..nyt täytyy taas kerran myöntää..oon pulassa.. en saa niitä 2500 euroo.. joten pitää taas keksii tempauksia saadakseni..noin sen verran.. sekin riittää.. muuten voin hypätä vaikka partsilta ilman siipiä.. kylläpä elämä on taas KURAA.. onko huuhaalaislla rahahuolia??
kuutämöhäikkiii
7
346
Vastaukset
- willivatukka
Eihän tässä muita huolia olekkaan, kui raha huolia:-(
- ystavatar
Minulla on huolia, miten sijoittaisin 150 000 euroa onnistuneesti :-(
- pekipoi
peki tietää peki tietää
- p_dude
ei hypitä ny mistää,se o vaan rahaa,tulee ja menee useimmiten ei ees tuu,mul ainaki aina huolia ku ei raha riitä,mitä sitte,ei tarvi huolehtia sellasest mitä ei oo,eikö vaa pervokki
..oon sanonut että se on vaan rahaa joo..mutta joskus on tiukilla..en muuta pois betonikuutiosta kylmään perunakellariin vaikka oon sitä monta vuotta tääälläkin hehkuttanut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun356942- 833626
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823235Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3312935- 462393
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301430Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211411