VM:ssä (Kuitunen) värkätään kuulema taas jotain veromuutosta. Pakettiautoverolakia juuri muutettiin mutta jotain siihen liittyvää on lisää tulossa. Tietääkö joku mistä on kyse?
Vastaukset 4
- tiedotusosasto
kertoo, että autovero poistuu 1.2.2009. Samalla on jätetty anomus EU:n Valkoisen kirjan suurristin nauhoineen myöntämisestä KPy:lle ansiokkaasta toiminnasta asian hyväksi.
- allu
vai vedätätkö? Olen vakavissani ostamassa uutta autoa vai kannattaisko odottaa. Ihme kun ei ole lehdissä paljon ollu mitään vai onko. En ite ole niitä paljon lukenu.
- ihmeessä
allu kirjoitti:
vai vedätätkö? Olen vakavissani ostamassa uutta autoa vai kannattaisko odottaa. Ihme kun ei ole lehdissä paljon ollu mitään vai onko. En ite ole niitä paljon lukenu.
... tai osta se uusi auto Tanskasta, kaverit täällä opastaa. Siitä saa ainakin "ei-arvonlisäveron" takaisin jos on kiire ja pakko mukamas saada uusi auto.
Käytetyissäkin on takuita, myös Euroopassa. Katselisin itse mieluusti vaikka VW:n sivustoa Saksassa, esim. Jahreswagen: alle 1 v auto, firman takuu!
Tsemppiä, malta mielesi. Johan se profetoitiin että 2010 alussa tulee vuosittaisvero, jolloin ostoverosta voitaisiin luopua. Kaverit tällä sivustolla siis.
Odota näin ollen max. 12 kk, voi olla että aikaistuu, koska automyynti takkuaa -50 prosenttia siihen mitä pitäisi, ja lasku jatkuu. Tämä hevosmiesten tietona. ihmeessä kirjoitti:
... tai osta se uusi auto Tanskasta, kaverit täällä opastaa. Siitä saa ainakin "ei-arvonlisäveron" takaisin jos on kiire ja pakko mukamas saada uusi auto.
Käytetyissäkin on takuita, myös Euroopassa. Katselisin itse mieluusti vaikka VW:n sivustoa Saksassa, esim. Jahreswagen: alle 1 v auto, firman takuu!
Tsemppiä, malta mielesi. Johan se profetoitiin että 2010 alussa tulee vuosittaisvero, jolloin ostoverosta voitaisiin luopua. Kaverit tällä sivustolla siis.
Odota näin ollen max. 12 kk, voi olla että aikaistuu, koska automyynti takkuaa -50 prosenttia siihen mitä pitäisi, ja lasku jatkuu. Tämä hevosmiesten tietona.Jahreswagen on tosiaan ratkaisu! Pitää vaan ostajan katsoa, mitä semmoisesta menisi veroja täällä. Saksassa tehdään myös "epäauto" Opelia, jota painaa raskaasti GM:n sekoilut. Siitäkin on Jahreswagen, ja niitä voi hakea www.mobile.de. Parhaat paikat tietty nuo merkkiliikkeiden saitit.
Luulisi että niillä tahkoaa tiliä tänne tuodessa, vaikka toi Volkkari voisi olla jälleenmyyntiarvolta parhaasta päästä täällä. Jss ei siis ole pakko olla 0 km ajettu auto - harva auto ekan päivän jälkeen sitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391167Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2731015Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295863Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24852Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33751Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191619- 49521
- 40516
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁54437- 42406