tenkisiä tiedotteita

..huutaa tenkisiä tiedotteita..epätoimivia galleriasivuja ja katoavia huuhaaaloituksia.. alkoipa tämäkin vuosi hyvin.. ei ole ees vuotta 2010 ja meillä on taas jonkinnäköinen ongelma..milleniumin jälkipöräytyskö? HÄ!

18

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

tärkeä päivitys toimivuuden takaamiseksi myös jatkossa mikä sotkee,vähä niinku se shampoo pankin juttu,veikkaan mä

• ..aloituksessa oli sentää kyse bronkasta.. tää pygmi on vihanen VI-HA-NES..VIHA_NEN::: GRRRRRRR

• onko ihme jos homma ei toimi jos ei osata edes kirjottaa...

• ..tuntuu..en tiiä huomasitkos ees tuoss aikaisemmin päivällä oli.. tää pygmi on oikeesti vähä rassaantunu..

• pervokki kirjoitti:

..tuntuu..en tiiä huomasitkos ees tuoss aikaisemmin päivällä oli.. tää pygmi on oikeesti vähä rassaantunu..

Hyvinkin voi olla etten huomannu, tää ei oo mun kirkkaimpia päiviäni.

Siis mitä?

• a-v kirjoitti:

Hyvinkin voi olla etten huomannu, tää ei oo mun kirkkaimpia päiviäni.

Siis mitä?

..että mulla oli alotus tänään päivällä bronsoniittia eikä ollu mikään pelkkä linkki.. jonnekin katos kun kävin ulkoilem,assa..ei parane positua huuhaalta..

• pervokki kirjoitti:

..että mulla oli alotus tänään päivällä bronsoniittia eikä ollu mikään pelkkä linkki.. jonnekin katos kun kävin ulkoilem,assa..ei parane positua huuhaalta..

joo, näin mä sen. Silleen sitte katosi...?

• a-v kirjoitti:

joo, näin mä sen. Silleen sitte katosi...?

..nyt ainakaan näy missään mitään..ei haisuakaan siitä..

• pervokki kirjoitti:

..nyt ainakaan näy missään mitään..ei haisuakaan siitä..

ei näy. Mikä se muuten on se bron...?

• a-v kirjoitti:

ei näy. Mikä se muuten on se bron...?

..kutsun charles bronson leffapläjäytystä..

• pervokki kirjoitti:

Mäkin tykkäsin Bronsonista joskus teininä;)

• a-v kirjoitti:

Mäkin tykkäsin Bronsonista joskus teininä;)

..legenda ja niin..no välillä vähän liikaakin palvaan bronkkaa..

• p_dude
        pervokki kirjoitti:

on yks parhaista bronsoneista mun mielestä,näin tähä väliin heitettynä

• pervokki kirjoitti:

..legenda ja niin..no välillä vähän liikaakin palvaan bronkkaa..

kuka mitäkin palvaa... mä en enää muista miks mä sitä palvasin... en oo aikoihin nähny yhtäkään sen leffaa.

Bronsoniitti muuten kuulostaa ihan joltain taudilta... niinku bronkiitilta;)

• p_dude kirjoitti:

on yks parhaista bronsoneista mun mielestä,näin tähä väliin heitettynä

..hankin sen kokoelmaani kuitenkin varsin myöhään..mut siel se on..

• a-v kirjoitti:

kuka mitäkin palvaa... mä en enää muista miks mä sitä palvasin... en oo aikoihin nähny yhtäkään sen leffaa.

Bronsoniitti muuten kuulostaa ihan joltain taudilta... niinku bronkiitilta;)

..kyllä bronsoniitti on dynyä ei sairautta.. kantsii katella..rohkeasti vaan niitä hiukan athattomasti koomisia kasarituotantoakin.. mutta kyllä tyypiltä löytyy vaikka mitä..kokoelmani on vaan vajavainen..

• pervokki kirjoitti:

..kyllä bronsoniitti on dynyä ei sairautta.. kantsii katella..rohkeasti vaan niitä hiukan athattomasti koomisia kasarituotantoakin.. mutta kyllä tyypiltä löytyy vaikka mitä..kokoelmani on vaan vajavainen..

ihan huono voinu olla jos kerran aikanaan laittoi oikein teatteriinkin vaivautumaan;)

• a-v kirjoitti:

ihan huono voinu olla jos kerran aikanaan laittoi oikein teatteriinkin vaivautumaan;)

..missään nimessä..vain oman tyylinen ja sehän on kans tärkeetä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      277
      14551
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      153
      4018
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3811
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1698
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      397
      1664
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1639
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1326
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1101
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      58
      1061
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      115
      1058
    Aihe