..nyt täytyy taas kerran myöntää..oon pulassa.. en saa niitä 2500 euroo.. joten pitää taas keksii tempauksia saadakseni..noin sen verran.. sekin riittää.. muuten voin hypätä vaikka partsilta ilman siipiä.. kylläpä elämä on taas KURAA.. onko huuhaalaislla rahahuolia??
kuutämöhäikkiii
7
363
Vastaukset
- willivatukka
Eihän tässä muita huolia olekkaan, kui raha huolia:-(
- ystavatar
Minulla on huolia, miten sijoittaisin 150 000 euroa onnistuneesti :-(
- pekipoi
peki tietää peki tietää
- p_dude
ei hypitä ny mistää,se o vaan rahaa,tulee ja menee useimmiten ei ees tuu,mul ainaki aina huolia ku ei raha riitä,mitä sitte,ei tarvi huolehtia sellasest mitä ei oo,eikö vaa pervokki
..oon sanonut että se on vaan rahaa joo..mutta joskus on tiukilla..en muuta pois betonikuutiosta kylmään perunakellariin vaikka oon sitä monta vuotta tääälläkin hehkuttanut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381