Ruskea "kitu"vuoto...

Voiko je-pillerin ottamisen jälkeen noin viikko yhdynnästä tulla sellaista ruskeaa, "kitu"vuotoa...(alavatsakipujen kanssa)...?

Eli ei tosiaan mitään runsasta, kunnon "tyhjennysvuotoa" tai kuukautisvuotoa, vaan tuollaista kitu-tiputteluvuotoa...?

Tarkoitin, että voiko tuollaista vuotoa tulla ilman että tod.näk. olisi raskaana ja että se jotenkin liittyisi siihen?
2363
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Taitaa olla ihan normaalia. Je-pilsu pistää kroppaa vähän sekaisin.

Äänestä

Kuten siellä selosteessa lukee, niin kyllä voi. Ei tarvitse merkitä raskautta millään tavalla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kysyy. kirjoitti:

Voiko je-pillerin ottamisen jälkeen noin viikko yhdynnästä tulla sellaista ruskeaa, "kitu"vuotoa...(alavatsakipujen kanssa)...?

Eli ei tosiaan mitään runsasta, kunnon "tyhjennysvuotoa" tai kuukautisvuotoa, vaan tuollaista kitu-tiputteluvuotoa...?

Tarkoitin, että voiko tuollaista vuotoa tulla ilman että tod.näk. olisi raskaana ja että se jotenkin liittyisi siihen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu