Niin sitä vietiin kuin vietiinkin "vallatonta poikamiestä" vihille. Kaksi vuotta onnistuivat salaamaan seurustelunsa. Paljon onnea hääpäivän johdosta Jenni Haukio 31 v ja Sauli Niinistö 60 v.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 18
Vanhimmat
Onnea vaan Saulille ja Jennille.
Olen aina pitänyt Saulista ja sen tavasta olla eduskunnassa ja julkisuudessa. Hyvää ainesta myös presidentiksi ja karismaakin :)
vois luulla, mutta en tiiä.
uutisen. Varsin viehttävän ovela tapa Saulilla oli pitää ihan viimeiseen asti salassa avioliittoon astuminen :)
tässä olisi uusi presidenttipari, jos Sauli nyt suostuu ehdokkaaksi. Tiedä sitten suostuuko jos heillä on pieniä lapsia. Spekuloidaan vähän lisää että todennäköisesti heillä lapsi silloin on :).
Saulista toivoisin presidenttiä. En sitten lapsista tiedä. Saulillahan niitä jo kyllä on :)
pääsee rouvan tehtyjä ja tulevia tekemisiä riepottelemaan niin saattaa monen mummon mielipide Saulista pressana muuttua
lehdistö kohtelee nuortaparia inhimillisesti.
Iltasanomissa oli ainakin ihan positiivista juttua nuoresta rouvasta.
Jenni Haukion harrastuksia ovat olleet runot ja musiikki. Hän on laulanut kuorossa ja soittanut vuosikausia harmonikkaa. Nuorempana hän on harrastanut aktiivisesti yleisurheilua ja valmentamista.
miehenä tiedät missä jamassa on vanhusten huolto tässä maassa 20 vuoden kuluttua. Omaishoitaja voi olla silloin vanhuksen ainoa pelastus.
Tässä mietiskelen mimmosta olisi jos mulla olis nyt melkein ysikymppinen puoliso :/
kiva olla muksuilla leikkikaveri?
on sen verran paljon että heidän on täytynyt siitä keskustella kauan ja hartaasti. Tiedä sitten ovatko sopineet ettei nuorikon tarvitse omaishoitajaksi jäädä jos vointi heikkenee kovastikin.
Sauli näyttää nyt hyväkuntoiselta ja onhan hän harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Muistaakseni hän myös tupakoi ja se kyllä heikentää hänen vointiaan kymmenen-viidentoista vuoden kuluttua. Tupakointi lisää myös potenssiongelmia. Kun rouva on kymmenen vuoden päästä vasta 41 v - nainen parhaimmassa iässä - ongelmilta ei voine välttyä.
Ikävää tietysti spekuloida tämmösillä asioilla kun ovat tuore aviopari, mutta tosiasioilta ei voi ummistaa silmiään.
satumainen tarina, lapset äitiään vanhempia.
raskaana tai rahan perässä tai julkisuuden kaipuu? Ihmismieli on arvaamaton.
käväisi minunkin mielessä :). Kun eivät perinteisesti ensin kihlauksesta ilmoittaneet.
ei ikää katso :). Rakastavat toisiaan kun näin rohkean askeleen ovat elämässään ottaneet. Elämässä voi elää myös tässä ja nyt eikä huolehtia liikaa tulevasta.
nuorelleparille :)) Rakkaus ei tunne rajoja eikä sitä voi kieltää, ei käskeä. Olisi Sauli minullekin kelvannut :)
Kun se rakkaus kohdalle kolahtaa siinä ei kysytä rajoja, ikää eikä lupaa.
Vai olis Sauli sullekin kelvannut :). Sun olis pitänyt aikasemmin tehdä jotain. Ei Sauli sua sieltä löytänyt. Nyt lienee myöhäistä ;(.
näin kertoo 'hyvin tietävä lähde'.
Saulin pitää varoa jäällä, taitoluistimien piikit voi heittää miehen pyllylleen :).
Täytyypä vähän vilkuilla EM taitoluistelukilpalujen avajaisia mimmosia piruetteja ja hyppyjä hän Susanna Rahkamon kanssa esittää :).