DELTA-AUTON KUSETUSTA

VÄLIPÄIVÄTARJOUKSELLAAN

DELTA-AUTO TARJOAA MAINOKSISSAAN 3 VUOTTA KOROTONTA MAKSUAIKAA TAI 1000€:n POLTTOAINELAHJAKORTIN UUDEN TAI KÄYTETYN AUTON OSTAJALLE, KAMPPANJANSA AIKANA(VÄLIPÄIVÄT). TAPAHTUIPA MINULLE SEURAAVAA: HUOMASIN MIKKELIN DELTA-AUTOSSA AUTON, JONKA HINTA OLI 790 EUROA, PUHELIN KÄTEEN, SOITTO MYYJÄLLE JA HINNAKSI SOVITTIIN 700 EUROA SEKÄ SE ETTÄ TULEN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ JUNALLA HAKEMAAN, MYYJÄ SANOI AUTON OLEVAN MYYTY MINULLE JA POISTAVANSA SEN MYYNNISTÄ, LOPUKSI MAINITSIN ETTÄ SIIHENHÄN TULEE SITTEN MUKAAN SE POLTTOAINELAHJAKORTTI, SILLOIN MYYJÄ KÄVI ÄMPYILEMÄÄN ETTÄ EI TÄMÄN HINTAISEEN AUTOON=>EHDOISSA LUKEE HEIDÄN SIVUILLAAN KAIKKIIN UUSIIN JA KÄYTETTYIHIN AUTOIHIN!!! NO HÄN LUPASI TARKASTAA ASIAN JA SOITTAVANSA MINULLE, SOITTOA EI KUULUNUT. TÄNÄÄN SOITIN SITTEN JA KYSELIN ASIAN PERÄÄN, NIIN TUSKIMPA TULEE KENELLEKÄÄN YLLÄTYKSENÄ, AUTO OLIKIN KUULEMMA MYYTY JA TUOHON MYYNTIIN USKOO VARMAAN JOKAINEN! ETTÄ SEMMOINEN LUOTETTAVA AUTOKAUPPA DELTTA-AUTO ON!!!

16

5256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorin kukka

Aluks luin ihan pokkana mutta sitten oli pakko revetä, siis ostat 700 euron auton ja siihen pitäisi saada tuhannen euron lahjakortti bensaan? Käytännössä pelkkää tappiota Deltalle koska se joutuu maksamaan vielä alvin myynnistään eli tuosta 700 eurosta. Vaikka tarjouksessa lukeekin että kaikkiin autoihin kyseessähän on Delta puolelta moka mutta ne voi vedota siihen että sopimuksen ehdot ovat kohtuuttomat.

• aika vekkuli

AAIIKKAA VEEKULLI

• rutinoffi

hä?

• eihän Delta

voinut tehdä mitään muuta kuin keksiä joku tapa
      olla myymättä 700€:n autoa jollekulle luupäälle
      joka alkaa vielä vaatimaan 1000€:n bensat päälle.

Kyllähän asiakkaaltakin kohtuudella voidaan joku taso vaatia.

• TUONKOKOISEN

LIIKKEEN PITÄISI PYSYÄ SANOJENSA TAKANA JA TYYTYÄ TEKEMÄÄNSÄ MOKAAN SUOSIOLLA, VAI ONKO DELTA-AUTON TALOUS NIIN HUONOSSA KUNNOSSA ETTÄ FIRMA OLISI TUOHON KAUPPAAN KAATUNUT?!

• ......
        TUONKOKOISEN kirjoitti:

LIIKKEEN PITÄISI PYSYÄ SANOJENSA TAKANA JA TYYTYÄ TEKEMÄÄNSÄ MOKAAN SUOSIOLLA, VAI ONKO DELTA-AUTON TALOUS NIIN HUONOSSA KUNNOSSA ETTÄ FIRMA OLISI TUOHON KAUPPAAN KAATUNUT?!

VITUN PELLE!

• Kolianderi
        ...... kirjoitti:

VITUN PELLE!

No, sivusta seuraajana täytyy sanoa, onhan tuo jollain lailla kunniatonta jättää lupauksensa lunastamatta. Pienistä summista on kyse. Mitä sitten kun aletaan puhua isoista rahoista? Itse menen mielummin sellaiselle, joka ei syö sanojaan "pennien" takia.

• JUURI JA JUURI
        ...... kirjoitti:

VITUN PELLE!

TÄYTTÄNYT PISNESMIEHEN ALKU, JONKA SANAVARASTOSSA OLISI HUOMATTAVASTI LAAJENTAMISEN VARAA.

• Nääs mää oon tampereelta
        JUURI JA JUURI kirjoitti:

TÄYTTÄNYT PISNESMIEHEN ALKU, JONKA SANAVARASTOSSA OLISI HUOMATTAVASTI LAAJENTAMISEN VARAA.

nää et tiä se hompeli pippeli.

• TUO SELVITTI
        Nääs mää oon tampereelta kirjoitti:

nää et tiä se hompeli pippeli.

SITTEN ASIAN, HYVÄÄ VUODEN JATKOA SINULLEKIN!

• toimintaa

Ompa härskiä markkinointia, tuo asia kyllä olisi saatava kuluttaja asiamiehelle tiedoksi. Aivan selvä kuluttajan oikeuksien polkemista.
      Asiakkaalle koituvat kulut n. 1000 -10 000 euroa tulisi ainakin korvata.

• sai sinut

melkein ansaan.
      Sitä sanotaan bisnekseksi.

• rutinoffi2

Seinäjoella uusi käytäntö kusetuksesta
      Kaupan päätteeksi asiakas viedään ulos Kiian lipputangon juureen kuseksimaan.
      Myyjän ketku lupaa maat ja mannut asiakkaalle ja pitkää vale takuuta.
      Kesken hätää kurvaa Lada pihaan,kyselee mitä kello on.
      Eihän ketku kelloa omista,joten asiakas tokaisee se on tasan,mun heppini kiinni lipputangossa,pakkasta kun oli.
      Kerranki tuli ketkuun liikkettä, naapuri liikkeessä kun oli valtavasti ostavia asiakkaita.
      No siitä ketku juoksi yritys ja korjaus verstaalle hädissään ja kauhuissaan ja kyselee verstaalla Mokalta ketjua,Moka tyhmänä kysyy mihin sitä tarvitset,ketku selittää tilanteen,kun on saatu yksi kusetettava pitää kahlita ketjulla ennen kuin sulaa irti lipputangosta.
      On meilläkin sitten yksi asiakas.
      Johon verstaa Moka,kyllä Kiian hinnausketjua on 3000 kiloa varastossa.

Tämäkin oli liika vaikea tehtävä Mokalle,kun olisi pitänyt sitoa asiakas niin,Moka sitoi itsensä.
      Se tomppeli pyöritti itseensä ne 3000 tuhatta kiloa ketjua ja hoiperteli kusi paikalle ja luhistui siihen.
      Ainoa asiakas oli häipynyt.
      Nyt lipputangolla on Moka ja 3000 kiloa ketjua.
      Mihis nyt kustaan, vai kuseeko koko ketjunne samaan paikkaan.

• sitten hoitopaikka

saanut?

• VASTUUN

kerta tuollaisen kampanjan ovat keksineet, olen kyllä itse huomannut että muista Delta-Autoista on halvimmat autot poistuneet myynnistä=siis tuon kyseisen kampanjan ajaksi, mutta katsotaan pari päivää, niin eiköhän muistakin liikkeistä löydy jo ns.halpoja autoja. EI AINAKAAN HYVÄÄ MAINOSTA DELTA-AUTO KONSERNILLE, YHDEN LIIKKEEN TIIMOILTA(Mikkeli)!

• touhua

kummiskin merkkiliikkeeltä, kartan kyllä viimeiseen asti ko.liikettä ja "tarjouskampanja" tuntuu vain jatkuvan. HYI HITTO MITÄ TOIMINTAA !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe