piitkä runo lauantaiksi..

..minusta tuntuu ..kun raotan silmien huntuu..kuuta katsellessani.. ojassa maatessani.. kyllä kuulla on silmät ja suu... kasvot ja naama.. ja sen päällä hyppii vihainen laama.. se kuujuustoa rouskuttaa.. astronautille turpaansa louskuttaa.. jos astronautti tästä vihastuu..sylkee laama ja astronautin naama limastuu.. hirnuu laama onnessaan.. antaa jaloillaan iskun ponnekkaan.. mitä kaikkea siis kuussa tapahtuu..niin sitä usein havahtuu..asiaa näin miettimään..

sitten pakko taas pullosta ottaa.. ja varoa vihaista ojarottaa..joka kengätöntä jalkaani järsii.. mutta jos siltä kysyä kärsii.. hei elossa oon vielä.. mitä jalkaani järsit siellä? rotta vastaa vaan..mutta kun kalman haju selvä on.. ja maku loistava.. on taas ajateltava että elämä on itseään toistava..ei kerta tää oo ensimmäinen..kun ojaan sitä kaatuu.. ei tää mikään hauta oo jonne maatuu.. ja tuttu tuo viekas rottakin.. jyrsijä vanha harmaa.. makuaisti myrkyistä menny varmaan.. järsinyt jalkaani ennenkin
luulisin että jalan maku karvas.. kun sekään ei muista.. on mulla puuvarvas..

10

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaasta kaksi

olipa kerran mies
      kukaties erilainen

vain apumies
      alallaan suvereeni kenties

puhutko itsestäs
      oi rakkahain

en
      olen metsien mies

• ..tietää..ken runoilija suuruuden..kenkö? ken?

• Lumitaiga

runosuonen auki, mulla tökkii edelleen, se on kun sama pää joka sää.

• minä paikalla

runoja siis luvassa;((

• ..kyllä mitään vaihtopäitä oo.. ett sillai..

• swl

laitat nuo runosi jonnekin talteen? Tulevillekin sukupolville ihmeteltäväksi..

• ..ehkä teen huuhaarunokirjan muiden lisäksi..

• swl
        pervokki kirjoitti:

..ehkä teen huuhaarunokirjan muiden lisäksi..

että se möisi hyvin, ehkä paremmin kuin muut.. vaikka en muista tiedä..

• sola

..tuli heti tää biisi mieleen..ton sun runon sanat nimittäin sopis tähän ku kuula päähän...tehhääks sillee, et pyyetää noilta oikeudet tohon suomeks ja mää laulan..;)

http://www.youtube.com/watch?v=-dK5cgNS4lg

• ..jos tarkotit runoni? vai tuota biisii?,,saat jokatapauksessa laulaa..sull varmaan parempi lauluaääni..vai meinasitko tuon biiskin kaltasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8997
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      1961
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1779
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1150
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      835
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta