jatkossakin. Kakara vielä pahentaa asemaasi vai pitääkö rautalangasta oikein vääntää? Just sinunlaisesi horatsut pilaa kaikkien yh äitien maineen. Miksi kutsut itseäsi äidiksi yleensäkkään ja kunnon miestä et enään koskaa saa jotenka ota joku yhtä tyhmä kun olet itsekkin.- 9+16
maailmankatsomus sinulla oikein on? Olet niin tyhmä, että tulet elämään ilman mitään seuraavat 10 vuotta.
- Anonyymi
Kyllä vässykkä maalaistollo alkaa YHämmän elättäjäksi ilomielin kun ei muutakaan saa.
Panee ämmän vielä paksuksi ettei heti jätä.
naapurit nauraa
- Iloisella mielellä
Itse olisin ollut valmis vakavaankin suhteeseen vaikka kumppanilla olisi ollut useampiakin lapsia ei kai se nyt voisi olla este jos muuten kolahtaa????Tosin alkuun varmasti määrätyissä asioissa olisi vaikeaa mutta uskon että toimivan suhteen kykenisi rakentamaan eikä lapset ole siinä minkäänlainen este.
- mies-37vuotias
Mulle kelpaa nainen lapsillakin vaimoksi,jos mä kelpaisin jollekin yh-äidille!Lopettakaa toi tyhmä haukkuminen yh-äideistä et seksiin kelpaisivat!Elämä on ainutlaantuista..vain kerran elämä eletään...miksi et ottaisi vastuuta pienestä lapsesta jonka isä et olisi...näkisit sen kasvun ja saisit kokea vanhemmuuden .Lapsi on elämänrikkaus ..vaikket olisi sen isä.Luopukaa vanhakantaisesta ajatusmaailmasta et vain yönsuhteisiin kelpaavat yh-äidit!Miettikää miksi näistä pariskunnista on tullut yh-äitejä...ehkäpä mies onkin renttu?Kantakaa rohkeasti vain vastuunne miehet!
- H_S_T
on tullut yh-äitejä...ehkäpä mies onkin renttu?Kantakaa rohkeasti vain vastuunne miehet!"
Ja kunnollisten miesten tulisi kantaa vastuu siitä että nainen on tyhmä kuin saapas kun on valinnut tuollaisen paskan miehekseen, lisättynä siihen vielä hyvin todennäköinen halveksunta ja välinpitämättömyys jota nainen on aikaisemmin osoittanut kunnollista miestä kohtaan? - tältä YH-äidiltä
H_S_T kirjoitti:
on tullut yh-äitejä...ehkäpä mies onkin renttu?Kantakaa rohkeasti vain vastuunne miehet!"
Ja kunnollisten miesten tulisi kantaa vastuu siitä että nainen on tyhmä kuin saapas kun on valinnut tuollaisen paskan miehekseen, lisättynä siihen vielä hyvin todennäköinen halveksunta ja välinpitämättömyys jota nainen on aikaisemmin osoittanut kunnollista miestä kohtaan?En jumalauta jonkun satunnaisen panomiehen jälkeläistä riesakseni ikinä ottaisi. Tällaisessa kakarassa saat mitä ilmeisemmin itsellesi elinikäinen ogelmatapauksen. Jos hän vaikka sitten olisikin perinyt kovan panomiehen geenit niin ei niilläkään niin vaan pärjätä.
- rumilus
Mulle kelpaisi myös nainen lapsella varustettuna,mutta kelpaanko minä koska olen ns vanhapoika.Nuorempana olisi pitänyt olla tietenkin rohkeampi naisten perässä juoksija.Yksi vika mulla on eli moottorisahan teräketjun repimä naama ja siitä johtuen sain lisänimen tyttöjen keskuudessa "rumilus" kiitos siitä tähän asti,että kannan ylväänä vanhapoika valtikkaa .
- kun se
yksinhuoltajanaiselle äpärän nussinut mies voi hyvinkin olla ollut joku puoliapina, ja tämä ruma apinaäpärä sitten on otettava huollettavakseen. Niin että asia mahdolliset,i ja jopa todennäköisesti on juurikin tälleen. Eikä taida siinä yksinhuoltajassakaan enää niin paljon mitään nuoruuden viehätysvomaa jäljellä olla jos keran ei enää muuta miestä saa kuin satunnaista panoseuraa.
- Groupsex Sikailija
kun se kirjoitti:
yksinhuoltajanaiselle äpärän nussinut mies voi hyvinkin olla ollut joku puoliapina, ja tämä ruma apinaäpärä sitten on otettava huollettavakseen. Niin että asia mahdolliset,i ja jopa todennäköisesti on juurikin tälleen. Eikä taida siinä yksinhuoltajassakaan enää niin paljon mitään nuoruuden viehätysvomaa jäljellä olla jos keran ei enää muuta miestä saa kuin satunnaista panoseuraa.
Lisäksi ne exät ovat usein vaarallisia ja arvaamattomia rikollisia jotka uhkaavat uutta miestä. Siinä voi tulla kovasti omaa äitiä ikävä jos deittailee yh:ta.
- Anonyymi
H_S_T kirjoitti:
Ja kunnollisten miesten tulisi kantaa vastuu siitä että nainen on tyhmä kuin saapas kun on valinnut tuollaisen paskan miehekseen, lisättynä siihen vielä hyvin todennäköinen halveksunta ja välinpitämättömyys jota nainen on aikaisemmin osoittanut kunnollista miestä kohtaan?YHn perse on kuin viemäri. Kyllä siihen tarpeensa tekee.
pari kertaa
- Nimetön
panoseura derkuin
-yh äti 35- käytä sinä vain tästä seuraavasta vuodesta lähtien miehiä hyväks - ffgg
vähän vanhempana(45v) yh-isänä kun on hakenut välillä seuraa,vakituistakin,huomioinu tuon "heti valmis seksiin" asenteen,minun mielenkiinto lisääntyis,jos joutuis vähän aikaan liehitteleen.yritetään aloittaan suhde vähän niinkuin väärästä päästä.
- vääränlaista
Jospa haet vääränlaista seuraa ja kierrät kaukaa ne jotka ovat liikkeellä tosissaan.Kannataisko katsoa myös niitä miehiä,jotka eivät ole heti käymässä kimppuusi eivät ole välttämättä niitä komeimpia,mutta todennäköisesti hyviä kumppaneita.Tee aloite jos joku ei uskalla tehdä sillä meitä hieman ujoja,mutta kunnon miehiä kyllä löytyy,kun vain uskaltaisi.Kaunis nainen saa kyllä karisemaan ne loputkin rohkeuden rippeet.Tee sinä se aloite.Onnea etsinnälle.
- varmasti
kuulostaa sinusta paremmalta koska siinä painotetaan asiaa että olet "sinkku" etkä pelkästään yksinhuoltaja.
"Yh-äidillä" on huono kaiku ja osa yksinhuoltajista (sekä yhteishuoltajista) yrittää käyttää termiä "sinkkuäiti" parantamaan omaa imagoonsa.
Näin henkilökohtaisesti sanottuna sinkkuäidissä (käytän termiä sinun mieliksesi) ei ole sinällään mitään vikaa. Lapsia hankitaan ja eroja sattuu nykyaikana valitettavan paljon.
"Panoseuraa" en etsi vaan vakavaa suhdetta hieman alle 30-vuotiaana miehenä mutta sinkkuäidin tapauksessa voisi olla hankalaa. Kuitenkin hänen elämässään ykkössijalla on aina lapsi ja se ei anna kovin hyvää alkuasetelmaa suhteelle. Itse etsin enemmän suhdetta joka alkaa alusta eikä keskeneräisenä kun toisella on jo lapsi jolla on isäkin tietysti jossain. Toki asiaa voi aina harkita mutta lähtökohtaisesti suhteen aloittamiseksi sinkkuäidin kanssa on huomattavasti korkeampi kuin lapsettoman sinkun kanssa. Pitäisi kolahtaa aika kovaa ja kemiaa löytyä että harkitsisin moista elämän tilannetta. Naisen pitäisi olla varsin hulluna minuun ja minun puolestani häneen.
Deittalin kerran yh-äitiä mutta olin silloin liian nuori ja se olisi rajoittanut elämääni aivan liikaa tuolloin jotta sitä suhdetta olisi voinut ottaa vakavissaan. Erään toisen minua vähän vanhemman yh-äidin tapauksessa pari vuotta sitten olisin voinut asialle tehdäkin jotain mutta koko juttu jäi kemiasta jota löytyi puoli ja toisin lähinnä ystävyysasteelle. Hän oli kyllä upea nainen kaikin puolin (vaikka vähän erikoinen) joka oli jättänyt miehensä kun tämä petti häntä. Nainen löysi minun jälkeen pian uuden miehen jonka kanssa on nyt onnellisesti aviossa. Kaikkea hyvää hänelle, hän oli kyllä "vaude-vau"-tapaus vaikka hänellä oli lapsi ja itseasiassa jopa sen takia. Äitiys kun saa naisesta esille piirteitä jotka saattavat miellyttää todella paljon varsinkin empaattisempaa miestä.
Itse en pelkäisi jääväni tuossa kyllä maksajaksi vaan enemmänkin sellaiseksi puoliseuralaiseksi jossa lapsi on tärkeimmässä asiassa (kuten pitääkin) ja suhde kärsisi jatkuvasti tästä. Tähän lisättynä mahdollisesti se että sinkkuäiti kaipailisi edellistä suhdetta tai olisin jonkinlainen "korvike" kun hän ei muita saa sen takia koska hän on yh-äiti. Ei tunnu kovin erikoiselta tuntea olevansa haluttu vain sen takia kun mies on lämmin ja hellä mutta nainen välittää vain hänestä sen takia kun on ihan kiva oikean puolison korvike ja jotakin johon voi tarttua kiinni kun ne joita nainen oikeasti haluaisi ylenkatsovat naista.
Sikäli asiasi ovat ulkonäöllisesti kunnossa että moni mies varmasti voi kiinnostua heti mutta todellakin se jää siihen seksiseura asteelle. Kuitenkin tuossa täytyy ottaa huomioon kuten joku totesikin se millaisiin miehiin itse kohdistat huomiosi. Ovatko he niitä kaikkein komeimpia yms.? Jos ovat niin he löytävät muutakin seuraa kuin sinut joten olet vain välietappi kun etsitään sinkkua jolla ei ole lapsia siihen vakavaan suhteeseen.
Monille sinkkumiehille yh-äitikin on pelkkä hätävara. Yh-äidit usein nähdään myöskin hieman "säälittävinä" ja "helppoina" ja "epätoivoisina". Toisaalta tämä tarkoittaa usein että päättäväisempi sinkkuäiti saa ylenkatsetta koska mikä joku jolla on jo toisen miehen lapsi voi vaatia itselleen yhtään mitään? Nämä jutut kannattaa pitää mielessä ja sitä kautta alkaa miettimään myös kriteerejä niin miehelle kuin suhteellekin. Heti kun lapsi on tullut maailmaan niin varsinkin äidin ja naisen koko elämä muuttuu. Kyllä silloin se suoraan vaikuttaa siihen parinvalintaan.
Eräs lapseton ystäväni perusti uusioperheen yh-äidin kanssa joka oli jo 30 ja heillä suhteessa on ollut omat ongelmansa. Suurimpana se että ystäväni elämä muuttui kertaheitolla koska hänellä ei hirvittävästi aikaisempaa seurustelukokemusta ollut vaikka kysyntää riitti ja kun lapsia on nyt useampi niin yhteistä aikaa parisuhteen hoidolle on ollut aivan suhteen alkupuolta lukuunottamatta varsin vähän. Harvempi mies on valmis tavalla tai toisella astumaan moisiin saappaisiin tuosta vain jos kuitenkaan vastalahjaksi ei saa kovinkaan paljon verrattuna sinkkuna olemiseen. Heidän suhteensa on kuitenkin kestänyt ja sitä on kantanut eteenpäin aito rakkaus jossa toisen ulkonäkö ei ole todellaakaan asia numero yksi.
Onnea etsintään ja toivottavasti tekstini ei järkyttänyt, mutta totuus on joskus ikävä kuulla. Sinuna valkkaisin ne miehet tarkkaan mistä kiinnostuisin. Myös miettisin että mikä sinusta tekee erikoisesti haluttavan muu kuin ulkonäkö. Mutta 25-vuotiaana ja mahdollisesti näyttävänäkin naisena sinun tulisi vain ottaa elämästäsi kaikki irti tavalla ja toisella. Kumppani varmaan löytyy ajan kanssa joka on valmis sitoutumaan sinuun lapsestasi huolimatta.
Tämä siis mieheltä jolla ei mene naismaailmassa kovinkaan erikoisesti joten suhtaudu varauksella kirjoituksiin. En ole paras mies antamaan ohjeita kenellekään. Varsinkaan jollekin jolla on jo kontollaan se suurin vastuu kannettavana. Pienen ihmisen elämän eteenpäin saattaminen. Tiedä mitä uusia tuulia sinullekin alkava vuosi tuo tullessaan ja se on otettava vain avoimin mielin vastaan.
(Oho, tulipas tekstiä...) - kysymykseesi
olet ilmeisesti kuitenkin antanut itsesi panopuuksi koska siitä kirjoitat. Miehet puhuvat ja huhut liikkuvat. Sinulla on maine eikä se siitä enää miksikään muutu. 25-vuotias yh? Missä lapsen isä on?
- Anonyymi
Lapsen isää en muista kun olin niin kännissä.
Ensinnäkin se ajatus, että ikinä edes hankkisin lasta tuntuu mahdottomalle mikä jo pelkästään karsii tuon mahdollisuuden seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsi. Ei vain sovi mun tulevaisuuden suunnitelmiin se lapsi.
Toiseksi vaikka joskus kävisikin niin että haluaisin lapsen, niin se tapahtuisi vasta vuosien päästä. Eli joskus reiluna kolmekymppisenä ja mieluiten sellaisessa suhteessa missä molemmille se on ensimmäinen lapsi. Kuitenki mukavempi olisi hankkia lapsi niin että se olisi molemmille ensimmäinen jolloin kaikki mitä se lapsi tuo mukanaan on uutta myös minulle kuin sille naiselle.
Ja toi maksaja homma ei ole mikään kriteeri miksi en tulisi mitään. Samanlaisia loisia on ihan lapsettomissa sinkkunaisissa kuin yh-äitien keskuudessa.
Mut tosiaan veikkaan että jos etsit oman ikäisiä miehiä niin moni heistä ei varmasti ole vielä valmiita perustamaan perhettä. Ja miehille muutenkin sen toisen miehen lapsen kasvattaminen on aina aika iso kysymys. Joten jos et ole kauheen vaativa sen iän suhteen niin suosittelen että etsit vähän vanhempia miehiä joita voisi jo kiinnostaa perheen perustaminen.- Mies lasten kera
Sinulla on hyvää ja rehellistä pohdiskelua joka pitää paikkansa varmasti todella monen miehen kohdalla.
Itsekin olen noin joskus ajatellut. Ironia asiassa on se että suhtautumisen lapsiin - myös toisten lapsiin - on muuttanut nimenomaan oma vanhemmuuteni. Nyt hiekkalaatikon reunalla istuttuani maailma näyttää ihan toisenlaiselta.
Miehillä on tässä asiassa kieltämättä helpompaa. On todennäköisempää että lapseton sinkkunainen kiinnostuu lapsilla varustetusta miehestä kuin se että lapseton sinkkumies kiinnostuisi valmiista paketista. Samoin sinkkuisillä on useammin tilanne se että toinen vanhempi huolehtii osaltaan myös lapsista eli aikaakin on enemmän sille uudelle kumppanille.
Vinkkisi oli myös realistinen. Todennäköisin laadukas kumppani joka haluaa olla nainen lapset yhdistelmän kanssa löytyy kypsästä miehestä jolla on omatkin lapset. Itselläni ei ole mikään tarve perustaa suurperhettä lapsikatraan kanssa mutta seurustella ja olla kumppani naiselle ja viettää aikaa lasten kanssa yhdessä ja erikseen olisi oikein hyvä systeemi. Jos suhde siitä kehittyy ei se yhteiselämä saman katon alla ole mitenkään poissuljettua jos siltä tuntuu.
- yleensä olemaan
Harva haluaa kasvattaa toisen miehen lasta tai ylipäätään sekaantua naiseen, joka on jo tuon ikäisenä pilannut elämänsä. En minäkään pysty ottamaan kaltaistasi nuorta yh:a kovinkaan vakavasti. Jos olet jäänyt mustalle yh:ks, niin voit mielestäni unohtaa vakituisen seuran etsimisen samantien ja keskittyä siihen minkä ilmeisesti hallitset kohtuu hyvin eli jalkojen levittämiseen. Ei käy kyllä sinua kateeksi tosin ei sääliksikään. Kannattaa olla tietoinen siitä, että monesti miehet pistää tiedon helposta yh:sta tai muuten vaan bimbosta naisesta eteenpäin ja ikään kuin suosittelevat jotain naista jolta saa helposti pesää. Minullekkin on kerran suositeltu yhtä sinua hieman nuorempaa yh:ta, mutta en ainakaan toistaiseksi ole vielä käynyt painamassa häntä, enkä varmaan käykkään.
- hellanlettas sentäs
Pilannut elämänsä? Miten? Mielestäsi siis lapsi pilaa elämän? Oletko kenties 14v?
Mikset voi ottaa nuorta yh:ta vkavasti? Onko eroaminen nuorena pahempi asia kuin vaikkapa kolmevitosena? Luuletko olevasi jollakin tapaa parempi ihminen, vain siitä syystä että et ole hankkinut lasta?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sulla on sellainen maku mikä alunperinkin teki susta yksinhuoltajan.
- Jaakko 26 82
Itse haluaisin tosi rakkautta. Ex avovaimoni ei lasta halunnut :( . Tavataan niin todistan että ainakin itse olen erilainen kuin noi urpot.. Eikä seksis mitää pahaa ole. Mä menisin vaik naimisiin yh äidin kanssa vaik lapsi ei biologisesti oiskaa mun.. Harmi et sua o käytetty hyväksi lapsen kustannuksella :( . Ainii sinkkuäitihä se oli? Jos mulle oisit suhteesta vihjannu ni en tod olis perääntyny vaan kosinu..
- minulle...
Enpä muista törmänneeni sinuun.
- ole....
No ei tätä ehkä täältä kannata kysyä, ei tämän palstan vakikirjoittajien vastauksille kannata antaa mitään arvoa - perusviesti heiltä kun on se, että nainen on paha ja nainen on jotain saatanan keksintöä. Ja he uskovat tähän sokeasti ja vastaan jos sanoo jotain on vain tyhmä lutka, joka ei mistään mitään tiedä.
Vian ei katsos tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Kyllä niitä miehiä vielä sinullekin löytyy. Joillekin lapsi on este, joka sinänsä on ihan hyväksyttävää, mutta ei se kaikille ole. :) - laske rimaasi!
Jos olet kohtuuhyvännäköinen, pitkä ja hoikka, saat baarista luultavasti aika hyvää seuraa. Nämä tyypit kyllä saa sellaisiakin naisia, joilla ei ole lapsia.
Ei mies halua toisten miehen lapsia kasvattaa, joten sun kannattaisi joko laskea rimaa jos haluat omanikäisen miehen tai sitten alkaa katselemaan 5-10v vanhempia miehiä. He ovat itsekin jo toisella kierroksella ja heillä on lapsia -> lapsellinen nainen ei ole niin paha turn off kuin nuoremmalle sällille.
Voit kuitenkin unohtaa sellaisen miesmenekin, mitä sinulla oli ennen lasta. Ne ajat eivät enää koskaan palaa. - ymmärrän
mies haluasi yhteen naisen kanssa jolla on jo lapsia toisen miehen kanssa? Lapset ovat usein mukavia, mutta ei se tunne toisen lapsia kohtaan ole sama kuin omia kohtaan. Vaikka lapsia ei tarvitsisikaan "elättää" niin siitä huolimatta ne rajoittavat elämää ja kyllä parin tuloista osa niihin lapsiin menee joka tapauksessa (kuinka iso auto, millaiseen asuntoon on varaa, kun äidin tuloista xxx menee jonkun toisen miehen lapsien elättämiseen jne.) Siis mitä YH-äidillä on annettavana enemmän kuin lapsettomalla naisella? Nyt siis yleistin rankasti ja varmasti on aivan mahtavia jo lapsia tehneitä naisia, mutta jos on varaa valita kahdesta hienosta naisesta jolla toisella on lapsia ja toisella ei, niin ei se nyt ole kamalan vaikeaa arvata kumman kanssa mieluummin ryhtyy vakavaan suhteeseen.
- mainitsit
"Vaikka lapsia ei tarvitsisikaan "elättää" niin siitä huolimatta ne rajoittavat elämää ja kyllä parin tuloista osa niihin lapsiin menee joka tapauksessa (kuinka iso auto, millaiseen asuntoon on varaa, kun äidin tuloista xxx menee jonkun toisen miehen lapsien elättämiseen jne.) Siis mitä YH-äidillä on annettavana enemmän kuin lapsettomalla naisella?"
siis itsekin mainitsit yleistäneesi aika rankasti. ei se raha ole kaikille tärkeää, oli yh tahi ei. koita ymmärtää että toiset meistä tietävät ettei omaisuutta hautaan mukana viedä. itse olisin iloinen kun tapaisin miehen joka ymmärtäisi ettei raha ole päämäärä vaan välttämätön paha. - muiden lapsia kohtaan
mainitsit kirjoitti:
"Vaikka lapsia ei tarvitsisikaan "elättää" niin siitä huolimatta ne rajoittavat elämää ja kyllä parin tuloista osa niihin lapsiin menee joka tapauksessa (kuinka iso auto, millaiseen asuntoon on varaa, kun äidin tuloista xxx menee jonkun toisen miehen lapsien elättämiseen jne.) Siis mitä YH-äidillä on annettavana enemmän kuin lapsettomalla naisella?"
siis itsekin mainitsit yleistäneesi aika rankasti. ei se raha ole kaikille tärkeää, oli yh tahi ei. koita ymmärtää että toiset meistä tietävät ettei omaisuutta hautaan mukana viedä. itse olisin iloinen kun tapaisin miehen joka ymmärtäisi ettei raha ole päämäärä vaan välttämätön paha.No, itse en harrasta yksinhuoltajia. Syy on jo pelkästään siinä, että minulla ei vielä ole omaa perhettä (lapsia), ja siksi tulevalla kumppanilla saa olla samanlainen elämäntilanne. Yksinkertaisesti en koe uusiosuhdetta sellaiseksi suhteeksi, jossa haluaisin elää täysin altavastaajan asemassa.
Toinen juttu on lapset. Mun mielestä on turha väittää, etteikö omat lapset menisi täysin ventovieraiden lasten edelle. Lähtökohta on yleensä se, että se joka lapsia on tehnyt, vastaa myös lasten huollosta ja kasvattamisesta. Monesti vain käy niin, että uusiosuhteessa uuden miehen velvollisuuksiin kuuluu niin lasten kasvatus kuin niistä huolehtiminen, vaikka ei ole edes lasten biologinen isä.
- nuorehko mies
Pidän lapsista ja äiteys ei niinkään muuta kuvaa kyseistä naisesta.
Se mikä itselläni vaikuttaa eniten on, että hänellä on lapsi jo jonkun toisen miehen kanssa. Ikävä kyllä. Jostain alitajunnan syövereistä tuo puskee läpi. - ATMi
YH-äidin kanssa, on pelkkä aisankannattaja koska huolehtii vieraan miehen lapsista.
- Markus_Salomäki
Lienet tavannut vääränlaisia miehiä. Ei me kaikki olla pelkkää tarvetta tyydyttämässä. Itse voisin hyvinkin kuvitella ryhtyväni vakavaankin suhteeseen YH äidin kanssa. Jos siis juttu muutoin kolahtaa.
- kelpuuttavat
Yritä etsiä (sitten 10 vuoden päästä) mies joka haluaa normaalin lapsiperheen, mutta kammoksuu pahinta rääkykakaravaihetta ja mieluummin haluaa yh:n jolla on jo vanhempi lapsi.
Muunlaiset miehet jotka haluavat omiakin lapsia ottavat mieluummin lapsettoman naisen kuin yh:n.- Jep jep...
Tämän palstan ikuisuusaihe....
Se on ihan normaalia, että lapseton mies haluaa ensisijaisesti lapsettoman kumppanin, jonka kanssa mahdollisesti hankitaan ne omat lapset.
Kysymys kuuluu, miksi lapsettoman miehen pitäisi hoitaa ja pitää pystyssä muiden perheidylliä, vaikka hän on asian suhteen täysin ulkopuolinen ?
Voidaan toki väittää mitä tahansa, mutta omat lapset ovat aina omia. Silloin lasten kasvatukseen ja hyvinvointiin suhtautuu ihan eri tavalla.
- Mä tiedän tän
Koska sä olet se joka luo ja tarttuu tilaisuuksiin omalta osaltasi niin se osuus johon voit vaikuttaa on oma puolesi - väistämättä. Sanoisin että vääräntyylinen seuranvalinta on se avainkysymys.
Lapsettomat sinkkumiehet haluaa "valmiita" lapsia hyvin harvoin mutta nainen kelpaa aina = seksi kelpaa. Ne lapsettomat sinkkumiehet joille kelpaa vieraan lapset ovat usein tavalla tai toisella luusereita.
Varatut on varattuja = aina paska kourassa jos heihin sotkeutuu.
Sellaiset sinkkumiehet joilla on lapsia ovat joko totaaliääliöitä (laiminlyövät lapsiaan tai suhde loppui heidän huonouteensa) - tai sitten sinkkuvanhempana oleva mies elää välitilassa - tai (äärimmäisen harvinaista) on sekä suhteellisen OK että hoitaa omaa vanhemmanrooliaan.
Näistä vain viimeinen tyyppi on se jolla olisi ehkä jotain tarjottavaa. Muut ovat väistämättä epäkelpoja.
Ootko harkinnut että voisit mennä leikkipuistoon ja alkaa katselemaan sellaista miestä jolla ei ole sormusta sormessa mut pari onnellista kersaa kiehnää jaloissa. Siinä on kaksi merkkiä siitä että mies on potentiaalinen kumppaniehdokas ihan oikeasti.
Itse olen isi, olen sinkku mutten YH vaan osa-aikahuoltaja :) - Kunnon mies- 89
En voisi kuvitella vakavaa suhdetta naisen kanssa, joka on synnyttänyt jollekin paskalle äpärän. Se kakara muistuttaa aina siitä, että nainen on jakanut pilluaan paskoille....
- hohoijaaa
Kattelemaan miehenä, jonkun apinan tekeleitä 10-15v. nauraa sitä naapurin siatkin, että voi olla tyhmä ja munaton mies kun ei saa kun jonkun ytmmän jätökset.
- rapparihanslanki
no ei kiinnosta hahah, paitsi "siinä" mielessä kyllä ;). Eipä tekisi mielikään esitellä tyttöystävää ja hänen lapsia muille...elättäminen ja hoitaminenkin olisi täysin uusi juttu...lisäksi kahlitsisi. Neuvo: Hanki 10v vanhempi mies niin stten voi toimia
- ...........
vielä hutsummalta kuin yh-äiti.
- PAULI HENRIK 68
MUUTIN KEMINMAALTA KEMPELEELLE
Olen 42 vuotias poikamies. Olen 01.08.09 muuttanut Kempeleelle. Ostin uuden rivari asunnon kempeleeltä. Asun ja elän yksin. Yksin omasta vapaasta tahdosta. Ei ole mulla lapsia. Olen töissä Oulussa sairaalassa. Minä en istu ravintoloissa. En juo. Olen raitis. En ole ravintola ihminen. En tykkää olla humalassa.
Etsin luotettavaa naista, avointa rehellistä seuraa ja tasapainoista ihmissuhdetta.
Harrastan liikuntaa. Käyn kirjastossa noin 5 kertaa viikossa. Olen talous ihminen. Luen paljon talous lehtiä. Olen mielestäni kunnon ihminen. Avoin ja rehellinen. Luotettva suomalainen mies. Osaan puhua ja pussata. Rakastaa ja tuntea. Olen menestynyt opiskelussa, työelämässä ja taloudessa. En tiedä olenko tarvittavan kiinnostava ihminen. Voi olla, että en. Mulle voi lähettä mailia tähän osoiteeseen [email protected] tai uuten e- mail ositeeseen [email protected]. Mulle voin soittaa tai lähettää tekstarin gsm
040 - 721 2319 tr pauli henrik - heijaa hoijaa
mä päätin etten edes koita etsiä miestä ja suhdetta. enkä edes panoseuraa. ennemmin olen ilman mitään kontaktia, kuin saisin vain pahaa mieltä.
mä olen 24v ja ihan kamalaa mulla on kaks lasta, sehän maailmanloppu!! :D
suurin osa miehistä vain kaipaa itselleen kokkaajaa ja vaatteiden pesijää.
ei, en ole katkera, kukin saa tehdä niinkuin lystää. tämä on mun päätökseni. ehkä sitten vanhainkodissa isken jonku papparaisen.
en aio ottaa turhia paineita miesten takia.
sitä en ymmärrä kun nää ukkelit täällä valittaa että yh:t on jaellu itteensä edelliselle ukolle, onhan ne muutkin naiset..kaikilla se menneisyys on.
keskity nyt vaan lapseesi ja uraasi, ehkä se mies löytyy sillon kun et eti ettimällä.
eli: ennemmin yksin kuin v*tun huonossa "suhteessa"- terppaaa
Olen mies ja minulla ei todellakaan ole mitään ongelmaa yh-äideisssä tai sinkku äideissä.
Voisin kuvitella hyvinkin helposti olevani tälläisen naisen kanssa. Ei minkäänlaista ongelmaa.
En ymmärrä missä ongelma edes on. Ja jos minä olen rakastunut tähän äityliin niin lapset on enemmään kuin tervetulleita. ei ole mitään väliä kuka ne tähän maailmaan on saattanut.
Lapsi ei voi sitä päättää pysyykö isä maisemissa vai ei. Sekö muuttaisi naisen jotenkin jos suhde ei tominutkaan tai oli syy mikä tahansa. Miksi äiti ja lapsi(et) ei muka ansaitsi onnea jonkun toisen miehen kanssa kysyn vaan. Mun mielestä ne ansaitsee miehen joka on paljon parempi kein se joka ne lapset teki.
Erossa on turha etsiä syyllisiä, on ainoastaan tulevaisuus ja se pitäisi antaa kaikille, myöskin yh äideille.
- .
YHisä varmasti huolii puolisoksi asti, mutta en usko että kukaan sinkku jaksaisi oikeasti huolehtia, jonkun muun karvaisen elukan siittämistä kersoista.
- Rakkaus rikkoo rajat
Itse olen nuori alle kolmekymppinen ja hyvässä kunnossa ja hyvännäköiseksi kehuttu mies. Olen itse rakastunut naiseen jolla oli lapsi edellisestä suhteesta. Se ei olisi ollut itselleni millään tavalla este. Kaverit oli tietenkin hieman hämillään miten noin komea ja määrätietoinen kaveri voi ajatella suhdetta naiseen jolla on lapsi edellisestä suhteesta. Jos mies todella rakastuu sinuun niin silloin lapsi ei ole mikään este.
Se on myös vähän kiinni siitä mitä seuraa hakee. Olisit varmasti ilman lastakin aivan samanlaisessa tilanteessa, joten nyt vähän turhaan tressaat sitä että sinulla on lapsi. Kyllähän sen että mies haluaa ensimmäisillä kerroilla seksiä pitäisi kertoa jo sen ettei mies ole välttämättä ajatellut asiaa tai minkäänlaista suhdetta kanssasi. - varsinainennamies
onko lapsi (set) edes vaaleita vai ns puolitummia?
Olen jo vanhempi mutta en ottaisi toisen tekemiä kersoja kämppääni koska sille äitille aina lapsi on se ykkönen siis aina.
miehelle jää vai maksajan/remonttimiehen ja viihdyttäjän rooli.
mutta panohommiin ihan ok,,,,- heijeehoijaa
..miten yh äidit on niitä pahimpia maan päällä ja yh isät on ne ihanat jotka kantaa vastuun kun eukko kehatsi jättää lapset ilman äitiä..hohhoijaa.
mä en tarvi miestä hoitaa mun kodissa remppoja, osaan ne ihan itekki, ja aina voi soittaa huoltomiehelle. se sentäs tulee ja tekee homman loppuun kerralla eikä rupea "keikkaluontoisesti" asiaa hoitamaan niin että mulla menis hermo.
ja mitäköhän se mies maksaisi? omat safkansa, omat baari-iltansa ja omat laskunsa. mä osaan ihan ite maksaa lapseni ruoat ja oman vuokrani.
miksi edes ottaisin miestä tänne nurkkiin kitisemään? - Nainen joka ei osaa erottaa
heijeehoijaa kirjoitti:
..miten yh äidit on niitä pahimpia maan päällä ja yh isät on ne ihanat jotka kantaa vastuun kun eukko kehatsi jättää lapset ilman äitiä..hohhoijaa.
mä en tarvi miestä hoitaa mun kodissa remppoja, osaan ne ihan itekki, ja aina voi soittaa huoltomiehelle. se sentäs tulee ja tekee homman loppuun kerralla eikä rupea "keikkaluontoisesti" asiaa hoitamaan niin että mulla menis hermo.
ja mitäköhän se mies maksaisi? omat safkansa, omat baari-iltansa ja omat laskunsa. mä osaan ihan ite maksaa lapseni ruoat ja oman vuokrani.
miksi edes ottaisin miestä tänne nurkkiin kitisemään?kunnon miestä paskasta saa syyttää vain itseään. YH-ilmiön syynä on että naiset valitsevat miehiään puhtaasti kiimansa perusteella ja päätyvät antamaan erillaisille paskoille. Sitten kun tulee ero niin itsetään, että ei osattu aavistaa että se "ihana mies" olikin paska. Kyllä sen kuule huomaa jos ei ole pelkästään pillunsa vietävissä.
- daadaadaa
Nainen joka ei osaa erottaa kirjoitti:
kunnon miestä paskasta saa syyttää vain itseään. YH-ilmiön syynä on että naiset valitsevat miehiään puhtaasti kiimansa perusteella ja päätyvät antamaan erillaisille paskoille. Sitten kun tulee ero niin itsetään, että ei osattu aavistaa että se "ihana mies" olikin paska. Kyllä sen kuule huomaa jos ei ole pelkästään pillunsa vietävissä.
Eli jokainen etäisä on paska? Pidetään mielessä.
- _minde_
Nainen joka ei osaa erottaa kirjoitti:
kunnon miestä paskasta saa syyttää vain itseään. YH-ilmiön syynä on että naiset valitsevat miehiään puhtaasti kiimansa perusteella ja päätyvät antamaan erillaisille paskoille. Sitten kun tulee ero niin itsetään, että ei osattu aavistaa että se "ihana mies" olikin paska. Kyllä sen kuule huomaa jos ei ole pelkästään pillunsa vietävissä.
ja miehet on k*rpänsä vietävissä, mitäs panette muijia? kannattais vaan vetää käteen ni ei tulis huolta huomisesta ja sitä puhelua jossa "pitää jutella" :D
etäisät jotka pitää huolta lapsistaan, on perkeleen hyvä juttu. siinä näkee jo että mies on mies ja osaa ottaa vastuunsa.
olen aina ollut isien oikeuksien puolella nähdä lapsiaan(paitsi jos isä sattuisi oikeasti olemaan alkki, narkkari tms) jota suurin osa ei kuitenkaan ole. - _minde_
_minde_ kirjoitti:
ja miehet on k*rpänsä vietävissä, mitäs panette muijia? kannattais vaan vetää käteen ni ei tulis huolta huomisesta ja sitä puhelua jossa "pitää jutella" :D
etäisät jotka pitää huolta lapsistaan, on perkeleen hyvä juttu. siinä näkee jo että mies on mies ja osaa ottaa vastuunsa.
olen aina ollut isien oikeuksien puolella nähdä lapsiaan(paitsi jos isä sattuisi oikeasti olemaan alkki, narkkari tms) jota suurin osa ei kuitenkaan ole.jaa ettäkö yh:n vika kun lisääntyi? mä kun luulin että siihen tarvitaan kaks..
- vai niin
daadaadaa kirjoitti:
Eli jokainen etäisä on paska? Pidetään mielessä.
Onko semmoisiakin, jotka etäältä hoitavat lapsensa ja maksut ym. asiat?
- kunnon mies -87
_minde_ kirjoitti:
jaa ettäkö yh:n vika kun lisääntyi? mä kun luulin että siihen tarvitaan kaks..
Ei olisi kannattanut antaa paskalle, joka ei sitoudu suhteeseen ja perheeseen. Kannattaa antaa vain kunnon miehille, jotka ovat valmiita elinikäiseen sitoutumiseen ja joille "kunnes kuolema erottaa.." on totisinta totta.
Kyllä miehestä näkee onko hän kunnollinen vai renttu. Tietysti näkö saattaa hämärtyä, jos miehen valitsee pelkästään kiiman vallassa. - perkolos
kunnon mies -87 kirjoitti:
Ei olisi kannattanut antaa paskalle, joka ei sitoudu suhteeseen ja perheeseen. Kannattaa antaa vain kunnon miehille, jotka ovat valmiita elinikäiseen sitoutumiseen ja joille "kunnes kuolema erottaa.." on totisinta totta.
Kyllä miehestä näkee onko hän kunnollinen vai renttu. Tietysti näkö saattaa hämärtyä, jos miehen valitsee pelkästään kiiman vallassa.jaa? oliko muuta?
äitis ei tainnu alia sua tarpeeks. tais vielä olla yh. - perkolos
perkolos kirjoitti:
jaa? oliko muuta?
äitis ei tainnu alia sua tarpeeks. tais vielä olla yh...HALIA.
- tämmönenihmettelijä
perkolos kirjoitti:
jaa? oliko muuta?
äitis ei tainnu alia sua tarpeeks. tais vielä olla yh.no mikä siinä biologisessa isässä voi olla sitten niin pahasti vialla että sen kanssa ei voi olla?
- klödgjagjuaälgh
vai niin kirjoitti:
Onko semmoisiakin, jotka etäältä hoitavat lapsensa ja maksut ym. asiat?
Taitaa olla aika helvetin monta tuhatta etäisää Suomessa. Eivät kai he kaikki ole paskoja? Vai onko se ero mikä tekee yh:ksi jäävästä naisesta säälittävän luuserin ja miehestä paskan? Tiesittekö että jka toinen liitto päättyy eroon, aika paljon paskoja ja luusereita meillä täällä suomen maassa sitten...
Entäs jos ero tuleekin sitten kun lapset jo aikuisia? Onko isä sittenkin paska ja äiti "pillunsa vietävissä" ollut ääliö? Onko tällä palstalla muuten yhtäkään aikuista ihmistä jolla olisi jopa omakohtaista kokemusta parisuhteesta ja kenties lapsiakin jo? Villi veikkaus on että eipä taida olla... - jgtjkaeåaetadoåadtioö
tämmönenihmettelijä kirjoitti:
no mikä siinä biologisessa isässä voi olla sitten niin pahasti vialla että sen kanssa ei voi olla?
Se on voinut kuolla, lähteä toisen naisen matkaan, alkoholisoitua tai voipi olla että rakkaus on vaan loppunut ja suhde muuttunut sisko-veli-suhteeksi. Sellaistakin tapahtuu. Siis ihmiset joilla on lapsia eroavat samoista syistä kun lapsettomatkin, eivätkä lapset ole syy jatkaa liittoa joka on käytännössä jo kuollut.
- kunnon mies -87
jgtjkaeåaetadoåadtioö kirjoitti:
Se on voinut kuolla, lähteä toisen naisen matkaan, alkoholisoitua tai voipi olla että rakkaus on vaan loppunut ja suhde muuttunut sisko-veli-suhteeksi. Sellaistakin tapahtuu. Siis ihmiset joilla on lapsia eroavat samoista syistä kun lapsettomatkin, eivätkä lapset ole syy jatkaa liittoa joka on käytännössä jo kuollut.
Jos nainen ei ole latvanolla aivokääpiö niin näkee kyllä mikä mies on miehiään.
- adgilpuäåy'äpg
kunnon mies -87 kirjoitti:
Jos nainen ei ole latvanolla aivokääpiö niin näkee kyllä mikä mies on miehiään.
Niinpä tietysti. Unohdin että naisilla on se kuudes aisti jolla se näkee kyllä jos mies on vaarassa kuolla, karata toisen matkaan tai ruveta urakalla ryyppäämään.
- Niinpä !
adgilpuäåy'äpg kirjoitti:
Niinpä tietysti. Unohdin että naisilla on se kuudes aisti jolla se näkee kyllä jos mies on vaarassa kuolla, karata toisen matkaan tai ruveta urakalla ryyppäämään.
... että ihminen ei todellakaan noin vain alkoholisoidu. Usein käy siten, että naisilla on tapana ihastua / olla kuin sulaa vahaa niiden menevien pelimiesten kohdalla. Menevä pelimies käyttää usein myös alkoholia, mikä ei ole tai tule yllätyksenä.
Jos miehelle merkitsee perjantaiset saunaillat, viikoittaiset baarireissut kavereiden kanssa, sun muut asiat jo suhteen alkuvaiheessa, mitä suuremmalla todennäköisyydellä se alkoholi maistuu myös suhteen aikana ja kulutus vain lisääntyy.
Sinänsä huvittavaa on myös se, kun naiset suureen ääneen tituleeraavat itsään ihmissuhteiden asiantuntijoiksi, samaan aikaan moni nainen tekee huonon valinnan mitä tulee kumppaniin. Vika on tällöin tietysti miehessä, sillä naisen on usien täysin mahdotonta myöntää tehneensä virhettä.
Mitä tulee parinvalintaan, naiset yleensä hakevat sitä vähintään 185 cm pitkää koripalloilijaa, etc., ja tavallinen keskiverto mies on naiselle lähinnä ilmaa (näkymätön). Mutta, kun nainen joutuu yksinhuoltajaksi, silloin sen keskiverto miehen pitäisi olla avosylin ottamassa vastaa uusiosuhde, naisen jälkikasvu sekä yksi tai useampi exsä vielä mukaan kuvioihin pörräämään.
Lienee on sanomattakin päivänselvää, että jos naisella on vapaus valita kumppani ja suhde, minkä kokee itselleen parhaimmaksi, sama valinnan vapaus on myös miehellä. Ylipäätänsä, miehellä ei ole mitään velvollisuuksia yksinhuoltajan lapsia tai suhdetta kohtaan. Jos yksinhuoltajalla on mennyt sukset ristiin kumppaninsa kanssa, se on teidän ongelmanne selvittää asiat. - ...
Niinpä ! kirjoitti:
... että ihminen ei todellakaan noin vain alkoholisoidu. Usein käy siten, että naisilla on tapana ihastua / olla kuin sulaa vahaa niiden menevien pelimiesten kohdalla. Menevä pelimies käyttää usein myös alkoholia, mikä ei ole tai tule yllätyksenä.
Jos miehelle merkitsee perjantaiset saunaillat, viikoittaiset baarireissut kavereiden kanssa, sun muut asiat jo suhteen alkuvaiheessa, mitä suuremmalla todennäköisyydellä se alkoholi maistuu myös suhteen aikana ja kulutus vain lisääntyy.
Sinänsä huvittavaa on myös se, kun naiset suureen ääneen tituleeraavat itsään ihmissuhteiden asiantuntijoiksi, samaan aikaan moni nainen tekee huonon valinnan mitä tulee kumppaniin. Vika on tällöin tietysti miehessä, sillä naisen on usien täysin mahdotonta myöntää tehneensä virhettä.
Mitä tulee parinvalintaan, naiset yleensä hakevat sitä vähintään 185 cm pitkää koripalloilijaa, etc., ja tavallinen keskiverto mies on naiselle lähinnä ilmaa (näkymätön). Mutta, kun nainen joutuu yksinhuoltajaksi, silloin sen keskiverto miehen pitäisi olla avosylin ottamassa vastaa uusiosuhde, naisen jälkikasvu sekä yksi tai useampi exsä vielä mukaan kuvioihin pörräämään.
Lienee on sanomattakin päivänselvää, että jos naisella on vapaus valita kumppani ja suhde, minkä kokee itselleen parhaimmaksi, sama valinnan vapaus on myös miehellä. Ylipäätänsä, miehellä ei ole mitään velvollisuuksia yksinhuoltajan lapsia tai suhdetta kohtaan. Jos yksinhuoltajalla on mennyt sukset ristiin kumppaninsa kanssa, se on teidän ongelmanne selvittää asiat.Lisäksi yksinhuoltaja on jo valintansa tehnyt. Siksi en halua olla naiselle vain jokin kakkos- tai kolmosvaihtoehto. Olen naiselle joko se ensimmäinen, tai sitten en ole mitään. Aivan samalla tavalla joku tietty nainen on minulle joko se elämäini nainen (No One), tai vain nainen muiden joukossa ilman takaa-ajatuksia. Naisille tyypillinen "kaveruussuhde" vain paremman puutteessa ei herätä minussa mielenkiintoa. Näin se vain on...
- parempi 2 onnellista
tämmönenihmettelijä kirjoitti:
no mikä siinä biologisessa isässä voi olla sitten niin pahasti vialla että sen kanssa ei voi olla?
No jos on vaikka perheväkivaltaa...
- Toisen unelma on toisen painajainen
Minun mielestäni hyvään ja nautinnolliseen elämään kuuluu muun muassa se, että voi:
- päättää vapaa-ajastaan ja lähteä vaikka viiden minuutin varoitusajalla reppu selässä pusikkoon tai kaukomaille, tai nukkumaan
- loikoilla viikonloppuaamuisin sängyssä kahvikupin ja sanomalehden kanssa tai ilman tulematta häirityksi tai hoputetuksi
- olla kipeänä sängyssä ihan rauhassa joutumatta hoitamaan toisten rutiineja
- rakastella kumppanin kanssa keskellä päivää tai yötä spontaanisti ihan missä huoneessa tai puutarhan kolkassa tahansa
- pitää kotona vaatteita yllään tai olla pitämättä
- olla katsomatta kelloa ja seuraamatta muiden aikatauluja
- olla käyttämättä säännöllisesti suurta rahamäärää ihmisiin, jotka eivät ole edes sukua
- antaa seurustelukumppanille jakamattoman huomionsa ja myös saada seurustelukumppanin, jonka toinen silmä ei koko ajan ole kellossa ja toinen korva kännykässä vahtaamassa muiden olinpaikkaa ja tekemisiä
- nauttia hiljaisuudesta kotona
- nauttia siisteydestä kotona
- määrätä tasan omasta ajastaan joutumatta kuskaamaan muita, vahtimaan muiden menemisiä, pitämään seuraa toiselle vain sen takia, että tämä on joka ikinen minuutti siinä vieressä vahdittavana
- päättämään pitkälti itse siitä, mitä hajuja, meluja ja vastenmielisiä pakkorutiineja kotona on
- elellä omassa kodissaan joutumatta katselemaan erinäköisiä ja -kokoisia vieraita ihmisiä menossa ja tulossa
Tällainen elämä on minun mielestäni rauhaisaa ja miellyttävää. Siihen ei millään voi istuttaa yhtä tai useampaa lasta niin, ettei kaikkea yllä mainittua ja lukematonta muuta asiaa joutuisi uhraamaan. Uhraamaan mille? Enpä usko, että yksikään yksinhuoltaja olisi niin hurmaava ihminen, että hänen takiaan kannattaisi luopua elämän parhaista asioista. Tämä on siis minun mielipiteeni, ja muilla on omansa.- Toisen unelma on toisen painajainen
Tunnen töiden kautta varmaankin parikymmentä 30-40 -vuotiasta miestä, joilla on yksi oma lapsi vaimon kanssa ja vaimolla edellisestä suhteesta mukanaan tuoma lapsi. Jotkut miehet puhuvat kaikista perheen lapsista ominaan ja muutamat tekevät tuntemattomillekin tarkkaan selon siitä, että se ensimmäinen lapsi ei ole oma. Joka tapauksessa on olemassa paljon yksinhuoltajaäitejä, jotka ovat löytäneet itselleen mukavan, ihan tavallisen miehen, joten ei kannata menettää toivoaan.
- dr
Toisen unelma on toisen painajainen kirjoitti:
Tunnen töiden kautta varmaankin parikymmentä 30-40 -vuotiasta miestä, joilla on yksi oma lapsi vaimon kanssa ja vaimolla edellisestä suhteesta mukanaan tuoma lapsi. Jotkut miehet puhuvat kaikista perheen lapsista ominaan ja muutamat tekevät tuntemattomillekin tarkkaan selon siitä, että se ensimmäinen lapsi ei ole oma. Joka tapauksessa on olemassa paljon yksinhuoltajaäitejä, jotka ovat löytäneet itselleen mukavan, ihan tavallisen miehen, joten ei kannata menettää toivoaan.
Hei
Olen eronnut pitkä ja hoikka mies. Minulla on pieniä lapsia, haluaisin tutustua sinunlaiseen naiseen.
Lapset ei ole este.. Kirjoita ! Olen edustava liikunnallinen..
[email protected]
- simppeliä
toisen miehen siittämille lapsille, niin yksinkertaista se on.
- jakeluun ....
Mies haluaa siittää jaloissaan pyörivät kakarat ihan itse.
- räpärää
jakeluun .... kirjoitti:
Mies haluaa siittää jaloissaan pyörivät kakarat ihan itse.
ja siihenkin suht huonosti kun paikat on väljähtänyt synnyttämisestä.Kovalta kuulostaa mutta mitäs väänsitte kakaroita,ihan oma valinta.Olis kannattanut valita ehkä parempi mies.
- e-pillerit on halpa
räpärää kirjoitti:
ja siihenkin suht huonosti kun paikat on väljähtänyt synnyttämisestä.Kovalta kuulostaa mutta mitäs väänsitte kakaroita,ihan oma valinta.Olis kannattanut valita ehkä parempi mies.
ja kätevä vaihtoehto "sinkkuäitiydelle". Paskojen kanssa ei pidä mennä tekemään lapsia, vaikka sellaisen päällensä päästäisikin ähkimään.
Minulle henkilökohtaisesti kävisi vallanmainiosti ns.yh-äiti.Minulle se olisi vain positiivista kun saisi auttaa jotakuta.Minä pidän henkilökohtaisesti vastuusta.Minulla on lähes mahdotonta saada lapsia.Minussa olisi isä ainesta mutta ensiksi pitääisi olla kumppani.Luulen että ikäisesi miehet kaartavat vastuuta.Pelkäävät joutuvansa lapsen isäksi.
- Ajattelisin
Minulla on tästä vähän eri kokemuksia naisena.
Tuntuu, että miehet valitsevat nimenomaan niitä naisia, joilla on aikaisemmin ollut vakavampi suhde tai/ja sellaisia naisia, joilla on jo valmiiksi lapsi.
En sitten tiedä, osaavatko nämä naiset parisuhdepelin paremmin vai mikä muu selittää tätä "kasautumista".
Mitenkään en osaa ajatella, että yh-äidit olisivat vain jotenkin hyväksikäytettäviä.- n+2
nyt on ympärillä paljon enemmän fiksuja sympaattisia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita. Mutta ei ehkä kannata aloittaa suhdetta kovin kevyesti, että saa kaikki nämä tähänkin ketjuun kirjoitelleet pois joukosta.
- tauditonM.
niin en kyllä muuta tee, kuin ruiskuta spermaa naamaasi.
- girl26
nyt 27-vuotias yh-äiti en ruma enkä missi mutta katseitakin kerään,olen omavarainen työssäkäyvä.
varallisuutta ja omaisuuttakin löytyy,en siis todelakaan tarvitse miestä elättämään meitä.ja se taitaakin olla se ongelma...mies kun haluaa olla selvästi se elättäjä ja perheen pää.se on kova isku egolle kun kaikki yh-äidit eivät ole sossulaisia.
en löydä myöskään miestä,paitsi pillun perässä juoksioita.mutta en itseäni siihen alenna,pitää kunnioittaa ja arvostaa itseään vaikka onkin joskus jäänyt yksin lapsen/lapsien kanssa!me ei olla sen huonompia kuin muutkaan naiset =) ja oman kokemuksen kautta tiedän että mies jolla on jo lapsia on huomattavasti suvaitsevaisempi ja avarakatseisempi meitäkin kohtaan.uskaltaa nähdä naisessa sisimmän ja ymmärtää myös että mennyttä elämää ei saa pois,se lapsi on ja pysyy.on myös miehiä jotka etsii "koko pakettia"siinä toivossa ettei tarvitse itse hankkia lapsia.suosittelen katselemaan itseään hitusen vanhempaa miestä,tunnetusti miehet menee henkisesti jäljessä =) niin ja sen ikäisillä saattaa olla lapsia.
itse olen ainakin aiheuttanut oman yksinäisyyden sillä että on rima korkealla vaikka siihen ei välttämättä olisi varaa mutta en halua tyytyä mihinkään vaan siksi että olen yh.meillä on vaan yksi elämä ja elämältään saa vaatia parasta vaikka joutuukin pettymään ja paljon.se opettaa.en tarkoita että kun etsii sitä oikeeta ei saa pitää seikkailuja silloin kuin siltä tuntuu vaan elää täysillä,se tulee joskus vastaan jos tulee...tosin töitä pitää tehdä ja baarista se ei todellakaan löydy! =D - öööööööööööööööööööö
En halua ryhtyä toisen miehen lapsien isäksi, tai edes isähahmoksi, kun en haluaisi edes omiakaan lapsia vielä pitkään aikaan.
Minä kun olen ollut lähes aina sinkku, niin jos pääsisin tästä suhteeseen, niin haluaisin elää sitä elämätöntä seurusteluelämää, sitä mitä lähes kaikki muutkin ovat joskus eläneet. Seurusteluelämää vailla lapsia, yhteistä kotia, ja yhteisiä velvollisuuksia edellä mainittuja kohtaan. - YH:ta voi kyllä
panna, mutta en todellakaan halua vakavaan suhteeseen naisen kanssa, jolla on tosien miehen siittämiä kakaroita. Ne kakarat ovat elävä muistutus siitä, että muutkin miehet ovat pumpanneet mällejään ko. naisen sisään.
- se menee
Ilmeisesti samasat syystä kun et ole miestä lapsesi huoltajaksi kanssasi elämään saanut. Todennäköisesti olet kertakaikkiaan niin ruma että et kelpaa kenellekkään enempää kuin pikapanokumppaniksi. Kaltaisesi höppänät naiset eivät vaan tällaista huomaa ennenkuin lakkaavat kelpaamasta kenellekkään miehelle edes tällaisiksi yhden illan panokumppaneiksi.
- puuvillahousuinenmie
On aika todennäköistä että jos noin suht nuorena naisena valkkaat saman ikäisiä eli nuorehkoja meneviä miehiä ilman sen syvempää deittailua sänkyseuraksi niin karkuun lähtevät. "Panomies" parhaassa iässä tietää että naisvalikoimaa riittää, ilman muksuja.
Eli tässä alkaa vaikuttaa että naisen deitti kone yskii, samalla hyvä-naama-hyväpano mittarilla ei sitten kestävää pitempi aikaista seuraa jääkkään haaviin.
- 1+11
"En usko että kukaan miehistä pelkää että joutuu "maksajaksi" koska kuitenkin on kohtuu hyvät tulot.."
Tärkein syy ei ole raha vaan se, että miestä ei kiinnosta alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on toisen miehen tai toisten miesten kanssa siittämiä lapsia. Sori. - Tattista vaan
1) YH:n kanssa lapseton mies ei voi koskaan aloittaa tasavertaista parisuhdetta
2) Lapseton mies osaa tehdä lapsia itsekin
3) YH:n mukana tulee suhteen ulkopuolisena myös eksä(t), Kuka haluaa parisuhteeseensä täysin ulkopuolisia ? Käsi ylös...
4) Viitaten edelliseen, suhde YH:n kanssa on aina iso riski jo pelkästään siksi, että koskaan ei voi tietää, milloin vanha suola alkaa janottaa siinä määrin, että entinen suhde kiinnostaa enemmän
5) Uusiosuhteessa lapseton mies on kuin äänetön yhtiökumppani, jolla on kuitenkin täyden velvollisuudet hoitaa naisen jälkikasvua, etc.
Tässä muutama syy, miksi suhde YH:n kanssa ei ole houkutteleva. Kertapanoja en harrasta, joten onhan pelimiehillä enemmän kynnettävää...- Jos tämän
vastaus rimpsun miesten ÄÖ laskettaisiin se olisi varmaan apinan tasoa ja se loukkaisi jo apinaakin. Minäkin olen Yh mulla ei ole mitään ongelmia entisen miehen kanssa. Lapsella on paras mahdollinen isä. Ei ikinä suostuisi siihen että joku muu elättäisi hänen lastaan eikä edes että sanoisi. Hän on eronnut jolla on omia lapsia ja kaikki tulee toimeen keskenään. Yhdessä emme ole koskaan asuneet. Olisi kyllä ollut mahdollista mutta olen jo niin tottunut elämään omillani että en pysty siihen. Nyt olemme ns.virallisesti "eronneet" mutta tiedän että pystyn luottamaan häneen jo joku kriisi tulee...
- Pasi78...
Kyllähän se on totta että alle 30 vuotiaan yh-äidin on hyvin vaikeaa saada sitä vakavampaa seuraa. Syitä on varmasti yhtä monia kuin on miehiä ja naisiakin.
Esim. aloittajan kaltainen 25 vuotias kohtuullisen ulkonäön omaava yh-äiti ei kuitenkaan ole se täysin toivoton tapaus. Miehen ulkonäkö vaatimuksia ja ennen kaikkea ikä vaatimuksia muuttamalla voi tuo tuleva puoliso löytyä kohtuullisessa ajassa. Tosiasia on se että alle 30 vuotiaat lapsettomat miehet hyvin harvoin haluavat alkaa yh-äidin kanssa mihinkään seksisuhdetta vakavampaan suhteeseen. Tämä muuttuu kuitenkin ajan myötä joten kannattaa kääntää se katse 30-35 vuotiaisiin miehiin, jos haluaa vakavampaa parisuhdetta. Myös sellaiset miehet joilla on jo omia lapsia ryhtyvät helpommin vakavaankin suhteeseen yh-äidin kanssa, mutta heistä kaikki eivät kuitenkaan ole sitä parasta mahdollista avioseuraa, sillä onhan heidät usein joku nainen jostain syystä suhteesta pois potkinut, joten varovaisuutta heidän kanssaan.- huuhkajagg
kaikkien viestien perusteella voin siis ennustaa että tulen olemaan loppuikäni yksin. niin paljon vihaa oli näissä viesteissä. lapset on syyttömiä. älkää niitä haukkuko.
itse olen alle 30v yh äiti, erosin miehestä joka oli väkivaltainen.
mulla oli pieni toivon kipinä että löytäisin joskus jonkun joa osaa muhun rakastua ja hyväksyä kaksi lastani..ei näköjään. nämä viestit avasivat silmäni. kukaan ei halua yh:ta.
onneksi mulla on sentäs ystäviä elämässä :D ja musiikki tms. rokki soikoon! - Tsiu tsiu
huuhkajagg kirjoitti:
kaikkien viestien perusteella voin siis ennustaa että tulen olemaan loppuikäni yksin. niin paljon vihaa oli näissä viesteissä. lapset on syyttömiä. älkää niitä haukkuko.
mulla oli pieni toivon kipinä että löytäisin joskus jonkun joa osaa muhun rakastua ja hyväksyä kaksi lastani..ei näköjään. nämä viestit avasivat silmäni. kukaan ei halua yh:ta.
onneksi mulla on sentäs ystäviä elämässä :D ja musiikki tms. rokki soikoon!Mitens tää yh juttu tulee esille noin niiku tavis viihteellä reissatessa? Eipä ole tapana ollut ainakaan mulla esitellä omaa perheyhteyttään millään tavalla. Tullut kuitenkin esille tää että kikulia tarjoamassa on paljon ukkomiehiä.
So, ja kun suuresta osasta ukkomiehiä tulee pihalle potkittuja exiä, niin miten nää yh viestit ois luettavissa?
Katkerat oman eukon ja muitten naisten pillua vaille jääneet ukkelit kirjoittaa näitä. - Elä nyt
huuhkajagg kirjoitti:
onneksi mulla on sentäs ystäviä elämässä :D ja musiikki tms. rokki soikoon!Itse en ainakaan ketään sen takia hylkää, että on lapsia. Muutoinkin jos katsot ympärille, niin kyllä yksinhuoltajat ja muut lapselliset ovat yleensä löytäneet uuden kumappaninen, eikö vain...
- Rauhallinen mies
huuhkajagg kirjoitti:
onneksi mulla on sentäs ystäviä elämässä :D ja musiikki tms. rokki soikoon!että ei-väkivaltainen mies ei kelpaa? Ovatko ne liian tylsiä ja rauhallisia? Pitää olla sitä jännitystä joka saa naisen kiimaiseksi?
- kunnon.suomalaismies
Rauhallinen mies kirjoitti:
että ei-väkivaltainen mies ei kelpaa? Ovatko ne liian tylsiä ja rauhallisia? Pitää olla sitä jännitystä joka saa naisen kiimaiseksi?
Niin juuri!! On se vittu saatana kumma ettei noille perkeleen ämmille kelpaa tällainen fiksu ja rauhallinen mies saatana vittu perkele vaan pitää jumalauta vittu saatana tutustua perkele vittu jumalauta saatana renttuihin vittu perkele!!!! Tällainen ihana täydellisyys ei sitten saatana kelpaa!!! Minä perkele ansaitsen vain kauniita neitsyitä enkä ketään kenellä on ikinä ollut jumalauta parisuhdetta tai seksiä saatana eikä mitään persenaamoja tai läskejä vaan huippumallin näköinen neitsyt ja mieluiten alle kaksvitonen, perkele, mikä saatana siinä on ettei tällainen tasapainoinen rauhallinen mies sellaista saa, PERKELE!!!!
- M24.
pitkällä tikullakaan!
- luvulle 2010
En jaksanut lukee koko ketjua.. Mutta, yh-äitinä en etsi isää lapsilleni, heillähän on jo sellainen. Ja jos joku pönttö mies, on yksinhuoltajia vastaan, niin HUH HUH. Toivottavasti he elävät, huonossa parisuhteessa elämänsä loppuun asti ja kärsivät.. Ihan vaan lasten vuoksi. Siinä tuppaa vaan käymään niin, että syyttömät lapsiparat kärsivät myös.
- Rauhallinen mies
luvulle 2010 kirjoitti:
En jaksanut lukee koko ketjua.. Mutta, yh-äitinä en etsi isää lapsilleni, heillähän on jo sellainen. Ja jos joku pönttö mies, on yksinhuoltajia vastaan, niin HUH HUH. Toivottavasti he elävät, huonossa parisuhteessa elämänsä loppuun asti ja kärsivät.. Ihan vaan lasten vuoksi. Siinä tuppaa vaan käymään niin, että syyttömät lapsiparat kärsivät myös.
Painakaa nyt yh-naiset vihdoin ja viimein seuraava kaaliinne: Lapsetonta miestä ei kiinnosta alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on toisen miehen siittämiä lapsia. Ei ole kyse siitä että miehen pitäisi alkaa varaisäksi tai että mies joutuisi maksamaan lapsista aiheutuvia kuluja tai että mies joutuisi sillä tai tällä tavalla näkemään vaivaa lasten takia. Te naiset aina sanotte "Miehekäs macho-mies kiinnostaa, se on pojat sitä biologiaa", niin yhtälailla minä miehenä sanon teille että lapsettomia miehiä ei vittuakaan kiinnosta saada kaupanpäällisenä toisen miehen siittämiä lapsia, se on sitä biologiaa, tytöt.
- Justjooo...
luvulle 2010 kirjoitti:
Mikäs rooli sillä uudella miehellä olisi sinun huushollissasi jollei vanhemman aikuisen osa? Äipän rakastajan rooli vai? Milläs pitäisit miehen erossa niistä hommista, jotka lapsen isä yleensä hoitaisi?
On ihan turha selittää, että lapsella on "isä" jossakin muualla - sen isän rooli lankeaa sille rakastajalle/veljelle/langolle/papalle/sedälle, jolla taloudessa on munat ja tarpeeksi ikää. - Mielipide,m36
Justjooo... kirjoitti:
Mikäs rooli sillä uudella miehellä olisi sinun huushollissasi jollei vanhemman aikuisen osa? Äipän rakastajan rooli vai? Milläs pitäisit miehen erossa niistä hommista, jotka lapsen isä yleensä hoitaisi?
On ihan turha selittää, että lapsella on "isä" jossakin muualla - sen isän rooli lankeaa sille rakastajalle/veljelle/langolle/papalle/sedälle, jolla taloudessa on munat ja tarpeeksi ikää.Olen kanssasi samaa mieltä. Karuin kommentti on tämä "en ole hakemassa lapselle isää, sillä on jo sellainen".
Itse olen lapseton mies. Parisuhdetta ajatellen hyvin paljon merkitsee se, että molemmat ovat tavatessa samassa elämäntilanteessa eli lapsettomia. Normaali ydinperhe on se, josta lähdetään liikkeelle. Periaate on myös se, että jokainen joka on lapsia hankkinut on myös velvollinen huolehtimaan lasten toimeentulosta ja kasvatuksesta. Kyseistä tehtävää ei voi ulkoistaa kenellekään muulle.
Tyypillisesti homma menee niin, että uudelle miehelle sälytetään vain perheen velvollisuudet samalla, kun ex-puoliso juoksee jaloissa (ja välillä myös naisen sängyssä - näitäkin tapauksia on kuulemma käynyt).
Naisen todellakin kannattaa miettiä etukäteen ja tehdä myös itselleen selväksi, mikä tulee olemaan uuden miehen rooli suhteessa. Yhtä tärkeää on pohtia, mikä tulee olemaan ex-miehen rooli, ja missä menevät uuden sekä vanhan suhteen rajat.
Muutenkaan, yh-suhteet eivät minua kiinnosta, koska en halua suhteeseen kolmanneksi pyöräksi. Toinen tärkeä tekijä on se, että omat lapset ovat aina omia, ja heidän hyvinvoinnista on myös itse vastuussa. Omaa vanhemmuutta ei korvaa mikään, edes uusiosuhde. Kolmas tekijä on se, että elämä normaalissa ydinperheessä on helpompaa kuin uusiosuhteessa jo ihan käytännön syistä.
Tuppaa edellä mainitut asiat yh-naisilta/miehiltä unohtumaan, koska sitä vanhemmuutta ajatellaan vain ja ainoastaan omista lähtökohdista. - hyvä_vitsi
Painakaa nyt yh-naiset vihdoin ja viimein seuraava kaaliinne: Lapsetonta miestä ei kiinnosta alkaa suhteeseen naisen kanssa, jolla on toisen miehen siittämiä lapsia. Ei ole kyse siitä että miehen pitäisi alkaa varaisäksi tai että mies joutuisi maksamaan lapsista aiheutuvia kuluja tai että mies joutuisi sillä tai tällä tavalla näkemään vaivaa lasten takia. Te naiset aina sanotte "Miehekäs macho-mies kiinnostaa, se on pojat sitä biologiaa", niin yhtälailla minä miehenä sanon teille että lapsettomia miehiä ei vittuakaan kiinnosta saada kaupanpäällisenä toisen miehen siittämiä lapsia, se on sitä biologiaa, tytöt.
Sähän olet täysi dorka! Tekstistä päätellen olet parisuhteessasi taatusti sairaalloisen mustasukkainen.
- 16=
Osuvasti sanottu ilman turhaa kiemurtelua ja sanahelinää. Jotkut vain eivät pidä siitä, että joku sanoo asiat niin kuin ne ovat. Yh on valintansa tehnyt, joten miksi lapsettoman miehen pitäisi uhrautua muiden suhteiden eteen, jos ei kerran tunne saavansa suhteelta mitään vastineeksi.
Sitä vain en ymmärrä, miksi yh:lle ei kelpaa kaltaisensa seura, vaan aina pitäisi olla lapseton kumppani pelinappulaksi, oikkujen ja vaatimusten kohteeksi.
- iiik.
Miksi nyt n : 26 vuotias nainen on yh.
Minussa vaan herättä epäilyjä ei mitään voi ..- nauraa
vaihtoehtoina oli jäädä suhteeseen jossa oli väkivaltaa tai ottaa lapset mukaan ja lähteä.
tosiaankin, jos miehet ovat oikeasti kaikki tuota mieltä, niin olen todellakin onnellinen yksinäni. - n .. + jotain
nauraa kirjoitti:
vaihtoehtoina oli jäädä suhteeseen jossa oli väkivaltaa tai ottaa lapset mukaan ja lähteä.
tosiaankin, jos miehet ovat oikeasti kaikki tuota mieltä, niin olen todellakin onnellinen yksinäni.miksi hankkia lapsea tollaisessa suhteessa .
aika nopeasti huomaa jos on toinen väkivaltainen .
n : 26 v on todellakin nuori hankkimaan lapsia
siis useampia se ei tapahdu kovin nopeasti .
nyky naiset on todella hirveän kriitisiä , itsekäitä
kaikki mulle heti ja niin kuin minä tahdon ja
määrään muille ihmisille ei mitään tilaa eikä arvoa
anneta. - n+2
n .. + jotain kirjoitti:
miksi hankkia lapsea tollaisessa suhteessa .
aika nopeasti huomaa jos on toinen väkivaltainen .
n : 26 v on todellakin nuori hankkimaan lapsia
siis useampia se ei tapahdu kovin nopeasti .
nyky naiset on todella hirveän kriitisiä , itsekäitä
kaikki mulle heti ja niin kuin minä tahdon ja
määrään muille ihmisille ei mitään tilaa eikä arvoa
anneta.Ei se aina heti ala, elämäntilanteet ovat erilaisia niin lapsiperheissa kuin muillakin. Miksi itse olet eronnut? Etkö heti nähnytkään, ettei suhde onnistu sen naisen kanssa?
- ja tehdä tämän
kanssa vielä lapsia. Olisi kannattanut ottaa alunperin parempi mies!
- liibalaaba4444
oletko itse koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa? jos et, älä puhu asiasta josta et tiedä.
ja minä en ole mikään ylikriittinen teinin tasolle jäänyt nainen.
kunnioitan niitä jotka kunnioittaa minua. kohtelen muita niinkuin minua kohdellaan. yritän aina nähdä asioita positiivisesti.
minä en "halua kaikkea" en elättäjää, en rahaa muilta..enkä todellakaan määrää muita. enkä pyytäisi liikoja, en vierittäisi vastuuta minun lapsistani toisen niskoille.
enkä todellakaan halua miestä kun he ovat sinun kaltaisiasi.
elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. en ole katkera enkä käytä energiaani vihaamiseen.
olen ylpeä yh. vituttaako. - Oli ihanan
liibalaaba4444 kirjoitti:
oletko itse koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa? jos et, älä puhu asiasta josta et tiedä.
kunnioitan niitä jotka kunnioittaa minua. kohtelen muita niinkuin minua kohdellaan. yritän aina nähdä asioita positiivisesti.
minä en "halua kaikkea" en elättäjää, en rahaa muilta..enkä todellakaan määrää muita. enkä pyytäisi liikoja, en vierittäisi vastuuta minun lapsistani toisen niskoille.
elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. en ole katkera enkä käytä energiaani vihaamiseen.
olen ylpeä yh. vituttaako.miehekäs ja sai pillusi heti märäksi?
- ihanmikävaan..
Oli ihanan kirjoitti:
miehekäs ja sai pillusi heti märäksi?
sori mut nauroin sulle. sä et sais ketään märäksi
- -------------------
liibalaaba4444 kirjoitti:
olen ylpeä yh. vituttaako.Valinta jonka kanssa teit elämäsi suurimmat
asiat siis lapset -- epäonnistui , et voi olla ylpeä.
varmaan wituttaa -- se on selwä. - aruusui
------------------- kirjoitti:
Valinta jonka kanssa teit elämäsi suurimmat
varmaan wituttaa -- se on selwä.Sinua kenties vituttaa kun et pääse tekemään minkäänlaisia valintoja. Se on selevä.
- nauraa aina vain
------------------- kirjoitti:
Valinta jonka kanssa teit elämäsi suurimmat
varmaan wituttaa -- se on selwä.en kadu lainkaan. rakastan lapsiani. olen ylpeä lapsistani ja itsestäni.
kaikki ei voi sitä käsittää. tietenkään.
mulla on koulutus ja työpaikka.
eiköhän jokaisella ole oikeus omaan mielepiteeseen ja jokainen määrää omaa elämäänsä.
mutta miksi kaikki viha on yh äitejä kohtaan?
on sitä olemassa pahempiakin ihmisiä.. - n+2
nauraa aina vain kirjoitti:
en kadu lainkaan. rakastan lapsiani. olen ylpeä lapsistani ja itsestäni.
kaikki ei voi sitä käsittää. tietenkään.
mulla on koulutus ja työpaikka.
eiköhän jokaisella ole oikeus omaan mielepiteeseen ja jokainen määrää omaa elämäänsä.
mutta miksi kaikki viha on yh äitejä kohtaan?
on sitä olemassa pahempiakin ihmisiä..En ajattele, että se on vihaa. Nämä ovat niitä miehiä, jotka mahdollisesti aiemmissa/tulevissa suhteissaan kohtelevat naisia huonosti tai eivät perhe-elämääna sti koskaan pääse. Yh-äitiys on heille uhkakuva, jossa he eivät saa itse elää osana omaa perhettään. Joku muu saa olla osa perhettä, rakastettu ja kunnioitettu kumppani, ja he jäävät yksin. Siksi tarvitsee painaa muita alas, väheksyä perheessä olemisen merkitystä ja todistaa omaa paremmuuttaan.
Sallikaamme se heille, mitä kovemmin he uhoavat, sitä helpommin osaamme jättää heidät huomiotta. Onpahan helpompaa erottaa joukosta hyvät miehet.
- hhyyymm
Pitääkö sitten levittä jalat joka miehen nähden.
Nainen ryhdistäydy , mitä teet on omavalinta. - Groupsex Sikailija
Keskiverto YH-äiti on yleensä älynlahjoiltaan vaatimaton, tai ainakin sivistymätön. Lapsi on väsätty nuorella iällä ja koulutusta ei ole hankittu, kun lapsen hyysääminen on vienyt kaiken ajan. Tupakka yleensä palaa ja viinakin maistuu. Lisäksi YH-äiti yleenä tyrkyttää itseään sellaisillekin miehille, joiden kanssa hänellä ei ole mitään yhteistä. Tästä kaikesta seuraa että tyypillisessä YH-äidissä ei ole juuri muuta kiinnostavaa kuin seksi. Ei siinä mitään, kyllä monet YH-äidit ovat sillä tavalla himokkaita, että hauskuutta miehelle piisaa - monia kiinnostaa esim. ryhmäseksi.
- hoblaati
yleistää saat ihan vapaasti.
onneksi itse en ole tyrkky, en käytä alkoholia enkä tupakkaa polttele.
enkä sinunlaista miestä ottaisi.
enkä ketään miestä, saattaisi olla lapsiinsekaantuja. - harvoin baarissakaan
Tai ehkä nuo ovat niitä yh:ta joita pyörii sinun ryhmäseksiympyröissäsi. Tavallinen yh viettää käsittääkseni suuren osan ajastaan lasten kanssa, töissä tai ystäviensä seurassa.
- ...
Tyttäret ei haittaisi mutta jos sinulla on poikalapsia, niin silloin et ainakaan minulle kelpaisi. Poikalapsille pitäisi olla kuitenkin jonkinlainen isähahmo ja roolimalli, ja he ovat yleensä liian villejä ja vilkkaita. Rauhalliset tyttölapset ei haittaisi.
- yhvet
..joutua yh:n lapsen elättäjäksi ellet itse siihen suostu. Vaikka muuttaisit yh äidin ja sen lapsen kanssa samaan asuntoon, niin elarit maksaa aina biologinen isä. Toki voit suostua siihen, että sinusta tehdään lapsen uusi virallinen huoltaja, mutta se on täysin sinun päätösvallassasi.
Itse aikoinani seurustelin lähes 2 vuotta yhden yh-äidin kanssa ja frendejä ollaan vieläkin. Asuin naisen luona ja omalta osaltani osallistuin talouden ylläpitoon ja lapsen hoitoon. Käytännössä olin lähes kuin toinen huoltaja sille lapselle, mutta biologinen isä joutui silti maksamaan elarit, koska minä en suostunut virallistamaan huoltajuuttani vaikka käytännössä olin sitä.
Eli te, jotka muutatte yh:n kanssa yhteen, niin älkää missään tapauksessa ottako lapsen huoltajuutta.
- uskon että
nämä yksinhuoltaja-paskajutut vähenisivät sillä kun laukkautettaisiin heiltä edut mukaanlukien verotukselliset edut.
Muutenkaan ei parisuhteessa eläviä tai perheellisiä saisi yhteiskunnan toimesta suosia mitenkään,koska sellainen väistämättä merkitsee yksin elävien sortamista. Nämä ovat juurikin niitä yhteiskunnan rakenteita jotka omalta osaltaan vaikuttavat siihen että yksinäiseksi jäänyt kansalainen(tarkoitta tässä lähes yksinomaan miehiä) myös pysyykin yksinäisenä. Tällaisilla suosimisilla on todella suuri merkitys koska ne vaikuttavat myös epäsuorasti esim. niin,että sinkkuun(ja erityisesti sinkkumieheen) suhtaudutaan epävirallisestikkin kaikissa paikoissa toisen luokan kansalaisena.
Tämän voi huomata vaikkkapa pankissa lainahakemuksien ja myönnettyjen lainojen ehtojen kyseessä ollen.
Moniin työpaikkoihinkin parisuhteessa elävä tai perheellinen mieluummin otetaan, ja viranomaiset vielä
jopa järjesteelevätkin tällaisille työpaikkoja. Voi jessus, tietää sen mitä tämä tällainen merkitsee jonkun niinikään työpaikan tarpeessa olevan sinkun kannalta.
Sitten erityisesti näille yksinhuuoltajaämmille järjestetään vielä paljon näitä ihan pelkkiä hyysäystyöpaikkoja yinteiskunnan varoilla. Ja mitä suurempipalkkainen hyysäystyöpaikka on kyseessä sitä raskaampi taakka tällainen yksinhuoltajaämmä äpärineen yhteiskunnalle on. Kaiken lisäksi nämä yksinhuoltajaämmien äpärät ovat yleensä vielä jokseenkin kehnolaatuisia ja usein juuri vielä rumiakin,ovathan he pääsääntöisesti juurikin jonkun puoli-apinamiehen nussimia. - nöösi_poika
Olisi kiva, kun sais seuraa edes YH-äideistä.
Mutta nekin skippaa, kun näkevät kuvani... - En halua seurustella
naisen kanssa jolla on lapsia. Haluan puolisokseni lapsettoman naisen, jolle siittää lapsia. HALUAN että naisella ei ole lapsia muiden kuin minun kanssani.
YH:ta voin kyllä panna. On se parempaa kuin runkkaaminen.- tuleva etäisä?
Ehkä ette saakaan lapsia tai ehkä eroatte, kun olet panomiehenä siittämisesi hoitanut -ja sinä paljastut.
- m vast
Joku mies tuossa edellä heitti hyvän pointin, eli mitä naiset todellisuudessa tarkoittavat sillä, kun sanovat että uuden miehen ei tarvitse vaivata päätään lapsilla, vastuu lapsista on äidillä ja biologisella isällä. What? Itse jos otan kattoni alle naisen ja lapsia elämään, niin tasan tarkkaan haluan olla sen perheen, tai miksi yksikköä nyt halutaankin kutsua, pää omassa kodissani. En suostu kuuntelemaan lapsilta, omilta tai vierailta, mukinoita ruoan laadusta, kotiintuloajoista tai siitä, tullaanko sisään kengät jalassa. Vastaavasti tarjoan kyllä sitten positiivista palautetta aiheesta, kuuntelijaa ja miehen mallia siltä osin kun äijästä löytyy. Halveksittavia paskahousuja ovat myös miehet, jotka antavat ilmeisesti vain panokumppaniksi otetun yh:n lapsien mellastaa jaloissa ja irtisanoutuvat kaikesta aikuisen roolistaan, kun "eivät ole mun kakaroitani".
- Osuvasti sanottu
Moni yh ei vain kykene tunnustamaan sitä tosiasiaa, että täysin ulkopuolisten on hyvin vaikeaa sitoutua muiden lapsiin. Myöskään siitä ei tule mitään, että lapsella on useita vanhempia.
- n+2
Hyvä pointti, pitääkin vielä miettiä asiaa tarkasti.
Itse ajattelisin, että perheen aikuiset ovat aina se perusyksikkö, joka lapsia hoitaa. Jos uusi kumppanini ei saisi olla perheen täysvaltainen jäsen luontevassa roolissaan, niin eihän hän silloin saisi nauttia perheessä olemisesta vaan jäisi jotenkin sen ulkopuolelle. Joten itse lähden siitä ajatuksesta, että jos yhteen muutan miehen kanssa, niin hän saa samalla oman perheen. Lasten isä tapaa lapsiaan ja silloin minä ja kumppanini saamme säännöllisesti kahdenkeskistä aikaa.
Lapset eivät muuten mitenkään kärsi luotettavista aikuisista elämässään, mutta pysyviä niiden ihmissuhteiden piää olla.
- miäs Lohjalta
Niin siis... et halua pelkkää panokaveria, vaan haluaisit vähän vakavempaakin! Hyvä!
Nyt on vain silleen asiat, että ainakin Suomessa on paljon miehiä, jotka haluu just ja pelkästään vain sitä yhtä ja jos oot ok näköinen niin miehistähän on mahtavaa olla nätin naisen kaa silleen.
Mutta onneksi on muitakin. Niitä vaan tarttis löytää. Mikäli haet FIXUA seuraa, niin ainahan voi kysellä tutuilta, tuntevatko ketään sellaista. Löytyisikö harrastusta ja esim. sieltä sitten??
Sitten täytyy enää järkätä lastenhoito!
Että näin. - naurua kolmannella
AP on hyväksynyt tosiasian, että on YKSINHUOLTAJA.
- yh vaan ei yksin
Yh-äidille, joka tämän ketjun aloitti (jos vielä tätä seuraat) ja muillekin Yh-äideille ja -isille. Tunnen muutaman uusioperheen; sekä vanhempia että nuorempia. Erilaisia caseja keskenään. Joillakin uusioperheillä yhteisiä lapsia, joillakin pareilla kummallakin omat lapsensa (osalla nyt jo muuttaneet omilleen)ja sitten on perhe jossa äidillä on lapset jotka vuoron perään uusioperheen ja exän luona. Kyllä, joillakin on ollut ja joillakin edelleen probleemia exän kanssa kommunikoinnissa (koskee kyllä sitä ex-kumppania, eli uuden kumppanin osana ollut tukea pariaan) mutta tahdolla niistä selvitään, yhteinen nimittäjä näissä kaikissa caseissa RAKKAUS. Vähän elämää kokeneempana sanoisin YH:lle ettei pidä vaipua epätoivoon, tuo äiti jolla lapset, löysi kumppanin fb:n kautta, sosiaalisia medioita on muitakin ja tapaahan erilaisissa tilanteissa ihmisiä..baari ei välttämättä ole paras paikka etsiä seuraa tositarkoituksella. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus myös seurusteluun eli viettää aikaa kaksin kun uuden kumppanin löydät. Yhtä tärkeää on viettää aikaa aikuiset ja lapsi (lapset) yhdessä, ettei edessä ole sitten joku ylläri puolin ja toisin, myös lapset jos vähänkään isompia tarvitsevat aikaa tutustumiseen...
- äippä35
Kyllä sä miehen löydät. Jos olet kattonut vaikka "satuhäät" ohjelmaa siinä on ollu vaikka kuinka monta yh-äitiä jotka löytäneet rakkauden kuten eilisessäkin jaksossa.
Itsekin olen yh-äiti ja ongelma ollut pikemminkin päinvastainen, miehiä olisi tullut elämääni vakavalla mielellä monet kerrat mutta itse olen pitänyt jotain rimaa, miehellä pitää olla elämä kunnossa, työ, päänuppi ja terveys jne.. Nyt tässä on juuri jotain hyvää ilmassa joten tilanne saattaa kesän aikana muuttua :) Joten tämä elämäntilanne ei todellakaan ole ollut esteenä uudelle ihmissuhteelle, itse olen jarrutellut ja halunnut viettää aikaani lasten kanssa ja olla itsekseni.
Ja ilkeilijöille, yh-äidilläkin on varaa valita niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin täällä katkeroituneiden peräkammaripoikien mielestä :)- Kuvittelet
vain että ne "jarruttelemasi" miehet haluavat sinulta suhdetta. Ne haluavat tasan tarkkaa panoseuraa.
- Käytetty nainen
kelpaa vain panoseuraksi!
- 54543543
Mikä on "panoseuralaismies"? Olet muuten vitun tyhmä. Jatka "panoseuralaismiesten" kanssa nussimista, vanha pieru!
- mopomies74
Katso iskurista itellesi mies. siä on hyviä.ja vapaita esim motoristi. hän on hyvä. Kyseinen on mun kaveri ja sinkku.pitää tosipaljon lapsista. ota häneen yhteyttä. olen varma että et pety.
- 14+20
tosi no-life ihminen etsiäkseen viestejä vuosien takaa vain löytääkseen uusia provoja.
Olen minäkin kotona la-iltana.Ja tuhlaan ainutlaatuista elämääni surffailemalla netissä. Mutta en todellakaan lähtisi kaivelemaan joitakin vuosikausien takaisia viestejä vain provoillakseni. Surfaan täällä ( ja muutamalla muulla ihan eri tyylisellä palstalla) aikani ja sitten keksin jotain parempaa tekemistä tai menen nukkumaan. - Anonyymi
Miksi Anniina ;Maukonen joutui isänsä raiskaamaksi jo syntyessään`?
- Anonyymi
Kannarraa sopia ensin lasten isän kanssa yhteishuollosta, lapsen asumisesta myös isällä, ei elatusapua isältä.. Sit voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Menopanoilla tulevaisuutensa voi toki myös tuhota. Sitten ei muuten riitä rahatkaan. Fakta.
- Anonyymi
Olen laittanut merkille, että eräässä deittiäpissä ei ainakaan kannata odottaa mitään vakavampaa. Aivan sama mitä siinä ukkelin profiilissa lukee tai mitä omassa lukee.. Porukka haluaa ilmeisesti vain suklaakoristeet kermakakusta. Tämän kun tiedostaa ja et on ihan yleinen ongelma, niin ei tarvitse liian usein meikkejä pyyhkiä itkuisista silmistä. Toivottavasti löydät vielä etsimäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172891Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731595Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1791121Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771116Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144975