Olen aikeissa mennä kasojenkototukseen ja ajatellut Tarja Juvosta. Millaisia kokemuksia teillä on hänen toimenpiteistään? Ovatko onnistuneita vai jäikö jokin asia harmittamaan? Olisi samalla hyvä kuulla kokemuksia muistakin sillä tässä on vielä lopullinen päätös tekemättä.
tarja juvonen -onko kokemuksia
14
7192
Vastaukset
- heesuli
Niin, anteeksi kirjoitusvirhe. Kysymys oli siis kasvojenkohotuksesta/faceliftingistä.
- Anonyymi
No joha nä aattelin... ;)
Mutta voiko tällasiin kohotuksiin yleensä luottaa ja lääkäreihin. Onko oikea lääkäri ja kirurgi?
- Vinkkaja
- kenelläkään
kokemuksia hänestä? Kiinnostaa minuakin, joka en ole ketjun aloittaja. Varsinkin, kun joku kirjoitti huonosta facelift kokemuksestaan, jossa tulos katosi jo puolessa vuodessa. Itsellänikin kallis otsankohotus on puolen vuoden kuluttua arpineen muisto vain, samalla lailla ovat kulmat laskeutuneet kuin ennenkin joten ainoa asia joka kohosi oli kirurgin ennestään hulppea elintaso...
- heesuli
kenelläkään kirjoitti:
kokemuksia hänestä? Kiinnostaa minuakin, joka en ole ketjun aloittaja. Varsinkin, kun joku kirjoitti huonosta facelift kokemuksestaan, jossa tulos katosi jo puolessa vuodessa. Itsellänikin kallis otsankohotus on puolen vuoden kuluttua arpineen muisto vain, samalla lailla ovat kulmat laskeutuneet kuin ennenkin joten ainoa asia joka kohosi oli kirurgin ennestään hulppea elintaso...
Ymmärsinkö oikein, että siis Juvonen teki sinulle ko. toimenpiteen?
- valitse laatu, valitse turv...
heesuli kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että siis Juvonen teki sinulle ko. toimenpiteen?
Nortti ja siksi mietinkin tarkkaan kenelle menen faceliftiin kun tarvetta ilmenee
- menossa itsekin
kenelläkään kirjoitti:
Mun kaverini 57v mies ja hyvin roikkuva iho kasvoissa kävi Tarja Juvosen vastaanotolla ja kasvojen kohotuksessa ja oli todella hyvin tehty ja turvotuksen laskettua kuin 30v poika. Olin todella ihmeissäni ja ensi kertaa näin jonkun tutun, joka oli näin käsitelty. Tarja ei ainoastaan kiristänyt ihoa, vaan lyhensi myös poskilihakset, koska niiden kasvu vanhemmiten aiheuttaa vanhan ulkonäön myös. Mielestäni tulos oli niin hyvä, että menen itse (kohta 50v äijä) samalle kaunistumaan ;)
- jekksi
menossa itsekin kirjoitti:
Mun kaverini 57v mies ja hyvin roikkuva iho kasvoissa kävi Tarja Juvosen vastaanotolla ja kasvojen kohotuksessa ja oli todella hyvin tehty ja turvotuksen laskettua kuin 30v poika. Olin todella ihmeissäni ja ensi kertaa näin jonkun tutun, joka oli näin käsitelty. Tarja ei ainoastaan kiristänyt ihoa, vaan lyhensi myös poskilihakset, koska niiden kasvu vanhemmiten aiheuttaa vanhan ulkonäön myös. Mielestäni tulos oli niin hyvä, että menen itse (kohta 50v äijä) samalle kaunistumaan ;)
Olen miettinyt myös Tarja Juvosta (keskikasvojen kohotus ja/tai alaluomileikkaus), onko kellään jakaa kokemuksia kyseisestä plastiikkakirurgista?
- Kumma juttu
menossa itsekin kirjoitti:
Niin, kumma juttu, nimittäin se, että Tarja ei tee miesten kasvojen kohotuksia.
Kukas täällä kirjoittelee??? - harkinnassa
Kumma juttu kirjoitti:
Niin, kumma juttu, nimittäin se, että Tarja ei tee miesten kasvojen kohotuksia.
Kukas täällä kirjoittelee???Mistä tiedät, ettei Juvonen tee miesten kasvokototuksia?
- Rut
Olen käynyt Tarja Juvosella sekä silmäluomileikkakuksissa että face-liftissä. Todella onnistunut lopputulos! Suosittelen lämpimästi. Sitä paitsi Tarja Juvonen henkilönä ja hänen avustajinsa ovat aivan loisto tyyppejä! Osaavia, ystävällisiä, empaattisia. Arvosana 10
- Vielä kerran
Olen käynyt Tarjalla face-liftissä ja yläluomileikkauksessa vuosia sitten ja nyt olen menossa uudelleen. Onkohan kukaan käynyt Tarjalla näissä toimenpiteissä ihan viime aikoina? Menetelmät varmaan ovat muuttuneet ja uusia lääkäreitä on pilvin pimein. Olisi kiva kuulla viime aikojen kokemuksia.
- Anonyymi
Tarja leikkasi taannoin korvani. Hän on ihan 10+ -kirurgi. Jospa uskaltautuisin faceliftiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarja leikkasi taannoin korvani. Hän on ihan 10 -kirurgi. Jospa uskaltautuisin faceliftiin.
Vieläkö Tarja toimii plastiikkakirurgina? Hänellähän on ikää...
Minulle tehnyt aikoinaan silmäluomileikkauksen ja myöhemmin kasvojen kohotuksen. Ihana ihminen ja hyvä lääkäri oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983