mä jään rannalle..

..ruikuttaa..muut lähtee tropiikkiin..ehkä ensi syksynäs itten.. mutta jonnekin pitäs päästä perkele eikä tallinnanristeily oo mistään kotosin.. pitäskö vaan lähtee jonnekin missä on kuitenkin lämmintä..voihhan sitä rahaa niinkin tuhlata..ottaa sikariboxista..hmm ei ei..ei sieltä jostain muualta..

45

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnepäin tropiikkiin,jos saa udella.

• joku tropiikki

niminen kylpylä,eikös niissä ole aika lämmintä

• ..thaimaa-laos-kampodza..akselille.. huohh kolme kuukautta viidakoissa ja vuorilla ja biitsillä.. mutten mää..ainakaan vielä..

• pervokki kirjoitti:

..thaimaa-laos-kampodza..akselille.. huohh kolme kuukautta viidakoissa ja vuorilla ja biitsillä.. mutten mää..ainakaan vielä..

ois pitkä aika,joten kyl se maksais ymmärtäää juuuuh

• sammakko17 kirjoitti:

ois pitkä aika,joten kyl se maksais ymmärtäää juuuuh

..se oikeestaan maksas..aika vähäkin koska tarkoitus oli tai ne yöpyy nyt maaseudulla..syö halvalla bilettää vähän juo mekong viskii ja laobierii.elikkä olutta jota mulle ovat kuvailleet loistavaksi halvaksi ja vahvaksi..maailman parhaaksi olueksi.. halpaa siellä on kun pysyy kaukana turismista.. ja lentoliputkin menopaluu tukholmasta ilmainen viking-matka niin jotain 800 euroo.. laosisa ja kamdodzassa elää kuin ruhtinas.. 10 eurolla päivä..eikä sitä joka päivä tarttis niin elää..

• rajaalue on kuulemma
        pervokki kirjoitti:

..se oikeestaan maksas..aika vähäkin koska tarkoitus oli tai ne yöpyy nyt maaseudulla..syö halvalla bilettää vähän juo mekong viskii ja laobierii.elikkä olutta jota mulle ovat kuvailleet loistavaksi halvaksi ja vahvaksi..maailman parhaaksi olueksi.. halpaa siellä on kun pysyy kaukana turismista.. ja lentoliputkin menopaluu tukholmasta ilmainen viking-matka niin jotain 800 euroo.. laosisa ja kamdodzassa elää kuin ruhtinas.. 10 eurolla päivä..eikä sitä joka päivä tarttis niin elää..

oikein mukavaa lomaseutua,sinne vaan elämysretkelle

• rajaalue on kuulemma kirjoitti:

oikein mukavaa lomaseutua,sinne vaan elämysretkelle

..seuraavalle reisulle elikkäs vuoden lopulla ai houp sou..on vähä rahaakin sitte.. enemmän..eikä tartte säästöihin kajota..

• pervokki kirjoitti:

tottamaar matkarahat jostai kursii kokoon ja oon kuullu et halpa maa ja halpaa viskii kaljaa jne...juu sen elämisen kans on vaa myssy vinos ja voi olla just niiku haluaa

• sammakko17 kirjoitti:

tottamaar matkarahat jostai kursii kokoon ja oon kuullu et halpa maa ja halpaa viskii kaljaa jne...juu sen elämisen kans on vaa myssy vinos ja voi olla just niiku haluaa

..noin 10 päivän päästä..osa rokotuksista on mutta viisumi jne.. empä taida keretä..

• pervokki kirjoitti:

..noin 10 päivän päästä..osa rokotuksista on mutta viisumi jne.. empä taida keretä..

ai rokotukset on jo otettu,hmm viisumit mitäs muuta

• sammakko17 kirjoitti:

ai rokotukset on jo otettu,hmm viisumit mitäs muuta

..mut mä sain jokin aika sitten rokotuksen joka sisälsi joitain tarvittavista..malaria-rokutus nyt ainakin tarvitaan.. matkavakuutus on.. 3kk viisumi pitäs saada...juu rajoilta saa laosin ja kambodzan..äkkiä tää aika kulu yli puol vuotta puhuttiin matkasta.. kääääkkk

• pervokki kirjoitti:

..mut mä sain jokin aika sitten rokotuksen joka sisälsi joitain tarvittavista..malaria-rokutus nyt ainakin tarvitaan.. matkavakuutus on.. 3kk viisumi pitäs saada...juu rajoilta saa laosin ja kambodzan..äkkiä tää aika kulu yli puol vuotta puhuttiin matkasta.. kääääkkk

kuule aika menee nopsaan ja sit huomaat et pitäs jo mennä sinne tai tänne juuh,,,tiiän tunteen

• sammakko17 kirjoitti:

kuule aika menee nopsaan ja sit huomaat et pitäs jo mennä sinne tai tänne juuh,,,tiiän tunteen

..näppylät..aika kiiruhtaa vuosi vuodelta nopeammin ja milleniumin vuosikymmen jo kohta takana on ja ysäri kaukaista esihistoriaa..

• pervokki kirjoitti:

..näppylät..aika kiiruhtaa vuosi vuodelta nopeammin ja milleniumin vuosikymmen jo kohta takana on ja ysäri kaukaista esihistoriaa..

tosi vanhoja vaik ei vielä siltä tunnu,niin nyt on et jaksaa huuhailla ympäriinsä antaa mennä vaan

• sammakko17 kirjoitti:

tosi vanhoja vaik ei vielä siltä tunnu,niin nyt on et jaksaa huuhailla ympäriinsä antaa mennä vaan

..alotan uuden kierroksen vink vink..mä ikinuorri oon pistän.. suihkketta kainaloon.. heheheheh

• pervokki kirjoitti:

..alotan uuden kierroksen vink vink..mä ikinuorri oon pistän.. suihkketta kainaloon.. heheheheh

siis minkä suhteen....leikinx blondii wai....juuh iha varmaan20v.ja pistä suihketta kainaloon kunnolla kin oot vasta trinari hehehe

• sammakko17 kirjoitti:

siis minkä suhteen....leikinx blondii wai....juuh iha varmaan20v.ja pistä suihketta kainaloon kunnolla kin oot vasta trinari hehehe

..kuluttua nuorrun ainakin puolivuosikymmentä.. eikä tarrtte käydä pahemmin kasvojen kohotuksessa...hihihi.. iloinen pulloposki..hihii

• pervokki kirjoitti:

..kuluttua nuorrun ainakin puolivuosikymmentä.. eikä tarrtte käydä pahemmin kasvojen kohotuksessa...hihihi.. iloinen pulloposki..hihii

joo just erehdyt varmaan ,sää vanhenet,,,muista se

• sammakko17 kirjoitti:

joo just erehdyt varmaan ,sää vanhenet,,,muista se

..nuorenen..

• p_dude

äkkilähdöt oo halpoja,ku vaan sattuu mieleinen kohalle tai sit salamatkustat jonkun laukussa ja yllätät ne perillä :D

• ..huuhaamaailmassa tuo voisi toimiakin..ja pygminä mahdun matkalaukkuun..

• Lumitaiga

harmittaa kans, kun kaikki puhuu vaan menevänsä teneriffalle sun muualle. Pitäskö meidän, siis sun ja mun perustaa leipomo, sä teet taikinan ja mä leivon ja sit myydään ne leivät jossain torinkulmilla, johan siitä matkakassaa kertyy, sähän voisit siinä myynnin ohella laulaa lurauttaa tai näyttää kaunista pohjettas, siitä menis eri maksu tietenkin.))

• eihän ne kalliita ole,äkkilähdöllä menee tai ottaa pelkät lennot ja yöpyy siel -----mä kokeilin ja hyvin sai lomamökin

• Lumitaiga
        sammakko17 kirjoitti:

eihän ne kalliita ole,äkkilähdöllä menee tai ottaa pelkät lennot ja yöpyy siel -----mä kokeilin ja hyvin sai lomamökin

yritin vain lohduttaa tuota pervokkia.

• Lumitaiga kirjoitti:

yritin vain lohduttaa tuota pervokkia.

juuh.mut aika kallis matka jos tropiikkiin asti ,kun ei tiiä

• ..sovita..sä näytät pohkees ja laulaa luritat..minä vaikka kaulin ja leivon..ja oikeesti ei huuhaasti.. tuo leipomisjuttukin on käynyt mielessä..

• Lumitaiga
        pervokki kirjoitti:

..sovita..sä näytät pohkees ja laulaa luritat..minä vaikka kaulin ja leivon..ja oikeesti ei huuhaasti.. tuo leipomisjuttukin on käynyt mielessä..

olla parempi niin, täytyykin tästä alkaa säveltää uutta leipälaulua, siis toi ideahan ei ole ollenkaan huono, jos taito on hyppysissä. Moni tekee mukavasti rahaa pikku leipomuksilla.

• Lumitaiga
        sammakko17 kirjoitti:

juuh.mut aika kallis matka jos tropiikkiin asti ,kun ei tiiä

et tropiikkiin ehkä turhan kallista. Juu, en tiiä minäkään.

• pervokki
        Lumitaiga kirjoitti:

olla parempi niin, täytyykin tästä alkaa säveltää uutta leipälaulua, siis toi ideahan ei ole ollenkaan huono, jos taito on hyppysissä. Moni tekee mukavasti rahaa pikku leipomuksilla.

..mulla tarvittavat vehkeet jonkun verran taitoa ja lisää voi oppia..

• cazze55

että sä oot jannu, huolisitko mut mukaan sinne lämpimään?
      Pliis, mä oon hurjan kiva, enkä kinaa mistään:)))

• ..vielä itsekään tiedä minne pääsen jos pääsen??seuraava mahdollisuus kauko-itään on vasta joskus loppuvuodesta.. mutta jooohh sehän vähän riippuu..se hyvinkin riippuuu ja vielä siitä minne matka käy?

• cazze55
        pervokki kirjoitti:

..vielä itsekään tiedä minne pääsen jos pääsen??seuraava mahdollisuus kauko-itään on vasta joskus loppuvuodesta.. mutta jooohh sehän vähän riippuu..se hyvinkin riippuuu ja vielä siitä minne matka käy?

mä tuun mukaan ja sillä sipuli:)
        Mitäs laitat tällasii houkutusaloituksia näkyviin, funtsisit vaan itekses matkajutskia.
        Mä oon aika varakas, voin vähän kustantaa, jos se siitä on kiinni:))

• cazze55 kirjoitti:

Mitäs laitat tällasii houkutusaloituksia näkyviin, funtsisit vaan itekses matkajutskia.

..eipä mulla sitä vastaan mitään oo.. muuten joudunkin todnäk yksin lähtee.. no neiti varakas..minne tahtosit? on mulla sentää 2500 euroo..

• toi 55
        cazze55 kirjoitti:

ikää?

• cazze55
        toi 55 kirjoitti:

ikää?

vai pyritkö matkalle mukaan?
        No, olkoon, se tarkoittaa vyötärönympärystä, riittikö vastaukseksi?

• cazze55
        pervokki kirjoitti:

..eipä mulla sitä vastaan mitään oo.. muuten joudunkin todnäk yksin lähtee.. no neiti varakas..minne tahtosit? on mulla sentää 2500 euroo..

25 000 euroa, joten voidaan lähteä ihan mihin vaan, maailmanympärysmatkalle vaikka:))
        Palataan astialle, kun aika on suotuisa matkalle lähtöön!
        Mä oon muuten rouva, mutta ei se mua haittaa, entäs sua?

• vaan näkyy
        cazze55 kirjoitti:

vai pyritkö matkalle mukaan?
        No, olkoon, se tarkoittaa vyötärönympärystä, riittikö vastaukseksi?

helposti vaan luulee että tarkoittaa ikää

• cazze55 kirjoitti:

25 000 euroa, joten voidaan lähteä ihan mihin vaan, maailmanympärysmatkalle vaikka:))
        Palataan astialle, kun aika on suotuisa matkalle lähtöön!
        Mä oon muuten rouva, mutta ei se mua haittaa, entäs sua?

..pitää vaan tietää minkälaisen ihmisen kanssa lähtee matkalle..pitäähän sen matkaseuran olla sopiva.. jotkut kun voi olla niin nihkeitä..periaatteessa tammikuun puolenvälin jälkeen 26 maaliskuuta meikä on vapaa lähtee minne vaan.. nainenkin häipy jo joulukuus..tietysti mahdollismman halvalla olisi toivottavaa..en kuitenkaan välttämättä halua tuhlata sikariboxi rahoja miten sattuu..minähän en ole varakas..

• cazze55
        vaan näkyy kirjoitti:

helposti vaan luulee että tarkoittaa ikää

ihan mitä haluaa. Tuolla joku kirjoitti nikillä sammakkojotain, luulet sä, että se on oikeasti sammakko?

• se ei ollu
        cazze55 kirjoitti:

ihan mitä haluaa. Tuolla joku kirjoitti nikillä sammakkojotain, luulet sä, että se on oikeasti sammakko?

rekisteröity

• cazze55
        pervokki kirjoitti:

..pitää vaan tietää minkälaisen ihmisen kanssa lähtee matkalle..pitäähän sen matkaseuran olla sopiva.. jotkut kun voi olla niin nihkeitä..periaatteessa tammikuun puolenvälin jälkeen 26 maaliskuuta meikä on vapaa lähtee minne vaan.. nainenkin häipy jo joulukuus..tietysti mahdollismman halvalla olisi toivottavaa..en kuitenkaan välttämättä halua tuhlata sikariboxi rahoja miten sattuu..minähän en ole varakas..

heittäny entisen donnan pihalle?
        En mä lähde tuollaisen kanssa mihinkään, sä oot epäluotettava, mitä jos sä jätät mut ja viet rahat mennessäs?

• cazze55 kirjoitti:

heittäny entisen donnan pihalle?
        En mä lähde tuollaisen kanssa mihinkään, sä oot epäluotettava, mitä jos sä jätät mut ja viet rahat mennessäs?

..nainen läks..minkä minä sille voin? mä epäluotettava höpöhöpö..voi kysyä monilta vanhoilta huuhaalaisilta oonko luotettava..? enhän täällä enää kehtaisis pyöriä jos jonkun pettäsisin.. siinä menis yli neljän vuoden huuhailutkin harakoille..

• cazze55
        pervokki kirjoitti:

..nainen läks..minkä minä sille voin? mä epäluotettava höpöhöpö..voi kysyä monilta vanhoilta huuhaalaisilta oonko luotettava..? enhän täällä enää kehtaisis pyöriä jos jonkun pettäsisin.. siinä menis yli neljän vuoden huuhailutkin harakoille..

olla jotain vikaa, ei kukaan nainen lähde jos on tyytyväinen.
        Mietin vielä sitä matkaa:(

• cazze55 kirjoitti:

olla jotain vikaa, ei kukaan nainen lähde jos on tyytyväinen.
        Mietin vielä sitä matkaa:(

..sä tiedät nuoret naiset? ekaks ollaan vähän aikaa ton kanssa ja sitten ton kanssa..mieli muutttuu vaikkei mitään hirveetä vikaa olisikaan.. niin se vaan menee..aina löytyy parempi ja sitä jää kakkoseksi..se on kuule sitä nuorten naisten touhuu..mä tiedän.. voi mussa tietysti olla se vika etten ole täydellinen..

• sola

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3985
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3618
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3107
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      1949
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29