..huutaa tenkisiä tiedotteita..epätoimivia galleriasivuja ja katoavia huuhaaaloituksia.. alkoipa tämäkin vuosi hyvin.. ei ole ees vuotta 2010 ja meillä on taas jonkinnäköinen ongelma..milleniumin jälkipöräytyskö? HÄ!
tenkisiä tiedotteita
18
464
Vastaukset
- p_dude
tärkeä päivitys toimivuuden takaamiseksi myös jatkossa mikä sotkee,vähä niinku se shampoo pankin juttu,veikkaan mä
..aloituksessa oli sentää kyse bronkasta.. tää pygmi on vihanen VI-HA-NES..VIHA_NEN::: GRRRRRRR
onko ihme jos homma ei toimi jos ei osata edes kirjottaa...
..tuntuu..en tiiä huomasitkos ees tuoss aikaisemmin päivällä oli.. tää pygmi on oikeesti vähä rassaantunu..
pervokki kirjoitti:
..tuntuu..en tiiä huomasitkos ees tuoss aikaisemmin päivällä oli.. tää pygmi on oikeesti vähä rassaantunu..
Hyvinkin voi olla etten huomannu, tää ei oo mun kirkkaimpia päiviäni.
Siis mitä?a-v kirjoitti:
Hyvinkin voi olla etten huomannu, tää ei oo mun kirkkaimpia päiviäni.
Siis mitä?..että mulla oli alotus tänään päivällä bronsoniittia eikä ollu mikään pelkkä linkki.. jonnekin katos kun kävin ulkoilem,assa..ei parane positua huuhaalta..
pervokki kirjoitti:
..että mulla oli alotus tänään päivällä bronsoniittia eikä ollu mikään pelkkä linkki.. jonnekin katos kun kävin ulkoilem,assa..ei parane positua huuhaalta..
joo, näin mä sen. Silleen sitte katosi...?
a-v kirjoitti:
joo, näin mä sen. Silleen sitte katosi...?
..nyt ainakaan näy missään mitään..ei haisuakaan siitä..
pervokki kirjoitti:
..nyt ainakaan näy missään mitään..ei haisuakaan siitä..
ei näy. Mikä se muuten on se bron...?
a-v kirjoitti:
ei näy. Mikä se muuten on se bron...?
..kutsun charles bronson leffapläjäytystä..
pervokki kirjoitti:
Mäkin tykkäsin Bronsonista joskus teininä;)
a-v kirjoitti:
Mäkin tykkäsin Bronsonista joskus teininä;)
..legenda ja niin..no välillä vähän liikaakin palvaan bronkkaa..
- p_dude
pervokki kirjoitti:
on yks parhaista bronsoneista mun mielestä,näin tähä väliin heitettynä
pervokki kirjoitti:
..legenda ja niin..no välillä vähän liikaakin palvaan bronkkaa..
kuka mitäkin palvaa... mä en enää muista miks mä sitä palvasin... en oo aikoihin nähny yhtäkään sen leffaa.
Bronsoniitti muuten kuulostaa ihan joltain taudilta... niinku bronkiitilta;)p_dude kirjoitti:
on yks parhaista bronsoneista mun mielestä,näin tähä väliin heitettynä
..hankin sen kokoelmaani kuitenkin varsin myöhään..mut siel se on..
a-v kirjoitti:
kuka mitäkin palvaa... mä en enää muista miks mä sitä palvasin... en oo aikoihin nähny yhtäkään sen leffaa.
Bronsoniitti muuten kuulostaa ihan joltain taudilta... niinku bronkiitilta;)..kyllä bronsoniitti on dynyä ei sairautta.. kantsii katella..rohkeasti vaan niitä hiukan athattomasti koomisia kasarituotantoakin.. mutta kyllä tyypiltä löytyy vaikka mitä..kokoelmani on vaan vajavainen..
pervokki kirjoitti:
..kyllä bronsoniitti on dynyä ei sairautta.. kantsii katella..rohkeasti vaan niitä hiukan athattomasti koomisia kasarituotantoakin.. mutta kyllä tyypiltä löytyy vaikka mitä..kokoelmani on vaan vajavainen..
ihan huono voinu olla jos kerran aikanaan laittoi oikein teatteriinkin vaivautumaan;)
a-v kirjoitti:
ihan huono voinu olla jos kerran aikanaan laittoi oikein teatteriinkin vaivautumaan;)
..missään nimessä..vain oman tyylinen ja sehän on kans tärkeetä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776