..nyt on pakkasta luvassa.. nyt tarttee kaksinkertaiset saukonnahka-alkkarit karvoineen..kokovartalo turkis turkis sisälle käännettynä.. talvisukat talvikengät paksut housut paksu villapaita takki paksu myös pipo joka kanssa pitäs olla turkista tahi turkishattu..nallukka tietää ja muut karhut ja karhun palvaajat.. se on nyt - 15 astetta eteläänkin..
no ni..pakkasta perkele
40
697
Vastaukset
- Kirppari-Kalle
siinä on etelän immeinen ihmeissään.
aamulla oli -20,5... nyt -14,4... ei siinä pienen ihmisen hyvinvointi paljoo paina kun termostaattia säädetään, tuolla jossain, taivaallisessa pannuhuoneessa.
pervokki kirjoitti:
..päälle ulkoinen ja sisäinen..mitä sitä tipatonta ny?? kun paleltaa..
nöyrtymään ja vaihtamaan nahkatakin toppatakkiin... äärimmäistä...
Uhkaako sun tipaton mennä puihin?a-v kirjoitti:
nöyrtymään ja vaihtamaan nahkatakin toppatakkiin... äärimmäistä...
Uhkaako sun tipaton mennä puihin?..nyt mutta onko siinäkään järkeä..periaatteessa? eikö riitä että harventaa ryyppykertoja.. ottaa vähemmän..tästä eteenpäin eikä vain kuukauden verran? muut lupaukset pitää..kevyempi ruokavalio ja reilu liikunta.. ja ne projektit enempi nihin perehtymistä..
nahkatakin vaihto toppikseen on aina kauhean nöyrtymisen paikka.. nimim.. nahasta tykkääjä-pervokki..pervokki kirjoitti:
..nyt mutta onko siinäkään järkeä..periaatteessa? eikö riitä että harventaa ryyppykertoja.. ottaa vähemmän..tästä eteenpäin eikä vain kuukauden verran? muut lupaukset pitää..kevyempi ruokavalio ja reilu liikunta.. ja ne projektit enempi nihin perehtymistä..
nahkatakin vaihto toppikseen on aina kauhean nöyrtymisen paikka.. nimim.. nahasta tykkääjä-pervokki..mitä tulee tähän nahkatakki/toppatakki vastakkainasetteluun...
Periaatteessa oon sitä mieltä et tuallasia sääntöjä ei ihminen tartte. Sen verran pitää selkärankaa olla että kontrolli pysyy muutenkin. Ja sulla on, kyllä mä tiedän;)a-v kirjoitti:
mitä tulee tähän nahkatakki/toppatakki vastakkainasetteluun...
Periaatteessa oon sitä mieltä et tuallasia sääntöjä ei ihminen tartte. Sen verran pitää selkärankaa olla että kontrolli pysyy muutenkin. Ja sulla on, kyllä mä tiedän;)..selkärankaa sen verran ainakin on että pystyssä pysyy.. ja onhan mullakin toppatakki ihan vaan varmuuden vuoksi ollu nyt jo pitkäötä aikaa ainakin neljä vuotta..tämmösii pakkasia varten..
pervokki kirjoitti:
..selkärankaa sen verran ainakin on että pystyssä pysyy.. ja onhan mullakin toppatakki ihan vaan varmuuden vuoksi ollu nyt jo pitkäötä aikaa ainakin neljä vuotta..tämmösii pakkasia varten..
näissä pakkasissa on; ei tartte käydä tupakalla kovin usein;)
Oikeestaan on toinenkin... josko tää flunssa-aalto vähän hellittäis. Kangistaa se viiiruksenkin;)a-v kirjoitti:
Oikeestaan on toinenkin... josko tää flunssa-aalto vähän hellittäis. Kangistaa se viiiruksenkin;)..mä en tuosta tupakka/talvitupakoinnista tiiä kun niin harvakseltaan poltan.. mutta uutta on että viiruksetkin kangistuvat kylmästä..
- p_dude
a-v kirjoitti:
Oikeestaan on toinenkin... josko tää flunssa-aalto vähän hellittäis. Kangistaa se viiiruksenkin;)kuole -10 asteessa,vai muistanko väärin,täytyy heittää patjat ja vällyt pihalle ja nukkuu soffal
pervokki kirjoitti:
..mä en tuosta tupakka/talvitupakoinnista tiiä kun niin harvakseltaan poltan.. mutta uutta on että viiruksetkin kangistuvat kylmästä..
silleen sanotaan et mitä leudompi talvi, sitä enemmän porukka sairastaa... kai pakkanen tappaa sitte pöpöt.
p_dude kirjoitti:
kuole -10 asteessa,vai muistanko väärin,täytyy heittää patjat ja vällyt pihalle ja nukkuu soffal
soffan pölypunkit, nekö sä säästät kuoliaaksipaleltumiselta?;)
- i-v atte
p_dude kirjoitti:
kuole -10 asteessa,vai muistanko väärin,täytyy heittää patjat ja vällyt pihalle ja nukkuu soffal
pakkanen sitä vähempiaikaa riittää..
Meinasinkin laittaa tuosta aloituksen, et se hyväpuoli pakkasessa on, kun pääsee kaikki siivous"hullut" tuuleettaa pölypunkkejaan ja minä siinä sivussa baariin:) - p_dude
a-v kirjoitti:
soffan pölypunkit, nekö sä säästät kuoliaaksipaleltumiselta?;)
lentää sit huomen tantereelle,täytyy joku pehmee makuupaikka sentää olla ettei jumitu paikat
a-v kirjoitti:
silleen sanotaan et mitä leudompi talvi, sitä enemmän porukka sairastaa... kai pakkanen tappaa sitte pöpöt.
..mitäköhän tuo suana sitten tekee? jos pakkanen tappaa? kuumuusko muhituttaa?..jokatapauksessa lähden nyt saunaan.. morot..
pervokki kirjoitti:
..mitäköhän tuo suana sitten tekee? jos pakkanen tappaa? kuumuusko muhituttaa?..jokatapauksessa lähden nyt saunaan.. morot..
ja hyvät löylyt;)
p_dude kirjoitti:
lentää sit huomen tantereelle,täytyy joku pehmee makuupaikka sentää olla ettei jumitu paikat
ittes mattoon ja kuvittelet olevasi retkellä...;)
- p_dude
a-v kirjoitti:
ittes mattoon ja kuvittelet olevasi retkellä...;)
ei tarvii viedä mitää pihalle,ovet ja ikkunat levällee yöks ja maton sisää maate,aamul ei oo punkin punkkii koko talos,eikä sulaa vettäkää mut on raikast
p_dude kirjoitti:
ei tarvii viedä mitää pihalle,ovet ja ikkunat levällee yöks ja maton sisää maate,aamul ei oo punkin punkkii koko talos,eikä sulaa vettäkää mut on raikast
jotta "putket jäässä"...
Mä en tiedä, kai mä oon sitte hullu mut mä saan hepulin jokakerta kun joku sanoo "putket jäässä"...;) Tietääkseni historiasta ei löydy mitään traumaattisia putketjäässä-kokemuksia.- p_dude
a-v kirjoitti:
jotta "putket jäässä"...
Mä en tiedä, kai mä oon sitte hullu mut mä saan hepulin jokakerta kun joku sanoo "putket jäässä"...;) Tietääkseni historiasta ei löydy mitään traumaattisia putketjäässä-kokemuksia.mul on parin talven ollu talos p****t J****ä mut ei suurempii traumoi oo tullu(en sit kirjottanu putket jäässä ettet saa hepulia,huomasitko ;=)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
jotta "putket jäässä"...
Mä en tiedä, kai mä oon sitte hullu mut mä saan hepulin jokakerta kun joku sanoo "putket jäässä"...;) Tietääkseni historiasta ei löydy mitään traumaattisia putketjäässä-kokemuksia.sulanapitokaapeli niin ei tartte hepuloida siks, et "putket jäässä":)
p_dude kirjoitti:
mul on parin talven ollu talos p****t J****ä mut ei suurempii traumoi oo tullu(en sit kirjottanu putket jäässä ettet saa hepulia,huomasitko ;=)
kovin ajattelevainen!;) Ei ollenkaan tullu hepulia kun et sanonu et putket jäässä;)))
i-v atte kirjoitti:
sulanapitokaapeli niin ei tartte hepuloida siks, et "putket jäässä":)
oo koskaan ollu putket jäässä, tää on joku syvästi (syvältä) filosooffinen juttu;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
oo koskaan ollu putket jäässä, tää on joku syvästi (syvältä) filosooffinen juttu;)
oo siinä toivos, et jäätys niin vois pirauttaa rööriroopen sulattelee?..;)
i-v atte kirjoitti:
oo siinä toivos, et jäätys niin vois pirauttaa rööriroopen sulattelee?..;)
hyyyssss...;)
- i-v atte
missään, kun on tullu tehtyä ulkona oikeita töitä -35c pakkasella...
..työtä juu..pilkkiminen ei ainakaan oo sellasta..kylmä tulee jos jäälle menee..olen toki käyny lumessa pyörii saunasta piitkän matkaa noin - 30 asteen pakkasessa..ja ilman sukkiakin viel..muistan ma..
- i-v atte
pervokki kirjoitti:
..työtä juu..pilkkiminen ei ainakaan oo sellasta..kylmä tulee jos jäälle menee..olen toki käyny lumessa pyörii saunasta piitkän matkaa noin - 30 asteen pakkasessa..ja ilman sukkiakin viel..muistan ma..
tunnettu Hankkijan hommissa, mutta -40c tuntui silti liian kovalle pakkaselle, kun käväisin tuolla Joensuussa samoinhin aikoihin talvella -86-87 niin tuntui heti autosta noustessa, ettei pystynyt edes kunnolla hengittämään..
i-v atte kirjoitti:
tunnettu Hankkijan hommissa, mutta -40c tuntui silti liian kovalle pakkaselle, kun käväisin tuolla Joensuussa samoinhin aikoihin talvella -86-87 niin tuntui heti autosta noustessa, ettei pystynyt edes kunnolla hengittämään..
..oo tainnu kokee - 40 asteen pakkasta.. lähelle pääsin kyllä kun juutuin vuosia sitten grönlantilaiseen teollisuuspakastamoon tiniteqilaaqissa..
kävin hesassa shoppaileen ja tuntui tosiaan kylmä ja mun huomenta viesti hävis tääl kax kertaa
nallukka tietää...;)Pitääkin tästä mennä jäähylle!On pesässä niin lämmin,eikä talviunetkaan maistu...
..herkkäuninen nallukka.. kyllä jos on karvat niiku tuossa profiilikuvassas niin peiton alla kuuma tulee.. jos mä meen saunaan niin meen kytllä jäähylle..ihan tukka märkänäki..
- p_dude
-12 näyttää,lenkilt tulin ja laitoin hellaan tulet nii mikäpä tässä o ollessa
mä pakkasta pelkää.. hyvä varustus vain tärkee tänää saunaan ja saunasta ulos pihalle..ja huomenna lenkille.. antaa tulla vaa pervokki kestää..
- p_dude
pervokki kirjoitti:
mä pakkasta pelkää.. hyvä varustus vain tärkee tänää saunaan ja saunasta ulos pihalle..ja huomenna lenkille.. antaa tulla vaa pervokki kestää..
nii et pääset hankeen vai peräti avanto
p_dude kirjoitti:
nii et pääset hankeen vai peräti avanto
..vain teräviä jäätyneitä heinänkorsia ja pikkukiviä..
- p_dude
pervokki kirjoitti:
..vain teräviä jäätyneitä heinänkorsia ja pikkukiviä..
vähä ikävämpi pyöriä sitte,veikkanpa et jätät väliin täl kertaa
p_dude kirjoitti:
vähä ikävämpi pyöriä sitte,veikkanpa et jätät väliin täl kertaa
..väliin..iho ei kestä..ja luulen että hiukset jäätys kii pakastuneeseen maahan..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566