kaasun hinta

agan myyntipisteet

Onko agan myyntipisteillä nestekaasun hinta sama, ja kuinka paljon se on.Karavankortilla saa 20 pinnaa alennusta.

20

4483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäinen höh

      AGAn myyntipisteissä kaasu on kaikkein kalleinta, vielä alennusten jälkeenkin. Kaasun hinta yleisesti vaihtelee tällä hetkellä 20-25 € seutuvilla ruuhkasuomessa.

      • vaan...

        kyllä kaasun hinta vaihtelee välillä 20-30e. Hämeessä, viikonvaihteessa, oli jopa vaikea löytää kaasua, kun kerrankin oli pakkasta ja runsaasti matkailukaluston käyttäjiä.


      • outoa
        vaan... kirjoitti:

        kyllä kaasun hinta vaihtelee välillä 20-30e. Hämeessä, viikonvaihteessa, oli jopa vaikea löytää kaasua, kun kerrankin oli pakkasta ja runsaasti matkailukaluston käyttäjiä.

        Paikoitellen kaasusta pyydetään poskettomia hintoja. Pyhinä, edullisimpien myyntipaikkojen ollessa kiinni, voi joutua ostamaan hätätilassa kalliimmakin kaasupullon. Olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa, että kaasupullon saa alle 25€ helposti. Kalleimmat kaasupullon vaihdot olen joutunut tekemään pohjoisessa. Rovaniemen aga 32€. Lähellä olevista caravanliikkeissä oli täydet pullot loppuneet. Pyhän K-kaupaa 30€.
        Ostin viimeksi 2,1 -09 11kg kaasupullon 19,90€. ABC ketjuhuoltamot ovat hinnoitelleet kaasunsa ulos käyvästä markkinahinnasta 29€ pyynnillään.


    • hyvin halpaa

      Best-Caravanilla 18,90 pullo, aikaisemmin oli joku ale jolloin sai 9,90 eurolla pullon

    • Lasikuitukoppi

      Kuinka paljon menee polttoaineisiin yms. kun metsästätte sitä 3 € edullisempaa pulloa? Toinen kysymys: Montako pulloa vuodessa kulutatte? Laskekaa sen jälkeen paljonko "säästitte",,,

      • ensimmäinen höh

        Talvella kuluu kaasua 2 pulloa viikossa. Syksyllä 1 pullo viikossa. Kesällä pullon joutuu vaihtamaan 2-3 viikon välein. Liikkuvana karavaanarina on hyväksi tietää eri paikkakunnilta edullisimmat kaasun myyntipaikat. Ettei aina osu kaikkein kalleimman myyjän luo ensimmäiseksi.
        Erään paikkakunnan halvimman ja kalleimman hinnan erotus oli 12 €. Halvimmasta paikasta sai ostettua 3 kaasupulloa halvemmalla kuin kalleimmassa paikassa maksoi 2 pulloa. Matkassa eroa myyntipaikkojen välillä oli alle 1 km.


      • mjet

        Miksi maksaa jostain enemmän kuin välttämättä tarvitsee? Tämähän on hienoa kun ihmiset kertoo hintatietoja eri paikoista, ja joskus kun sattuu menemään vaikka muilla asioilla edullisen ostopaikan ohi, voi kaasun ostaa samalla eikä hakukuluja tule ollenkaan jos ajaa muutenkin ohi. Tietenkin hakukulut täytyy vähentää säästöstä ja siten punnita homman järkevyys, mutta itse ainakin oon sen verran pihi mies että eurokin on iso raha.

        En myöskään ymmärrä täälläkin yleisesti esillä olevaa ideologiaa, että jos autosta maksetaan jo niin iso summa, niin mitä väliä muka on enää polttoaineilla yms kokonaishinnassa. Mulla on puoli vuotta vanha 70 tonnia maksanut matkailuauto ja silti ostan polttoaineet ja kaikki muutkin elämän hankinnat aina halvimmasta mahdollisesta paikasta, jokainen säästynyt euro on tärkeä.


      • asiaa.
        mjet kirjoitti:

        Miksi maksaa jostain enemmän kuin välttämättä tarvitsee? Tämähän on hienoa kun ihmiset kertoo hintatietoja eri paikoista, ja joskus kun sattuu menemään vaikka muilla asioilla edullisen ostopaikan ohi, voi kaasun ostaa samalla eikä hakukuluja tule ollenkaan jos ajaa muutenkin ohi. Tietenkin hakukulut täytyy vähentää säästöstä ja siten punnita homman järkevyys, mutta itse ainakin oon sen verran pihi mies että eurokin on iso raha.

        En myöskään ymmärrä täälläkin yleisesti esillä olevaa ideologiaa, että jos autosta maksetaan jo niin iso summa, niin mitä väliä muka on enää polttoaineilla yms kokonaishinnassa. Mulla on puoli vuotta vanha 70 tonnia maksanut matkailuauto ja silti ostan polttoaineet ja kaikki muutkin elämän hankinnat aina halvimmasta mahdollisesta paikasta, jokainen säästynyt euro on tärkeä.

        "En myöskään ymmärrä täälläkin yleisesti esillä olevaa ideologiaa, että jos autosta maksetaan jo niin iso summa, niin mitä väliä muka on enää polttoaineilla yms kokonaishinnassa"

        Tämä olen yrittänyt sanoa täälläkin muutaman kerran mutta ilmaisit asian paremmin.


    • pekka pp

      ostin vuosi sitten kaasua agan palvelupisteestä ja esitin karavaanari kortin , myyjä löi koneeseen karavaanareiden koodin ja kysyi minulta että haluatko kaasua todellakin karavanari hintaan ??? kun karavaanari hinta on 6€ pullolta enemmän kuin heidän (aga)normaali hinta .ostin luonnollisesti normaali hintaista kaasua ja työnsin karavaanarikortin syvälle taskuun

      • Ramista halvalla.

        Pääsääntöisesti pitää hakea arkena rakennuskonevuokraamosta, missä se on halvinta , jopa alle 20 euroa.
        SF-Caravan alueella 23 egee.


    • hinta...

      Just tuli ilmaisjakelulehti, jossa Oulun Puuilon tarjous.
      5 kg teräs 12,90 €
      11 kg teräs 19,90
      5 kg komposiitti 15,90 €
      10 kg komposiitti 22,90 €

      8.1.2009

      • Oliko se 15,90 euron komposiittipullo todellakin 5 kg eikä 6 kg? Vantaan Puuilosta saa tuolla hinnalla 6 kg.


    • Kaasuton

      Vapaa kilpailu on tullut eduksemme siten että Suomessa ei kohta ole kuin yksi täyttölaitos Innogass,joka sijaitsee Porvoossa ja jonka omistaa Aga ja Tehokaasu yhdessä. Siis kaikki kaasu tulee yhdestä "putkesta". Kun samojen yritysten omistama Uudenkaupungin täyttölaitos suljetaan niin oletettavissa on jonkinlainen kaasumonopoli?

      • Meille !

        Tulkeepi meille Vilussa maksaa 11 kg kaasua 16.50


      • höpöhöpöhöpö111111

        ja höpö,,,,,


    • maksoi

      Viitamaan caravaanissa kaasupullon vaihto 20e.

    • Kuortin Rautakauppa

      Jos ajelee 5-tietä pohjoiseen Kuortin ABC:tä vastapäätä on Kuortin Rautakauppa 11kg vaihto 17€

    • Tarkka Jarkka.

      Minimani Olari ja luultavasti muissakin Minimaneissa 11kg vaihtopullo 18,90€. Menet vain tyhjän pullon kanssa infoon, niin siellä tuodaan täysi pullo sinulle tuohon hintaan.

      • Kaasussaan

        Ostin Pyhännän SEO:lta tänään ja 11 kg maksoi 38 € taitaa olla suomen ennätys


      • car_a_vaan_
        Kaasussaan kirjoitti:

        Ostin Pyhännän SEO:lta tänään ja 11 kg maksoi 38 € taitaa olla suomen ennätys

        Moi.
        Jos kuvitellaan, että alkaisin myymään kaasua, niin paljonko 11 kg vaihtoplo SAISI maksaa?

        ja kuinka kaukaa asiakas rakas olisit valmis pullon ko. hinnalla hakemaan?

        jospa nyt saataisiin järkevää analyyttistä keskustelua?
        Oletus ostohinta kaupalle ( minulle ) sisään 18,9€ myynti 19.9? onko liian kallis?

        Suostuisitko tilaamaan plon esim. vko etukäteen? jos sillä hinta tippuu -10senttiä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe