Kun Israel on nyt päättänyt "antaa opetuksen" siviiliväestölle naapurissaan ja tappanut jo järjestelmällisesti jopa yli sata lasta, onko Israel alkanut seurata Herodeksen jalanjälkiä? Eikös hänkin koettanut tappaa poikalapsia.
Israel on aloittanut hyökkäyssodan taas kerran. Miksi kukaan maailmassa ei ota kantaa moisen terroristivaltion toimiin voimakkaammin? Miksi tekin helluntailaiset puolustatte tappamista, vaikka Raamattu tappamisen yksiselitteisesti kieltää?
Israel ja Herodes
49
1027
Vastaukset
- to..
aloitti Hamas raketeillaan, se mitä Israel tekee on hyökkääjän toiminnan lopettamista.
Tarina Herodeksen suorittamsta lapsenmurhasta Uudessa testementissa on legendaa ,samoin väitteet lasten tarkoituksellisesta tappamisesta nyt. Sodassa kuolee siviilejä, mutta tarkoituksella siviilejä tämän sodan osapuolista on tappanut ja tuonut vaaraan vain Hamas. Nekin yli 10 000 rakettia jotka hamas on lähetti olivat tarkoitettu nimenomaan ja vain siviliväestön terrorisoimiseksi, ei Hamas niitä huvikseen lähettänyt.
Toiseksi, miten tähän kuuluu ei-juutalaisen idumealaista syntyperää olleen Heroksen olettu juutalaisten lasten tappaminen? Olet ilmeisesti paitsi tietämätön myös rasisti, kukaan muu ei kirjoita tuohon tyyliin. Raamattu ei muuten kiellä tappamista, siellä on jopa käskyjä tappaa.- poikalapsi
Oho! Eikö Raamattu siis puhukaan kaikessa TOTTA, kuten on väitetty? Kiintoisaa.
En ole rasisti. Israel ALOITTI sodan ja on tappanut siviilejä sadoittain. Hamas ei ole onnistunut puolustaessaan itseään militantteja vastaan tappamaan montaakaan - Israel on jopa OMIAAN tappanut Hamasia enemmän.
Raamatun pääopetuksiinko kuuluu käsky tappaa? Huh! TUOKO on helluntailaisten käsitys asiasta?
Kuinkahan moni tapetuista siviileistä kannatti Hamasia? - to..
poikalapsi kirjoitti:
Oho! Eikö Raamattu siis puhukaan kaikessa TOTTA, kuten on väitetty? Kiintoisaa.
En ole rasisti. Israel ALOITTI sodan ja on tappanut siviilejä sadoittain. Hamas ei ole onnistunut puolustaessaan itseään militantteja vastaan tappamaan montaakaan - Israel on jopa OMIAAN tappanut Hamasia enemmän.
Raamatun pääopetuksiinko kuuluu käsky tappaa? Huh! TUOKO on helluntailaisten käsitys asiasta?
Kuinkahan moni tapetuista siviileistä kannatti Hamasia?että Raamatussa olisi vain yksi mielipide mistään asiasta, eihän siinä ole.
Hamas aloitti sodan raketti-iskuillaan jotka se aloitti välittömästi Israelin vetäydyttyä ja jätettyä Gazan palestiinalaisten omaan hallintaan ja tehosti niitä voitettuaan aluevaalit. Kaikki vetoomukset hyökkäysten lopettamiseksi ovat olleet turhia.
Sodassa kuolee aina myös siviilejä eivätkä nämä uhrit valikoidu sen mukaan kuka kannattaa mitäkin. Enkä ole helluntailainen enkä uskova. - poikalapsi
to.. kirjoitti:
että Raamatussa olisi vain yksi mielipide mistään asiasta, eihän siinä ole.
Hamas aloitti sodan raketti-iskuillaan jotka se aloitti välittömästi Israelin vetäydyttyä ja jätettyä Gazan palestiinalaisten omaan hallintaan ja tehosti niitä voitettuaan aluevaalit. Kaikki vetoomukset hyökkäysten lopettamiseksi ovat olleet turhia.
Sodassa kuolee aina myös siviilejä eivätkä nämä uhrit valikoidu sen mukaan kuka kannattaa mitäkin. Enkä ole helluntailainen enkä uskova.Tässä asiassa näyt olevan Israelin sodanhaluisin ja apartheidtyylisen "tiedonvälityksen" varassa. Uskotko OIKEASTI kai8ken, mitä Israelin valtion tiedotus kertoo?
- to..
poikalapsi kirjoitti:
Tässä asiassa näyt olevan Israelin sodanhaluisin ja apartheidtyylisen "tiedonvälityksen" varassa. Uskotko OIKEASTI kai8ken, mitä Israelin valtion tiedotus kertoo?
mutta voit kertoa missä mielestäsi erehdyin. Kun menetit sen valttikortin jota näytät jatkuvasti käyttävän että minua voisi haukkua helluntailaisena tai uskovana sinulle jää vain faktat.Anna tulla.
poikalapsi kirjoitti:
Tässä asiassa näyt olevan Israelin sodanhaluisin ja apartheidtyylisen "tiedonvälityksen" varassa. Uskotko OIKEASTI kai8ken, mitä Israelin valtion tiedotus kertoo?
Etkö ole huomannut kuinka epäoikeudenmukaisesti koko maailman tiedotus välineet suhtautuvat Israeliin.
Hamas saa ampua rakettejaan, vaikka päivittäin, mutta tietoa siitä ei kuitenkaan ole välitetty joko lainkaa tai sitten uutiset ovat lähinnä olemattomia eivätkä ylety valtamediaan lainkaan.
MUTTA, jos Israel edes varoittaa Hamasia tai uhkaa on se uutinen ja välittömästi maailman media tuomitsee tälläisen tominnan.
Puhumattakaan, jos Israel ryhtyy vastatoimiin.
Välittömästi löytyy kuva materiaalia ja jatkuvia uutisia siitä, kuinka Palestiinalaiset kärsivät ja lapsia kuolee, vaikka Israelissa se on vain arkea ja heillä on jatkuava uhka päällä, koska raketteja sataa päivittäin ja ne on osoitettu vain ja ainuastaan siviileihin.
Etkö kuunnellut eilisiä uutisia siitä kuinka Hamas ilmoitti kohdistavansa iskunsa tästä eteenpäin esim. koulurakennuksiin.
Kertakaikkiaan törkeää edes uhata tuollaisella asialla ja onko kukaan tuominnut tuotakaan uhkausta.
Hamas on ampunut tuhansia raketteja Israeliin ja nyt parut, kun Israelin mitta on täynnä ja he tuhoavat Hamasin rakettien laukaisukohdat. Tottakai Hamas käyttää ihmiskilpiä kuten ennenkin. Emme tiedä kuinka monta on kuollut heidän tähden, mutta ilmeisesti satoja, koska he eivät kunnioita elämää.
Uskon, että Hamasin raketti-iskuista tulee ainakin joksikin aikaa loppu.
Israel muuten iski Hamasin yksipuolisesti purettua rauhansopimuksen ja ammuttuaan satoja raketteja Israeliin. Hamas on terroristijärjästö.- poikalapsi
En ole sok4ea enkä kuuro. Sinä sen sijaan olet törkeämn puolueellinen; Israel tappaa siviilejä sadoittain, koska sen pääministerillä on militaristinen tappokoneisto. Israel rikkoo kaikkia mahdollisia YK:n sääntöjä. Hamas ei ole likikään ssmaoissa mitoissa vaarallinen, vaikkei ole viaton sekään. Pahan kostaminen pahalla ei rauhaan johda. Miksi olet saatanallisten israelilaisten puolella ja siviilien tappamisen puolella?
Kukaan ei ole oikeutettu tappamaan toista, olipa sitten juutalainen, muslimi, tai kristitty. Valtio, joka tuolla lailla aloittaa tappamisen, tulee panna kuriin.
MINÄ en osta mitään israelilaista enää. Olkoon se edes pieni ele, vaikkei paljoa painakaan. Sen militranttiterroristivaltion paskaanb en rahojani anna!
Jumala ei sotaa halua, vaikka sinä sotahulluna haluatkin. No, riidanhalusi olet ennenkin osoittanut, senkijn raastupauhkailija. poikalapsi kirjoitti:
En ole sok4ea enkä kuuro. Sinä sen sijaan olet törkeämn puolueellinen; Israel tappaa siviilejä sadoittain, koska sen pääministerillä on militaristinen tappokoneisto. Israel rikkoo kaikkia mahdollisia YK:n sääntöjä. Hamas ei ole likikään ssmaoissa mitoissa vaarallinen, vaikkei ole viaton sekään. Pahan kostaminen pahalla ei rauhaan johda. Miksi olet saatanallisten israelilaisten puolella ja siviilien tappamisen puolella?
Kukaan ei ole oikeutettu tappamaan toista, olipa sitten juutalainen, muslimi, tai kristitty. Valtio, joka tuolla lailla aloittaa tappamisen, tulee panna kuriin.
MINÄ en osta mitään israelilaista enää. Olkoon se edes pieni ele, vaikkei paljoa painakaan. Sen militranttiterroristivaltion paskaanb en rahojani anna!
Jumala ei sotaa halua, vaikka sinä sotahulluna haluatkin. No, riidanhalusi olet ennenkin osoittanut, senkijn raastupauhkailija.Kristittynä sen tiedät, että Jeesus oli juutalainen. Eikä vaan "oli" sillä palatessaan Hän tunnustaa yhä juutalaisuutensa. "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Gaasasta ammutut raketit saivat tämän sotatoimen aikaan. Tällä kertaa Israel on kyllin vahva lopettaakseen nämä.
Gaasa saa sotamateriaalinsa pääosin Iranista. Nähtäväksi jää tuhoaako Israel myös Iranin ydinlaitokset ydinuhan edessä. Sekä Irakin että Syyrian ydinlaitokset se tuhosi. Lopuksi joka tapauksessa Lähi-Idässä käytetään ydinasetta ennen kuin Jeesus palaa takaisin. Mutta se onkin Herran päivä, jolloin maa suistuu radaltansa, syntiset tuomitaan Hänen kirkkautensa valtaistuimen edessä ja "maa on oleva täynnä Herran tuntemusta, niin kuin vedet peittävät meret".
Jeesus, Sinun pelastajasi, on juutalainen.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Kristittynä sen tiedät, että Jeesus oli juutalainen. Eikä vaan "oli" sillä palatessaan Hän tunnustaa yhä juutalaisuutensa. "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Gaasasta ammutut raketit saivat tämän sotatoimen aikaan. Tällä kertaa Israel on kyllin vahva lopettaakseen nämä.
Gaasa saa sotamateriaalinsa pääosin Iranista. Nähtäväksi jää tuhoaako Israel myös Iranin ydinlaitokset ydinuhan edessä. Sekä Irakin että Syyrian ydinlaitokset se tuhosi. Lopuksi joka tapauksessa Lähi-Idässä käytetään ydinasetta ennen kuin Jeesus palaa takaisin. Mutta se onkin Herran päivä, jolloin maa suistuu radaltansa, syntiset tuomitaan Hänen kirkkautensa valtaistuimen edessä ja "maa on oleva täynnä Herran tuntemusta, niin kuin vedet peittävät meret".
Jeesus, Sinun pelastajasi, on juutalainen.Jeesus oli juutalainen, eikä siinä minusta ole pahaa - eikä se fakta kyllä minusta liity militaristiseen Israeliin yhtään mitenkään. Ei Israel minusta ole terroristivaltio siksi, että monet siellä asuvat ovat juutalaisia. Israelin valtio tappaa tahallaan siviilejä, se on olennaista, eikä se ole uskontoasia.
Sinusta ydinsota on siis kaunis, toivottava asia. Kiintoisaa ja perverssiä: JOS ydinsota alkaa ja Israel sen aloittaa, sinun "Jumalan omaisuuskansasi" tuhoaa maailman.
Israel siis saa tuhota toisten alitoksia, muut eivät kuitenkaan saa tuhota Israelin laitoksia? Mikä logiikka tuossa on? EIKÖ MUILLA KUIN ISRELILAISILLA OLEKAAN OIKEUTTA ELÄÄ MAAILMASSA? poikalapsi kirjoitti:
Jeesus oli juutalainen, eikä siinä minusta ole pahaa - eikä se fakta kyllä minusta liity militaristiseen Israeliin yhtään mitenkään. Ei Israel minusta ole terroristivaltio siksi, että monet siellä asuvat ovat juutalaisia. Israelin valtio tappaa tahallaan siviilejä, se on olennaista, eikä se ole uskontoasia.
Sinusta ydinsota on siis kaunis, toivottava asia. Kiintoisaa ja perverssiä: JOS ydinsota alkaa ja Israel sen aloittaa, sinun "Jumalan omaisuuskansasi" tuhoaa maailman.
Israel siis saa tuhota toisten alitoksia, muut eivät kuitenkaan saa tuhota Israelin laitoksia? Mikä logiikka tuossa on? EIKÖ MUILLA KUIN ISRELILAISILLA OLEKAAN OIKEUTTA ELÄÄ MAAILMASSA?Siksi se syytekin jäi nostamatta. Viimeinen päivä syytteen nostamiselle olisi huomenna.
Israel saa puolustaa itseään kuten kaikki valtiot. Ei kukaan saa ampua toiseen valtioon raketteja ja aiheuttaa siviilien kuolemia.
Mitä Hamas tekee siitä se nyt maksaa.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Siksi se syytekin jäi nostamatta. Viimeinen päivä syytteen nostamiselle olisi huomenna.
Israel saa puolustaa itseään kuten kaikki valtiot. Ei kukaan saa ampua toiseen valtioon raketteja ja aiheuttaa siviilien kuolemia.
Mitä Hamas tekee siitä se nyt maksaa.1) Yksityishenkilö ei VOI nostaa syytettä. Horaja nyt ihan mitä horajat: tajusit vain itse, että SINÄ joudut naurunalaiseksi, jos alat puhella POLIISILLEKIN yhtä pöljiä, kuin täällä puhelet. Kas kun se olit SINÄ, joka uhkasit minun intimiteettisuojaani ja valehtelit, että homopiireissäsi tiedetään henkilötunnuksenikin. Sinä se myös VAADIT minua tekemään tutkintapyynnön sinusta, jotta saisit alioikeudessa tavata minut silmästä silmään. Että se siitä sadusta.
2) Sinusta siis on sopivaa kostaa tappamalla siviilejä. Hamas ei ole siviilejä, Israel tappaa siviilejä, ja sinusta se on oikein. No, tuo EI ole minulle yllätys - onhan sinusta perusteeton uhkailukin oikein.
Palestiina siis sinusta ei saa puolustaa itseään. Miksi ei saa? RAAMATTUKO sen kieltää vaiko peräti Jeesus?
Olet sodan puolella, väkiballan, vainon ja vääryyden puiolella. Sodan osapuolissa ei ole syyttömiä eikä hyviä: ISRAEL on terroristi siinä missä Hamasin terroristit. Ei tappaminen tappamalla lopu.
Kosto ei ole kristillistä. Et siis ole kristitty, koska kannatat kostoa. SEKÄÄN ei ole minulle yllätys, mutta älä enää valehtele olevasi kristitty. - -----
poikalapsi kirjoitti:
Jumala ei sotaa halua, vaikka sinä sotahulluna haluatkin. No, riidanhalusi olet ennenkin osoittanut, senkijn raastupauhkailija.kostamisesta pahalla vaan siitä mitä jo Fatahia vaadittiin tekemään sen aikanaan ollessa Gazassa vallassa ja Hamasin jo silloin ampuessa rakettejaan Israeliin. Fatah ei niitä saanut loppumaan, Hamas ei niitä itse valtaantullessaan lopettanut vaatimuksista ym. huolimatta joten ainoaksi toimenpiteeksi on valitettavasti jäänyt Israelin suora ja laajamittaisempi aseellinen puuttuminen asioihin.
Sota on sotaa eikä sellaista sotaa ole vielä käytykään jossa ei siviilejä kuolisi, niin ikävää kuin se onkin ja niin paljon kuin sitä yritettäisiin välttääkin. Ainoa taho alueella, jonka kohde jo omien sanojensa mukaan ovat siviilit, on Hamas, ja itsemurha- ym. iskuillaan se on sen käytännössä osoittanutkin.
- Bileam.
Mahtoikohan Herodes olla helluntailainen kun noin poikalapsia vihasi.
"Israel on aloittanut hyökkäyssodan taas kerran."
Pidä simäsi ja korvasi auki ja seuraa mitä maailmalla tapahtuu, ehkä se totuus valkenee.
"Miksi kukaan maailmassa ei ota kantaa moisen terroristivaltion toimiin voimakkaammin?"
Koko maailma on tuominnut Israelin, jälleen kerran.
Etkö seuraa uutisia?
"Miksi tekin helluntailaiset puolustatte tappamista, vaikka Raamattu tappamisen yksiselitteisesti kieltää?"
Kukaan tappamista puolusta. Israel puolustaa rajojaan ja kansalaisiaan, niin kuin suvereenin valtion tuleekin tehdä.
Kuinka moni valtio sallisi maaperälleen 10000 rakettia ja kranaattia ennen kuin alkaa tehdä jotain? Eniten ihmettelen juutalaisten kärsivällisyyttä, miten kukaan voi sallia siviilien tulitusta vuosi kausia.
Sinulla näyttää olevan ongelmia seksuaalisuutesi lisäksi antisemitismin ja rasismin kanssa.
Otan osaa.- poikalapsi
Löpötilöö: EN ole antisemitisti vaan pasifisti. Israelin valtuio on militantti, eikä se ole juutralaisuudesta kiinni vaan siitä, että hullut kristityt antavat yhden valtion terrorisoida.
Gaza ei ole Israelia. Sinne ei siis mennä sotakonein, jos on hyvät mielessä.
Minulla on hyvä olo, vaikka suren kyllä viattomien puolesta. Israel on tuomionsa ansainnut - joskaan ainakaan länsimnaat eiväy suurien sanojen lisäksi edes yritä militantteja hillitä.
Ostoboikotti purisi, jos kaikki siihen yhdessä ryhtyisivät. Vaan eihän hellari nyt israelilaisia boikotoi, koska asiaan kuuluu tukea sotaa.
Israelin ystävät = Sodan ystävät. - muualtakin kuin
poikalapsi kirjoitti:
Löpötilöö: EN ole antisemitisti vaan pasifisti. Israelin valtuio on militantti, eikä se ole juutralaisuudesta kiinni vaan siitä, että hullut kristityt antavat yhden valtion terrorisoida.
Minulla on hyvä olo, vaikka suren kyllä viattomien puolesta. Israel on tuomionsa ansainnut - joskaan ainakaan länsimnaat eiväy suurien sanojen lisäksi edes yritä militantteja hillitä.
Ostoboikotti purisi, jos kaikki siihen yhdessä ryhtyisivät. Vaan eihän hellari nyt israelilaisia boikotoi, koska asiaan kuuluu tukea sotaa.
Israelin ystävät = Sodan ystävät.setan julkaisuista.
Minä ostan aina Israelilaisia tuotteita ja tulen ostamaan, pidä sinä vaan boikkottias. - Bileam.
poikalapsi kirjoitti:
Israelin ystävät = Sodan ystävät."EN ole antisemitisti vaan pasifisti."
Olet antisemiitti, tunnusta pois.
"Gaza ei ole Israelia. Sinne ei siis mennä sotakonein, jos on hyvät mielessä."
Israel ei ole Gazaa. Sinne ei siis raketteja ammuta, jos on hyvät mielessä.
"Minulla on hyvä olo, vaikka suren kyllä viattomien puolesta."
Etkö luota Hamasin urheisiin sotureihin?
Kyllä he pienistä palestiinalaislapsista huolen pitävät;)
"Ostoboikotti purisi, jos kaikki siihen yhdessä ryhtyisivät."
Boikotoi vaan yksin, minä ainakin ostan made in Israel! - poikalapsi
muualtakin kuin kirjoitti:
setan julkaisuista.
Minä ostan aina Israelilaisia tuotteita ja tulen ostamaan, pidä sinä vaan boikkottias.En seura Setan julkaisuja, joten en tiedä, mitä niissä tästä aiheesta puhutaan. Sinä tunnut "tietävän".
Saathan inä paskasta maksaa. Tuet sotaa, olet siis sodan kannattaja etkä kristitty. Se on kumma, miten juutalaisten pyhä sota on teistä oikein mutta islamilaisten samanlainen väärin. Minusta kumpaakaan sotaa ei saa hyväksyä. - poikalapsi
Bileam. kirjoitti:
"EN ole antisemitisti vaan pasifisti."
Olet antisemiitti, tunnusta pois.
"Gaza ei ole Israelia. Sinne ei siis mennä sotakonein, jos on hyvät mielessä."
Israel ei ole Gazaa. Sinne ei siis raketteja ammuta, jos on hyvät mielessä.
"Minulla on hyvä olo, vaikka suren kyllä viattomien puolesta."
Etkö luota Hamasin urheisiin sotureihin?
Kyllä he pienistä palestiinalaislapsista huolen pitävät;)
"Ostoboikotti purisi, jos kaikki siihen yhdessä ryhtyisivät."
Boikotoi vaan yksin, minä ainakin ostan made in Israel!Minulla ei ole juutalaisia vastaan yhtään mitään - miksi kummassa olisi? Millä perusteella valehtelet minun olevan antisemiitti? Kerro, todista väitteesi! Sinulla on paha nolla, ku7n kaikki eivät ihannoimaasi sota purematta nielekään.
Miolempien tulee lopettaa sota. Se tapahtuu´rauhanneuvottelujen kautta. Israel ei ole niihin halunnut ryhtyä. Nyt Israel aloittu HYÖKKÄYSsodan toisten alueelle pidettyään aluetta ahtaalla kaikin mahdollisin ilkeily- ja painostuskeinoin vuosia. Ikävä kyllä TÄLLÄ KERTAA Israel on sodan aloittaja, paha, väärä. Tappaa jo naisia ja lapsia tahallaan. Että semmoista se on tuo Israelin valtion politiikka, joka siis EI OLE sama asia kuin juutalaisuus.
Osta rauhassa paskaa - tuet samalla sotaa. Kaltaistesi takia väkivalta ei maailmasta lopu. Missä teitä sotakiimaisia mahtaa kasvaa... poikalapsi kirjoitti:
Minulla ei ole juutalaisia vastaan yhtään mitään - miksi kummassa olisi? Millä perusteella valehtelet minun olevan antisemiitti? Kerro, todista väitteesi! Sinulla on paha nolla, ku7n kaikki eivät ihannoimaasi sota purematta nielekään.
Miolempien tulee lopettaa sota. Se tapahtuu´rauhanneuvottelujen kautta. Israel ei ole niihin halunnut ryhtyä. Nyt Israel aloittu HYÖKKÄYSsodan toisten alueelle pidettyään aluetta ahtaalla kaikin mahdollisin ilkeily- ja painostuskeinoin vuosia. Ikävä kyllä TÄLLÄ KERTAA Israel on sodan aloittaja, paha, väärä. Tappaa jo naisia ja lapsia tahallaan. Että semmoista se on tuo Israelin valtion politiikka, joka siis EI OLE sama asia kuin juutalaisuus.
Osta rauhassa paskaa - tuet samalla sotaa. Kaltaistesi takia väkivalta ei maailmasta lopu. Missä teitä sotakiimaisia mahtaa kasvaa...Siitä sota alkoi, kun eivät lopettaneet. Opettele kutsumaan heitä oikealla nimellä: terroristit.
Jos Suomeen ammutaan joka päivä ohjuksia niin en usko armeijan olevan vastaamatta kolmea vuotta. Israel kesti pitkään tätä terroria ja varoitti terroristeja ennen kuin iski. Nyt Hamas käyttää ihmiskilpiä, omia siviilejään, ja Israel on tuomittu syylliseksi.
Muuten, Sinulla on paljonkin Jeesusta ja muita juutalaisia vastaan.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Siitä sota alkoi, kun eivät lopettaneet. Opettele kutsumaan heitä oikealla nimellä: terroristit.
Jos Suomeen ammutaan joka päivä ohjuksia niin en usko armeijan olevan vastaamatta kolmea vuotta. Israel kesti pitkään tätä terroria ja varoitti terroristeja ennen kuin iski. Nyt Hamas käyttää ihmiskilpiä, omia siviilejään, ja Israel on tuomittu syylliseksi.
Muuten, Sinulla on paljonkin Jeesusta ja muita juutalaisia vastaan.Minulla ei ole MITÄÄN juutalaisia vastaan, eikä varsinkaan kuollutta Jeesusta vastaan. Miksi väität muuta, raastupakelmi?
Ai että: SIIS ISRAEL sa rauhassa painostaa, nöyryyttää, harjoittaa apartheidia jne? Kuulepas: Ha,mas tekee terroritekoja, enkä kannata heidänKÄÄN toimiaan. Israel ei kuitenkaan ole tippakaan parempi: nytkin on tappanut jo satoja siviilejä.
Israel on terroristivaltio. Se ei kuitenkan tarkoita, että juutalaiset sinänsä olisivat terroristeja. Syyllisiä ovat kaltaisesi kusipääkristityt, joiden mielestä sodassa toisen puolella silmäyt ummessa oleminen on oilein. Tuet sotaa, olet siis Saatanan puolella.
Israel tulee pakottaa lopettamaan siviilien tappaminen, koska siviilit ovat viattomia. Miksi sinusta siviilien tappaminen on oikein, kun siviilit eivät ole israelilaisia? Kerro, mikä tekee palestiinalisesta lapsesta israelilaista lasta huonomman. Minusta ei mikään: MOLEMMILLA tulee olla oikeus elää rauhassa ja vapaana. poikalapsi kirjoitti:
Minulla ei ole MITÄÄN juutalaisia vastaan, eikä varsinkaan kuollutta Jeesusta vastaan. Miksi väität muuta, raastupakelmi?
Ai että: SIIS ISRAEL sa rauhassa painostaa, nöyryyttää, harjoittaa apartheidia jne? Kuulepas: Ha,mas tekee terroritekoja, enkä kannata heidänKÄÄN toimiaan. Israel ei kuitenkaan ole tippakaan parempi: nytkin on tappanut jo satoja siviilejä.
Israel on terroristivaltio. Se ei kuitenkan tarkoita, että juutalaiset sinänsä olisivat terroristeja. Syyllisiä ovat kaltaisesi kusipääkristityt, joiden mielestä sodassa toisen puolella silmäyt ummessa oleminen on oilein. Tuet sotaa, olet siis Saatanan puolella.
Israel tulee pakottaa lopettamaan siviilien tappaminen, koska siviilit ovat viattomia. Miksi sinusta siviilien tappaminen on oikein, kun siviilit eivät ole israelilaisia? Kerro, mikä tekee palestiinalisesta lapsesta israelilaista lasta huonomman. Minusta ei mikään: MOLEMMILLA tulee olla oikeus elää rauhassa ja vapaana.Siitähän tämä sota alkoi. Hamas muuten käyttää ihmiskilpiä. Paljon siis tulee siviiliuhreja.
- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Siitähän tämä sota alkoi. Hamas muuten käyttää ihmiskilpiä. Paljon siis tulee siviiliuhreja.
HYVIN on Israelin sotapropaganda mennyt sinulle perille...
Ja Israelhan ampuu mm. YK-rakennuksia. SIKSI kuolee paljon täysin viattomia ihmisiä eikä juurikaan terroristeja - paitsi ne vähät, joita Israel omista sotilaistaan itse ampuu. - vuoksi?
poikalapsi kirjoitti:
Ja Israelhan ampuu mm. YK-rakennuksia. SIKSI kuolee paljon täysin viattomia ihmisiä eikä juurikaan terroristeja - paitsi ne vähät, joita Israel omista sotilaistaan itse ampuu.Sinä kurahousu puollustat hamasia?
Tuleeko sinusta vielä mies, vai pysytkö pihtipolvena koko ikäsi?
Mistä johtuu sinun paha olosi ja tuo katkeruus, jota osoitat jokaisessa kirjoituksessasi?
Eikö olisi jo aika mielenmuutokseen ja ihmismäiseen kirjoitteluun?
Olet saattanut itsesi naurunalaiseksi tyhmyydelläsi, oletko jo huomannut sen? - ÖÖNÄ
palestiinalaisia, jotka ovat vuosisatoja asuneet tuolla alueella.
Miksi Jumalan valittu kansa muutti takaisin tuonne
ja alkoi työntää alkuperäisväestöä kuoppiin?
Eikös Yk tai Britania siunanut Israelin takaisin muuton "omaan maahan" eikä Jumala? - terroristit?
ÖÖNÄ kirjoitti:
palestiinalaisia, jotka ovat vuosisatoja asuneet tuolla alueella.
Miksi Jumalan valittu kansa muutti takaisin tuonne
ja alkoi työntää alkuperäisväestöä kuoppiin?
Eikös Yk tai Britania siunanut Israelin takaisin muuton "omaan maahan" eikä Jumala?Eihän pelestiinan valtioita ole, miksi he israelilaisten mailla häärivät?
- ÖHÖHÖHÖ
terroristit? kirjoitti:
Eihän pelestiinan valtioita ole, miksi he israelilaisten mailla häärivät?
Palestiinan valtiota, niin he ovat kuiteskii siellä asuneet erialuella aina 1900 - alkuuna asti?
Juutalaiset muuttivat palestiinalaisten alueelle vissiin silloin, kun II maailmansota loppui ja sen seurauksena Israelaiset ajoivat satoja vuosia asuneet palestiinalaiset maanpakoon liki miljoona palestiinalaista. Miksi?
Sitä ennen siellähän asuivat kaikki ihmiset uskontokuntiin katsomassa sulassa sovussa satoja vuosia. Miksi juutalaisten sinne piti änkeytyä? Ei tuollaista väkisin maan ottamista haltuunsa voi pitää raamatullisena oikeutena. Jos pitää, niin Jumala on ryöstäjä ja tappaja!!
Ni mitkä ovat Isrealin maat ja miten he ovat saaneet ne haltuunsa? poikalapsi kirjoitti:
Ja Israelhan ampuu mm. YK-rakennuksia. SIKSI kuolee paljon täysin viattomia ihmisiä eikä juurikaan terroristeja - paitsi ne vähät, joita Israel omista sotilaistaan itse ampuu.mennyt viimeinkin läpi myös mm. EU:ssa ja YK:ssa jossa Hamasia vaaditaan lopettamaan ohjusiskut.
Olen muuten hyvin perillä siitä, mitä Israelissa tapahtuu ja mistä Hamas saa aseensa.
Kun Israel (Sharon) luovutti Gaasan kaistaleen palestiinalaisille 2005 kuluin alle 24 tuntia, kun sieltä ammuttiin ensimmäiset raketit Israeliin (tosin Gaasakin tulee kerran vielä kuulumaan Israeliin, mutta ei ihmiskäden ja sotakoneiden voimin).
Libanonissa Israel ampui taloa jonka vieressä oli YK:n tarkkailuasema. Taloon oli tuotu Hisbollahin toimesta lapsia ja sen katolta ammuttu raketteja Israeliin. Muistaakseni siinä kuoli yksi suomalainenkin sotilas, joka tarkkailutoimessaan oli niin sokea, ettei havainnut tarkkailupisteestään 50 metrin päässä talon katolta lähteviä raketteja. Minä kyllä huomaisin, jos tuosta pihaltani ammuttaisiin raketteja ja myös ilmoittaisin siitä.
Sinä olet sokea ja hyväuskoinen ellet näe kuinka Hamas ja Hisbollah käyttää ihmiskilpiä.ÖHÖHÖHÖ kirjoitti:
Palestiinan valtiota, niin he ovat kuiteskii siellä asuneet erialuella aina 1900 - alkuuna asti?
Juutalaiset muuttivat palestiinalaisten alueelle vissiin silloin, kun II maailmansota loppui ja sen seurauksena Israelaiset ajoivat satoja vuosia asuneet palestiinalaiset maanpakoon liki miljoona palestiinalaista. Miksi?
Sitä ennen siellähän asuivat kaikki ihmiset uskontokuntiin katsomassa sulassa sovussa satoja vuosia. Miksi juutalaisten sinne piti änkeytyä? Ei tuollaista väkisin maan ottamista haltuunsa voi pitää raamatullisena oikeutena. Jos pitää, niin Jumala on ryöstäjä ja tappaja!!
Ni mitkä ovat Isrealin maat ja miten he ovat saaneet ne haltuunsa?Siitä on todella kauan aikaa,yli 3000 vuotta. Israeliin liittyy monia Jumalan lupauksia. Jeesus kuoli siellä ja on palaava Kuninkaana sinne. Maailma, joka on Perkeleen hallussa, tekee kaikkensa tuhotakseen juutalaiset, sillä ellei juutalaisia ole eivät he voi kutsua Kuningastaan palaamaan maahansa. Mutta pelastus on juutalaisista ja Jeesus palaa maan päälle nimenomaa juutalaisten käännyttyä Hänen puoleensa. Perkele vihaa juutalaisia ja nostattaa kansat sitä vastaan jotta Kirjoitukset eivät täyttyisi. Mutta ne täyttyvät ja kun juutalaiset kääntyvät Kuninkaansa puoleen Hän palaa Jerusalemiin. Se on ihmeellinen päivä. Silloin tulee maailmaan rauha ja koko maa on oleva täynnä Herran tuntemusta niin kuin vedet peittävät meret.
Muuten, ne arabit, jotka jäivät Israeliin vuoden 1948 sodassa, saivat Israelin kansalaisoikeuden. Ne jotka lähtivät sieltä siinä uskossa, että ympärillä olevat arabimaat tuhoaisivat juutalaiset, jäivät arabivaltioiden hävittyä, vaille Israelin kansalaisuutta.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Siitä on todella kauan aikaa,yli 3000 vuotta. Israeliin liittyy monia Jumalan lupauksia. Jeesus kuoli siellä ja on palaava Kuninkaana sinne. Maailma, joka on Perkeleen hallussa, tekee kaikkensa tuhotakseen juutalaiset, sillä ellei juutalaisia ole eivät he voi kutsua Kuningastaan palaamaan maahansa. Mutta pelastus on juutalaisista ja Jeesus palaa maan päälle nimenomaa juutalaisten käännyttyä Hänen puoleensa. Perkele vihaa juutalaisia ja nostattaa kansat sitä vastaan jotta Kirjoitukset eivät täyttyisi. Mutta ne täyttyvät ja kun juutalaiset kääntyvät Kuninkaansa puoleen Hän palaa Jerusalemiin. Se on ihmeellinen päivä. Silloin tulee maailmaan rauha ja koko maa on oleva täynnä Herran tuntemusta niin kuin vedet peittävät meret.
Muuten, ne arabit, jotka jäivät Israeliin vuoden 1948 sodassa, saivat Israelin kansalaisoikeuden. Ne jotka lähtivät sieltä siinä uskossa, että ympärillä olevat arabimaat tuhoaisivat juutalaiset, jäivät arabivaltioiden hävittyä, vaille Israelin kansalaisuutta.HYVIN on Israelin valtion propagandakoneisto sinut aivopessyt! Olet osa maailmanlaajuista Israelin propagandakoneistoa nyt, ku n levität tuota lappusilmäistä sontaasi ja valhein vierität kaikki syyt sodasta toisen osapuolen niskoille.
Rauha tulee vasta sitten, kun Israelkin myöntää sen, että Palestiina oli asuttu jo ennen vuotta 1947 ja että Palestiinan valtio on yhtä oikeutettu kuin Israel. Niin kauan kuin tuoat ei myönnetä, Israel saa Saatanan luvalla tappaa siviilejä vaikka kuinka - rauha ei tule tappamalla. Ja vaikka te aivopestyt mitä sanotte, niin MIKÄÄN sivistysvaltio ei tapa tahallaan naapurinsa siviilejä massiivisin sotatoimin, kuten Israel tekee.
Lue nyt jo muutakin kuin Israelin Ystävien valheita. - ....
poikalapsi kirjoitti:
HYVIN on Israelin valtion propagandakoneisto sinut aivopessyt! Olet osa maailmanlaajuista Israelin propagandakoneistoa nyt, ku n levität tuota lappusilmäistä sontaasi ja valhein vierität kaikki syyt sodasta toisen osapuolen niskoille.
Rauha tulee vasta sitten, kun Israelkin myöntää sen, että Palestiina oli asuttu jo ennen vuotta 1947 ja että Palestiinan valtio on yhtä oikeutettu kuin Israel. Niin kauan kuin tuoat ei myönnetä, Israel saa Saatanan luvalla tappaa siviilejä vaikka kuinka - rauha ei tule tappamalla. Ja vaikka te aivopestyt mitä sanotte, niin MIKÄÄN sivistysvaltio ei tapa tahallaan naapurinsa siviilejä massiivisin sotatoimin, kuten Israel tekee.
Lue nyt jo muutakin kuin Israelin Ystävien valheita.Jukka kirjoittaa tuossa yllä näin
"Muuten, ne arabit, jotka jäivät Israeliin vuoden 1948 sodassa, saivat Israelin kansalaisoikeuden. Ne jotka lähtivät sieltä siinä uskossa, että ympärillä olevat arabimaat tuhoaisivat juutalaiset, jäivät arabivaltioiden hävittyä, vaille Israelin kansalaisuutta."
Tuo on kiistaton totuus, joka sinunkin olisi jo paras tunnustaa.
Sen lisäksi, että Israel antoi kansalaisoikeudet arabeille, he rakensivat mm. tiet, vesi- ja sähköverkostot ja niille yhtälaiset käyttöoikeudet myös arabeille.
"Rauha tulee vasta sitten, kun Israelkin myöntää sen, että Palestiina oli asuttu jo ennen vuotta 1947 ja että Palestiinan valtio on yhtä oikeutettu kuin Israel."
Historiallinen fakta vaan on, ettei Palestiina nimistä valtiota alueella koskaan ole ollut.
Toinen fakta on, ettei palestiinalaiset ole mikään erillinen "rotu", vaan alunperin kaikkia alueella asuvia kutsuttiin palestiinalaisiksi, myös juutalaisia.
Vasta vuoden 1967 jälkeen Arafat alkoi puhua palestiinalaisista käsittäen vain alueella asuvia arabeja. Tämä Arafatin alkuun panema propaganda on näemmä uponnut sinuunkin perusteellisesti.
"Niin kauan kuin tuoat ei myönnetä, Israel saa Saatanan luvalla tappaa siviilejä vaikka kuinka - rauha ei tule tappamalla."
Siinä olet oikessa ettei rauha tule tappamalla, mutta ei se tule neuvotelemallakaan, molemmat on jo nähty.
Rauha on mahdollista vain sitten, kun islam muuttuu rauhanomaiseksi ja lopettaa terrorin juutalaisia kohtaan, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että rauhaa ei ihan heti nähdä.
"Ja vaikka te aivopestyt mitä sanotte, niin MIKÄÄN sivistysvaltio ei tapa tahallaan naapurinsa siviilejä massiivisin sotatoimin, kuten Israel tekee."
Tahallaan ei tapa Israelkaan. Sinä et ymmärrä mistä Lähi-idästä on oikeasti kyse.
Kyse on islamista sen tavoitteista, mutta se onkin taas toinen juttu. - hirvas
jukka.finland kirjoitti:
Siitä on todella kauan aikaa,yli 3000 vuotta. Israeliin liittyy monia Jumalan lupauksia. Jeesus kuoli siellä ja on palaava Kuninkaana sinne. Maailma, joka on Perkeleen hallussa, tekee kaikkensa tuhotakseen juutalaiset, sillä ellei juutalaisia ole eivät he voi kutsua Kuningastaan palaamaan maahansa. Mutta pelastus on juutalaisista ja Jeesus palaa maan päälle nimenomaa juutalaisten käännyttyä Hänen puoleensa. Perkele vihaa juutalaisia ja nostattaa kansat sitä vastaan jotta Kirjoitukset eivät täyttyisi. Mutta ne täyttyvät ja kun juutalaiset kääntyvät Kuninkaansa puoleen Hän palaa Jerusalemiin. Se on ihmeellinen päivä. Silloin tulee maailmaan rauha ja koko maa on oleva täynnä Herran tuntemusta niin kuin vedet peittävät meret.
Muuten, ne arabit, jotka jäivät Israeliin vuoden 1948 sodassa, saivat Israelin kansalaisoikeuden. Ne jotka lähtivät sieltä siinä uskossa, että ympärillä olevat arabimaat tuhoaisivat juutalaiset, jäivät arabivaltioiden hävittyä, vaille Israelin kansalaisuutta." Perkele vihaa juutalaisia ja nostattaa kansat sitä vastaan jotta Kirjoitukset eivät täyttyisi."
Ilmestyksen mukaan maan päälle heitetty saatana vihaa kaikkia, ei yksistään Israelia:
Ilm.12:7-12
7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, KOKO maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
11 Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
12 Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi MAATA ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!" - 3.tulkitsija
hirvas kirjoitti:
" Perkele vihaa juutalaisia ja nostattaa kansat sitä vastaan jotta Kirjoitukset eivät täyttyisi."
Ilmestyksen mukaan maan päälle heitetty saatana vihaa kaikkia, ei yksistään Israelia:
Ilm.12:7-12
7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, KOKO maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
11 Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
12 Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi MAATA ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"Laitoit Jukalle jauhot suuhun. Siellä se Jukka yskii jauhojaan, ja Hirvas myhäilee voittajan elkein.
- Usko toivo ja rakkaus
3.tulkitsija kirjoitti:
Laitoit Jukalle jauhot suuhun. Siellä se Jukka yskii jauhojaan, ja Hirvas myhäilee voittajan elkein.
Tätähän sitä ns. usko on. Pullistelua siitä kun hirvas lyö jauhot pussiin.
Ennen kuin ylpeilee jauhoista, kannattaa huomata että suurin osa profetioista on jäänyt toteutumatta. Eli mihin luottaa?
Näyttää siltä että jokainen uskonnollinen kiihkoryhmä valitsee itselle parhaiten sopivan profetian ns. herran johdatuksessa. Tätä profetiaa sitten tulkitaan mielivaltaisella tavalla. Jokaisella ryhmällä oma tulkintansa. Tämän jälkeen tähän omaan ja itse tulkittuun profetiaan uskotaan jumalan tahtona. Toisille profetia on Hillaryn piruksi tuleminen toisille Israelin Jeesuksen kutsuminen.
Valitettavaa on se että kun se oma profetia on valittu, niin kaikkea pidetään sen jälkeen Jumalan tahtona. Salaisesti jopa toivotaan profetian toteutuvan.
Jos profetiaan kuuluu lapsien murhaaminen ja ydinsota, niin sitä pidetään Jumalan tahtona, johon ei voi vaikuttaa/ei saa puuttua. Pahuudelta ummistetaan sokeasti silmät sokeasti profetian nimissä.
Jos profetiaan kuuluu Israelin messiaan kutsu, niin Israelia suojellaan vaikka se murhaisi kylmästi viattomia lapsia.
Saatana teki ovelan strategian sumuuttaaksen ns. kirjanoppineita. Saatana lyö lopulta jauhot uskon hirvaiden pussiin.
Vain vähimmäisen rakkaus, myötätunto, anteeksianto ja kaikkien ihmisten tasa-arvoisuuden myöntäminen (myös palestiinalaiset) tuovat pelastuksen. Aidon Jumalan.
- oikeudet?
Mutta mutta, Israelissapa on homostelu sallittu, mutta Gazassa homot nostetaan kravatista roikkumaan. Mitäs tähän sanot?
Homot ruoskitaan ja teloitetaan. Mutta Suomessa kannatetaan muslimeja , jopa homoja, tästä huolimatta. Israelissa ei homoja ruoskita eikä teloiteta.
- poikalapsi
Miten tuo liittyy siihen, että Israel tappaa naisia ja lapsia? Oikeuttaako sinusta lainsäädännön jälkeenjääneisyys tappamaan naapurivaltion kansalaisia? Jos oikeuttaa, minkä lakien jälkeenjääneiyyden takia suomalaisten tulee alkaa tappaa vaikkapa venäläisiä?
Tappamalla ihmisoikeusasioita on paha ajaa. - poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Homot ruoskitaan ja teloitetaan. Mutta Suomessa kannatetaan muslimeja , jopa homoja, tästä huolimatta. Israelissa ei homoja ruoskita eikä teloiteta.
Oikeuttaako tuo seikka sinusta Israelin tappamaan naisia ja lapsia?
- Ärsyyntynyt.
poikalapsi kirjoitti:
Miten tuo liittyy siihen, että Israel tappaa naisia ja lapsia? Oikeuttaako sinusta lainsäädännön jälkeenjääneisyys tappamaan naapurivaltion kansalaisia? Jos oikeuttaa, minkä lakien jälkeenjääneiyyden takia suomalaisten tulee alkaa tappaa vaikkapa venäläisiä?
Tappamalla ihmisoikeusasioita on paha ajaa.Usko nyt kun sinulle sanotaan ISRAEL EI PYRI TAPPAMAAN SIVIILEJÄ. Sodassa kuolee aina siviilejä, sellaista sotaa ei vielä ole keksittykään etteikö siviilejäkin kuolisi.
Siviilien kuolemaa edes auttaa Hamas sotureineen, joka käyttää lapsia kilpinään, ampuu rojujaan naisten helmoista, piiloutuu sairaaloihin, muuttuu tarvittaessa siviiliksi, käyttää siviilejä (lapsia) propagandansa levittämiseen, liioittelee uhrien lukumäärää jne jne... Vain hyväuskoinen tollo uskoo kaiken minkä Hamasin "tietotoimisto" suoltaa.
En usko että olet ihan niin tollo, että uskottelet IDF:n lähteneen Gazaan ampumaan lapsia!
Kyllä kuule motiivit ovat jossain aivan muualla kuin siviilien murhaamisessa!
Ja ne motiivit tiedät sinäkin, kunhan vain provoilet joutavia! - poikalapsi
Ärsyyntynyt. kirjoitti:
Usko nyt kun sinulle sanotaan ISRAEL EI PYRI TAPPAMAAN SIVIILEJÄ. Sodassa kuolee aina siviilejä, sellaista sotaa ei vielä ole keksittykään etteikö siviilejäkin kuolisi.
Siviilien kuolemaa edes auttaa Hamas sotureineen, joka käyttää lapsia kilpinään, ampuu rojujaan naisten helmoista, piiloutuu sairaaloihin, muuttuu tarvittaessa siviiliksi, käyttää siviilejä (lapsia) propagandansa levittämiseen, liioittelee uhrien lukumäärää jne jne... Vain hyväuskoinen tollo uskoo kaiken minkä Hamasin "tietotoimisto" suoltaa.
En usko että olet ihan niin tollo, että uskottelet IDF:n lähteneen Gazaan ampumaan lapsia!
Kyllä kuule motiivit ovat jossain aivan muualla kuin siviilien murhaamisessa!
Ja ne motiivit tiedät sinäkin, kunhan vain provoilet joutavia!Vain hyväuskoinen tollo on noin pahasti Israelin sotapropagandan vietävissä. Israelko siis pelaa reilua peliä, kun alistaa, ajaa reservaattiin, laajentaa asuinalueita ja tappaa siviilejä. Kyllä se nyt vainb on selittelyä, että ainahan siviilejä sodassa kuolee: TOTTA KAI KUOLEE, mutta kun enemmistö kuolleista on siviilejä, niin...
Israel on yhtä paha terroristi kuin muutkin terroristit - ja sinäKIN sen tiedät. En käsitä, mikä ihmeen tarve sinulla on puolsutaa sodan toista osapuolta: EI SODASSA ole syytöntä osapuolta - paitsi siviilit, joita Israelin armeija murhaa mm. suunnitelluin kouluiskuin.
Luepas uutisia muualatkin kuin Israelin sotapropagandasivuilta.
Ei en ole tollo: SIKSI en olekaan kummankaan sotaa käyvän puolella. Olen kristitty, kannatan rauhaa. - tämä.
poikalapsi kirjoitti:
Vain hyväuskoinen tollo on noin pahasti Israelin sotapropagandan vietävissä. Israelko siis pelaa reilua peliä, kun alistaa, ajaa reservaattiin, laajentaa asuinalueita ja tappaa siviilejä. Kyllä se nyt vainb on selittelyä, että ainahan siviilejä sodassa kuolee: TOTTA KAI KUOLEE, mutta kun enemmistö kuolleista on siviilejä, niin...
Israel on yhtä paha terroristi kuin muutkin terroristit - ja sinäKIN sen tiedät. En käsitä, mikä ihmeen tarve sinulla on puolsutaa sodan toista osapuolta: EI SODASSA ole syytöntä osapuolta - paitsi siviilit, joita Israelin armeija murhaa mm. suunnitelluin kouluiskuin.
Luepas uutisia muualatkin kuin Israelin sotapropagandasivuilta.
Ei en ole tollo: SIKSI en olekaan kummankaan sotaa käyvän puolella. Olen kristitty, kannatan rauhaa.Tässä sinulle mallia miten niitä uutisia tehdään.
Voit tehdä omat johtopäätökset, tai olla tekemättä. Ihan miten vaan
http://www.youtube.com/watch?v=uL8ANySuSuk&feature=related - mä katoin sen
tämä. kirjoitti:
Tässä sinulle mallia miten niitä uutisia tehdään.
Voit tehdä omat johtopäätökset, tai olla tekemättä. Ihan miten vaan
http://www.youtube.com/watch?v=uL8ANySuSuk&feature=relatedKyllähän tuolla lähi-idässä tapahtuu kamalia asioita mutta uutiskuviin ja uutisvideoihin sieltä kannattaa suhtautua hyvin suurella varauksella.
Oli hyvä että laitoit tuon dokumentin tänne, kiitos.
- frihet
Israel sa att man välkomnar initativet från den franska presidenten. De kommer att stödja förslaget om de får garantier på att Hamas går med på eldupphör.
Hamas däremot tvivlar på att Israel menar allvar i deras uttalanden.
Israel olisi siis ollut valmis aselepoon, mutta Hamasin pojat eivät.- poikalapsi
Joopa joo - ja "tieto" on varmaan peräisin yhtä luotettavan tasapuolisesta lähteestä kuin ne "tiedot", joita kehuskelit minusta saaneesi mutta joita et koskaan toteen näyttänyt, satusetä.
Israel on maailman paras PROPAGOINNISSA. Lahkolaisia se terroristivaltio vie ihan miten tahtoo. Jumala haluaa rauhaa, te sotaa, niin hellarit kuin islamilaisetkin. - frihet
poikalapsi kirjoitti:
Joopa joo - ja "tieto" on varmaan peräisin yhtä luotettavan tasapuolisesta lähteestä kuin ne "tiedot", joita kehuskelit minusta saaneesi mutta joita et koskaan toteen näyttänyt, satusetä.
Israel on maailman paras PROPAGOINNISSA. Lahkolaisia se terroristivaltio vie ihan miten tahtoo. Jumala haluaa rauhaa, te sotaa, niin hellarit kuin islamilaisetkin.Eli Aftonbladet.
Revi siitä mitä haluat, ei sattunut olemaan Israelin puolesta-puhuja.
kanta. et sitten kertonut Hamasin teoista mitään. Sotaan tarvitaan kaksi. Kumman pitkiä pinna Israelilla on ollutkin. Raja tuli vastaan näköjään nyt.
- poikalapsi
MIKSI ottaisin Hamasiin kantaa täällä, missä yyksipuolinen ja sokea Israel-ihailu on vallalla, koska luulette, että Jumala antaa Israelinlle luvan tappaa. Toivon, että Israel alkaa tappaa teiitä samaan malliin. Ehkä äämni kellossa muuttuu. Eipä siis muuta kuin TOIVIORETKELLE Israeliin vain, hihhulit!
Minä en kannata tappajia, en Isrraelin valtioterrorismia enkä Hamasia, joka EI ole valtioterrorismia vaan sissiliike. Kumpi on sinusta parempi: se, että järjestäytynyt valtio tappaa naapureitaan ylimielisesti, vai se, että sissiliike tappaa ihmisiä, joskin vähemmän kuin tuo valtio?
Minusta molemmat ovat yhtä väärin. Esumerkiksi Israel ei kuitenkaan kelpaa MISSÄÄN asiassa - ikävä kyllä. Söäälin sekä israelilaisia että palestiinalaisia siviilejä, joilla ei ole rauhaa koskaan. Ja siihen te hellaripelletkin olette tukenne takia syyllisiä.
Itsepä helvettinne teette. Että pommia vain teillekin Israeklin suunnasta, lahkosaatanat. - Usko toivo ja rakkaus
poikalapsi kirjoitti:
MIKSI ottaisin Hamasiin kantaa täällä, missä yyksipuolinen ja sokea Israel-ihailu on vallalla, koska luulette, että Jumala antaa Israelinlle luvan tappaa. Toivon, että Israel alkaa tappaa teiitä samaan malliin. Ehkä äämni kellossa muuttuu. Eipä siis muuta kuin TOIVIORETKELLE Israeliin vain, hihhulit!
Minä en kannata tappajia, en Isrraelin valtioterrorismia enkä Hamasia, joka EI ole valtioterrorismia vaan sissiliike. Kumpi on sinusta parempi: se, että järjestäytynyt valtio tappaa naapureitaan ylimielisesti, vai se, että sissiliike tappaa ihmisiä, joskin vähemmän kuin tuo valtio?
Minusta molemmat ovat yhtä väärin. Esumerkiksi Israel ei kuitenkaan kelpaa MISSÄÄN asiassa - ikävä kyllä. Söäälin sekä israelilaisia että palestiinalaisia siviilejä, joilla ei ole rauhaa koskaan. Ja siihen te hellaripelletkin olette tukenne takia syyllisiä.
Itsepä helvettinne teette. Että pommia vain teillekin Israeklin suunnasta, lahkosaatanat.Poikalapsi,
Vastaus Uskon hirvaat otsikon alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623737Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873128Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692336Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141600Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661334- 891193
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291059Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55985- 47962