tarja juvonen -onko kokemuksia

heesuli

Olen aikeissa mennä kasojenkototukseen ja ajatellut Tarja Juvosta. Millaisia kokemuksia teillä on hänen toimenpiteistään? Ovatko onnistuneita vai jäikö jokin asia harmittamaan? Olisi samalla hyvä kuulla kokemuksia muistakin sillä tässä on vielä lopullinen päätös tekemättä.

14

6959

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heesuli

      Niin, anteeksi kirjoitusvirhe. Kysymys oli siis kasvojenkohotuksesta/faceliftingistä.

      • Anonyymi

        No joha nä aattelin... ;)

        Mutta voiko tällasiin kohotuksiin yleensä luottaa ja lääkäreihin. Onko oikea lääkäri ja kirurgi?


    • Vinkkaja
      • kenelläkään

        kokemuksia hänestä? Kiinnostaa minuakin, joka en ole ketjun aloittaja. Varsinkin, kun joku kirjoitti huonosta facelift kokemuksestaan, jossa tulos katosi jo puolessa vuodessa. Itsellänikin kallis otsankohotus on puolen vuoden kuluttua arpineen muisto vain, samalla lailla ovat kulmat laskeutuneet kuin ennenkin joten ainoa asia joka kohosi oli kirurgin ennestään hulppea elintaso...


      • heesuli
        kenelläkään kirjoitti:

        kokemuksia hänestä? Kiinnostaa minuakin, joka en ole ketjun aloittaja. Varsinkin, kun joku kirjoitti huonosta facelift kokemuksestaan, jossa tulos katosi jo puolessa vuodessa. Itsellänikin kallis otsankohotus on puolen vuoden kuluttua arpineen muisto vain, samalla lailla ovat kulmat laskeutuneet kuin ennenkin joten ainoa asia joka kohosi oli kirurgin ennestään hulppea elintaso...

        Ymmärsinkö oikein, että siis Juvonen teki sinulle ko. toimenpiteen?


      • valitse laatu, valitse turv...
        heesuli kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, että siis Juvonen teki sinulle ko. toimenpiteen?

        Nortti ja siksi mietinkin tarkkaan kenelle menen faceliftiin kun tarvetta ilmenee


      • menossa itsekin
        kenelläkään kirjoitti:

        kokemuksia hänestä? Kiinnostaa minuakin, joka en ole ketjun aloittaja. Varsinkin, kun joku kirjoitti huonosta facelift kokemuksestaan, jossa tulos katosi jo puolessa vuodessa. Itsellänikin kallis otsankohotus on puolen vuoden kuluttua arpineen muisto vain, samalla lailla ovat kulmat laskeutuneet kuin ennenkin joten ainoa asia joka kohosi oli kirurgin ennestään hulppea elintaso...

        Mun kaverini 57v mies ja hyvin roikkuva iho kasvoissa kävi Tarja Juvosen vastaanotolla ja kasvojen kohotuksessa ja oli todella hyvin tehty ja turvotuksen laskettua kuin 30v poika. Olin todella ihmeissäni ja ensi kertaa näin jonkun tutun, joka oli näin käsitelty. Tarja ei ainoastaan kiristänyt ihoa, vaan lyhensi myös poskilihakset, koska niiden kasvu vanhemmiten aiheuttaa vanhan ulkonäön myös. Mielestäni tulos oli niin hyvä, että menen itse (kohta 50v äijä) samalle kaunistumaan ;)


      • jekksi
        menossa itsekin kirjoitti:

        Mun kaverini 57v mies ja hyvin roikkuva iho kasvoissa kävi Tarja Juvosen vastaanotolla ja kasvojen kohotuksessa ja oli todella hyvin tehty ja turvotuksen laskettua kuin 30v poika. Olin todella ihmeissäni ja ensi kertaa näin jonkun tutun, joka oli näin käsitelty. Tarja ei ainoastaan kiristänyt ihoa, vaan lyhensi myös poskilihakset, koska niiden kasvu vanhemmiten aiheuttaa vanhan ulkonäön myös. Mielestäni tulos oli niin hyvä, että menen itse (kohta 50v äijä) samalle kaunistumaan ;)

        Olen miettinyt myös Tarja Juvosta (keskikasvojen kohotus ja/tai alaluomileikkaus), onko kellään jakaa kokemuksia kyseisestä plastiikkakirurgista?


      • Kumma juttu
        menossa itsekin kirjoitti:

        Mun kaverini 57v mies ja hyvin roikkuva iho kasvoissa kävi Tarja Juvosen vastaanotolla ja kasvojen kohotuksessa ja oli todella hyvin tehty ja turvotuksen laskettua kuin 30v poika. Olin todella ihmeissäni ja ensi kertaa näin jonkun tutun, joka oli näin käsitelty. Tarja ei ainoastaan kiristänyt ihoa, vaan lyhensi myös poskilihakset, koska niiden kasvu vanhemmiten aiheuttaa vanhan ulkonäön myös. Mielestäni tulos oli niin hyvä, että menen itse (kohta 50v äijä) samalle kaunistumaan ;)

        Niin, kumma juttu, nimittäin se, että Tarja ei tee miesten kasvojen kohotuksia.
        Kukas täällä kirjoittelee???


      • harkinnassa
        Kumma juttu kirjoitti:

        Niin, kumma juttu, nimittäin se, että Tarja ei tee miesten kasvojen kohotuksia.
        Kukas täällä kirjoittelee???

        Mistä tiedät, ettei Juvonen tee miesten kasvokototuksia?


    • Rut

      Olen käynyt Tarja Juvosella sekä silmäluomileikkakuksissa että face-liftissä. Todella onnistunut lopputulos! Suosittelen lämpimästi. Sitä paitsi Tarja Juvonen henkilönä ja hänen avustajinsa ovat aivan loisto tyyppejä! Osaavia, ystävällisiä, empaattisia. Arvosana 10

      • Vielä kerran

        Olen käynyt Tarjalla face-liftissä ja yläluomileikkauksessa vuosia sitten ja nyt olen menossa uudelleen. Onkohan kukaan käynyt Tarjalla näissä toimenpiteissä ihan viime aikoina? Menetelmät varmaan ovat muuttuneet ja uusia lääkäreitä on pilvin pimein. Olisi kiva kuulla viime aikojen kokemuksia.


      • Anonyymi

        Tarja leikkasi taannoin korvani. Hän on ihan 10+ -kirurgi. Jospa uskaltautuisin faceliftiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja leikkasi taannoin korvani. Hän on ihan 10 -kirurgi. Jospa uskaltautuisin faceliftiin.

        Vieläkö Tarja toimii plastiikkakirurgina? Hänellähän on ikää...
        Minulle tehnyt aikoinaan silmäluomileikkauksen ja myöhemmin kasvojen kohotuksen. Ihana ihminen ja hyvä lääkäri oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe