cerazette vuoto ei lopu?

Olen nyt kohta syönyt 2viikkoa kyseisiä minipillereitä 7päivän kohalta alkoi mielettömät mahakivut ja tuli pillusta verta vähän jo ei tule pikkuhousuihin vaan jää sisään kun käyn vessassa paperi on aina verinen tätä vuotoa on jatkunut näin kohta lauantaista asti enää ei ole mahakipea ja oikeastaan kuukautiset minulla oli vasta juuri 2viikkoa sitten. lääkäri jo viimeksi ehdotti että voisin vaihtaa minipillerit normaali e-pillereihin jos en polttaisi enää. hsrrastin tiistaina seksiä poikaystävcäni kanssa kortsun kera nolottaa tänä koko vuoto juttu. pelkään että veri ei lopu.
3811
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

pillereiden ohjeessakin.

Äänestä

Kun jokainen lääkeaine täytyy kokeilla kuukausia, myös naisten hormonilääkityuksessä pitäs ottaa huomioon mielialan vaihtelut, ikä, partnerin ikä,
ja monta muuta juttua.

Noihin menskakipuihin (mut oot varmaan aika nuori)
ei ibubrofeenia, mahakivut voi johtua jopa siitä
vaan parasetamolia 1 g 3 kertaa vrk, ei missään tapauksessa enempää, ottaa maksaan ja munuaisiin eikä teho lisäänny. Sinuna kävisi gynegologilla.

Äänestä

Eli söin cerazettea noin puoli vuotta, ja melkeen koko sen ajan tuli tiputtelu vuotoa,oli pakko lopettaa ku ei helekkari sitä jaksanu.. Sain tilalle Yasminellet ja vuoto loppui siihen, tyhjennysvuoto on tullut juuri sillon ku on pitänyt, eikä ylimääräisiä vuotoja ole tullut yhtään..
Mutta kannattaa sun varmaan syödä niitä kuitenki vielä jonku aikaa, ennen ku meet vaihtaan, koska sitä eka vuotoa voi esiintyä kuulemma pitemmän aikaa.. Mut toi mun puoli vuotta ei ollu enää normaalia=)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


vaihtoonko kirjoitti:

Olen nyt kohta syönyt 2viikkoa kyseisiä minipillereitä 7päivän kohalta alkoi mielettömät mahakivut ja tuli pillusta verta vähän jo ei tule pikkuhousuihin vaan jää sisään kun käyn vessassa paperi on aina verinen tätä vuotoa on jatkunut näin kohta lauantaista asti enää ei ole mahakipea ja oikeastaan kuukautiset minulla oli vasta juuri 2viikkoa sitten. lääkäri jo viimeksi ehdotti että voisin vaihtaa minipillerit normaali e-pillereihin jos en polttaisi enää. hsrrastin tiistaina seksiä poikaystävcäni kanssa kortsun kera nolottaa tänä koko vuoto juttu. pelkään että veri ei lopu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu