Olisin

onnellinen....

Kuka tyhmä on keksinyt lauseen "raha ei tee onnelliseksi" Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos mun ei tarvis enää ikinä murehtia raha asioita.
Kyllä se niin on että sitä rahaa tarvii siihen elämiseen ja pinna kiristyy jos näyttää siltä että ei oo varaa maksaa laskuja.

5

1018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies--25

Ei raha tietysti automaattisesti onnea tuo mukanaan, joten siinä mielessä väittämä osuu varsin hyvin maaliinsa. Helpottaahan se, toki. Vaikka itsekin kaipaisin taloudelliseen tilanteeseeni kohennusta mm. varsin kalliiden unelmieni takia, niin eipä tuo elämä lopulta juuri mihinkään muuttuisi alun hämmästelyn jälkeen. Tietysti stressi vähän helpottaisi, mutta onnea..? Tuskin sentään.

Kyllä se lopulta löytyy jostain muualta. Yleensä sitä ei edes ymmärrä silloin kun sitä on, johon ainakin itse syyllistyn jatkuvasti.

• mulle

se tois onnen. Kaikkee muuta mulla on mutta ei sitä rahaa ja se aiheuttaa ahdistusta. Ja mä en puhu nyt mistään kalliista unelmista vaan siitä että saisin lainani maksettua pois.

• <<<<

AINAKIN SITTEN OLISIN SELLAINEN ÄIJÄ JOKA PANISI RAHOISTAAN REIPPAAN OSAN SÄÄSTÖÖN JA SELLAINEN ÄIJÄ
      JOKA SITTEN AJAISI AJOKORTINKIN JA AJAISI VALKOISELLA OPEL COMMODORE 67-72 MALLI KAUPPAAN JA SITTEN VECTRA CARAVAN DTIILLÄ JOSSA SOISI ROD STEWART JA FACES JA ROLLING STONES

• tonyCASH

Raha ei tee onnelliseksi? -No en minä onnea haluakaan vaan RAHAA!!

• 1M € ja enemmän

Jos olisin miljonääri, henkilökohtainen inhimillisen kehityksen indeksi parantuisi selvästi:

1) Opinnot voisi suorittaa mieleisessään lukiossa ja yliopistossa ilman taloudellisia rasitteita

2) Voisi nauttia orgaanisesta gourmét ruoasta ja juomista
      ... Lääkkeiden tarve vähentyy/poistuu terveellisen ravinnon ansiosta
      ... samoin terveys pysyy hyvänä

3) Hyvä koulutus varmistaisi mielenkiintoisen ja mahdollisesti hyvin palkatun ammatin maailmalla

4) Voisi ostaa vaikka 100K € tontin ja rakentaa sille käsityönä talon vaikka osittain asuntolainan avulla

P.S. Työssäoloehto 55 vuoden ajalta (15-70 ikävuodet) on alle 250K €, joten jättämällä osan käteistalletuksiin ja rahoitusvälineisiin voi turvata tulevaisuutta hieman.

P.P.S. Edelliseen liittyen, 15K € p.a. takaa erittäin laadukkaan elintason vaikkei sillä ylenmääräistä ylellisyyttä saakaan. Tämän 15K € saa jo, mikäli esim. 500K € portfolio kasvaa vuosittain 50K €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1292
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1027
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      922
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      740
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44