Osamaksulla ja lesingrahoituksella hankittuja ajoneuvoja on alkanut kadota ja löytyy usein poltettuna.
Poliisi ja vakuutusyhtiöt ovat tehostaneet vakuutuspetosten tutkintaa laman myötä.
Laman merkit
vakuutuspetos
3
1180
Vastaukset
- pulassa, niin muutkin
ei mee mikään kaupax...rikos ei silti kannata, uskokaa kansalaiset, ettei käy huonosti. terveisin k.ekkonen
- Nimetön
Miksikähän tähän viestiketjuun ei ole paljoakaan vastattu...No jos satut olemaan leasingautosi itse polttanut niin sinuthan saadaan selville kun tänne kirjoittelet ja leveilet asialla,joten pysy vaan oman autosi polttaja tai varastuttaja visusti piilossa ettet vaan paljastu! Senki SUTKI ,,linnaan joutaisit!!!!!!
- hätää
Kyllä se onnistuu kun sen suunnittelee hyvin tai sit teettää alihankintana osaavilla.. niitähän löytyy kun Gooklaa oikeita asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820