Onnea Sauli

Niin sitä vietiin kuin vietiinkin "vallatonta poikamiestä" vihille. Kaksi vuotta onnistuivat salaamaan seurustelunsa. Paljon onnea hääpäivän johdosta Jenni Haukio 31 v ja Sauli Niinistö 60 v.

27

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Maiggu-

      Onnea vaan Saulille ja Jennille.

      Olen aina pitänyt Saulista ja sen tavasta olla eduskunnassa ja julkisuudessa. Hyvää ainesta myös presidentiksi ja karismaakin :)

      • -Maiggu-

        vois luulla, mutta en tiiä.


      • -Maiggu-

        uutisen. Varsin viehttävän ovela tapa Saulilla oli pitää ihan viimeiseen asti salassa avioliittoon astuminen :)


      • tässä olisi uusi presidenttipari, jos Sauli nyt suostuu ehdokkaaksi. Tiedä sitten suostuuko jos heillä on pieniä lapsia. Spekuloidaan vähän lisää että todennäköisesti heillä lapsi silloin on :).


      • -Maiggu-
        Mariet kirjoitti:

        tässä olisi uusi presidenttipari, jos Sauli nyt suostuu ehdokkaaksi. Tiedä sitten suostuuko jos heillä on pieniä lapsia. Spekuloidaan vähän lisää että todennäköisesti heillä lapsi silloin on :).

        Saulista toivoisin presidenttiä. En sitten lapsista tiedä. Saulillahan niitä jo kyllä on :)


      • lehdistö
        Mariet kirjoitti:

        tässä olisi uusi presidenttipari, jos Sauli nyt suostuu ehdokkaaksi. Tiedä sitten suostuuko jos heillä on pieniä lapsia. Spekuloidaan vähän lisää että todennäköisesti heillä lapsi silloin on :).

        pääsee rouvan tehtyjä ja tulevia tekemisiä riepottelemaan niin saattaa monen mummon mielipide Saulista pressana muuttua


      • lehdistö kirjoitti:

        pääsee rouvan tehtyjä ja tulevia tekemisiä riepottelemaan niin saattaa monen mummon mielipide Saulista pressana muuttua

        lehdistö kohtelee nuortaparia inhimillisesti.
        Iltasanomissa oli ainakin ihan positiivista juttua nuoresta rouvasta.

        Jenni Haukion harrastuksia ovat olleet runot ja musiikki. Hän on laulanut kuorossa ja soittanut vuosikausia harmonikkaa. Nuorempana hän on harrastanut aktiivisesti yleisurheilua ja valmentamista.


    • kauaskatseisena

      miehenä tiedät missä jamassa on vanhusten huolto tässä maassa 20 vuoden kuluttua. Omaishoitaja voi olla silloin vanhuksen ainoa pelastus.
      Tässä mietiskelen mimmosta olisi jos mulla olis nyt melkein ysikymppinen puoliso :/

      • kaukaakatsasteleva

        kiva olla muksuilla leikkikaveri?


      • on sen verran paljon että heidän on täytynyt siitä keskustella kauan ja hartaasti. Tiedä sitten ovatko sopineet ettei nuorikon tarvitse omaishoitajaksi jäädä jos vointi heikkenee kovastikin.
        Sauli näyttää nyt hyväkuntoiselta ja onhan hän harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Muistaakseni hän myös tupakoi ja se kyllä heikentää hänen vointiaan kymmenen-viidentoista vuoden kuluttua. Tupakointi lisää myös potenssiongelmia. Kun rouva on kymmenen vuoden päästä vasta 41 v - nainen parhaimmassa iässä - ongelmilta ei voine välttyä.

        Ikävää tietysti spekuloida tämmösillä asioilla kun ovat tuore aviopari, mutta tosiasioilta ei voi ummistaa silmiään.


      • sinunjaminun
        kaukaakatsasteleva kirjoitti:

        kiva olla muksuilla leikkikaveri?

        satumainen tarina, lapset äitiään vanhempia.


      • se on
        Mariet kirjoitti:

        on sen verran paljon että heidän on täytynyt siitä keskustella kauan ja hartaasti. Tiedä sitten ovatko sopineet ettei nuorikon tarvitse omaishoitajaksi jäädä jos vointi heikkenee kovastikin.
        Sauli näyttää nyt hyväkuntoiselta ja onhan hän harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Muistaakseni hän myös tupakoi ja se kyllä heikentää hänen vointiaan kymmenen-viidentoista vuoden kuluttua. Tupakointi lisää myös potenssiongelmia. Kun rouva on kymmenen vuoden päästä vasta 41 v - nainen parhaimmassa iässä - ongelmilta ei voine välttyä.

        Ikävää tietysti spekuloida tämmösillä asioilla kun ovat tuore aviopari, mutta tosiasioilta ei voi ummistaa silmiään.

        raskaana tai rahan perässä tai julkisuuden kaipuu? Ihmismieli on arvaamaton.


      • se on kirjoitti:

        raskaana tai rahan perässä tai julkisuuden kaipuu? Ihmismieli on arvaamaton.

        käväisi minunkin mielessä :). Kun eivät perinteisesti ensin kihlauksesta ilmoittaneet.


      • ei ikää katso :). Rakastavat toisiaan kun näin rohkean askeleen ovat elämässään ottaneet. Elämässä voi elää myös tässä ja nyt eikä huolehtia liikaa tulevasta.


    • nuorelleparille :)) Rakkaus ei tunne rajoja eikä sitä voi kieltää, ei käskeä. Olisi Sauli minullekin kelvannut :)

      • Kun se rakkaus kohdalle kolahtaa siinä ei kysytä rajoja, ikää eikä lupaa.

        Vai olis Sauli sullekin kelvannut :). Sun olis pitänyt aikasemmin tehdä jotain. Ei Sauli sua sieltä löytänyt. Nyt lienee myöhäistä ;(.


    • pakkia nuoruusvuosiin

      näin kertoo 'hyvin tietävä lähde'.

      • Saulin pitää varoa jäällä, taitoluistimien piikit voi heittää miehen pyllylleen :).
        Täytyypä vähän vilkuilla EM taitoluistelukilpalujen avajaisia mimmosia piruetteja ja hyppyjä hän Susanna Rahkamon kanssa esittää :).


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe