Miten saisin tietää virolaisen auton omistajan rekisterinumeron perusteella? Naapurissani on seissyt ilmeisesti remonttikeikkamiehen arvoauto jo puoli vuotta - voisin tarjoutua ostamaan sen jos tiedän kuka omistaa. Eli onko jokin online-palvelu josta omistaja selviää?
Viron autorekisteri
10
9489
Vastaukset
- haluat "ostaa"
Menet vain seisomaan sen arvoauton viereen ja odotat omistajan saapumista. Omistaja saattaa ilmestyä hieman nopeammin jos vaikka ryhdyt irrottelemaan autossa ilmeisesti olevia arvokkaita alu-pyöriä!
- Turisti2006
Auton voi olla kenen vain . Vaikka naapurisi.
Hän ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen jos pitää pihaallaan viron reksisterissä olevaa autoa.
Koeta oppia elämään kateutesi kanssa!!! - Mahdollinen ostaja
Enpä arvannut että täällä on näin typeriä vastaajia eikä yksinkertaiseen kysymykseen saa vastausta. Auton omistaja ei ole käynyt Suomessa puoleen vuoteen ja vanteet on jo viety (en valitettavasti minä) ja olen oikeasti katsomassa samanlaista autoa itselleni.
Jatkan aiheesta kyselyä jossain muualla.- tähän´´
mitään, ehkä virolaisten puhelinoperaattoreiden sivuilta asia selviää. Mutta jostain olet jo saanut tiedon omistajan maassaolosta tai olemattomuudesta. Eikö tätä kautta asia selviä?
- katso ark.ee
tai soita, puhuvat ilmeiseti myös suomea
- ROHKEA ROKAN SYÖ
Mene ihmeessä poliisi laitokselle kyllä ne sieltä sinulle omistajan löytää jos autossa on kilvet paikallaan.Niin minä tekisin.
- Kiukuttaa
Poliisi ei löydä / halua löytää .. suomalaiset numeropalvelut / rekisterikeskukset yhtä toivottomia tässä...
Itsellä sama tilanne Passat viron kilvissä omassa ruudussani, eikä saa yhteyttä mitenkään. Nyt oma ajoneuvo parkkikiekko paikalla ja jos huonosti käy kirjallinen muistutus aamulla lasissa..
Parkkipaikan omistaja, talon kiinteistöyhtiö ei osaa ottaa kantaa. Pystyvät tilaamaan sakon väärin pysäköidyn auton ikkunaan, mutta sanoin "eivät ne niitä kuitenkaan maksa"
Voiko todella olla näin hieno systeemi? - ei ei ei ei ei ei
Tottahan virulaisia suojellaan viimeiseen asti, jos minun parkkiruutuun ilmestyisi virulainen (jostain varmaan varastettu) niin hinaisin sen jolhoon. Ostamaan en virulaisilta mitään ala, koska ovat kuitenkin jostain varastettu.
- LIIKLUSREGISTER
TÄSTÄ LÖYTYY
http://www.mnt.ee/?id=11340- EVVK
EVVK, EVVK, EVVK, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565