Minun kohdallani on niin, että uskon joka toinen päivä ja epäilen joka toinen päivä.
Vaikka ikää on jo "ehtoon puolella" ja uskoani olen koko elämäni pyrkinyt pitämään yllä, niin järki sanoo muuta.
Minulle on turha sanoa, että rukoile ym. Sen verran elämässäni olen uskoa yrittänyt yllä pitää ja raamattua tutkinut, ettei se enää tehoa.
Kun vääjäämättä kuolema lähestyy ja järkeni sanoo, että elämää sen jälkeen = mahdottomuus, haluan todisteita!
Valokuva kummituksesta tai jotain muuta... Ihan mitä vaan, että tietäisin tämän jatkuvan.
Usko ei enää riitä. Pelko pyrkii tilalle. Tähänkö kaikki jää. Oliko kaikki turhaa?
Pelkään kuolemaa
26
1535
Vastaukset
- Unelma
Täällä kaikki on turhaa, mutta sen jälkeen alkaa elämä, joka jatkuu ikuisuuden.
- Niinhän...
sitä sanotaan ja niin se taitaa tosiaan ollakkin...ruumis kuolee mutta henki elää ikuisesti! En usko että itse kuolemassa on mitään pelättävää...
- Ja sitten tuomio
Ensimmäinen valhe oli "Ette suinkaan kuole!"
Keskity nykyhetkeen, siinä on se etsimäsi ikuisuusaspekti. Unohda menneet äläkä hermostu tulevaisista. Lepää ikuisessa nykyhetkessä...
Matteuksen evankeliumi:
6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?Matteuksen evankeliumi:
6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
- sappua
Minkä sitä epäuskolleen mahtaa, mutta voin kuitenkin sanoa, että kuolemaa ei edes ole.
Se mikä on kuolemanpelkoa, on itse asiassa ruumiistaan luopumisen pelkoa.
Kun ymmärtää, että aineellinen ruumiimme on vain toisarvoinen asia todellisuuden rinnalla, niin silloin saattaa tuntea iloa siitä, että yksi vaihe on kohta ohitettu ja pääsee lepäämään elämän koettelemuksista.- väärällä puolella
pääsee lepäämään... entäs jos joutuukin helvettiin.
- Aritta
väärällä puolella kirjoitti:
pääsee lepäämään... entäs jos joutuukin helvettiin.
Helvettiä ei ole.
- Usko pois!
Usko Herraan Jeesukseen, niin Sinä Pelastut.
Jos et usko, sano se Jeesukselle - sano, että haluaisit uskoa, mutta kun et usko - Herra Jeesus tule sydämeeni niin, että sen tiedän.
siitä se usko alkaa. Usko pois - saat rauhan sydämeesi! - Yksinkertaisesti näin
Pyydä vain yksinkertaisesti, että Jeesus tulee sydämeesi siitä se usko alkaa - ei järjellä vaan uskolla.
- huono.
vaan kun ei mitään tapahdu??? sama kurja syntinen olen vieläkin, synti hallitsee minua yhä
vaikka olen apua pyytänyt. - Aritta
huono. kirjoitti:
vaan kun ei mitään tapahdu??? sama kurja syntinen olen vieläkin, synti hallitsee minua yhä
vaikka olen apua pyytänyt.että nuorena kun tulin uskoon ja rukoilin Jeesusta eikä mitään tapahtunut vaikka monet väittivät saaneensa ihmeellisiä kokemuksia niin minulle vastattiin että en tunnustanut syntejäni. En nyt muista miten tein silloin mutta tänään olen sitä mieltä ettei syntiä ole.
Sinä olet tunnustanut olemattomat syntisi mutta sittenkään ei tapahdu mitään. Tiedätkö miksi? Sinun ei ole tarkoitus olla uskossa tässä elämässä vaan sinun on jatkettava eteenpäin. Uskossa oleminen on vain yksi kaikesta siitä mitä olemme matkallamme ykseyteen.
Lopeta itsesi aliarvioiminen ja muista että olet mahtava olento. Sinulla on myös kanssaluomisen kyky. Olet osa Jumalaa.
- kokija
Voi ottaa tarkasteltavaksi pelon. Mikä on sen laatu. Kun sitä tutkii, niin huomaa että se ei kykene pysymään nykyhetkessä. Se suuntautuu aina joko menneisyyteen tai tulevaisuuteen. Sitä ei ole koskaan nyt. Tämä on avain pelon poistoon.
Kun on uppoutunut riittävän intensiivisesti nykyhetkeen joka on ainoa hetki mikä voi koskaan olla, niin pelot poistuvat ehdottoman varmasti. Nyt-hetki sulattaa ne. Tämä hetki on aina paras hetki mitä voi koskaan olla. Tämä on paras hetki, juuri nyt.
Rakkaus pysyy nykyhetkessä. Eilinen on mielikuvitusta, tuleva on mielikuvitusta, nyt -hetki on ainut todellisuus.
Usko ja epäily, mitä ne ovat? Ne ovat toistensa vastakohtia, pelkkiä mentaalisia kuvia. Ne syntyvät ajatuksista. Niissä ei ole todellisuutta. Kun astuu uskon ja epäilyn tuolle puolen juuri tähän hetkeen, niin mitä tapahtuu? Syntyy tietoisuus nykyhetkestä. Nyt-hetkessä on turvallista, ilman mentaalisia kuvia, ilman ajatuksia. - zigi
Kuulepa, on tosi ymmärrettävää, että saatana aina on ottamassa sen pois mitä Pyhä Henki on kylvänyt, eli hyvän.
Aina kuiskuttamassa, ettei ole pelastettu jne. jne. ei ne ole tuntemattomia kenellekään uskovalle.
Ja järkikin aina on sotimassa sitä vastaan mikä on totuus.
Ja totuus löytyy Jumalan sanasta, me vaan ollaan tässä syntisessä maailmassa aina eletty, eikä oteta sanaa niin vastaan kuin se on kirjoitettu.
2 Kor 10:5 Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
Kun otamme sanan juuri niin kuin se on eikä aleta siitä olemaan eri mieltä, niin taistelua on vähemmän ja sammuu.
Perkele nyt ihmisen ehtoopuolella haluaa uskotella ja pelotella tietenkin ettei mitään olekaan ja saa toisen pelkäämään ja tosissaan nauttii siitä. Yrittää eksyttää aina, sillä se on alusta saakka ollut varas, tuhoaja ja tappaja, valehtelija.
Lue vain ystäväiseni sanaa ja oikein syö sitä niin saat rauhan. Jeesus sinua runsaasti siunatkoon ja antakoon sinulle täydellisen rauhansa Hänessä. koska jokainen kokemus on arvokas.
Kuoleman pelko on inhimmillinen, mutta turha. Sellaista ei kannata pelätä, jolle ei kuitenkaan mitään voi.
Kokemukset ovat tärkeitä ja ns. kuoleman jälkeen näitä kokemuksia selvitellään. Sellainen tämä maailma on, tänne jäävät läheiset surevat, ei lähtijä.- eet teri
oikeastaan sitä ei edes ole, on vain olosuhteiden muutos.
Usko jälleensyntymiseen ja karman lakiin poistaa täysin kuoleman pelon.
Tietenkin toivoisi että lähtö olisi varsin kivuton(ns saappaat jalassa) mitä se ei suinkaan aina ole. - Leme
Uskon minä. Ja muuten myös pelko loppuu.
- Atte isti
helvetin sekopäät, jotka uskovat karmaan ja jälleensyntymiseen,
voisi hankkia jonkinlaista lääkitystä? Nimittäin vain täysin todellisuudesta
vieraantuneet kahjot uskovat mokomaan sontaan
(eräs sekopää nimeltään Aritta varoittavana esimerkkinä).
Eli tunkekaapa se kuoleman jälkeinen elämänne syvälle perseeseenne ja jatkakaa haihatteluanne muualla!
Ja ei, kuoleman jälkeen ei ole elämää. Deal with it.- zigi
Sai taas hyvä naurut heti aamusta, kun luin viestisi:)
Tosi virkistävä kannanotto DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Syksyn Lehti
Tämä uskonnollinen video kertoo syksyn viime lehden tarinan ja siitä voisi olla sinulle apua. Vaimo sanoi videota pelottavaksi. Miten sinä mahdat sen kokea? Viimeiset 30 sek ovat videossa kaikkein tärkeimmät! Klikkaa linkkiä ala:
http://www.youtube.com/watch?v=fsqy9F1pVzg - epä- uskoinen
Kiitoksia teille runsaista vastauksista. En vaan nyt saanut sitä vastausta, mitä hain.
Kuten jo aloitus viestissäni sanoin, Minulle on turha sanoa, rukoile ym. Sen verran elämässäni olen uskoa yrittänyt ylläpitää ja raamattua tutkinut, ettei se enään tehoa, tarkoitin sitä.
Olen jo eläkeiässä. Koko ikäni ollut uskossa ja tehnyt työtä seurakunnassani yli 40 vuotta. Olen nähnyt ja kuullut paljon, sellaistakin, mitä ei olisi pitänyt, tuo on saanut minut miettimään uskon asioita uudelleen.
Se mihin uskon, on enää kourallinen, verrattuna siihen, mitä uskoni oli kun olin nuori ja sinisilmäinen.
Olen aina rakastanut dokumentti-ohjelmia ja lukenut paljon Tieteen kuvalehteä ja kuunnellut uutisia. Pysynyt mukana ajan hermolla ja oppinut ajattelemaan itsenäisesti.
Usko ja Raamatun sanoma on kaunista, siihen pitäisi pyrkiä. Mutta elämä on totta ja sen rinnalla uskonto on satua. Oikeasti.
Jumala antoi minulle kaiken. Ravistelikin aikoinaan uskoani, mutta sitten sain nähdä ja kuulla ja lopuksi ymmärtää uskonnon mielettömyyden. Se valta, minkä uskonto pitää sisällään ja saa ihmiset nöyränä palvelemaan seurakuntaansa ja kuvittelemaan... todellakin, asioita, joilla ei ole totuutta.
Voi miten kauniisti pappi saarnaa. Mikä suuremmoinen paikka taivaassa meitä odottaa. Miten Jeesus meidät kaikki pelasti.
... Ja miten nuo sanomat ovat saaneet alkuunsa ja minkä takia aikoinaan uskonto luotiin.
Miettikää, Miksi raamattu oikeasti kirjoitettiin.
Olen pahoillani, että kerroin näin. Minulle kaikki vain on enää totta.
Toki saatte uskoa, uskonto on turvaa luova ilmapiiri. Uskonnolla on kauniit siivet ja ne kantaa pitkälle.
Minulla oli hidas, mutta varma lasku.- ;;;;;;;
http://www.netikka.net/mpeltonen/rajakokemus.htm
Tästä on kirjoitettu kirjakin(englanniksi)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0595219063/ref=nosim/neardeathexpe-20
Eräs hämmästyttävä tapaus
Atlantassa rajatapauksia tutkiva kardiologi Michael Sabomkin törmäsi tapaukseen, joka hämmästytti tutkijoita ja lääkäreitä. Kyseessä oli tunnettu laulaja ja lauluntekijä Pam Reynolds. Hänellä oli todettu pahanlaatuinen pullistuma aivovaltimossa erittäin vaikeassa paikassa aivojen alaosassa. Lääkäri piti tilannetta toivottomana, mutta Pam meni kuitenkin Barrow'n neurologisen instituutin sairaalaan Phoenixiin, jossa neurokirurgi Robert Spetzler - huonosta ennusteesta huolimatta - päätti leikata hänet. Leikkaus oli poikkeuksellinen: potilaan ruumiinlämpö laskettiin 10 ja 15 asteen välille, sydän ja hengitys pysäytettiin ja veri siirrettiin sydän-keuhkokoneeseen. Hän oli siis kliinisesti kuollut koko tunnin kestävän leikkauksen ajan. Spetzler selvitti menetelmää:
"Aivot pitää saada pysähtymään. Ei riitä, että ne nukkuvat vaan metabolisen toiminnan pitää lakata. Kaikki ruumiin mitattavat toiminnot häviävät kokonaan. Ei ole enää mitään hermostollista toimintaa. .... Ennen leikkausta potilas nukutetaan, silmät teipataan kiinni, korviin pannaan pienet laitteet, jotka tarkkailevat aivoja. Sitten potilas peitetään kokonaan - näkyviin jää ainoastaan leikkausalue. "
Potilas itse kertoo:
"En muista leikkaussalia enkä muista nähneeni tri Spetzleriä...Eräs hänen kollegoistaan oli luonani. Sen jälkeen ..ei mitään. Ei yhtään mitään. Sitten kuulin äänen. Se oli epämiellyttävä ... kerrassaan kammottava. Se toi mieleen hammalääkärillä käynnin. Muistan, että päätäni kihelmöi ja putkahdin ulos pääni yläosasta. Sitten katsoin alas ruumistani. Tiesin, että se oli ruumiini, mutta en välittänyt .... Muistan instrumentin, joka lääkärillä oli kädessään. Se muistutti sähköhammasharjani runkoa. Olin luullut, että kallo avataan sahalla, sillä olin kuullut sanottavan 'saha'. Se, mitä näin, näytti kuitenkin enemmän poralta. Siinä oli pieniä päitä, joita pidettiin kotelossa, joka näytti isäni hylsyavainkotelolta. Muistan kuulleeni naisen äänen: 'Valtimot ovat liian pieniä ... koeta toiselta puolelta'. Ihmettelin, miksi he yrittävät laskea verta reisivaltimostani, koska kyseessä oli aivoleikkaus."
Kertomus näytti vastaavan tarkasti leikkaussalin tapahtumia. Leikkauksessa käytetty moderni luusahakin oli juuri sellainen, miksi Pam sen kuvaili, vaikka edes kaikki tutkijat eivät tienneet, miltä se tarkalleen näytti. Spetzler kommentoi asiaa:
"En usko, että hänen havaintonsa perustuivat siihen, mitä hän näki tullessaan leikkaussaliin. Esim. pora ja muut esineet olivat peitossa pakkauksessaan. Ne avataan vasta kun potilas on täysin unessa, jotta ympäristö pysyy täysin steriilinä."
Sitäpaitsi Pam kuuli myös Spetzlerin ja kirurgin välisen keskustelun, - näiden yrittäessä asentaa sydän-keuhkokonetta hänen jalkoihinsa - vaikka oli tilassa, jossa ei voi havainnoida eikä kuulla. Lisäksi hänellä oli korvissaan raksuttavat laitteet, jotka olisivat haitanneet kuulemista, jos hän olisi siihen kyennyt. Spetzlerin mukaan tämä viittaa siihen, että oli kyse aistien ulkoisesta havainnoinnista tai sen hetkisestä ruumiistapoistumiskokemuksesta, jonka ansiosta potilas pystyi kuulemaan ja ilmeisesti myös näkemään, mitä leikkaussalissa tapahtui.
Pamin rajakokemus jatkui tyypillisellä tavalla; hän tunsi jonkun olevan läsnä, näki kaukana valon ja lähti kulkemaan sitä kohti. Hän erotti hahmoja, kuuli isoaitinsä äänen kutsuvan itseään ja meni tämän luo. Hän tapasi myös nuorena kuolleen setänsä ja monia muita tuttuja ja tuntemattomia. Hän kysyi joltakin: onko valo Jumala? Hänelle kerrottiin valon syntyvän Jumalan hengityksestä. Lopulta setä toi hänet takaisin ja auttoi palaamaan takaisin ruumiiseen. Tämä kokemus tapahtui siis tarkan valvonnan alaisena aikana, jolloin ruumiissa ei ollut elonmerkkejä (niitä tarkkailtiin jatkuvasti.)
"Minä en osaa selittää tätä. En tiedä, miten se on mahdollista kun ottaa huomioon hänen fysiologisen tilansa. Mutta olen nähnyt niin monta selittämätöntä asiaa, etten halua olla ylimielinen ja sanoa, ettei sellaista voi tapahtua. Kun sydän pysähtyy ja aivotoiminta on lakannut, aivoissa ei tapahdu mitään. Muisti ei voi toimia, koska hermoradat eivät toimi. Kun rajakokija puhuu muistikuvista, ruumiista irtautumisesta ja elvytyksen näkemisestä, nykyinen neurotiede ei ymmärrä, miten se on mahdollista muistijärjestelmälle, joka ei enää toimi. Joko tieto säilyy jotenkin aivojen ulkopuolella ja tallentuu myöhemmin aivoihin, tai sitten se tapahtuu tavalla tai toisella aivoissa ja siirtyy muistiin tavalla, jota emme ymmärrä." (Spetzler) - Näitä löytyy netistä lisää
;;;;;;; kirjoitti:
http://www.netikka.net/mpeltonen/rajakokemus.htm
Tästä on kirjoitettu kirjakin(englanniksi)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0595219063/ref=nosim/neardeathexpe-20
Eräs hämmästyttävä tapaus
Atlantassa rajatapauksia tutkiva kardiologi Michael Sabomkin törmäsi tapaukseen, joka hämmästytti tutkijoita ja lääkäreitä. Kyseessä oli tunnettu laulaja ja lauluntekijä Pam Reynolds. Hänellä oli todettu pahanlaatuinen pullistuma aivovaltimossa erittäin vaikeassa paikassa aivojen alaosassa. Lääkäri piti tilannetta toivottomana, mutta Pam meni kuitenkin Barrow'n neurologisen instituutin sairaalaan Phoenixiin, jossa neurokirurgi Robert Spetzler - huonosta ennusteesta huolimatta - päätti leikata hänet. Leikkaus oli poikkeuksellinen: potilaan ruumiinlämpö laskettiin 10 ja 15 asteen välille, sydän ja hengitys pysäytettiin ja veri siirrettiin sydän-keuhkokoneeseen. Hän oli siis kliinisesti kuollut koko tunnin kestävän leikkauksen ajan. Spetzler selvitti menetelmää:
"Aivot pitää saada pysähtymään. Ei riitä, että ne nukkuvat vaan metabolisen toiminnan pitää lakata. Kaikki ruumiin mitattavat toiminnot häviävät kokonaan. Ei ole enää mitään hermostollista toimintaa. .... Ennen leikkausta potilas nukutetaan, silmät teipataan kiinni, korviin pannaan pienet laitteet, jotka tarkkailevat aivoja. Sitten potilas peitetään kokonaan - näkyviin jää ainoastaan leikkausalue. "
Potilas itse kertoo:
"En muista leikkaussalia enkä muista nähneeni tri Spetzleriä...Eräs hänen kollegoistaan oli luonani. Sen jälkeen ..ei mitään. Ei yhtään mitään. Sitten kuulin äänen. Se oli epämiellyttävä ... kerrassaan kammottava. Se toi mieleen hammalääkärillä käynnin. Muistan, että päätäni kihelmöi ja putkahdin ulos pääni yläosasta. Sitten katsoin alas ruumistani. Tiesin, että se oli ruumiini, mutta en välittänyt .... Muistan instrumentin, joka lääkärillä oli kädessään. Se muistutti sähköhammasharjani runkoa. Olin luullut, että kallo avataan sahalla, sillä olin kuullut sanottavan 'saha'. Se, mitä näin, näytti kuitenkin enemmän poralta. Siinä oli pieniä päitä, joita pidettiin kotelossa, joka näytti isäni hylsyavainkotelolta. Muistan kuulleeni naisen äänen: 'Valtimot ovat liian pieniä ... koeta toiselta puolelta'. Ihmettelin, miksi he yrittävät laskea verta reisivaltimostani, koska kyseessä oli aivoleikkaus."
Kertomus näytti vastaavan tarkasti leikkaussalin tapahtumia. Leikkauksessa käytetty moderni luusahakin oli juuri sellainen, miksi Pam sen kuvaili, vaikka edes kaikki tutkijat eivät tienneet, miltä se tarkalleen näytti. Spetzler kommentoi asiaa:
"En usko, että hänen havaintonsa perustuivat siihen, mitä hän näki tullessaan leikkaussaliin. Esim. pora ja muut esineet olivat peitossa pakkauksessaan. Ne avataan vasta kun potilas on täysin unessa, jotta ympäristö pysyy täysin steriilinä."
Sitäpaitsi Pam kuuli myös Spetzlerin ja kirurgin välisen keskustelun, - näiden yrittäessä asentaa sydän-keuhkokonetta hänen jalkoihinsa - vaikka oli tilassa, jossa ei voi havainnoida eikä kuulla. Lisäksi hänellä oli korvissaan raksuttavat laitteet, jotka olisivat haitanneet kuulemista, jos hän olisi siihen kyennyt. Spetzlerin mukaan tämä viittaa siihen, että oli kyse aistien ulkoisesta havainnoinnista tai sen hetkisestä ruumiistapoistumiskokemuksesta, jonka ansiosta potilas pystyi kuulemaan ja ilmeisesti myös näkemään, mitä leikkaussalissa tapahtui.
Pamin rajakokemus jatkui tyypillisellä tavalla; hän tunsi jonkun olevan läsnä, näki kaukana valon ja lähti kulkemaan sitä kohti. Hän erotti hahmoja, kuuli isoaitinsä äänen kutsuvan itseään ja meni tämän luo. Hän tapasi myös nuorena kuolleen setänsä ja monia muita tuttuja ja tuntemattomia. Hän kysyi joltakin: onko valo Jumala? Hänelle kerrottiin valon syntyvän Jumalan hengityksestä. Lopulta setä toi hänet takaisin ja auttoi palaamaan takaisin ruumiiseen. Tämä kokemus tapahtui siis tarkan valvonnan alaisena aikana, jolloin ruumiissa ei ollut elonmerkkejä (niitä tarkkailtiin jatkuvasti.)
"Minä en osaa selittää tätä. En tiedä, miten se on mahdollista kun ottaa huomioon hänen fysiologisen tilansa. Mutta olen nähnyt niin monta selittämätöntä asiaa, etten halua olla ylimielinen ja sanoa, ettei sellaista voi tapahtua. Kun sydän pysähtyy ja aivotoiminta on lakannut, aivoissa ei tapahdu mitään. Muisti ei voi toimia, koska hermoradat eivät toimi. Kun rajakokija puhuu muistikuvista, ruumiista irtautumisesta ja elvytyksen näkemisestä, nykyinen neurotiede ei ymmärrä, miten se on mahdollista muistijärjestelmälle, joka ei enää toimi. Joko tieto säilyy jotenkin aivojen ulkopuolella ja tallentuu myöhemmin aivoihin, tai sitten se tapahtuu tavalla tai toisella aivoissa ja siirtyy muistiin tavalla, jota emme ymmärrä." (Spetzler)Näitähän on valtavasti. Ja suurin osa hyvin samanlaisia, joskin erojakin esiintyy. Mielenkiintoisia ovat etenkin ne tapaukset, joissa kokija kertoo tietoa, jota hänellä ei voisi olla. Eli juuri yksityiskohtia ympäristöstään ja myös sen lähettyviltä, täysin näkymättömistä. Ja "rajan takaa" saattaa tulla tietoon yksityiskohtia esim. sukulaisista, yksityiskohtia, jotka eivät ole olleet kenenkään elollisen tiedossa, mutta voidaan myöhemmin tarkistaa.
- zigi
Et saanut vastausta mitä hait. No mitä vastausta hait ja mihin kysymykseen.
Puhut uskonnosta johon olet pettynyt ja nähnyt sen pettävyyden.
Usko Jumalaan ja henkilökohtainen suhde maailmankaikkeuden Luojaan on kyllä sitten aivan eri asia.
Uskontoja on maailma väärällään, mutta Jumala on yksi ja Hän ei koskaan petä, vaikka me petettäisinkiin.
Mitähän olet saanut kokea uskovien taholta, arvattavasti et ainakaan Jumalan rakkautta, kun näin olet haaksirikkoon ajautunut.
Rukoilemme puolestasi, että Jumala saisi parantaa haavasi.
Meillä lapsentasolle jääneiltä aikuisilta erilaiset pelot ja fobiat voivat poistua
vain eräänlaisella "siedätysprojektiolla".
Psykoanalyysista muihin terapioihin pyrkivät tähän. Kerron omasta tapauksestani.
Menin 35 vuotiaana asianajajan toimistoon tekemään testamenttia, koska "tiesin" kuolevani
vuoden päästä.
Kokenut asianajaja alkoi perätä syytä moiseen tietoon. Selitin lukeneeni lapsena
sanomalehdestä, että maailmanloppu tulee 'sinä vuonna'.
Kerroin, ettei tietenkään totaalista maailmanloppua tule, vaan piintymäni aivoissa
ohjaa minut itsetuhoiseen käyttäytymiseen.
Aloin lukemaan kirjastoista kaikkea alaan liittyvää. Mietin kuolemanpelon puhki.
Tältä osin vapauduin tästä fobiasta kotikonstein. Tätä ei kaikki katsoneet hyvällä.
Monet jopa alkoivat toivomaan kuolemaani.
(Joka 'sorkka' heistä on tiukan uskonnollisuuden läpilyömiä) Heistä kuolemanpelon voittaminen
on hirveä kuolemansynti:
Koska vain Jumala yksin voi sellaisesta päättää.
Ellei sinulla epä- uskoinen ole voimaa kohdata sisimpääsi yksin erämaan keskellä, turvaudu
ammattiauttajien apuun.
Pelkojen saartamana ihmisen on vaikea elää. Fobiat ja pelot nakertavat liikaa elinvoimaa.- on niin
Sehän oniin ,että se sielun vihollinen aiheutta pelkoa ja sehän on tuhanten juonten mestari sanoo raamattukin. PELKOA EI RAKKAUDESSA OLE senkin raamattu sanoo .KIITÄ JEESUSTA
uskossa niin olen itse kokenut ,KEHOITAA MYÖS EHTOPUOLELLA OLEVA SIUNAUSTA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725