Olisin

onnellinen....

Kuka tyhmä on keksinyt lauseen "raha ei tee onnelliseksi" Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos mun ei tarvis enää ikinä murehtia raha asioita.
Kyllä se niin on että sitä rahaa tarvii siihen elämiseen ja pinna kiristyy jos näyttää siltä että ei oo varaa maksaa laskuja.

5

978

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies--25

      Ei raha tietysti automaattisesti onnea tuo mukanaan, joten siinä mielessä väittämä osuu varsin hyvin maaliinsa. Helpottaahan se, toki. Vaikka itsekin kaipaisin taloudelliseen tilanteeseeni kohennusta mm. varsin kalliiden unelmieni takia, niin eipä tuo elämä lopulta juuri mihinkään muuttuisi alun hämmästelyn jälkeen. Tietysti stressi vähän helpottaisi, mutta onnea..? Tuskin sentään.

      Kyllä se lopulta löytyy jostain muualta. Yleensä sitä ei edes ymmärrä silloin kun sitä on, johon ainakin itse syyllistyn jatkuvasti.

      • mulle

        se tois onnen. Kaikkee muuta mulla on mutta ei sitä rahaa ja se aiheuttaa ahdistusta. Ja mä en puhu nyt mistään kalliista unelmista vaan siitä että saisin lainani maksettua pois.


    • <<<<

      AINAKIN SITTEN OLISIN SELLAINEN ÄIJÄ JOKA PANISI RAHOISTAAN REIPPAAN OSAN SÄÄSTÖÖN JA SELLAINEN ÄIJÄ
      JOKA SITTEN AJAISI AJOKORTINKIN JA AJAISI VALKOISELLA OPEL COMMODORE 67-72 MALLI KAUPPAAN JA SITTEN VECTRA CARAVAN DTIILLÄ JOSSA SOISI ROD STEWART JA FACES JA ROLLING STONES

    • tonyCASH

      Raha ei tee onnelliseksi? -No en minä onnea haluakaan vaan RAHAA!!

    • 1M € ja enemmän

      Jos olisin miljonääri, henkilökohtainen inhimillisen kehityksen indeksi parantuisi selvästi:

      1) Opinnot voisi suorittaa mieleisessään lukiossa ja yliopistossa ilman taloudellisia rasitteita

      2) Voisi nauttia orgaanisesta gourmét ruoasta ja juomista
      ... Lääkkeiden tarve vähentyy/poistuu terveellisen ravinnon ansiosta
      ... samoin terveys pysyy hyvänä

      3) Hyvä koulutus varmistaisi mielenkiintoisen ja mahdollisesti hyvin palkatun ammatin maailmalla

      4) Voisi ostaa vaikka 100K € tontin ja rakentaa sille käsityönä talon vaikka osittain asuntolainan avulla


      P.S. Työssäoloehto 55 vuoden ajalta (15-70 ikävuodet) on alle 250K €, joten jättämällä osan käteistalletuksiin ja rahoitusvälineisiin voi turvata tulevaisuutta hieman.

      P.P.S. Edelliseen liittyen, 15K € p.a. takaa erittäin laadukkaan elintason vaikkei sillä ylenmääräistä ylellisyyttä saakaan. Tämän 15K € saa jo, mikäli esim. 500K € portfolio kasvaa vuosittain 50K €.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe