Kuka tyhmä on keksinyt lauseen "raha ei tee onnelliseksi" Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos mun ei tarvis enää ikinä murehtia raha asioita.
Kyllä se niin on että sitä rahaa tarvii siihen elämiseen ja pinna kiristyy jos näyttää siltä että ei oo varaa maksaa laskuja.
Olisin
5
1007
Vastaukset
- Mies--25
Ei raha tietysti automaattisesti onnea tuo mukanaan, joten siinä mielessä väittämä osuu varsin hyvin maaliinsa. Helpottaahan se, toki. Vaikka itsekin kaipaisin taloudelliseen tilanteeseeni kohennusta mm. varsin kalliiden unelmieni takia, niin eipä tuo elämä lopulta juuri mihinkään muuttuisi alun hämmästelyn jälkeen. Tietysti stressi vähän helpottaisi, mutta onnea..? Tuskin sentään.
Kyllä se lopulta löytyy jostain muualta. Yleensä sitä ei edes ymmärrä silloin kun sitä on, johon ainakin itse syyllistyn jatkuvasti.- mulle
se tois onnen. Kaikkee muuta mulla on mutta ei sitä rahaa ja se aiheuttaa ahdistusta. Ja mä en puhu nyt mistään kalliista unelmista vaan siitä että saisin lainani maksettua pois.
- <<<<
AINAKIN SITTEN OLISIN SELLAINEN ÄIJÄ JOKA PANISI RAHOISTAAN REIPPAAN OSAN SÄÄSTÖÖN JA SELLAINEN ÄIJÄ
JOKA SITTEN AJAISI AJOKORTINKIN JA AJAISI VALKOISELLA OPEL COMMODORE 67-72 MALLI KAUPPAAN JA SITTEN VECTRA CARAVAN DTIILLÄ JOSSA SOISI ROD STEWART JA FACES JA ROLLING STONES - tonyCASH
Raha ei tee onnelliseksi? -No en minä onnea haluakaan vaan RAHAA!!
- 1M € ja enemmän
Jos olisin miljonääri, henkilökohtainen inhimillisen kehityksen indeksi parantuisi selvästi:
1) Opinnot voisi suorittaa mieleisessään lukiossa ja yliopistossa ilman taloudellisia rasitteita
2) Voisi nauttia orgaanisesta gourmét ruoasta ja juomista
... Lääkkeiden tarve vähentyy/poistuu terveellisen ravinnon ansiosta
... samoin terveys pysyy hyvänä
3) Hyvä koulutus varmistaisi mielenkiintoisen ja mahdollisesti hyvin palkatun ammatin maailmalla
4) Voisi ostaa vaikka 100K € tontin ja rakentaa sille käsityönä talon vaikka osittain asuntolainan avulla
P.S. Työssäoloehto 55 vuoden ajalta (15-70 ikävuodet) on alle 250K €, joten jättämällä osan käteistalletuksiin ja rahoitusvälineisiin voi turvata tulevaisuutta hieman.
P.P.S. Edelliseen liittyen, 15K € p.a. takaa erittäin laadukkaan elintason vaikkei sillä ylenmääräistä ylellisyyttä saakaan. Tämän 15K € saa jo, mikäli esim. 500K € portfolio kasvaa vuosittain 50K €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648