Seurakunta ilman johtajaa on

saatanan mieleinen

> ESPOO,"KULMAKIVI ADVENTTISEURAKUNTA"
Perustettu 27.5.2000 Osoite ("Kulmakivi") Yläkartanonkuja 1, 02360 Espoo Srk.työntekijä Terhi Turkka, 041 - 507 6067 Vanhin Margit Pylkkänen, 050 - 408 3234 <

Virallisissa yhteystiedoissa ei selviä kuka on seurakunnan johtaja?

5

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy vaikka naiselta

Kaksi MIESTEN virkaa seurakunnassa:
      a) seurakunnan kaitsija
      b) seurakuntapalvelija

1. Tim. 3:2
      Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,

1. Tim. 3:12
      Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.

• usko Elleniin ja lujasti

Löytyy kahdenlaista sapattia
        1. juutalainen sapatti ilman sunnuntai pedonmerkkiä
        2. sapattisinetillinen sapatti sunnuntaipedonmerkki-opilla

Heitän kruunaa ja klaavaa niin ratkaiskoon se kumpiko on raamatullinen sapatti, kokeile sinäkin Ellen Whiteen uskova.

• naisauktoriteetille
        usko Elleniin ja lujasti kirjoitti:

Heitän kruunaa ja klaavaa niin ratkaiskoon se kumpiko on raamatullinen sapatti, kokeile sinäkin Ellen Whiteen uskova.

Niinpä Ellenin sanomaan uskovien adventistien on pidettävä näkemättä kiinni siitä toivosta, että sunnuntailait toteutuvat ja sunnuntainvietto on Pedon merkki, paavi Antikristus ja kaikki muut kirkot Babylonin porttoja.

• aikasasi
        naisauktoriteetille kirjoitti:

Niinpä Ellenin sanomaan uskovien adventistien on pidettävä näkemättä kiinni siitä toivosta, että sunnuntailait toteutuvat ja sunnuntainvietto on Pedon merkki, paavi Antikristus ja kaikki muut kirkot Babylonin porttoja.

Psalmit 37
        11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. 12 Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa; 13 mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan. 14 Jumalattomat paljastavat miekkansa ja jännittävät jousensa, kaataaksensa kurjan ja köyhän, teurastaaksensa ne, jotka ovat oikealla tiellä. 15 Mutta heidän miekkansa käy heidän omaan sydämeensä, ja heidän jousensa särkyvät.

• Alpertti*
        usko Elleniin ja lujasti kirjoitti:

Pedon merkkiä: Ensin minä löysin Jumalan merkin Hesekiel. 20:12. Tämän jälkeen minä aloin etsiä Pedon merkkiä ja löytyihön sekin Paavalin antamien Johtolankojen peruteella. Toinen Tessa: 2. Jae 4. Enkä minä ole edes mikään Theologi. Paavali antaa niin selvän vihjeen, että jopa vähemmänkin koulutuksen saanut sen ymmärtää. Tämä laittomuuden ihminen istuuntuu Jumalan seurakuntaan ja julistaa siellä olevansa Jumala.

Eihän kukaan kuolevainen ihminen ole Jumala? Kyllä jokainen tavallinen tuunari näin pitkälle ymmärtää. Kun tämä valtias sitten alkaa kertoa, että hänellä on ihan oma ikioma merkkikin, jolla hän pystyy todistamaan, että hän on todella Jumala. Hän kertoo mitään peittelemättä, että sunnuntai on hänen Kruunatun valtansa merkki. Hän kertoo vielä, että Protestantitkin, jotka toitottavat aina, että Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkaan he eivät pysy Raamatussa.

Kun Jumala sanoo pyhitä seitsemäs päivä, niin eivät Protestantit tee sitä mitä Jumala sanoo. Kun minä sanon pyhittäkää ensimmäinen päivä, niin kaikki tottelevat. Olenhan minä omalla voimallani mitätöinyt Jumalan sapatin tekemällä sen arkipäiväksi. Voiko tämän tähden enää kukaan väittää minua vastaan, ettenkö minä olisi Jumala myös Protesatanteille! Todella kaikki tämä on totisinta totta. Jopa Profeetta Daniel tiesi tästä tulevasta mahdista, joka käy sotaan pyhiä vastaan ja voittaa heidät.

Tässä on nyt tuotu esille kaksi hengellistä valtaa. On Jumalan valta ja on Jumalan vastustajan valta, joka paisuu entistä mahtavammaksi ja vieressä on Jumalan valtakunnan kannattajat, joita on, niin vähän kuin on pieni pisara vesisangon uurteessa. Joten mahtavat ovat Anti vallan voimasuhteet Jumalan kannattajiin nähden. Eikö olekin Kuka mahtaakaan olla pedon veroinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe