Vaalennan hiuksiani n.4 kertaa vuodessa. Joka kerta kun annan väriaineen vaikuttaa, tuntuu siltä että kurkkuni turpoaisi ja hengittäminen on vaikeaa...Ei taida olla normaalia? mitä minun pitäisi tehdä, meinaan värjäystä en kyllä lopeta :) ?
Oireet hiusten värjäyksen aikana
teinityttö_92
2211
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Tuollaiset oireet on merkki siitä että olet todella pahasti allerginen sille hiusvärille. Nuo oireet voivat pahentua nopeastikin ja kurkkusi ja henkitorvesi voi joku kerta turvota kokonaan umpeen, joten ei missään nimessä kannata ottaa riskiä ja jatkaa värjäämistä.
Saatat olla allerginen sille vaalealle väri aineelle, itse värjään enemmän hiuksiani vaaleaksi ja välillä vaihan aika radikaalisti väriäni hiuksissa, kannattaisi lopettaa hiusten vaalentaminen jos tuollaista tapahtuu ..